SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kiedy pić gainera

  • kiedy pić gainera???

    Temat
    Odżywki i suplementy

    1)rano pić naczczo czy po śniadaniu ile minut przed albo ile po?? 2)popołudniu przed obiadem po obiedzie ile minut?? 3)po treningu ile minut?? za odpowiedzi z góry dzieki!!! pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3902 Data: 2004-05-13 10:06:58 Liczba szacunów: 0
  • Co o tym sadzicie ???

    Post
    Odżywki i suplementy

    co do tego jak szamac x panda juz wiem :) ale glownie rozchodzi mi sie o to kiedy pic gainera a kiedy bialeczko ? co wypic lepiej po sniadaniu ? gainera czy bialko ? to ze w robocie gainer to logiczne a praca luzna wiec zadnych problemow nie bede mial wkoncu bede robil u kogos z rodziny :) Bialko przed treningiem i na noc OK :) a gainer moze oprocz

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1236 Data: 2006-12-28 20:59:52 Liczba szacunów: 0
  • Jaki Gainer

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    a kiedy pic gainera napewno zaraz po trenigu to juz wiem i kiedy?? W najblizszym czasie napisz moja diete i poweicie mi co o tym myslicie?? A.C.A.B

    Odpowiedzi: 510 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-12-20 19:40:56 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam taki pomysł, żeby podbić trochę węgli i zaspokoić je drugą dawką mass xxl, wtedy i kcal by poszły w górę. Jezeli to dobry pomysl to napisz kiedy pic gainera(jedna porcje pije po treningu)

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 2359 Data: 2011-04-27 21:21:07 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase 17lat

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    *A teraz mógłbyś mi napisać w jakich ilościach czego zjadać? *oraz kiedy pic gainera *o 20:00 zamiast ziemniaków, nie lepiej spożyć Twaróg lub Serki?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1032 Data: 2010-02-24 15:00:37 Liczba szacunów: 0
  • !!! Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 5 !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    moje pytanie brzmi czy mogę kreatynę i gainera wziąć razem ?? że po prostu popić kaspy kreatyny gainerem ?? oczywiście w wodzie mieszam gainera nie w mleku :-) i drugie pytanie tak przy okazji czy mogę pić gainera z mlekiem, w ciągu dnia kiedy nie spożywam kreatyny ?? np rano ?? bo kreatynę biorę przed i po treningu :-) z góry dzięki za odpowiedź

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-09 14:14:41 Liczba szacunów: 0
  • Vitalmax - Whey Pro Gainer 1

    Post
    Vitalmax

    mam zamiar pic gainera 1 w pracy kiedy nie mam czasu na drugie sniadanie a sssanie sie zalancza.gainera 2 po treningu.bialko 85procent na noc.smaki ok.i niech muly rosna.

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-27 21:48:11 Liczba szacunów: 0
  • Co na cykle na mase?

    Post
    Odżywki i suplementy

    pije mleko miedzy posilkami albo do posilkow.Wypijam dziennie okolo 1.5-2l mleka. Praktycznie wyeliminowalem cukier jak teraz trenuje bo slodzilbym tylko herbate.Nie mam jej kiedy pic praktycznie bo mam duzo plynow(kolo 2l mleka+woda jak pije kreatyne). W koncu ile mozna pic ;) Jestem ektomorfikiem. 30 lat/178cm/79kg Malo tluszczu. Fakt ze same mi

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 493 Data: 2012-08-23 11:28:13 Liczba szacunów: 0
  • GAINER MCT - brać zgodnie z tym co piszą?

    Post
    Odżywki i suplementy

    oncentrowac sie na diecie. BTW- czy ktos polecal "brac gainera pomiedzy wszystkimi posilkami"? "Branie gainera pomiedzy wszystkimi posilkami" szczegolnie, kiedy jest to 5-6 posilkow dziennie, byloby przesada. No, chyba ze komus bardzo zalezy na szybkim przyroscie wagi lub rozstroju zoladkowym- wtedy moze pic gainera "pomied

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2210 Data: 2005-07-02 09:03:08 Liczba szacunów: 0
  • Suple (kiedy, ile, jakie)

    Post
    Odżywki i suplementy

    ... aa wlasnie szkola no jak juz napisaliscie nie bede w niech chodzil z kurczakiem i ryzem:) co mam jesc w szkole co pic i w jakich ilosciach w jakich odstepach czasowych... kiedy spozywac gainera przed po treningu ? tak samo kiedy pic napoje izotoniczne ... wydaje mi sie ze rozmieszczenie posilkow,supli,izotonikow w czasie jest dosc wazne dlatego

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1430 Data: 2007-04-23 00:08:03 Liczba szacunów: 0
  • Aeroby i Siłownia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    co chwilę przysiady itd. i czuję je po każdym treningu. Na razie myślę, że mi to wystarczy. Oczywiście w przyszłości na pewno włączę nogi do treningu. Brzuch właśnie nie wiem kiedy robić, czy lepiej po SW czy po treningu siłowym. PO SIŁOWYM Dietę mam, ale myślę że jem za mało, bo masa leci w dół, brzuszek też poleciał troszkę (chyba, że to tylko mi

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1813 Data: 2010-10-12 21:57:36 Liczba szacunów: 0
  • Suple (kiedy, ile, jakie)

    Post
    Odżywki i suplementy

    ... aa wlasnie szkola no jak juz napisaliscie nie bede w niech chodzil z kurczakiem i ryzem:) co mam jesc w szkole co pic i w jakich ilosciach w jakich odstepach czasowych... kiedy spozywac gainera przed po treningu ? tak samo kiedy pic napoje izotoniczne ... wydaje mi sie ze rozmieszczenie posilkow,supli,izotonikow w czasie jest dosc wazne dlatego

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1430 Data: 2007-04-22 23:07:56 Liczba szacunów: 0
  • Aeroby i Siłownia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    macie, żeby nie zakładać nowych. Trenuję KB nadal 2x w tygodniu. Na siłowni miałem chwilę przerwy, ponieważ nie miałem jak tego pogodzić z prywatnymi sprawami, więc ćwiczyłem kiedy tylko mogłem ale nie systematycznie. Teraz znów ćwiczę: Poniedziałek - Klatka + Triceps Wtorek - KB Środa - Plecy + Biceps (chociaż wolę barki + biceps) Czwartek - KB P

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1813 Data: 2010-10-12 21:32:04 Liczba szacunów: 0
  • Stosowanie czy warto przed?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Gainer jak koledzy napisali, to dodatek uzupelniajacy braki w diecie. 737 nie polecam, jesli juz warto zainwestowac w cos lepszego. Kiedy pic? Kiedy posilki sa najbardziej ubogie, dodatkowo mozesz wypic godzine-poltora przed treningiem i zaraz po nim, gdyz oba posilki zarowno przed jak i po treningowe sa bardzo wazne, mozesz je wspomoc nieco. Aczko

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 825 Data: 2008-11-11 19:21:40 Liczba szacunów: 0
  • Jak mam to wszystko brać ???????? POMOCY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No dobra ułoże sobie diete tylko chciałbym jeszcze wiedzieć jak np. brać glukozamine czy 2 kaps w porcji czy 2x po 1 kaps no i czy przed jedzeniem?po?czy w trakcie?no i kiedy pić węglowodany a kiedy gainera?czy brac 2 tabl. witamin(multi pack 36)czy jedna bo jak biore gainera w ktorym tez sa witaminy to czy to nie bedzie za duzo?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 765 Data: 2005-12-07 23:29:03 Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.3

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a czy gdy zastepuje posiłek gainerem to musze brac do niego jeszcze jakies tłuszcze ? mam gainera Super mega mass 4000 olimpu . Kiedy pic tran ?rano czy do ostatniego posiłku na noc ?

    Odpowiedzi: 2998 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-18 21:12:52 Liczba szacunów: 0
  • cell Pump + Kreatyna Mono

    Post
    Odżywki i suplementy

    dzieki za wszystke rady, a co do Gainera na sen to jest tak ze nawpierdzielam sie na maxa popije tym i ide odrazu spac Głównie chodzilo mi o cykl Cp i Mono Bo Ggainera wiem kiedy pic. Aha słyszałem cos takiego ze niemozna kreatyny i białka wypic odrazu po treningu bo niby bialko zetnie kreatyne czy cos takiego wiec lepiej wziasc kreate po trening

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1948 Data: 2008-07-03 22:54:28 Liczba szacunów: 0
  • Universal GF 3100 + Dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wiem że są węglowodany proste (owoce itp.) i złożone (ryż, płatki owsiane itp.) kiedy to jeśc też wiem i ogólnie. ale teraz mam Dylemat bo niestety teraz nie mam wolnego czasu tylko pracuję od 8:00 do 20:00 (praca fizyczna) ale tyle dobrze że Dietę spokojnie utrzymam taką jak opisałem na początku. I co teraz??? Pic gainera po pracy??? I czy 2 dni n

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 683 Data: 2011-04-20 14:39:17 Liczba szacunów: 0
  • Pytania Do Eksperta Hi Tec'a

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Czyli jak mam teraz wykonywać aeroby? kiedy pić gainery? Bcaa wiem że musze zainwestować tylko narazie naprawde mam wiele innych wydatków a bardzo by mi się przyało. Czyli jak mam robić trening po treningu aeroby i dopiero gainer? czy gainera wql?

    Odpowiedzi: 345 Ilość wyświetleń: 19222 Data: 2009-11-18 12:25:42 Liczba szacunów: 0
  • jak brac

    Post
    Odżywki i suplementy

    ało ci się widać ściągnąć dziennika posiłków vitalmaxa i poczytać wysłanych przeze mnie artykułów radze dopracować dietę) co do tematu " tu moje pytanie czy po treningu kiedy pije carbo moge wypic jescze Gai nera czy nie bardzo bo wiadomo ze to tez wegle. Wiec kiedy najlepiej pic gainera rano i przedteningowym posilkiem ? " tak jak ci pi

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 810 Data: 2007-10-15 21:54:54 Liczba szacunów: 0