Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: konspekt treningu piłkarskiego dla trampkarzy

Strona 32 z 959

  • Nowy plan redukcji + trening silowy dla kobiety. pomocy!

    cwiczyc! dlatego chcialabym sie zwrocic o pomoc w sprawie polepszenia tej diety i w sprawie ulepszenia mojego treningu bardzo chciałabym zacząć trening silowy. tylko nie mam za bardzo pojecia o tych maszynach na silowni i co ja wlasciwie mam

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 3789 | Data: 2009-08-21 23:00:57 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta na masę i siłę dla początkującego(proszę o skomentowanie czy wytstarczy ???

    ok 17:00 po praktykach,po szkole ryz brazowy+ kurczak smażony/tłusta ryba + oliwa z oliwek ryba smażona po treningu banan i 2 łyżeczki miodu. 19:00 jajka smarzone,gotowane,płatki z mlekiem, 21 22:00 twarog półtłusty 150g+ oliwa. do tego

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 2588 | Data: 2009-11-11 12:24:20 | Liczba SOGów: 0
  • Trening silowy na klatke dla potrzebujacego

    prosze o pomoc w ustaleniu dobrego treningu na klatke silowego gdyz mam zastoj i nie moge dojsc do 100kg = dieta jest jako taka,regeneracja tez byla

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 3775 | Data: 2007-04-26 19:56:57 | Liczba SOGów: 0
  • Oceńcie program ćwiczeń dla pań

    tluszczowej dopiero po 20 min ciaglego wysilku o umiarkowanej intensywnosci bieznia,rower, stepper itp. po treningu zalezane ćw rozciagajace takie cos jej rozpisal koles instruktor. cwiczy co drugi, 3eci dzien. jak dla mnie troche

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 3167 | Data: 2003-12-03 22:19:51 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta dla 80kg, cel: masa

    przed treningiem b 15 t 0,5 w 80 kcal: 384 gain bolic 100g ==t r e n i n g== posiłek 5 po treningu b 15 t 0,5 w 80 kcal: 384 gain bolic 100g posiłek 6 b 50,43 t 0,8 w 52,13 kcal: 468,98 twaróg 50g

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 3761 | Data: 2008-03-08 22:49:27 | Liczba SOGów: 0
  • Trening dla zaawansowanych - PROPOZYCJA

    witam, jestem w trakcie przygotowywania treningu dla zaawansowanych w domowych warunkach. będzie on obejmował zaawansowane metody trenigowe, do wykonania w

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1958 | Data: 2008-08-12 11:26:55 | Liczba SOGów: 1
  • Trening pięć rzy w tygodniu dla zaawanowanych

    witam zakładam nowy temat aby dowiedzieć się jak trenować 5 razy w tygodniu ćwiczyłem do tej pory 2 dni treningu 1 dzień przerwy i tak w kółko. trenowałem najpierw tak rozkład tygodniowy: poniedziałek: klatka piersiowa,

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 750 | Data: 2007-12-30 11:17:43 | Liczba SOGów: 1
  • [Art]Ustalanie priorytetów w treningu zaawansowanego kulturysty

    się w przypadku małych niedociągnięć.nasz priorytet stawiamy na prym,dzięki czemu podchodzimy do jego treningu w pełni sił.możemy dać z siebie wszystko,po czym przejść do reszty treningu strategia 2 trenowanie partii w osobnym dniu

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 1548 | Data: 2012-10-28 19:04:53 | Liczba SOGów: 13
  • Metody treningu szybkościowego

    szybkościowy, robicie to sezonowo cały rok jakimi cwiczeniami czy macie jakieś nietypowe lub wlasne sposoby treningu i w jakich stylach. i czy poprawiacie szybkosc pod kątem zawodow czy poprostu zeby utrzymac ją na jakims poziomie. ma to duze

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 3127 | Data: 2010-01-28 14:53:53 | Liczba SOGów: 0
  • Plan treningu dla 14-latka

    siatkarski. codziennie mam 2 w f, rzadko kiedy chodzimy na siłownię, dodatkowo w poniedziałki mam ok 2,5h zegarowe treningu po szkole o godz. 16.00. w piątek gramy sparingi przeważnie 1 mecz około 1h, ostatnio zacząłem ćwiczyć air alert program

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 2922 | Data: 2008-01-15 13:42:51 | Liczba SOGów: 0
  • Jak ułożyć dietę na rzeźbę, dla mojej kumpelki.

    . cel: zrobienie rzeźby w miare krótkim czasie i bez efektu yo yo. dieta ma być przeprowadzona w towarzystwie treningu aerobowego, ogólnorozwojowego . powiedzcie mi jeszcze czy w takiej sytuacji wspomaganie typu aspiryna i kofeina przed treningiem

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 3112 | Data: 2002-03-02 20:50:11 | Liczba SOGów: 0
  • Trening dla ektomorfika

    jestem ektomorfikiem i zależy mi na masie ale chciałbym dodać trochę aerobów dla poprawienia kondycji od razu po treningu ile ich robić i jak często

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 3107 | Data: 2005-02-11 15:53:26 | Liczba SOGów: 0
  • Kulturystyka dla kobiety?->art ust.2nr 87 LOL

    jest silnie zdeterminowane przez swój wewnętrzny układ hormonalny, to nie oznacza jednak, iż nie mogą one czerpać z treningu siłowego licznych korzyści. ja ogólnie nie poważam żeby kobieta ćwiczyła mięśnie na siłowni,uważam że powinna być jak ją

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 3105 | Data: 2007-11-21 17:08:42 | Liczba SOGów: 1
  • Artukuł o kreatynie - moc zdrowego treningu

    ładować w swoje mięśnie od pierwszych godzin spędzonych na siłowni. powinniśmy najpierw nauczyć się poprawnego treningu regeneracji i reakcji swojego organizmu na wysiłek fizyczny, a dopiero potem ją stosować. to ona da nam nową motywację do

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1700 | Data: 2005-11-10 12:26:21 | Liczba SOGów: 1
  • przysiad i mc na jednym treningu,nie za dużo dla kręgosłupa

    piątek:klata,barki,triceps,brzuch zastanawia mnie czy mc i przysiady na jednym treningu to niezadużo dla kręgosłupa,miewam niewielkie bóle po treningu i czasem na następny dzień ale miałem też tak jak robiłem osobno martwy cią i

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1904 | Data: 2009-04-16 20:00:23 | Liczba SOGów: 0
  • plan domatora dla kobiety, pomocy, SOGI

    unoszenie hantli przodem/ bokiem itp myślała ona także aby kupic sobie twister, oczywiście jako urozmaicenie treningu brzucha ja nie wiem czy jest sens . podsuncie jakieś sugestie ćwiczeń, bo na prwdę nie mam pomysłu co by jej tam

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 2293 | Data: 2008-10-21 16:03:50 | Liczba SOGów: 1
  • [art] Uważaj na "zestaw dyskotekowy" (dla niekumatych: klata + bic) %-)

    ekspert magicsport.pl o syndromie nastawienia na zestaw dyskotekowy i zagrożeniach treningu tylko pod kątem mięśni, które wystają spod koszulki. wielu początkujących amatorów kulturystyki, bywalców

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 2466 | Data: 2009-08-07 10:11:55 | Liczba SOGów: 2
  • Gainer+Hmb jaki trening dla początkujacego?

    łączyc i jak to jesc tzn. kiedy hmb a kiedy gainera z tego co wyczytalem to gainera przed treningiem i 20 min po treningu a hmb jadlem zawsze rano ze sniadanie i wieczorem razem z kolacja, a po kolacji trening. opinie sa rozne moze kto ma cos

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 3065 | Data: 2007-03-21 10:31:19 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie ćwiczenia dla abolutnie początkującego?

    od niecałego roku uczęszczam także do środowiskowego domu samopomocy, gdzie ćwiczę regularnie rozgrzewkę z treningu mawashiego + 10 min na rowerku stacjonarnym pod okiem fizjoterapeutki. więc moje pytanie brzmi czy ćwicząc regularnie

    Odpowiedzi: 49 | Ilość wyświetleń: 3661 | Data: 2014-07-02 04:24:14 | Liczba SOGów: 0
  • 2 Miesięczny kurs dla zaawansoanych - Weidera

    te które rozwijają przeciwstawne mięśnie. z zestawu tu podanego rozbija się następujące pary cwiczen: w 1 dniu treningu 44 45, 46 47, 48 49, 50 51, w 2 dniu treningu 54 55, 56 57, 59 60, 61 62, w 3 dniu treningu 66 67, 68 69, 70 71, 72 73,

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1660 | Data: 2006-08-24 16:02:16 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}