SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kawa zielona

  • [DT] martasam, czyli 175-73 na redukcji

    Post
    Ladies SFD

    0 x 25kg, 10 x 25kg D Pompki niezaliczone (na kolanach) 15 No i jeszcze dzisiejsza micha. A przynajmniej ta jej część, którą byłam w stanie policzyć. Poza tym wpadł jakiś baton i herbatniki. Przed@ napad na sklep. Warzywka: brokuł, szparagi, pomidor, rzodkiewka Napoje: kawa, herbaty, woda /SFD/Images/2015/5/19/f1e0b1ae6f0b4eab9a54b8eb7d76ae37.jpg

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2321 Data: 2015-05-19 00:27:27 Liczba szacunów: 0
  • Fala/ konsekwencja, cierpliwość , przemiana

    Post
    Trening dla początkujących

    iło i tyle ****************************************************************** Rozpiska Menu I posiłek – owsiane, białka, żółtko, płatki migdałowe, jabłko, oliwa, kawa z mlekiem II posiłek – schab, melon, awokado, warzywa, lniany, musztarda III posiłek – kura, warzywa, jabłko, lniany, musztarda IV posiłek &#8211

    Odpowiedzi: 450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-06 22:56:19 Liczba szacunów: 0
  • Fala/ konsekwencja, cierpliwość , przemiana

    Post
    Trening dla początkujących

    Rozpiska 7.04.2010 Menu I posiłek – białka, masło orzechowe, grejpfrut, lniany, kawa II posiłek – schab, jabłko, warzywa, lniany, musztarda III posiłek – kura, papryka, warzywa, lniany IV posiłek – whey, nerkowce V posiłek – twaróg półtłusty, siemię lniane x2 tran, herbata zielona, mnich, koziera

    Odpowiedzi: 450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-08 09:02:59 Liczba szacunów: 0
  • Fala/ konsekwencja, cierpliwość , przemiana

    Post
    Trening dla początkujących

    Rozpiska Menu I posiłek – jajka, nerkowce, grejpfrut, kawa z mlekiem i cynamonem - mniam II posiłek – indyk, awokado, mango, warzywa, (dressing : sok z cytryny, pomarańczy, lniany, musztarda) III posiłek – kura, warzywa, lniany (sosik: jogurt naturalny, chrzan) IV posiłek – kura, warzywa, lniany (sosik:

    Odpowiedzi: 450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-14 23:01:28 Liczba szacunów: 0
  • Fala/ konsekwencja, cierpliwość , przemiana

    Post
    Trening dla początkujących

    sisz wszystko wiedzieć :-* Karola mkroza dziękuję Patka ty moja dobra duszo Rozpiska Menu I posiłek – owsiane, białka, żółtko, płatki migdałowe, jabłko, oliwa, kawa z mlekiem i cynamonem II posiłek – indyk, melon, awokado, warzywa, lniany, musztarda III posiłek – kura, fasolka szparagowa, warzywa, jabłko, oscypek,

    Odpowiedzi: 450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-15 22:53:23 Liczba szacunów: 0
  • Fala/ konsekwencja, cierpliwość , przemiana

    Post
    Trening dla początkujących

    róbka, cebula, lniany, młoda kapusta, fasolka szparagowa III posiłek - indyk, lniany, młoda kapusta, fasolka szparagowa IV posiłek - whey, orzechy włoskie (będzie) V posiłek - zupa marchwiowo - migdałowa (będzie) VI posiłek - borówki (będzie) VII posiłek - twaróg półtłusty, siemię lniane (będzie) + tran, kawa, herbata zielona, kozieradka, mnich

    Odpowiedzi: 450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-31 15:08:03 Liczba szacunów: 0
  • Fala/ konsekwencja, cierpliwość , przemiana

    Post
    Trening dla początkujących

    ś wędzony, sos tzatziki, brokuły III posiłek – mix sałat, ogórek, pomidor, kurczak, oliwa IV posiłek – nektarynki, orzechy V posiłek – tortilla, kura, warzywa + herbata zielona, kawa z mlekiem Wczoraj była bieżnia, ale nawet nie ma co tego wspominać bo żenada 25 min, więcej nie zrobiłam bo mi się słabo zrobiło .

    Odpowiedzi: 450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-17 09:47:48 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy układaniu diety.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tryną -> gorzka herbata zielona) i każdy posiłek staram się jeść w mniejszej ilości. Od poniedziałku zacząłem stosować określony sobie plan dnia: 6:00 - Pobudka 6:15 - Czarna kawa 6:45-7:45 - Rower 8:00 - Śniadanie 11:00 - Drugie śniadanie 14:00 - Obiad 14:30-16:30 - Trening (Pon,Śr,Pt - Siłownia / Wt,Czw,So - Bieganie) 17:00 - Podwieczorek 20:00 -

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1448 Data: 2012-07-11 19:12:45 Liczba szacunów: 0
  • Cheerlead/Nowy rok, redukcja, w pogoni za ideałem

    Post
    Trening dla początkujących

    Zapraszam. Dzisiejszy jadłospis: Śniadanie: 2 jajka/1 białko/jabłko/2 mandarynki/kawa zbożowa/zielona herbata II śniadanie makrela/ogórek Przed tr: Mintaj/jabłko HIIT 5 min rozgrz+30 sek sprintu na rowerze/ 30 min wolniej x6 +5 min wyciszenia Po tr: kurak/ryż biały Posiłek: kurak/oliwa z oliwek/ ogórek/szpinak Kolacja: serek wiejski/oliwa z oliwek

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 8046 Data: 2010-01-10 19:12:54 Liczba szacunów: 0
  • niewiem co zrobic;(

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dobrze dobralam ale to mniej wiecej wyglada tak: śniadanie:: twarożek ziarnisty (250g), rzodkiewki, pomidor, otreby (jakies 50 g), do tego zielona herbata ( bo slyszalam ze kawa zle dziala na organizm ...heheh chociaz na kawe bym sie pokusila )i do tego moze jakis sok warzywny 2 sniadanie:70 g tuńczyka , ogórek obiad: soczewica (ok.70g suchej),

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1708 Data: 2008-03-21 21:45:14 Liczba szacunów: 0
  • Termogeniki a trening aerobowy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Najlepsze termogeniki to: Papryka- ostra czerwona Chili Imbir Pieprz- głównie Ceyenne, Turecki Gorzkie pomarańcze Substancje wspomaganie działanie termogeników: Herbata- zielona, czerwona, czarna Kawa Czekolada Kakao Pamiętaj że,Termogeniki to substancje, które powodują zwiększone uwalnianie ciepła z organizmu. Substancje te prowadzą do powstania z

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3361 Data: 2008-06-30 15:39:27 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    I4 ********* dietka: Warzywa: kapusta kiszona, ogórki kiszone, cebula, por, brukselka, zielony ogórek Napoje: sok pomidorowy (domowy), woda mineralna, herbata zielona, czarna kawa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7127d27c86854c03a944c5a7fb55e5a1.png Jelita od warzyw powariowały... nigdy więcej tyle kapusty88-O Zmieniony przez - olinkaz93 w dniu 2013-03-11 2

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-11 22:12:19 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    Śniadanie trzymało mnie pełną, ale po treningu banan i posiłek nr 2 wszedł nie wiem kiedy, więc bez problemu dojem resztę :)) Napoje: Woda mieneralna, herbata zielona, czarna kawa Warzywa: Pomidorki koktailowe, ogórki kiszone, kapusta kiszona, por, szpinak Suple: Wit C, Wapń, Omega3, Wita-min Plus Sport /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/bd1d2dcbeb4e443988fb1

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-13 14:56:44 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    mpcji 3 posiłku i jeszcze 4 przede mną. Głodna nie chodzę, ale też ograniczam warzywa, żeby mieć miejsce na posiłki główne. Myślę, że będę podobnie jak Dont wstawiać czasem zdjęcia potraw ;-). Napoje: Czarna kawa, herbata zielona, herbata czara, woda mineralna, sok z cytryny (2 sztuki). /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/a56a7e7b7fcb44c88033f2e7f5d47fbb.png

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-14 16:13:54 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    ćwiczeniu.. ) a kolejne hantle to 5 kg, więc do tych 2,5kg dołączałam 0,5kg krążki trzymane dodatkowo przy uchwycie hantli (może tak być?). // Napoje: Herbata zielona, mięta, kawa czarna, woda mineralna Miska: 1. Placki owsiane z kakao, ze śmietaną na wierzchu + cynamon + pomarańcza + kromka mojego razowca TRENING 2. Banan + kasza jęczmienna + mię

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-16 22:32:03 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 7 (Tydzień 1) DNT Ruchowo symbolicznie, wyprawa do biedronki po banany i pomarańcze. Jutro będą pomiary, pierwsze po tygodniu i podglądając dzienniki innych dziewczyn zacznę robić zdjęcia fałd, chociaż na udzie, brzuchu i biodrze (?) Obli, czy mogę Ci je przesyłać? Jutro trening nóg, podbijam pytanie: Maszyny do nóg: http://www.hegen.com.pl/d

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-17 17:45:18 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    hczas po 22 byłam dętką, a teraz jedynie z czystej przyzwoitości staram się iść do łóżka przed północą. Suple: Omega3, WitC, Wapń, Kwas Foliowy Napoje: Woda mineralna, czarna kawa, mięta, zielona herbata Warzywa: Kapusta kiszona, ogórki kiszone Miska: 1) 'Śniadaniowy tort owsiany' na bazie naleśników owsianych z kakao, przekładany bananem, śmietaną

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-19 12:44:46 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    p://www.youtube.com/watch?v=zQ9jo9RHTJM&feature=youtu.be MC ostatnia seria: http://www.youtube.com/watch?v=DoH3IEOqPnY&feature=youtu.be //Dieta Napoje: woda mineralna, czarna kawa, mięta, zielona herbata Suple: witD, witC, kwas foliowy, omega3 Warzywa: kapusta kiszona, kapusta pekińska, rzodkiewki, buraki, pomidor w puszce, ogórki kiszone Miska: 1.

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-20 18:14:04 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    .youtube.com/watch?v=BTxqQjrGCVw&feature=youtu.be Brzuch na ławce http://www.youtube.com/watch?v=vcHXvnd2u-s&feature=youtu.be //Dieta Napoje: woda mineralna, herbata zielona, kawa, mięta Suple: wit D, witC, kwas foliowy, omega3 Micha: 1. Placki ze śmietaną + cynamon + pomarańcza TRENING 2. Pudło ryżu i mięsa 3. Dogryziona soczewica z wczoraj + bura

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-21 15:47:38 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    youtube.com/enhance?video_referrer=watch&v=gbvvk8vmZjw&feature=mhsn //Dieta Napoje: mięta, herbata zielona, woda mineralna, sok pomidorowy - domowy, sok z cytryny - na czczo, kawa Suple: witD, kwas foliowy, Omega3 Warzywa: ogórki kiszone, sałata lodowa, ogórek zielny, por Miska: 1. Placki z owocami, śmietaną, cynamomnem. TRENING 2. Banan + mięcho +

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-08 16:24:33 Liczba szacunów: 0