Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: kolenda medrcy swiata flet prosty

Strona 1 z 374

  • Najlepsi pilkarze swiata

    wpiszce tu najlepszych zawodnikow swiata wtedy zrobie ankiete.bo tak to nie wiem jakich wybrac za bardzo 14

    Odpowiedzi: 41 | Ilość wyświetleń: 21401 | Data: 2004-03-16 22:10:44 | Liczba SOGów: 1
  • Mistrzostwa Swiata w Kulturystyce 2010

    cbb/24862d1288874489 ifbb mens world championships 2010 juz jutro rozpoczynaja sie 64. mistrzostwa swiata amatorow w kulturystyce . o medale beda walczyc rowniez reprezentanci polski i nie beda mieli latwo, patrzac na bardzo mocne sklady

    Odpowiedzi: 132 | Ilość wyświetleń: 19167 | Data: 2010-11-05 23:29:23 | Liczba SOGów: 3
  • Zaczynamy crossfit – przypomnienie metod treningowych i prosty schemat.

    m. krawiecki, m. podkolanowy, brzuchaty łydki, m. pośladkowy, m. prostowniki grzbietu, m. brzucha mięsień prosty oraz mięsień skośny , m. naramienny głównie przedni i środkowy akton , m. przedramion, m. nadgrzebieniowy, m. kruczo ramienny,

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 36545 | Data: 2012-12-08 19:38:06 | Liczba SOGów: 5
  • PROSTY CYKL : " S.A.i.D. o - MASO - SILA " ver 1.0

    kto powiedzial ze trening ma byc prymitywnym procesem ale metod jest wiele.... tutaj podaje plan bardzo prosty w interpretacji dla kogos kto jest przyzwyczajony do nastepujacego schematu: cwiczenie liczba serii liczba powtorzen

    Odpowiedzi: 71 | Ilość wyświetleń: 16682 | Data: 2007-03-19 23:06:00 | Liczba SOGów: 11
  • Wywiad z Tomaszem Adamkiem (przyszly Mistrz Swiata?)

    w podeszłym wieku ale miał świetną techniką czy oscar de la hoya, który boksuje podobnie jak my europejczycy lewy prosty czy roy jones junior chociaż on ma inny styl niż nasi. lubię bardzo walki oscara bo można się od niego dużo nauczyć właśnie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 6643 | Data: 2003-09-26 08:55:14 | Liczba SOGów: 0
  • Mistrzostwa Swiata w Kulturystyce Klasycznej 2010, Budapeszt

    juz dzisiaj w budapeszcie rozpoczely sie mistrzostwa swiata w kulturystyce klasycznej, fitness i bodyfitness . wazenie zawodnikow za nami, a jutro startuje czesc wlasciwa, czyli prejudging eliminacje .

    Odpowiedzi: 49 | Ilość wyświetleń: 8901 | Data: 2010-11-19 23:48:30 | Liczba SOGów: 0
  • Zapotrzebowanie kaloryczne - jak w prosty sposób policzyć ile i czego jeść

    witam, jestem nowy na forum ale dużo czytam o dietach i treningach i wpadłem na taki pomysł jak obliczyć sobie w prosty sposób ile i czego mamy jeść żeby rosnąć :d chcę go wam przedstawić; a więc najpierw zaczniemy od wyliczenia

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 11041 | Data: 2010-02-17 09:34:48 | Liczba SOGów: 1
  • Mistrzostwa Swiata - Ostrava 2006

    2006/20061028110848 wlasnie zaczynaja sie mistrzostwa swiata mezczyzn w kulturystyce, w ostravie. miejmy nadzieje, ze nasze chlopaki skopia innym tylki i pokaza kto tu rzadzi.

    Odpowiedzi: 78 | Ilość wyświetleń: 7881 | Data: 2006-10-28 11:08:48 | Liczba SOGów: 4
  • [S] FLET C POPRZECZNY JUPITER JFL 511 II

    sprzedam flet c poprzeczny jupiter jfl 511 ii http://allegro.pl flet c poprzeczny jupiter jfl 511 ii i1297863308.html

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 717 | Data: 2010-10-30 09:43:35 | Liczba SOGów: 0
  • rekord swiata w wyciskaniu na lawce poziomej

    czy to prawda ze rekord swiata w wyciskaniu na ławce poziomej wynosi 422.5 kg tak mi kumpel powiedział...jesli to prawda to moze mi ktos powiedziec co za kozak tyle wycisnął

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 5726 | Data: 2006-04-06 12:06:42 | Liczba SOGów: 0
  • mistrzostwa swiata w wyciskaniu

    hej, wrocilam wlasnie z mistrzostw swiata w wyciskaniu lezac. w porownaniu z latami poprzednimi nie blysnelismy ale mozemy pochwalic sie paroma sukcesami.

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 3235 | Data: 2002-12-08 14:51:47 | Liczba SOGów: 2
  • Rekordzista Swiata

    witam wszystkich,chcialbym otworzyc nowy post o prawdopodobnie najsilniejszym dzieciaku : hehe swiata chlopak ma niespelna 17 lat,a moze juz skonczyl.wczoraj dal rade wycisnac 170 kg na klatke.teraz bedzie sie

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 2392 | Data: 2004-05-18 12:08:16 | Liczba SOGów: 1
  • Gryf - łamany lekko czy mocno, a może prosty?

    już w innym temacie ale tylko 1 osoba odpowiedziała, to może w osobnym będzie troche większy odzew 7 posiadam gryf prosty 180 cm, służy on głównie do wyciskania na płaskiej i chce dokupić jakiś, głównie do ćwiczenia bicepsa, ale wydaje mi się że

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 4541 | Data: 2008-05-30 21:30:47 | Liczba SOGów: 0
  • Mistrzostwa Swiata NAC-Cypr 2013

    tam tez polska drużyna. z najnowszych wieści : [color=blue] agnieszka urbaniak wywalczyła tytuł vice mistrzyni swiata nac edyta woźnicka bosak 4 miejsce, łukasz kaźmierczak złoto , krystyna zrażewska niestety poza finałem...

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 3311 | Data: 2013-06-01 22:29:55 | Liczba SOGów: 0
  • Fotki z POLSKA vs RESZTA SWIATA

    /20021222123656 oto fotki z zawodow strongman polska vs reszta swiata jesli ta wypowiedzia pomoglem ci w jakis sposob kliknij myszka w dolnym prawym rogu na napis znawca w dziale 14

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 3239 | Data: 2002-12-22 12:36:56 | Liczba SOGów: 2
  • bokserski prosty a karateckie tsuki - co lepsze i do czego?

    dawno nic nie pisałem i mię teraz cóś nagle naszło... 1 otóż: bokserski kick bokserski, taj bokserski cios prosty a karateckie tsuki takie jak w shorin, shito, goju, wado, shotokan itp. . bokserski cios prosty ma większy zasięg niż

    Odpowiedzi: 75 | Ilość wyświetleń: 4201 | Data: 2004-11-02 22:25:06 | Liczba SOGów: 3
  • Recenzja: Poręcze do pompek MH-D011, Gryf Prosty 180cm MW-G180

    posiadaczem dwóch produktów z marbo, które wchodzą w skład mojej domowej siłowni. są to poręcze do pompek i gryf prosty życzę miłego czytania recenzji tychże produktów. poręcze do pompek mh d011

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 4382 | Data: 2010-04-25 19:26:50 | Liczba SOGów: 0
  • II Puchar Swiata w karate tradycyjnym

    z całej sily. pomimo 75 u lat ten człowiek jest niesamowicie sprawny na ciele i umyśle. no więc czekam na pucha swiata na którym tym razem będe chyba występował typowo jako widz, a nie jako obsługa, na szczescie, bo widowiską będzie niesamowite.

    Odpowiedzi: 42 | Ilość wyświetleń: 3078 | Data: 2003-09-10 15:45:24 | Liczba SOGów: 0
  • Najlepszy Team Swiata

    to sie stało, że wszedzie polacy są najlepsi i wszyscy są w teamie olimpa. m.pudzianowski najsilniejszy człowiek swiata m.strzelinski body building world champion p.gluchowski body building vice champion k.porczyk double fitness world

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 1358 | Data: 2005-09-26 19:22:05 | Liczba SOGów: 1
  • Wagowe mistrzostwa swiata w kyokushin karate

    w dniach od 29 kwietnia do 1 maja w hali tokiokaikan w tokio odbywaja się mistrzostwa swiata kyokushin karate w kategoriach wagowych z udzialem ponad 300 zawodnikow z około trzydziestu krajów. reprezentacja

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 2798 | Data: 2005-04-30 22:43:21 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}