Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: korek w uszach

Strona 11 z 14

  • nie mogę już tak dalej żyć

    upadek na ziemie,wtedy gdy upadam zdarzyło mi się tak już 3 razy tracę chwilowo świadomość, piszczy mi mocno w uszach i nie mogę się poruszyć, patrzę ciągle w sufit albo w niebo. dopiero po jakimś czasie mogę się podnieść i wracam do siebie. czy

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 865 | Data: 2010-08-23 23:19:06 | Liczba SOGów: 0
  • pykanie w uszach

    czy ktoś miał zdjagnozowane tzw. pykanie w uchu z niedosłuchem ......... ..................... .................. .................... ......... .................... .................................. .........................

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 854 | Data: 2011-03-12 17:17:02 | Liczba SOGów: 0
  • Kolczyki w uszach?PROBLEM!:O

    witam, mam 16 lat i chcialbym sobie przebic uszy, lecz mam jeden problem;/...tato sie nie zgadza 12 truje mu juz od dobrych 3 miechow i nadal nic macie moze jakis sposob na to 14 ... wielkie dzieki, pozdrawiam 17

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 852 | Data: 2010-01-17 20:42:27 | Liczba SOGów: 1
  • pomoc w bólu zęba

    mam okrutny ból zęba mądrości na dole z wielka dziurą.boli mnie aż w pulsie i w uszach oszaleję.nie mogę sobie teraz pozwolić na wyrwanie go dopiero po niedzieli.pomóżcie co robić żeby wytrzymać z dentystą jeszcze kilka dni.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 824 | Data: 2010-11-18 23:30:48 | Liczba SOGów: 0
  • Problem z uszami...

    witam! mam taki problem gdy zamykam oczy i mocno je dociskam to słysze w uszach takie szumienie jakby wiatr wiał lub coś w tym stylu. co to może być jak się tego pozbyć ps. mam nadzeiję ze wmiare jasno się wyraziłem bo cieżko mi jest to opisać.

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 822 | Data: 2007-03-19 23:14:15 | Liczba SOGów: 2
  • Dziwna sprawa

    ziewać i zatyka mi uszy, jakby dostało sie do nich powietrze 12 o co biega ... koncze trening a powietrze w uszach 12 ciagle jest i mnie wkurza, nie potrafie sie tego pozbyć, probowalem na rozne sposoby ale nic nie pomaga 7 i wogóle

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 813 | Data: 2010-08-18 13:20:49 | Liczba SOGów: 0
  • Dyma Burn Xtreme - problem

    , bo po porannych problemach bardziej myslalem ze wtopie kase niz to zadziała, teraz czuje delikatny ból w głowie , uszach pewnie ciśnienie , ale ogólnie działania 11/10, oby organizm zbyt szybko się nie przyzwyczaił : pzdr

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 799 | Data: 2010-09-03 19:09:05 | Liczba SOGów: 0
  • Ciśnieniowe bóle oczu przy odbloku

    on,wbiłem 20000 hcg, tydz temu pojawiły sie migreny które trwaly 2 dni,promieniowało na szczękę,oczy i szumiało mi w uszach szum pozostał,bóle oczow tez,nie jest to jakiś mega duży ból ale boli ma to związek z ciśnieniem napewno bo jak walne drinka

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 774 | Data: 2015-12-12 09:07:46 | Liczba SOGów: 0
  • uszkodzony nerw słuchu

    co robić, aby usunąć silne szumy w uszach jest to badzo uciążliwe do normalnego prowadzeżycia. szum ten działa bez żadnych przerw, działa zarówno w dzień jak

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 772 | Data: 2011-05-24 07:13:36 | Liczba SOGów: 0
  • tarczyca

    sie ciągle senna,mam często spuchniete dłonie i poiwieki,worki pod oczami,chrypka nie wiadomo od czego,szumy w uszach zachwiania równowagi.od lutego do kwietnia miałam silne bóle serca bardzo zle sie czułam tak ,ze myslałam ,że czeka mnie jakis

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 746 | Data: 2013-05-25 13:12:28 | Liczba SOGów: 0
  • Plecy+Bieganie Akademia Wojskowa

    bedzie mi wyjasnic, ale sprobuje ; 1. najpierw na dolna partie miesni plecow uginanie sie w pasie z rekami przy uszach na takiej maszynce malej 2. drugie cwiczenie to podciaganie na drazkow nachwytem do wyprostowanych rak, dlonie dosyc blisko

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 723 | Data: 2009-11-28 18:12:56 | Liczba SOGów: 0
  • Wypadanie włosów

    skórę. zimą wystarczy niewielki mróz a już mam popękaną skórę na dłoniach oraz łuszczącą się na całej twarzy, a nawet uszach wszelkie nawet małe zadrapania bywają problematyczne. z kolei latem również muszę uważać na słońce, bo od razu wszystko

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 723 | Data: 2013-02-17 14:21:30 | Liczba SOGów: 0
  • Butelka w głowe %-)

    mam isc z tym na pogotwie zeby jakies przeswietlenie robili czy nie to bylo w poniedzialek ,nie mam jakis szumow w uszach ,problemow z widzeniem , odretwien itd to chyba wszystko ok

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 718 | Data: 2011-04-28 00:13:54 | Liczba SOGów: 2
  • Trening Mięsni Brzucha

    cię z boku widział trójkąt, którego podstawą jest ziemia, a boki to twoje nogi. ręce trzymaj zgięte blisko przy uszach unieś z podłoża swoje barki, wraz z napiętym brzuchem tak wysoko jak tylko pozwoli ci aktualna siła mięśni twego brzucha.

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 706 | Data: 2010-10-17 15:59:58 | Liczba SOGów: 0
  • Zawroty głowy, a gainer ???

    zaczęłam źle się czuć. i dochodzimy do sedna sprawy, zaczęło mi się robić słabo, kręciło mi się w głowie, dzwoniło w uszach nogi i ręce były jak z waty, wydaję mi się że serce biło znacznie szybciej, trwało to jakieś 15 min zanim doszłam do

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 700 | Data: 2013-10-25 10:52:00 | Liczba SOGów: 0
  • Kickboxing, dziewczyna, kolczyki! KIELCE

    z która mam problem sa kolczyki! mianowicie mam ich kilka naście i obawiam się że to może być problem. głownie te w uszach rozumiem, że będę musiałabym je zdjemować na każdy trening. ale np.kolczyk w pępku, jest możliwe żebym dostała w brzuch w

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 672 | Data: 2011-05-29 18:26:27 | Liczba SOGów: 0
  • Odstajace uszy

    witam chcialbym orientacyjnie spytac sie ile moze kosztowac korekta uszu. w marcu koncze 18lat i chcialbym na poczatku wakacji dokonac takiej korekty. dodam ze mieszkam w wojewodztwie

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 670 | Data: 2016-01-06 16:13:11 | Liczba SOGów: 0
  • Wspominamy czasy PRIDE...

    rodrigoooo nooooogueiraaaa !!! oraz charakterystyczny dzwonek po zakończeniu walki który do dzisiaj dzwoni mi w uszach 1 mam nadzieję, że temat się przyjmie. pisać śmiało ! zmieniony przez elbow w dniu 2010 02 12 21:31:40

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 656 | Data: 2010-02-12 21:30:47 | Liczba SOGów: 0
  • [s] HYDROXYCUT HARDCORE 209 CAPSOW

    hh muscle techa 209 capsow, nowiutki mial byc najlepszy spalacz ale okazalo sie ze dzwoni w uszach po nim i cisnienie skacze kumpeli, wiec sprzedaje 140zl z kw, ktos chetny

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 629 | Data: 2009-05-07 18:34:56 | Liczba SOGów: 0
  • worek....

    co do ostatniego worka lepsze bedzie mocowanie na taśmach nośnych czy na uszach nitowanych najwyzej jakie worki tanie byscie polecali z allegro

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 620 | Data: 2008-11-28 15:21:40 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}