Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: klub bokserski warmia mazury

Strona 1 z 104

  • Klub Bokserski - Łódź

    witam, szukalem na forum jakichs namiarow na dobry klub bokserski w lodzi, nie bardzo znalazlem dlatego pisze, szukam jakiegos dobrego klubu gdzie moglbym potrenowac pod okiem

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 5476| Data: 2009-01-28 19:16:09| Liczba SOGów: 0
  • Poleccie dobry Klub Bokserski Warszawa

    szukam jakiegos klubu gdzie moglbym amatorsko cos sie pouczyc oraz gdzie niebedzie samych mlodych ludzi z racji ze mam 27 lat juz.chetnie

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 5790| Data: 2007-07-19 01:29:28| Liczba SOGów: 1
  • Boks - Klub Sportowy Rojek Kraków

    powstał nowy klub bokserski prowadzony przez krzysztofa rojka trenera pzb, z uprawnieniami trenera ii stopnia, mistrza polski juniorów,

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 4028| Data: 2011-02-14 21:35:04| Liczba SOGów: 1
  • Boks-początek, klub w okolicach Olkusza.

    razie regularnie ćwiczę na siłowni ok.2 miesiące i biegając poprawiam swoją kondycje. 1.czy istnieje jakiś klub bokserski w okolicach olkusza 2.ile razy w tygodniu trzeba trenować jeżeli musiałbym dojeżdżać do krakowa

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 4190| Data: 2009-03-10 16:18:56| Liczba SOGów: 1
  • DIBRY klub w krakowie

    wiem ze jest podwieszony teamt,ale chcialem sie dowiedziec czegos dokladniej. chodzi mi o jakis dobry klub bokserski w krakowie.mam 19 lat i 7 lat trenuje judo wiec moje przygotowanie fizyczne jest dobre i mysle ze wytrzymam

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1593| Data: 2005-10-09 11:33:49| Liczba SOGów: 2
  • Kluby gdzie można poćwiczyć

    rozpocząłem nowy temat kluby w których można ćwiczyć daną dyscyplinę sztuk walki. większość z tych klubów jest zrzeszona. jeśli jakiś nie dodam

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 64793| Data: 2007-05-01 18:47:04| Liczba SOGów: 9
  • czy nie za stary na boks? (białystok)

    samemu, podejrzewam ze odpowiedz bedzie przeczaca wiec jakie czy wie ktos co sie dzieje w białymstoku jesli chodzi o kluby bokserskie znalazlem 3 białostocki klub sportowy „hetman 15 085 białystok, ul. j. k. branickiego 3, tel. 085

    Odpowiedzi: 43| Ilość wyświetleń: 16350| Data: 2006-02-26 17:48:13| Liczba SOGów: 2
  • Trening bokserski - moze być??

    piątek. na początek bieg ok. 2km potem pompki 3x20 skakanka 3x1min walka z cieniem 3x1,5min uderzanie w worek bokserski 3x2min na koniec brzuszki dodam że brzuszki robie codziennie natomiast w środy chodze na siłownie...trening

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 22167| Data: 2005-05-24 22:44:39| Liczba SOGów: 0
  • Jaki worek bokserski

    chcemy z kumplami na siłke kupić worek bokserski możecie doradzić jakiś tani a dobry worek. na allegro widziałem taki: http://www.allegro.pl/show_item.php

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 23895| Data: 2005-09-21 20:31:17| Liczba SOGów: 1
  • Czym wypełniać worek bokserski??

    tak jak w tytule chciałem zapytać się czym powinno się wypełniać worek bokserski razem z kolegami doszliśmy do wniosku, że worek wypełniony trocinami będzie zbyt lekki natomiast wypełniony

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 40081| Data: 2008-08-08 19:03:34| Liczba SOGów: 3
  • Boks - Białystok

    miejski klub bokserski szkolniak 15 669 białystok, ul. magnoliowa 12/27, tel. 085 661 14 67 sekcja: boks. czy ten klub

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 13192| Data: 2007-10-14 21:14:09| Liczba SOGów: 0
  • Klub piłkarski

    marzył ktoś z was o założeniu swego wlasnego klubu piłkarskiego [ ] mnie to gnębi juz od dłuższego czasu, moze kiedyś uda się zrealizować to marzenie, wlasny klub to

    Odpowiedzi: 53| Ilość wyświetleń: 17705| Data: 2007-06-30 15:04:52| Liczba SOGów: 2
  • Co nam daje worek bokserski ??

    no właśnie co nam daje worek bokserski zalgiris forever

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 15346| Data: 2003-01-19 18:36:27| Liczba SOGów: 0
  • Boks na Slasku (i nie tylko)...?

    yo ludzie! wie ktos z was gdzie znajduje sie jakis klub bokserski w ktorym mozna sie uczyc i cwiczyc boks z jakims trenerem oczywiscie na terenie slaska janson

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 12357| Data: 2002-02-12 11:39:02| Liczba SOGów: 2
  • Boks-kraków

    witam, potrzebuje namiary na dobry klub bokserski w krk pozdr.raymond

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 10221| Data: 2005-10-16 00:38:30| Liczba SOGów: 0
  • Boks Bielsko-Biała

    czy w bielsku białej istnieje jakas szkolka bokserska albo klub bokserski jesli tak to prosze o informacje gdzie i kiedy maja treningii i numer kontaktowy do trenera,bede bardzo

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 9488| Data: 2009-03-01 14:20:25| Liczba SOGów: 0
  • Bieg bokserski

    witam. bardzo bym prosił aby ktoś wstawił filmik na którym będzie pokazane jak prawidłowo wykonywać bieg bokserski bedą sog i

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 11650| Data: 2010-01-14 17:50:36| Liczba SOGów: 1
  • Klub kibica LEGIA

    klub kibica legia warszawa. zapraszam wszystkich fanów legii. wpisujcie się tu to zobaczymy ilu nas tu jest 1 jak możecie wklejajcie symbole legii] hej, sia la la la legia dziś trzy punkty ma. wojskowych wspaniała gra śpiewajmy hej,

    Odpowiedzi: 47| Ilość wyświetleń: 10077| Data: 2004-07-02 13:54:30| Liczba SOGów: 1
  • worek bokserski

    witam, mam zamiar kupic sobie worek bokserski / wielkosc okolo 120 cm/ ale mam problem bo nie wiem ile powinien wazyc taki worek. generalnie na rynku mozna spotkac wazace od 25 30 kg az do okolo 40. dodam ze jestem amatorem

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 10929| Data: 2005-02-10 12:23:41| Liczba SOGów: 0
  • TOP TEAM - nowy klub w SZCZECINIE!

    top team nowo otwarty klub sportów walki w szczecinie. zapraszamy wszystkich na treningi do naszego dojo przy ulicy tkackiej 66 w szczecinie.

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 12057| Data: 2008-01-18 23:40:50| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}