SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kawa zielona

  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    wało ciut %-) ale czysta jest i zachowane BTW. Poniżej wklejam na jutro. Jutro DNT, ale mam 4 fitnessy w tym dwa leżąco-śpiące, więc luzik. Do miski wchodzi dodatkowo omega 3 kawa x3-4 herbata zielona x1-2 warzywa - brokułu, może szpinak, ogórek zielony, pomidory /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/c9f57c7af65741caaf4a20676017f3c0.png + cynamon do placków, nie

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-02 21:45:35 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    iąść do projektu a układanie miski to zawsze wymówka :-P Do miski oczywiście zawsze warzywa: sporo brokułów, pomidory, ogórki - zapominam to wpisywać, ale zawsze są. Do picia kawa: muszę się nauczyć pić czarną, bo mleko za dużo waży - właśnie testuję i nie jest taka zła, herbata z pokrzywy, zielona (pozostałe zioło przyjdzie na dniach). Omega 3 Zno

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-15 13:47:47 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    się w cierpliwość i przyglądać się swojemu cielsku będę dopiero w poniedziałek, bo rzeczywiście lepiej poświęcić czas na ważniejsze sprawy. Dzisiaj: DNT 4h fitnessów napoje - kawa z mlekiem x3, woda ok. 0,5l, herbata (zielona, pokrzywa, melisa) zaparzyłam sobie cały dzbanek tej mieszanki i zrobię jeszcze powtórkę suple/leki/przyprawy - omega 3, cyn

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-05 20:38:46 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    DNT 4h fitnessów napoje - 3x kawa z mlekiem, pół dzbanka herbaty (zielona, melisa, pokrzywa), ok. 0,5l wody suple - omega 3, cynamon Na początku dostawałam informacje (i wyczytywałam), że po treningu jeść mam białko+ww a jako ostatni posiłek białko+tłuszcze. Gdzieniegdzie teraz w dziennikach podczytuję, że takie zalecenia to biorą osoby startujące

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-07 20:53:06 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    DNT 1h fitness (stretching) napoje - herbata (przywr+pokrz+dziur) x1, kawa czarna x1, herbata zielona x1, woda 0,5l suple - omega3 x3, magnez x2 Miska dziś miała być niedojedzona, bo pomiędzy 12 a 21 nie miałam kompletnie czasu na jedzenie a już nawet później mi się nie chciało, ale jak już zjadłam jeden posiłek to mój żołądek wchłonął i dalej był

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-15 22:34:51 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    DNT --> Jednak DT :-D 2h fitnessów (a podobno urlop :-P ) myślę myślę czy treningu dziś nie zrobić... zobaczę czy się wyrobie czasowo napoje - 1,5l wody, kawa z mlekiem x2, czarna x1, herbata (pokrz+dziur+przywr) x1, zielona x1 Suple - omega3 x3, magnez x2, cynamon Miska na dzisiaj (muszę się pilnować z tłuszczem, bo coś łatwo mi wychodzi poza te 7

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-19 12:55:46 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    Do dnia dzisiejszego: suple/leki: omega3 x3, magnez x3, luteina x2, cynamon napoje: kawa z mlekiem 2x, czarna x1, herbata (pokrz+dziur+przyw) x1, zielona x1 (jeśli jeszcze wcisnę), woda ok. 0,5l aktywność: brak, dupa niemal wklejona w krzesło a oczy w książki %-) warzywa: ogórki kiszone, kapusta pekińska, brokuł, marchew (150g), pieczarki, cebula W

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-20 22:13:14 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    DT 1h fitness napoje: 2l wody (w tym 1,5l w trakcie treningu :-D ), kawa z mlekiem x2, czarna x1, herbata zielona x1 suple/leki: cynamon, omega3 x2, luteina x2 warzywa: ogórki kiszone, pomidory, pieczarki Trening A (tydzień 4.) 1) Przysiad przed z push press R 15x 13kg/ 10x 18,5kg/ 10x 20,5kg/ 10x 23/ 6x 28 (+ 3x bez PP) R 15x 13kg/ 10x 20,5kg/ 10

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-22 15:41:58 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    Mishka, tak to prawda - trzeba się cieszyć z tego co jest :-) DNT napoje - 1,5l wody, 3x kawa z mlekiem, herbata zielona (bioactive o smaku cytryny i pamelo - polecam!) 1-2x suple/leki - cynamon, omega3 x3, magnez x3, luteina x2 warzywa - kapusta włoska, marchew ok. 150g, pieczarki, kawałek papryki Dzisiejsza miska - wyszło mi za dużo tłuszczu, głó

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-23 18:53:41 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    asnę przed 5tą rano... o 8 był już pobudka #-P Ostatnio w ogóle przymuł, może dlatego, że dużo siedzę, bo mgr muszę pisać - wietrzę pokój co chwilę. Napoje: ok. 2l wody :-) , kawa z mlekiem x3, herbata zielona x1-2 Suple/leki: omega3 x3, cynamon, luteina x2 Warzywa: pomidor, ogórek zielony, pieczarki, kapusta pekińska, kiszony - dzisiaj też trochę

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-24 18:36:16 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    DNT napoje: kawa z mlekiem x3, woda 1,5l, herbata zielona x1 suple/leki: omega3 x3, luteina x2 warzywa: kapusta włoska i pekińska, ogórek zielony i kiszony Dziś ostatni dzień urlopu, od jutra wracam na pełne obroty fitnessów. Czuję ogromny spadek w wydolności i wydaje mi się, że ma na to wpływ brak indoor cycling'u w moim grafiku, brak cardio po si

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-25 16:01:59 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    DNT 4h fintessów napoje: woda 1,5l, kawa z mlekiem x2, zielona x2 suple: omega3 x3, luteina x2, cynamon warzywa: kapusta pekińska, pomidor, brokuł Do końca tyg. będzie DNT, bo nie dam rady wszystkiego z grać, więc odpuszczam. Może mi się na masaż uda pójść w tym tygodniu za to. Zawroty głowy pewnie przez @ luteina spełnia swoją rolę %-) Miska na d

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-27 13:24:32 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    DNT 4h fitnessów suple: cynamon, omega3 x3 napoje: woda 0,5l, 3x kawa z mlekiem, zielona herbata (jeszcze coś dopiję) warzywa: papryka, ogórki kiszone, mrożonka w której był pasternak, marchew, groszek, fasola szparagowa, brukselka, kalafior (już tego w miskę nie wliczałam ale marchew, pasternak, groszek to jakieś 10-12 dodatkowych węgli) nie miała

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-28 19:19:13 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    DNT aktywność prawie zero (pół dnia na szkoleniu bardziej teoretycznym) napoje: woda ok. 0,7l, kawa z mlekiem x3, herbata z pokrzywy x1, zielona x1 suple: cynamon, omega3 x3, magnez x3 warzywa: kapusta włoska, papryka, pomidor, marchew, pietruszka Dodatkowo w misce: trochę zupy pomidorowej na wywarze z szyjek kurczaka (na cały gar 3 szyjki) - nie w

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-02 20:09:36 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    ążenia a przynajmniej nie takiego jak ostatnio. Był tydzień przerwy, problemy z kręgosłupem to też nie chciałam szaleć. napoje: woda 2,3l (Arphiel będzie ze mnie dumna %-) ), kawa z mlekiem x3, zielona x1-2 suple: cynamon, omega3 x3, magnez x2 + proszek do pieczenia 1/2 łyżeczki warzywa: kapusta włoska, pomidor, papryka, buraki (wliczone) Miska (bt

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-03 19:10:31 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    DNT 3h fitness suple: omega3 x2, cynamon warzywa: ogórek zielony, pomidor, buraki (ok. 20g), brokuł, rzepa (150g wliczać?) napoje: kawa z mlekiem x3, woda 2l, zielona x1 + odrobina proszku do pieczenia Pytania odnośnie treningu: - nie chcę absolutnie wyjść na niecierpliwą %-) ale czy jest sens, żeby dołożyć u mnie jakieś ćwiczenia na górę? Plecy, r

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-04 12:44:09 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    ) jestem z siebie niesamowicie dumna za ten bohaterski czyn jakim było wstanie godzinę wcześniej! wieczorem 15 minut bieżnia, więcej nie zdążyłam ;-) napoje: woda niecałe 3l, kawa z mlekiem x4, zielona warzywa: pomidor, papryka, brokuł, ogórek zielony suple: cymanon, omega3 x3, magnez x2 Miska: http://potreningu.pl/dzienniki/zywieniowy/509e17be9963

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-08 17:57:54 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    DNT aktywność: tyle co spacer i targanie zakupów %-) napoje: kawa z mlekiem x5 @@-) (pisanie mgr sprzyja wciąganiu kofeiny), herbata zielona, woda 1,5l suple: omega3 x2, magnez x2 warzywa: rzodkiewki, pomidor, papryka, ogórki kiszone, cebula, buraki (wliczone) Dzisiaj znowu miska niedojedzona, pękam w szwach - może to przez to że więcej teraz piję.

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-09 19:08:01 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    DT aktywność: 3,5h fitness trening suple: omega3 x3, magnez+b6x2 napoje: woda 3l, kawa z mlekiem x3, zielona x1 warzywa: brokuł, pomidor, papryka, ogórek zielony Miska: 1) kanapka z łososiem 2) banan (między fitnessami a treningiem) 3) banan (między treningiem a fitnessem %-) ) 4) miruna, ryż brązowy 5) placek (mąka żytnia + odżywka) 6) makrela węd

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-13 21:18:34 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    iejsze śniadanie, ale jest w miarę :-)) następnym razem będzie "równiej" DT aktywność: 3h fitness trening warzywa: pomidory, ogórek zielony, sałata lodowa, rzodkiewki napoje: kawa z mlekiem 3x, woda ok. 2,5l, herbata zielona suple: omega3 x2, magnez+b6 x4, luteina x2, cynamon Miska: BTW: 135/70/250 1) owsiane, chleb żytni, łosoś wędzony trening 2)

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-22 15:10:07 Liczba szacunów: 0