w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "kiedy leci krew z piersi"

Strona spośród 2857  stron dla zapytania: kiedy leci krew z piersi

Kiedy leci ??

witajcie.mam takie male pytanko..moze ktos wie kiedy i na czym w tv leci jakis k1,mma,wrestling,kickboxing,tkd itd..oprocz boksu bo nie interesuje..bo bym se ogladnal ale

Data: 2007-07-07 10:47:24 | Dział: Uderzane | Autor: MlodyJagla | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 4560 |

'Naturalne' powiekszanie piersi.. ziołami.

powiększenie piersi są tony drogich pigułek powiększających piersi , zawierające egzotyczne i trujące składniki. kiedy jeśli chcesz powiększyć piersi to musisz się za to zabrać we własciwy sposób. kiedy chcesz powiększyć piersi ziołami

Data: 2009-08-07 12:03:38 | Dział: Uroda | Autor: kaffior | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3651 |

Krew po iniekcji

witam, po zrobieniu zastrzyku w pośladek, kiedy wyciągam igłę czasami leci krew tzw leci tak, że nagle spływa jej duża ilość tak że aż po łydkę mi leci dlaczego tak jest czy robię coś źle

Data: 2010-07-11 00:04:43 | Dział: Doping | Autor: Lexar | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 3594 |

krew z odbytu, a lekarz macha ręką

hej, co jakiś czas zauważam na papierze toaletowym krew po oddaniu kału. przyznaję, że zazwyczaj w czasie, kiedy podnosi się mój poziom spożycia alkoholu i możliwe, że kiedy jestem zmęczona. byłam z tym u lekarza już dawno temu,

Data: 2009-04-16 19:32:55 | Dział: Zdrowie | Autor: Aleksisss | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3584 |

krew z nosa

mam pytanko!!! słyszałam, że można zrobić zabieg , który sprawia że nie leci krew z nosa! mam na myśli laserowe przypalanie naczynek, czy coś w tym stylu! może ktoś coś wie na ten temat chociaż

Data: 2002-05-29 12:22:52 | Dział: Scena MMA i K-1 | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3571 |

krew z nosa

czym i musze ,,smarkać , ale do tego juz sie przyzwyczaiłem,od jakiegoś tygodnia zauwarzyłem ze razem z tymi glutami ze leci krew ale tylko jednow razowo zawsze rano potem juz nie ma , hmmm co to moze byc :]

Data: 2006-04-18 08:40:21 | Dział: Zdrowie | Autor: jarko27 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 3568 |

od czego leci krew z nosa

mojego kolege. wszystko było by w porzadku gdyby nie fakt zeprzez ostatnich kilka dni dziwnie sie czuje i zaczela leciec mi krew z nosa co jest tego przyczyna

Data: 2011-09-04 00:07:04 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3563 |

Chciałbm oddać krew - pytanko.

witam byki! chciałbym kiedyś oddać krew nie zależy mi ani na dniu wolnym, ani na czekoladzie. poprostu. jednak jak to jest z treningami. 3x fbw

Data: 2011-05-13 12:52:51 | Dział: Po siłowni, o siłowni | Autor: tomaszS | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 3553 |

krwotok z nosa!!! pomocy

od jakiegos tygodnia ciagle mi leci krew z nosa, znaczy nie ciagle ale np po szkole po treningu jak juz sie wykompie i siedze przy komputerze a tu nagle mi

Data: 2004-05-06 20:09:58 | Dział: Zdrowie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2666 |

Potrzebna Krew ! Pomocy !

koledze to prosze o kontakt !!! gg 3082188 tel. 503441676 jesli mozecie dajcie opis na gg: pilnie potrzebna krew ab rh chodzi o zycie !!!!! krew dla mojego kolegi który ma białaczke i lezy w szpitalu w stanie ciezkim, problem

Data: 2006-06-24 12:20:48 | Dział: Po siłowni, o siłowni | Autor: Nezz | Liczba SOGów: 15 | Trafność: 2644 |

Krew z nosa przy chorobie typu grypa/przeziębienie.

i dziś zażyłem syrop na wyksztuszanie i w końcu jak tak kaszlałem krew z nosa jak zawsze :/ pamiętam ostatnim razem leciała 15 minut dużym ciurkiem i jej nie mogłem zatrzymać lekarz zawsze mówił o takich plastrach jak by do nosa cena około 50zł co

Data: 2009-02-17 13:19:44 | Dział: Zdrowie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2644 |

cwiczenia ujędrniające i powiekszające piersi

przyjmujemy pozycje podobna jak w pompkach klasycznych z wyjątkiem, ze stosujemy wąski rozstaw rąk. najlepiej kiedy odległość miedzy dłońmi jest nie większa niż 5cm. mając złączone stopy i łokcie przylegające do ciała wykonujemy pełne ruchy

Data: 2003-08-21 21:34:00 | Dział: Fitness | Autor: Sliwulla | Liczba SOGów: 14 | Trafność: 2643 |

Bracia Skrzecz - kiedyś bokserzy, a dziś?

że wielki z niego człowiek. uśmiechnięty, dobrze ubrany. wychowywała ich matka. mieszkali na warszawskim żeraniu. kiedy mieli 12 lat, przeprowadzili się na bródno. nigdy nie daliśmy się nikomu pobić mówi grzegorz skrzecz. a w tamtych

Data: 2006-01-16 15:49:59 | Dział: Uderzane | Autor: jarzynek | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2640 |

zajady??

witaminek, o dziwo to wcale nie pomogło. lewa strona wygląda normalnie, ale na prawej mam otwartą ranę, z której leci krew tzn. ślady zostają na chusteczce . ogólnie to dotknąć się do tego nie moge, bo cholernie boli. od dwóch dni stosuje

Data: 2005-09-07 20:45:12 | Dział: Zdrowie | Autor: Matthew777 | Liczba SOGów: 3 | Trafność: 2640 |

krew w moczu

przejdzie ale rano nadal sikam krwią a do tego lekki ból brzucha, pierwszy raz coś takiego się dzieje więc nie wiem kiedy to przejdzie co mam robić iść od razu do lekarza pozdro

Data: 2005-09-28 11:11:34 | Dział: Zdrowie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2636 |

krew na papierze toaletowym

czasem jak podcieram tylek to widze krew na papierze toaletowym i czuje pieczenie odbytu, czy to normalne do jakiego lekarza sie z tym udac co tomoze byc/

Data: 2005-08-04 14:38:57 | Dział: Zdrowie | Autor: ginomen | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2633 |

Placki z piersi kurczaka

2009/20090130140433 witam oto przepis na placki z piersi kurczaka z warzywami, mała odmiana dla zwykłego kuraka. składniki: 2 piersi z kurczaka 2,3 duże pieczarki

Data: 2009-01-30 14:04:34 | Dział: Kuchnia SFD | Autor: espen | Liczba SOGów: 6 | Trafność: 2627 |

Piersi low carb by malinowa.

2009/20090225013908 przepis mojego pomyslu, pychotka, piersi w pikantnym pomidorowym sosie : dobrze smakuje tez z makaronem czy ryzem. skladniki: *3 filety z kurczaka *ok.

Data: 2009-02-25 01:39:08 | Dział: Kuchnia SFD | Autor: Malinowa | Liczba SOGów: 54 | Trafność: 2627 |

jak robić prawidłowo zastrzyk(art)

5 7 mm upewniamy się czy końcówka igły nie tkwi w naczyniu krwionośnym odciągając lekko tłoczek strzykawki, jeśli leci krew to trzeba zmienić miejsce, ale jeśli chodzi o tyłek to jest to mało prawdopodobne powoli i płynnie wpuszczamy zawortość

Data: 2004-11-20 14:54:49 | Dział: Doping | Autor: marcingts | Liczba SOGów: 5 | Trafność: 2626 |

Mielone z piersi z pieczarkami by Malinowa.

2009/20091104200509 skladniki: *2 piersi z kurczaka *2 spore garscie pieczarek *cebula *3 4zabki czosnku *przyprawa do miesa mielonego,sol *1 2 lyzki

Data: 2009-11-04 20:05:10 | Dział: Kuchnia SFD | Autor: Malinowa | Liczba SOGów: 36 | Trafność: 2625 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ostatnio wyszukiwane: bluza henleys | ćwiczenia hantlami na triceps | black sam public relations ebook chomikuj | ile kosztuje usuniecie na stale wlosow na ciele | kiedy leci krew z piersi | odzywki a brak diety | jakie oklady na zwichniecia | gdzie mozna obstawiac walki | trek hardmass | treninc dni piec | bieg kcal | abs ii efekty | plan treningu poczatkujacego | tribulus zarost | Lipo core | bluza ciemna strefa | meta burn co to jest | trec glucosamine vip opinie | trning barków na masę | trec cm3 mono