SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kawa zielona

  • DT- OLA/PODSUMOWANIE str. 49

    Post
    Ladies SFD

    lku- 1x Cla, omega3 przed snem-2x Zma DIETA: 1. ciacho (jaja, gryczana, c6, rabarbar, żelatyna) 2/3. wołowina, ryż, warzywa, oliwa TRENING 4. cheat :-) + około 5 litrów wody, kawa, herbata zielona, pokrzywa DZIEŃ 27 TRENING Trening z piłką: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/75226a0319ec49eda19ced95f16cb9e6.jpg +60 min aero na orbim i w międzyczasie 5 interwa

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-07 22:30:29 Liczba szacunów: 0
  • DT kleine-hexe vol.2

    Post
    Ladies SFD

    Czwartek, 17. marca - DT Napoje: ok 4 l wody, 2x kawa, 1x zielona herbata Warzywa: sałata, koncentrat pomidorowy, pomidorki koktajlowe Suple: magnez, wit D, żelazo, wit C, wiesiołek Grzeszki: rozjechane makra, bo po treningu wypiłam wheya i pojechaliśmy na tatar <3 Samopoczucie: bardzo dobry nastrój, po treningu strasznie ziewałam, o 22 zasnęłam i

    Odpowiedzi: 1626 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-18 10:13:37 Liczba szacunów: 0
  • Madzianna87- podsumowanie str.12/start str.33

    Post
    Ladies SFD

    rzewke, jutro juz ide na silke 8-) Ostatni posilek - dyniowa zupa z soczewica, imbirem, czerwonym curry i chilli- stawia na nogi :-)) + marchew, kalarepa, pietruszka, + woda, kawa, herbata owocowa /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/9059fc8cb4ba4a55b87e4b45aaa82ab7.png +zielona fasolka +woda, kawa, herbata owocowa /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/01f9bb0506

    Odpowiedzi: 422 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-16 16:54:00 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/victoria7803

    Post
    Ladies SFD

    ocz 3 bo tam i tak bylo nisko z obciazeniem do choroby doszla @ wiec razem z przemeczeniem wyszlo jak wyszlo:-( miska +3l wody filtrowanej, herbata zielona, mietowa,z kopru,kawa,kombucha, melisa suple-, wapn+magnez+cynk,b6,omega3, tran /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/fe04cf9db02c434998878c32d335da04.JPG 23/05 DNT orbi 10 min cw z guma na barki, HIM HA

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 6051 Data: 2013-05-24 18:33:26 Liczba szacunów: 0
  • Test ACTIVLAB - Żyrafka198 - REDUKCJA - podsumowanie str 56

    Post
    ActivLab

    *****trening siłowy***** 5) jabłko (240 g), białko ACTIVLAB Whey Protein Concentrate Xtreme 30 g + masło orzechowe (20 g) B/T/WW ------> 162/ 74 / 99 // 1715 kcal + 1 kawa słodka biała. zapomniałam do pracy posiłku ze soczewicą, wszystko się przesunęło i wynik taki, że ogólnie za mało węgli wyszło&#8230;..a szkoda, bo dziś dzień wysoki

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-14 22:49:59 Liczba szacunów: 0
  • Test ACTIVLAB - Żyrafka198 - REDUKCJA - podsumowanie str 56

    Post
    ActivLab

    z soli, duże ilości wody). Jadłam 5 - 7 posiłków dziennie - w zależności od rozkładu dnia, tj. co 2,5 &#8211; 3,5 h. Napoje: woda mineralna niegazowana, herbata zielona, kawa. STOSOWANA SUPLEMENTACJA MIESIĄC 1: ACTIVLAB Carnitine3: 4 kapsułki dziennie, w 2 porcjach: 2 kaps. - 30 min. przed śniadaniem, 2 kaps. - 30 min przed treningiem;

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-29 00:56:35 Liczba szacunów: 0
  • Mali-Malinka-Dorzuca Mięcha/foty s.25

    Post
    Ladies SFD

    WTOREK 27.08.2013 DZIEŃ 36 TYDZIEŃ 6 DNT Micha czysta, ale nie była do końca policzona... BYŁAM na szkoleniu i lunch zjadłam na miejscu - wybrałam same zdrowe rzeczy: kawałeczek łososia wędzonego, łososia pieczonego, warzywa (było troszkę sosu na niektórych) pozostałe posiłki zawierały: warzywa, ryż biały, łososia pieczonego, indyka pieczonego, ole

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-28 21:54:58 Liczba szacunów: 0
  • AMiU DT /2014 - podsumowanie redukcji str 42

    Post
    Ladies SFD

    o najgorzej. Ostatnie 2 dni sporo pływania w jeziorze. DNT03-04.07.2013 Miska DNT Rozkład: 1800kcal, 30/30/40 - czystE Suple: Olimp labs: Gold omega3, Vita-min plus Płyny: kawa, herbata czarna i zielona, woda 4-5l Warzywa: pomidory, ogórek zielony, korniszony, czosnek, cebula czerwona, fasolka szparagowa https://lh6.googleusercontent.com/-QhcmmK

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-05 12:57:30 Liczba szacunów: 0
  • Hashimotka + big uda chce być wreszcie zgrabna :-)

    Post
    Ladies SFD

    Wczorajszy trening był cudowny. Wreszcie w MC pojawiła się magiczna 40- stka - było ciężko, ale zamierzam pobić mój rekord czyli 45 kg :-). W przysiadzie z 34 kg tez walczyłam :-) Trening treningiem ale najpierw pokażę Wam michy... :-D /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5061b414276440d79aec2de2ab76d5e5.jpg Suple: Tran z wątroby dorsza (1 kapsułka), DIM, Wit

    Odpowiedzi: 287 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-27 12:22:00 Liczba szacunów: 0
  • Hashimotka + big uda chce być wreszcie zgrabna :-)

    Post
    Ladies SFD

    Myślałam, że dotrwam z treningiem tak, żeby powalczyć w MC z 50 kg ale czuję się już zmęczona. I tak jestem zaskoczona bo ostatnio podniosłam samą siebie = 46 kg :D. Obecny trening mam prawie od początku października, więc czas na małą regenerację. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/08d61de4341648fbb3096b4374d37db3.jpg Suple: Tran z wątroby dorsza, Omega 3,

    Odpowiedzi: 287 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-01 21:28:34 Liczba szacunów: 0
  • DT ilomi

    Post
    Ladies SFD

    e być,czy tylko mój pęcherz tak mało pojemny... Jedzenie z dzisiaj /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/755ce9216a95407b9969f7a9c65b8ae0.png Do tego pomidor,cukinia,zielona herbata,kawa (ale piję tylko z cykorią i bez cukru oczywiście) Suplementy: laktaza (chyba dawka przestała działać:-( ),magnez,calcium pantotenicum (dalej bedę pisać CP) Jutro rano pl

    Odpowiedzi: 877 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-19 17:20:39 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    9.04.2011 Jadłospis: I - 3 kanapki z szynką i serem z ciemnego pieczywa, 3 bułeczki maślane, mleko 0,5% ok 400ml - 9.30 II - kawa - 11.10 III - kurczak z rożna (3/4 kurczaka, fajny był, nie tłusty) - 13.30 IV - serek wiejski, banan - 16.10 (zaraz po bieganiu) V - sałatka (sałata, pomidor, ser feta, grzanki i coś tam jeszcze) - 18.30 VI - jogurt nat

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-09 21:25:49 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    zywa, śmietana) - 18.30 VI - 125 g sera białego, 2 łyżeczki dżemu morelowego - 21.00 Picie: woda - 5,5 l herbata zielona - 2 l herbata czerwona - 1,5 l herbata czarna - 0,5 l kawa z mlekiem - 0,25 l Inne aktywności: spacer po lesie - ok 2 godz Sen: od 1 do 8, bez pobudek - 7 godz Suplementacja: Artresan - 1 tabletka ------------------------------

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-01 19:27:32 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    .2011 Jadłospis: I - musli (90% płatki owsiane) z mlekiem (250 ml) - 9.00 II - garść migdałów, banan, brzoskwinia - 11.00 III - pierś z kurczaka, 50g ryżu białego, kalafior, kawałek czekolady - 13.30 (po treningu) IV - pierś z kurczaka, 50g ryżu białego, kalafior, jabłko - 16.00 V - 3 bułeczki ciemne, 3 jajka, pół papryki czerwonej - 18.30 VI - 12

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-07 19:20:16 Liczba szacunów: 0
  • Paula- mama wraca do formy str. 182

    Post
    Ladies SFD

    żko się powstrzymać. Muszę nad tym popracować... /SFD/Images/2015/9/24/178db20aa44e4202b24d187ca6cad21b.jpg Dzień 20 24.09 Miska: OK. Przedtreningowo po raz drugi kuloodporna kawa- znowu sprawdziła się świetnie :P Trening B 1a przysiad 3x12 30s Rozgrzewka 20kgx10, 30kgx10, Seria zasadnicza 40kgx12x2, 50kgx10 Rozgrzewka 20 kg, 35kgx12, 40kgx12x2 40

    Odpowiedzi: 1973 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-24 13:48:32 Liczba szacunów: 1
  • Rafi-pods.redukcji str111,-26,9kg-Masa-GVT str114

    Post
    Trening dla początkujących

    _________________________________________________________________ Dietka 6.00 100g owsa+ 200lm mleka 0,1% zielona herbata 9.30 200g sera białego zielona herbata 13.00 300g kuraka 150g warzyw gotowanych kawa 16.00 siłka 19.00 200g kuraka zielona herbata 21.00 135g tuny +oliwa z oliwek 23.00 czas na sen pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-11 22:27:55 Liczba szacunów: 0
  • Kij'n'marchewka/ JustBlackBerry (pods. 19)

    Post
    Ladies SFD

    22.11.2013 r. http://i44.tinypic.com/25gf9fb.png Warzywa: papryka czerwona i zielona, cukinia, pomidory, cebula Płyny: 1,25l wody, 4x zielona herbata, kawa Suplementacja: olej z wiesiołka, castagnus, Trec GABA 750, Trec Vit. C 1000, Trec BCAA Trening http://i40.tinypic.com/muhmdx.png + 20 minut bieżni (maksymalny kąt nachylenia) 1. Zawsze dają w

    Odpowiedzi: 219 Ilość wyświetleń: 17793 Data: 2013-11-22 21:45:29 Liczba szacunów: 0
  • Mała redukcja ciała

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 46 Bieganie: Dystans: 15km 427m Czas: 1h 28min 08s Picie: kawa x3, herba zielona, woda, pokrzywa Zielone: brokuły, papryka, pomidory, troszkę mieszanki chińskiej (lidl). Wit. D3 Miska: wzięłam z 41 dnia tylko wypadły brazylijskie Dzień 47 1. MC ze sztangielkami na jednej nodze obciążenie ok. 7,8 kg powtórzenia 14 2. Przysiad pile + szta

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 6597 Data: 2015-11-26 09:57:46 Liczba szacunów: 0
  • DT Eufo, której potrzebna dyscyplina!

    Post
    Ladies SFD

    Miska ze wczoraj ;) http://s14.postimg.org/vsrea198h/dieta_2014_07_13.png Warzywa: ogórki małosolne, baby szpinak, przecier pomidorowy, pomidor, czosnek Płyny: woda, kawa, cola zero, herbata czerwona, herbata zielona, mięta Przyprawy: cynamon, gałka muszkatołowa, imbir, chilli, czerwona papryka, oregano, bazylia, tymianek, pieprz Trening: W sumie t

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 3296 Data: 2014-07-14 18:57:11 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    DT MISKA Warzywa: kalarepa, cebula, czosnek, kapusta włoska, szpinak Suplementy, leki: Mastodynon, belissa do włosów, olej z wiesiołka, dolomit, urosept Napoje: kawa, herbata zielona, 2,0 l woda z cytryną, z żurawiną /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3f9fd19565474efda0f2640e5dfadb0c.jpg TRENING Rower 10 minut MC 1 seria 60 kg x 10 2 seria 65 kg x 10 3 ser

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-16 13:28:58 Liczba szacunów: 0