Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: konspekt treningu piłkarskiego dla trampkarzy

Strona 32 z 914

  • Nowy plan redukcji + trening silowy dla kobiety. pomocy!

    cwiczyc! dlatego chcialabym sie zwrocic o pomoc w sprawie polepszenia tej diety i w sprawie ulepszenia mojego treningu bardzo chciałabym zacząć trening silowy. tylko nie mam za bardzo pojecia o tych maszynach na silowni i co ja wlasciwie mam

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 3327 | Data: 2009-08-21 23:00:57 | Liczba SOGów: 0
  • [ART]Największy mit dotyczący treningu.

    [size=big][color=yellow]‘największy mit dotyczący treningu [/color][/size]. [size=small]na podstawie: the biggest training lie by christian thibaudeau http://www.t

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 1936 | Data: 2014-03-06 23:14:22 | Liczba SOGów: 5
  • WSKAZANIA DIETETYCZNE DLA TRENUJĄCYCH KULTURYSTYKĘ

    siły i masy mięśniowej w głównej mierze uzależniony jest od odpowiednio dobranej intensywności i objętości treningu jak i od prawidłowego odżywiania. aby wytrzymać trudy wielogodzinnego wysiłku fizycznego i mieć ze stanu tego efekty w postaci

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1723 | Data: 2004-05-29 17:32:59 | Liczba SOGów: 1
  • Rozkła treningu / dieta redukcyjna

    wyglądać czyli w przypadku gdyby wszystkie dni były identyczne . praktyka pokazuje jednak, że ponieważ godziny treningu są ruchome z różnych przyczyn to niektóre posiłki mogą wypaść lub czas pomiędzy dwoma posiłkami może przekroczyć 3 h.

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1311 | Data: 2009-06-22 07:55:01 | Liczba SOGów: 0
  • objętość treningu?

    cytuję: wytyczne dla fazy wzrostu: duża objętość, umiarkowana lub duża intensywność 70 85% maksymalnego jednorazowego obciążenia, 8 12

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 3308 | Data: 2004-08-04 14:43:40 | Liczba SOGów: 0
  • Bill Star 5x5 - małe info o treningu

    w stylu olimpijskim. jeżeli nie schodzisz głęboko to są nic nie warte. pamiętaj że schodzenie nisko jest bezpieczniejsze dla kolan niż zatrzymywanie się równolegle z podłogą. martwy ciąg po każdym powtórzeniu puszczasz sztangę. to nazywa się

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 2503 | Data: 2010-11-19 18:42:32 | Liczba SOGów: 0
  • Cel: masa. Jak to zrobic? - dla zupelnie zielonych :)

    nie wsyzstkie z tych cwiczen moglbym wykonywac ze wzgledu na warunki ale niektore mzoan zastapiac 1. plan treningu zaczynamy od planu treningowego, na sieci krąży wiele planów hst, jedne lepsze inne gorsze, ale z tego co widzę większość z

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1101 | Data: 2007-04-08 21:04:45 | Liczba SOGów: 0
  • Podstawowe Zasady Treningowe-dla początkujących i nie tylko..

    1.przed rozpoczęciem treningu zrób rozgrzewkę 2.dobierz prawidłowe obciążenie do ćwiczeń. stosuj taki ciężar, który pozwoli ci zrobić w

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1497 | Data: 2004-10-23 11:33:44 | Liczba SOGów: 0
  • Sposoby wykonywania ruchu na treningu siłowym.

    kiedy mówimy o treningu kulturystycznym najczęściej przychodzi nam na myśl jego plan, zestaw ćwiczeń stosowanych na dane partie mięśni.

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 2079 | Data: 2008-05-18 14:49:00 | Liczba SOGów: 7
  • Zakwasy DWA dni po treningu

    juz dobry okres czasu, w trojboju w ktory sie ostatnio bawie oscyluje wokol 500 kg i.. mam problem: otoz po treningu w miare intensywnym tzw zakwasy odczuwam 48 godz po treningu szczegolnie jesli skatuje 3 nogi. pozostale partie miesniowe czuje

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 2476 | Data: 2004-07-29 10:50:44 | Liczba SOGów: 0
  • [ART] Weekendowa masakra: trening dla zapracowanych !

    sam tego doświadczyłem! na studiach zawsze był czas na wykonanie treningu i zrobienie tysiący innych rzeczy. dzisiaj pracuję, mój plan dnia to pobudka o 6:00, praca często w nadgodzinach do 17:00 18:00. do tego dochodzą sprawy związane z

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1067 | Data: 2012-02-19 11:44:06 | Liczba SOGów: 0
  • optymalna częstotliwosć treningu gr. mięśniowej

    podzielcie się proszę waszymi doświadczeniami i opiniami na temat częstotliwości treningu poszczególnych grup mięśniowych gdy celem jest wzrost suchej masy i siły . trening zawodowców dzisiejszej doby

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 2266 | Data: 2006-06-09 10:47:04 | Liczba SOGów: 2
  • Dieta na masę i siłę dla początkującego(proszę o skomentowanie czy wytstarczy ???

    ok 17:00 po praktykach,po szkole ryz brazowy+ kurczak smażony/tłusta ryba + oliwa z oliwek ryba smażona po treningu banan i 2 łyżeczki miodu. 19:00 jajka smarzone,gotowane,płatki z mlekiem, 21 22:00 twarog półtłusty 150g+ oliwa. do tego

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 2267 | Data: 2009-11-11 12:24:20 | Liczba SOGów: 0
  • Plan treningu dla zaawansowanych piorytet barki

    witam. mam prośbę dla zaawansowanych zawaodnikow ; chciał bym poszerzyć barki do wakacji, dlatego poszukuje pozadnego planu treningowego z

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 2852 | Data: 2009-01-17 22:36:01 | Liczba SOGów: 1
  • Odżwyki dla sprintera

    odżywiać. co tu polecacie, może gainer jak brać kreatyne + carbo, wymieszać ją 5gr z 40gr carbo po treningu może jakieś inne pomysły, aminokwasy pewnie mnie to uderzy po kieszeni ale trudno.:

    Odpowiedzi: 40 | Ilość wyświetleń: 3248 | Data: 2005-09-29 17:34:16 | Liczba SOGów: 2
  • Rola wody w treningu

    uzupełnienia wody, węglowodanów i elektrolitów. jak i kiedy należy pić podczas letnich treningów podczas treningu należy co 15 30 minut wypijać ok. 100 200 ml napoju, po wysiłku ubytek wody należy uzupełnić 400 ml wody, później może to być

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 1843 | Data: 2006-06-12 21:28:18 | Liczba SOGów: 0
  • sprawdzenie treningu dla ektomorfika 185cm, 66kg - foto

    wiek : 20 waga : 66 wzrost : 185 cel treningowy : masa staż treningowy na słowni : 1 miesiąc treningu obiegowego uprawiane inne sporty : w lecie jazda na rowerze dwa razy w tygodniu po 20km dostęp do sprzętu np.

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 2244 | Data: 2009-11-24 20:51:55 | Liczba SOGów: 0
  • [ART] Rola rozciągania w treningu - boks

    kopnięć itp. co zatem z bokserami bierzmy przykład z najlepszych traktujmy rozciąganie jak integralny element treningu o to kilka powodów dla których warto się rozciągać. pomyśleliście pewnie „przecież każdy wie, że trzeba się rozciągać .

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1436 | Data: 2011-01-22 14:13:07 | Liczba SOGów: 1
  • dieta dla czternastolatka

    z makaronem, ziemniaki polane tluszczem + jakies mieso drobiowe jest to rowniez posilek przedtreningowy tuz po treningu 2 banany v po treningu platki owsiane na mleku, kanapka z serem homogenizowanym vi przed snem 3 kanapki z serem

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 2829 | Data: 2008-08-16 21:27:26 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia na brzuch - dla 45 latka.

    , chociaz wielkiego niema,ale chce się lepiej poczuc no i zeby ladniej mu brzuch wygladal. prosze o dobranie treningu dla niego może cwiczyc codziennie, ale bez silowni. prosze o odpowiedzi z planem treningowym [ bez diety ] : . wielkie dzieki z

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 2815 | Data: 2005-06-05 22:23:10 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}