Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: klucie bol prawy bok

Strona 15 z 357

  • Ból pleców, skrzywienie kręgosłupa.

    witam . od kilku miesięcy bolą mnie plecy. największy ból występuje na dole, tak jakby po bokach kręgosłupa. przy schylaniu czuje tam napięcie, ból

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 7029| Data: 2012-04-20 10:12:15| Liczba SOGów: 1
  • Ból kręgosłupa

    opis bólu a więc ból umiejscowiony jest w okolicy odcinka lędźwiowego i przechodzi w dół ostatnio też zaczęły mnie bolec biodra ale nie wiem czy to jest z tym powiązane . dodatkowo gdy ucisnę palcami lewą stronę kręgosłupa ból się nasila ale to

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 6409| Data: 2010-07-13 21:28:56| Liczba SOGów: 1
  • Odchudzanie a ból głowy :-(

    witajcie, dlaczego za każdym razem gdy przechodzę na diete niskokaloryczną 1000 1300 kcal + lekkie ćwiczenia 15 30min dziennie już około południa pojawia sie tępy ból głowy, który skutecznie mnie do wszystkiego zniechęca : czy może brakuje mi

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 7366| Data: 2006-06-21 11:46:28| Liczba SOGów: 1
  • Dziwny bol miesni cos jak zakwasy ale nie wydaje mi sie:]

    siema, mam dziwny bol miesni bicepsow szczegolnie, typu zakwasy ale to na pewno nie one bo nigdy nie mialem aa tu nagle od srody mam takie

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 8154| Data: 2006-04-01 11:14:01| Liczba SOGów: 0
  • Ból kolana po dolnej wewnętrznej stronie

    witam, mam już 3 dzień ból w kolanie po dolnej wewnętrznej stronie.ból powstał po treningu nóg.na początku bolały trochę ścięgna z tyłu kolana ale już jest ok ale pozostał ból właśnie z przodu w dolnej wewnętrznej stronie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 6541| Data: 2010-08-22 10:26:55| Liczba SOGów: 0
  • kreatyna a ból brzucha i biegunka

    bylo ok. ale w szkole znow na 1 lekcji zaczalo mnie gonic do lazieniki. teraz wrocilem ze szkoly, pisze ten post i bol troszke uwiera, chociaz juz nie ma popedow do kibla. co jest nie tak, poradzice, prosze!

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 8135| Data: 2007-11-26 15:20:33| Liczba SOGów: 0
  • Bol kolana od wewnetrznej strony

    witam, jestem 3 miesiace po artroskopii prawego kolana. i od paru dni boli mnnie prawe kolano od wewnetrznej strony czyli z lewej . obawiam sie czy to nie sa wiezadla, bo podczasu odrazu

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 8117| Data: 2012-08-28 14:19:36| Liczba SOGów: 0
  • Ból palców

    niewiem czy byl taki temat jak cos to odrazu sorki. czy ktos moze wie jak zaradzic bolu palcow a dokladnie tej czesci palca pod paznokciem. bol nasila sie przy graniu w pilke lub bieganiu. dodatkowo zasiniaczone mam paznokcie

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 8112| Data: 2005-06-21 21:06:21| Liczba SOGów: 0
  • Bol miedzy zebrami

    witam... od dwoch dni mam taki problem... boli mnie cos pomiedzy zebrami po prawej stronie ponizej miesnia piersiowego. bol czuje podczas glebszego wdechu i

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 2508| Data: 2010-05-06 12:31:00| Liczba SOGów: 1
  • Ból najszerszego grzbietu, pomocy.

    witam, przejdę do sedna prawy nie wiem jak to się stało, ale od jakiegoś czas strasznie boli mnie prawy motyl, myślałem że to chwilowy ból, lecz te okropieństwo trzyma mnie już 2 tygodnie, przez ten czas nie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1304| Data: 2010-05-13 15:51:03| Liczba SOGów: 0
  • Bol w dolnym odcinku plecow!

    witam! jak w temacie, dreczy mnie bol dolnego odcinka plecow. mam wrazenie, ze boli mnie kregoslup chociaz lekarz mowi, ze to od miesni i dostalem ketonal,

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 7271| Data: 2006-04-10 10:49:09| Liczba SOGów: 2
  • Ból brzucha na cyklu

    witam własnie jestem na moim drugim cyklu saa 8 tygodni test prop 100mg c2d 6 tygodni meta 25mg ed w 5 tygodniu pojawił się ból brzucha po lewej stronie z lekkim efektem wzdęcia, trzyma się to już 8 dzień, zarzuciłem nospe forte ale nic nie

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 7248| Data: 2006-02-23 22:12:35| Liczba SOGów: 0
  • Trening do oceny

    • przyciąganie nóg do klatki leżąc 2x max • spięcie brzucha 4 serie: 1 seria = 100 razy na lewy bok 100 razy na prawy bok środek 200 z rękoma za głową, środek 100 z rękoma na krzyż na klatce przedramię: • unoszenie nadgarstków

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 1045| Data: 2007-01-20 14:41:53| Liczba SOGów: 0
  • Ból mięśnia w okolicach łopatki.

    ból mięśnia najprawdopodobniej miesnia w okolicach prawej łopatki:/ nie wiem za bardzo co robic. jak nie cwicze boli, jak cwicze boli... ma on zwiazek niewatpliwie z nieodpowiednia postawa, zatem staram sie trzymac prosto, co zmniejsza

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 8044| Data: 2005-08-13 23:46:02| Liczba SOGów: 0
  • Prawy Obrońca :)

    witam chciał bym się od was dowiedzieć czym powinien charakteryzować się prawy obrońca.proszę o wypowiedź tych co się znają bądź wiedzą o co chodzi :

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 5812| Data: 2009-07-15 23:46:48| Liczba SOGów: 0
  • przeszywający ból w okolicy łopatki

    maści i tyle. a po paru dniach mi to poprostu odpuszcza, ale teraz jest koszmarnie. wstanie z łóżka czy obrócenie się z boku na bok to ból jakby mi ktoś nóz wsadzal pod łopatkę. co dziwne ból ten czasem odczuwam jakby po drugiej stronie ciała czyli

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1786| Data: 2010-04-12 09:01:22| Liczba SOGów: 0
  • Ból kręgosłupa w odcinku lędźwiowym i piersiowym podczas prostowania i rozluźniania

    siema! od półtora roku mniej więcej śmigam na siłkę i ostatnio ujawnił mi się mały problem z kręgosłupem. kręgosłup boli mnie w części lędźwiowej i piersiowej tylko w określonych sytuacjach. kiedy schylam się robiąc koci grzbiet boli mnie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2381| Data: 2013-01-17 22:22:17| Liczba SOGów: 0
  • pas neoprenowy na ból pleców?

    witam, od jakiegos czas dokucza mi coraz slabszy i teraz juz raczej sporadyczny bol w odcinku ledzwiowo krzyzowym. jestem w trakcie leczenia laser, prady, trening rehabilitacyjny i na dniach bede robil

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 7135| Data: 2007-05-07 14:20:18| Liczba SOGów: 0
  • bol miesnia przy kregoslupie

    witam. meczy mnie juz od dluzszego czasu taki tepy bol miesni wzdluz kregoslupa w okolicy piersiowej lewa strona . czy ktos moze mi poradzic jakies cwiczenia albo inne srodki zaradcze z gory dzieki

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 7906| Data: 2005-04-20 23:37:01| Liczba SOGów: 0
  • ból w okolicach wątroby ?

    witam od wczoraj dopadł mnie ból wątroby nie wiem czy wątroby ale w tych okolicach jest odczuwalny tylko gdy oddycham ,gdy robię płytszy oddech wtedy czuć go mniej i gdy robię pełny oddech wtedy już mocno kłuje co to może być

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 7895| Data: 2009-07-01 06:31:58| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}