Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: koktajle na mase

Strona 4 z 2338

  • Co na mase dla początkującego?

    czesc, co mozecie polecic na mase dla poczatkujacego cel: duzoo masy moge na to przeznaczyc tak do 130 zł. mysłałem o : super hard gainer

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 14886 | Data: 2006-10-11 08:56:36 | Liczba SOGów: 1
  • Koktajle odżywcze na diete redykcyjna

    witam mam pytanie czy do diety redukcyjnej mozna dodac/wlaczyc do niej , jakies koktajle odzywcze typu : 300 ml mleka + 200 g twarogu chudego + 200g bananow powiedzcie mi cos na temat tego koktajlu

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 2081 | Data: 2003-08-28 22:24:43 | Liczba SOGów: 0
  • przepisy na koktajle

    siema na allegro zobaczyłęm cos takiego http://www.allegro.pl/show_item.php item=84161044 możecie podac przpisy na takie koktajle za free napewno kazdy byył by bardzo wdzieczny ; : :

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 4091 | Data: 2006-02-01 13:30:13 | Liczba SOGów: 0
  • 10 wskazowek na mase!!!

    w postaci soku owocowego. lodów beztłuszczowych lub produktów wytworzonych z białej mąki . 7.spożywaj koktajle anaboliczne. koktajl, który ja wybrałem składa się z glutaminy i kreatyny. dwa gramy glutaminy w posiłku zaraz po treningu może

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1793 | Data: 2004-09-08 21:30:34 | Liczba SOGów: 2
  • jakie wybrac odzywki na czysta mase miesniowa??

    witam jakie polecili byście mi odzywki na czysta mase miesniowa jakies bialko i cos do tego,budzet to ok 400zl w zestawie bede mial nitrobolon lub dorian yates nox pump,

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 14385 | Data: 2012-07-04 16:08:01 | Liczba SOGów: 1
  • dietka na mase do oceny

    jakas salatka oliwa z oliwek 20g 6 posilek przed snem twarog chudy 150g do tego pije dziennie jeszcze 2 koktajle jeden zawiera ok 40g bialka, 40g weglowodanow i 15 g tluszczow, a wartosc kaloryczna to ok 410kcal . mam zamiar do tego

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 750 | Data: 2005-04-02 10:26:07 | Liczba SOGów: 1
  • Koktajle

    witam, chcialbym zaczac pic koktajle przy odchudzaniu. czy dobre byłyby koktajle proteinowe jesli tak, to czy moglbym pic tylko jeden dziennie na

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1412 | Data: 2011-08-30 14:58:27 | Liczba SOGów: 0
  • Jak przybrać mase !!!!

    2006/20060716094331 chciałem się dowiedzieć jak przybrac mase i lepszy wygląd co najlepiej stosować!!!! proszę o odpowiedż!!!! nr.gg:5731925

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 14190 | Data: 2006-07-16 09:43:34 | Liczba SOGów: 2
  • Koktajle odchudzjace

    czy ktos z was stosowal moze takie koktajle wspomagajace odchudzanie np. ultra linia complex albo formline koktajl jesli tak to czy wogole pomagaja, czy daja uczucie sytosci i wiecej energii

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 3754 | Data: 2004-03-01 15:02:08 | Liczba SOGów: 0
  • Jaka najlepsza odżywka na mase??

    jaka waszym zdaniem jest najlepsza odżywka na mase zastanawiam sie nad weiderem http://www.allegro.pl/show_item.php item=41852017 . z czym najlepiej łączyć odżywke na mase i czym sie róznią symbole 2000 4000

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 13129 | Data: 2005-02-19 13:33:15 | Liczba SOGów: 1
  • Koktajle- pomocy

    witam. na siłownie uczęszczam od niedawna. chciałem się dowiedzieć jakie koktajle polecacie na przed i po treningu. chodzi mi o koktajle domowej roboty. z góry dzięki.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1138 | Data: 2008-03-21 13:28:34 | Liczba SOGów: 0
  • KOKTAJLE i SHEKY

    mam prosbe.. jesli moze ktos umiescic przepisy na koktajle i sheky wysoko bialkowe i wysoko kaloryczne !!

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 3515 | Data: 2005-07-30 21:46:57 | Liczba SOGów: 1
  • koktajle

    z maślanki naturalnej i owoców może być zastąpieniem posiłku staram się trzymać dietę białkową i czy wogóle koktajle spełniają te wymogi nie używam do nich bananów, winogron ani innych owoców o dużej zawartości węglowodanów. znudziło mi się

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1086 | Data: 2008-11-06 11:06:36 | Liczba SOGów: 0
  • czy to wystarczy na mase?

    z tych względów że jestem uzalezniony od tego co mi dadzą do jedenia natomiast mam taki pomysł żeb zastosować koktajle które znalazłem w innym dziale jako element diety : pic z rana zalecam jako pierwsza potrawa dnia 1 banan 2 i 1/2 miarki

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 1276 | Data: 2004-07-10 15:26:00 | Liczba SOGów: 1
  • Koktajle potreningowe wysokobiałkowe

    witam, mam prośbe prosze o podanie przepisów na koktajle potreningowe wysokobiałkowe, ale bez uzycia zadnych odżywek.

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 3468 | Data: 2007-09-07 13:40:08 | Liczba SOGów: 0
  • jestem nowy i nie wiem jak ulozyc diety na mase;/

    chce sobie ulozyc diete na mase ale nie wiem jak sie do tego zabrac czytalem te wszystkie wypowiedzi na temat diety na mase ale nic nie kumalem;/ mam 171cm wzrostu i 63 kg wagi...

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 12847 | Data: 2008-02-09 19:31:25 | Liczba SOGów: 0
  • Co na mase i siłe

    nie wiem co kupić na mase i siłe!! ćwicze około pół roku. mam ułożoną diete, kilka razy w tygodniu pije koktajle białkowe. no ale to chyba mało... ocencie te produkty i napiszcie czy warto www.allegro.pl/show_item.php

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 981 | Data: 2005-07-02 17:20:08 | Liczba SOGów: 1
  • Czy mogę wpleść w swoją dietę koktajle białkowe?

    biegi + treningi siłowe na barki,biceps,poszczególne partie nóg i brzuch oraz taniec może wprowadzić w dietę koktajle białkowe jeżeli tak,to kiedy powinnam je spożywać i które z odżywek powinnam wybrać z góry dziękuję za odpowiedź.

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 3139 | Data: 2008-12-16 22:33:51 | Liczba SOGów: 0
  • KOKTAJLE BIAŁKOWE

    witam! ostatnio zacząłem sporządzać takie koktajle białkowe traktuje to jako deser, wg. mnie jest to smaczne i pożyteczne na masę oto skład: 3 banany 400 ml

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 2988 | Data: 2004-03-04 20:41:41 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta na mase dla osoby mającej problemy żoładkowe

    diete na mase dzieki której nie będe musiał zbyt dużo jeść a dostarcze to co potrzeba. zamieniłem 2 posiłki na koktajle o mnie: wiek: 18 waga: 65kg strasznie spadło podczas tej choroby 11 wzrost: 184cm śniadanie koktajl z twarogu

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 658 | Data: 2008-12-29 01:56:18 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}