Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: kiedy mozna zaczac biegac po cesarskim cieciu

Strona 8 z 5000

  • Odblok po enanie

    kończe własnie cykl na greckiej normie, przyjąłem 15shotow 250mg e5d, czy 24tabsy clomu wystarcza na odblok i kiedy go zaczac brac jeszcze druga kwestia po skonczonym odbloku warto dorzucic jakies boozery tescia mam na oku t

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2144| Data: 2010-09-06 23:38:29| Liczba SOGów: 2
  • po ilu miesiącach treningu zacząć brać odżywki?

    właśnie zaczynam ćwiczyc i chciałbym się dowiedzieć po ilu miesiącach treningu można zacząć brać jakieś odżywki żeby to miało jakieś efekty.

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 4212| Data: 2006-05-31 21:33:54| Liczba SOGów: 0
  • Odblokowanie po boldenonie i trenbolonie

    boldenon w polaczeniu z trenbolonem...efekty calkiem dobre,ale nie mam pojecia jak sie odblokowac...tzn jakie dawki i kiedy powiniennem zaczac przyjmowac hcg i clomid prosze o pomoc...dzieki

    Odpowiedzi: 40| Ilość wyświetleń: 6161| Data: 2009-05-16 10:47:48| Liczba SOGów: 0
  • Kiedy przerwa ????

    nie wpi.. żadnej pizzy nadmiernych i niezdrowych tłuszczów masła już już 6 miesięcy nie widziałem ,jak myślicie kiedy mozna sobie zrobić tak z 2 3 tyg przerwy albo wogóle czy można. już zaczyna mi troche psycha siadać, gdy widze innych kumpli,

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1313| Data: 2006-12-11 13:42:42| Liczba SOGów: 0
  • DuraJect 100 kiedy i co na odblok ?

    mam pytanie kiedy zacząć odblok po cyklu 1:6 meta 15mg/ed 1:5 duraject 50mg/e3d 24 clomid styknie

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1040| Data: 2007-08-04 13:42:30| Liczba SOGów: 0
  • clenbuterol w trakcie PCT....z HCG, Clomidem czy po PCT?

    i na pct hcg i clomid i chce wiac clenbuterol dla podtrzymania miesa i redukcji fatu. i mam w tej sprawie pytanie, kiedy go zaczac brac w trakcie brania hcg czy clomidu czy moze po pct razem z axisem z bsn

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1014| Data: 2010-05-11 15:44:12| Liczba SOGów: 1
  • Bieg po schodach - redukcja

    witam! zacząłem biegać po schodach w celu redukcji tłuszczu z tyłka i nóg. czytałem na forum, że podobno nic to nie daje, inni mówili, że daje. to w końcu jak z tym jest jak biegać żeby dochodziło do redukcji. niestety nie mieszkam w wieżowcu

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 3982| Data: 2008-03-09 19:06:06| Liczba SOGów: 0
  • KLOPOTY CHLOPAKA ZE SLUNSKA -uwaga POST PO SLUNSKU

    przepraszom jezeli kogos uraza tym swoim godanim , wcale nie mom zamiaru zasmiecoc tu tego forum sląską gatką ale roz mozna zrobci odmiana . po za tym mom taki jeden pomysl aby zrobic osobne forum o kluturystyce ale kaj bydzie mozna godoc tylko po

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1539| Data: 2003-06-24 14:11:13| Liczba SOGów: 1
  • po zlamanej rece jak zaczac..?

    2 gosci uspokic ale to juz ina bajka. no wiec zlamalem reke no i za tydzien mi gips sciagaja i chcialbym odrazu zaczac sioe brac za osrta prace wiec kupilem sobie kreatyne natured 0,5kg. i amino anabolbcca 1litr tez z firmy naturedi i zostalo

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1023| Data: 2003-08-19 01:45:27| Liczba SOGów: 0
  • ból obojczyków po stosowaniu Izotek-u??Kto poradzi?

    rentgenowskie i wynika z niego ,ze wszystko jest w porzadku! zacząłem chodzic na laser i pole magnetyczne,lecz po 2 zabiegach okazalo sie ze musze za to zaplacic i za nastepne 8 zabiego wiec zrezygnowalem.teraz gdybym chcial rozpoczac nowe zabiegi

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 2544| Data: 2008-10-08 14:12:30| Liczba SOGów: 0
  • Stała suplementacja zaraz po cyklu (kreatyna)

    posiadam. licze na odpowiedzi od ludzi znajacych sie na rzeczy 3 i czy zaraz po cyklu na kreatynie mono +cp mozna zaczac stała suplementacje kreatyna ka , czy trzeba odczekac ii w przypadku stałej suplementacji ka , jakich uzywac

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 2350| Data: 2007-01-25 16:29:55| Liczba SOGów: 3
  • Bieganie po treningu siłowym

    witam mam pytania czy można biegać po treningu słyszałem że jest to dobre bo zapas glikogenu jest mały i organizm pobiera od razu zapas tłuszczu

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1208| Data: 2008-07-16 17:37:52| Liczba SOGów: 0
  • Czy można oddymić płuca po papierosach?

    : nie robiłem prześwietlenia bo po prostu się boje jak cholera. bardzo mi szkoda, bo one nigdy nie bedą już takie jak kiedyś.. czy można np. poprzez bieganie pomóć im w regeneracji trzymajcie sie wszyscy nie palący!

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 17122| Data: 2006-05-27 22:18:45| Liczba SOGów: 0
  • Kiedy moge zacząć trening na rzezbę Waga 77 wzrost 181

    witam w styczniu kończę 18 lat waga 77kg wzrost 180 181 . ćwiczę 6 miesięcy zaczynałem od 60kg więc trochę kg złapałem . obecnie cały czas trening na masę . czy już moge zmienić sobie trening czy jeszcze podbić kilka kg . myślałem by od lutego

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1054| Data: 2012-12-23 21:24:06| Liczba SOGów: 0
  • Fat-Joe po raz IV Redukcja

    2005/20050207231027 a wiec miesiac temu zmierzalem zaczac odchudzanie: po i miesiacu oto wyniki waga przed: 118kg waga po : 106,5kg

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 5471| Data: 2005-02-07 23:10:27| Liczba SOGów: 13
  • Ćwiczenia po złamaniu

    był bym wdzięczny jak by jakiś profesjonalista mi pomógł i napisał jakiś plan albo coś to był bym bardo wdzięczny. kiedy mogę zacząć już intensywnie ćwiczyć . mam 14 lat 180 wzrostu i 80 kg nie wiem czy to dobrze heh. nie wiem czy moge brac a

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2029| Data: 2009-01-26 23:26:13| Liczba SOGów: 0
  • kiedy mażna brać odżywki

    witam chciałbym sie dowiedzieć kiedy można brać odzywki na mase ciała po jakim czasie od rozpoczęcia treningów na siłowni wzrost 180cm 65kg i jakie odżywki i firmy 3

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 2123| Data: 2010-01-16 16:43:22| Liczba SOGów: 1
  • Kiedy Moge Zaczac Brac Kreatyne? POMOCY!

    mam 14 lat i chcialbym zaczac brac kreatyne waze 51 kg 162 cm wzrostu 3 lata trenowalem boks/czy to mi jakos zaszkodzi prosze o pomoc!!!!!!/oczywiscie branie kreatyny wiazed sie z trenowanieem i to wiem = prosze

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2569| Data: 2005-10-02 15:26:32| Liczba SOGów: 0
  • KONCZE CYKL!-co po?

    250mg e4d 1 8meta 20 30mg ed po tym wiadomo po trzech tyg odblok.ale chce zaraz po skonczeniu cyklu czyli8go tyg zaczac brac kreatyne.moge czy tez zaczac ja po trzech tyg.w trakcie tez wciagam hmb i gainery.jescze jedno 36tabs clomidu starczy na

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 1063| Data: 2008-05-28 02:47:30| Liczba SOGów: 0
  • kiedy zmniejszenie libido po dece

    jak w temacie ,jesli sie kluje sama deke to kiedy mozna odczuc zmniejszenie libido lub nawet decadick juz podczas cyklu czy dopiero po

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1147| Data: 2008-09-07 12:36:29| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}