Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: kiedy składać wniosek o odszkodowanie z PZU

Strona 1 z 657

  • Czy jest sens starać się o odszkodowanie?

    okładów i ograniczenie chodzenia, natomiast nie zalecił zagipsowania stawu. i pytanie: czy jest sens składac wniosek o odszkodowanie studenckie PZU czy warunkiem uzyskania jakichs procentów jest noszenie nogi w gipsie czy to nie ma znaczenia

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 13170| Data: 2005-07-13 12:43:41| Liczba SOGów: 1
  • gdzie składac wniosek o odszkodowanie

    czy nalezy sie odszkodowanie mojemu bratu. po szkole brat sie przewrocił na szkło i rozwalił palca, przecioł tętnice miał operacje na

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2237| Data: 2011-03-07 12:09:46| Liczba SOGów: 2
  • PZU o odszkodowanie

    kostke włożyli mnie na prawie 2 tygodnie w gips i dali zwolnienie na miesiąć ćwiczeń czy należy mi sie odszkodowanie z PZU rozwaliłem sobie noge na kickboxingu a tam jestem ubezpieczony!!ile powinienem dostać pieniędzy za noge

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 126020| Data: 2005-11-18 15:15:49| Liczba SOGów: 1
  • Kiedy Brac Mete?

    kiedy brac mete po sniadaniu ,przed treningiem po,po kolacji etc.

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 8705| Data: 2007-05-09 15:55:08| Liczba SOGów: 309
  • wypadek przy pracy

    witam miałem wypadek przy pracy czy jest sens starać sie o odszkodowanie przeciąłem sobie palca lecz rana nie wymagała szycia czy za samo to że uległem urazowi na jakiś okres czasu przysługuje odszkodowanie czy jest sens składać wniosek

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3173| Data: 2010-09-02 10:47:48| Liczba SOGów: 0
  • Artroskopia, skręcenie kolana odszkodowanie PZU

    25.03.2014r. został mi założony gips na 3 tygodnie, po kolejnych wizytach u ortopedy zalecił opaskę usztywniającą na kolejne 3 tygodnie + maści przeciwbólowe. więc od lekarza do lekarza i dopiero słuszny opis, diagnoza: po przebytym urazie

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3885| Data: 2014-06-04 12:20:39| Liczba SOGów: 0
  • odszkodowanie ...

    witam .. : jakiś miesiąc temu doznałam urazu kolana zwichnięcie rzepki na meczu od razu pogotowie i szyna gipsowa na 3 tygodnie.. po 3 tygodniach od zdjęcia szyny poszłam na trening i bach znowu mi ,,wyskoczyła rzepka ... lekarz prowadzący

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 4532| Data: 2008-05-03 16:21:20| Liczba SOGów: 2
  • pzu odszkodowania

    czy po operacji kręgosłupa mam szanse na odszkodowanie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2691| Data: 2010-07-02 20:27:57| Liczba SOGów: 0
  • Odszkodowanie za kolano

    jestem ubezpieczony w PZU nww. miałem wypadek na lekcji wf boczne skręcenie rzepki. 2 tygodnie szyna 2 tygodnie gipsu obecnie mam gips i czekam na zdjęcie go. czy ktoś miał coś takiego ile suma waszego odszkodowania wyniosiła jak było u was

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2657| Data: 2010-04-22 20:41:17| Liczba SOGów: 0
  • odszkodowanie za ...

    byłem u 2 lekarzy, 1 twierdzi ze mam skręconą kostke i złamaną koś z niewielkim przemieszczeniem , a 2 twierdzi ze to skęcenie ze złamaniem kosci strzałowej.ile za to moge dosta % i ile odszkodowania w PZU ubespieczyłem sie w szkole za 29 zł

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1908| Data: 2009-02-23 16:36:02| Liczba SOGów: 0
  • Kreatyna - kiedy NAJLEPIEJ ją brać?

    witam. wiem ze ten temat był maglowany juz setki razy,wiec chce go poruszyc by pytania kiedy brac kretke lub na czczo czy przed treningiem juz sie nie pojawiały na forum.przyznam ze mnie ten problem tez

    Odpowiedzi: 242| Ilość wyświetleń: 139980| Data: 2004-04-19 23:51:45| Liczba SOGów: 14
  • kiedy nowy nr itd?

    kiedy będzie nowy nr magazynu i czy będzie coś w nim o sfd pisało

    Odpowiedzi: 140| Ilość wyświetleń: 6227| Data: 2006-09-27 09:13:10| Liczba SOGów: 74
  • Skrecenie kręgosłupa a odszkodowanie.

    przy skreceniu jego w odcinku szyjnym chodzi mi o to ze mialem skrecenie i ciekawy jestem jak to bedzie z odszkodowanie wiem ze zalezy to od ubezpieczenia ale interesuje mnie procentowy uszczerbek. moze mial ktos juz cos takiego za soba i

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 18958| Data: 2007-04-19 17:54:41| Liczba SOGów: 1
  • Kalafiory a odszkodowanie

    witam ćwiczę mma około pół roku i zrobił mi się kalafior czytałem na forach że można się ubiegać o odszkodowanie za coś takiego ale jakoś szczególnie nie napisali co i jak . więc moja pytanie brzmi co mam zrobić aby

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2304| Data: 2012-03-14 21:38:23| Liczba SOGów: 0
  • Prewencja- szkolenia

    mam zamiar niebawem składać wniosek o prace w policji wiadomo zaczyna się od prewencji i teraz pytanie czy pracując w prewencji mam jakieś treningi sw,strzelania walki z tłumem itd czy po szkoleniu nic już się nie ćwiczy

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1165| Data: 2009-11-29 14:28:48| Liczba SOGów: 0
  • Odszkodowanie - po pewnym czasie

    altacet i dal cos przeciwbolowego. robilem co kazal bo z dnia na dzien bylo coraz lepiej. po jakis 2 3 tyg. kiedy bol calkiem minal zaczalem powoli wracac do sportu lekko . ale tutaj niespodzianka, smutna, przy przeciazeniach bocznych golen

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2872| Data: 2005-05-04 18:48:16| Liczba SOGów: 1
  • Odszkodowanie, Złamana ręka.

    witam złamałem kość promieniową prawego przedramienia. jestem prawo reczny jakie odszkodowanie mi sie nalezy

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1287| Data: 2010-11-07 11:50:58| Liczba SOGów: 0
  • Glikogen - co z czym i kiedy -> czyli najlepsze sposoby uzupełniania glikogenu

    przed/podczas treningu skutkuje mniejszymi startami glikogenu ale wykres ponizej przedstawia dokladnie co bylo i kiedy bylo dostarczycielem energi: http://img534.imageshack.us/img534/1787/4242007236fig5html pobor energi byl

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 44758| Data: 2011-03-13 04:01:23| Liczba SOGów: 23
  • Wniosek do Bull soke 14,5 dan o nadanie dyplomu uznania oraz 11 dan dla ...

    wniosek do bull soke 14,5 dan o nadanie dyplomu uznania oraz 11 dan dla pana ryszarda m. z warszawy jako kierownicy kont

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 2217| Data: 2010-04-21 17:34:24| Liczba SOGów: 0
  • z czego najlepiej powinno skłądać się dobre, zdrowe śniadanie??

    swoje nawyki żywieniowe i rozpocząć ostry, sumienny trening, chciałem się dowiedzieć z jakich składników powinno się składać dobre śniadanie, dla człowieka, który chce za wszelką cenę przybrać na wadze przejrzałem wiele postów i widze, że

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 6338| Data: 2006-10-02 20:17:36| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}