SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kawa zielona

  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    garku :-) co mnie bardzo, bardzo cieszy. Dzisiaj czekają mnie jeszcze zajęcia z salsy w szkole, nałożyło się z DT, ale chyba to nic złego? }:-( płyny: woda, zielona herbata, kawa warzywka: brokuł, pomidor, ogórek, papryka suple: omega3 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3f1a79b38842404694f9654f896cd244.PNG Zmieniony przez - DietON w dniu 2013-11-28 17:59:09

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-28 17:58:42 Liczba szacunów: 0
  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    trening bardzo mi się podobał, dołożyłam 3 serię i na prawdę było mi to potrzebne %-) Miska czyściutka, wpadło trochę grzybów marynowanych #-P płyny: woda, zielona herbata, kawa warzywa: pomidor, ogórek, papryka, sałata suple: omega 3 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/546ebdbc4d6b4ab4b228a820521ab60e.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/69feb16c92ec4de2b00d26b54178

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-01 00:23:27 Liczba szacunów: 0
  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    Pompki max powtórzeń 8x/9x/7x 7) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia oburącz 15x14kg/15x14kg/15x14kg 8) Pompki w podporze tyłem 9x/10x/8x płyny: woda, zielona herbata, kawa warzywa: brokuł, papryka, pomidor, brukselka suple: omega3 POMIARY biust: 88/ 88/ 88 bz pod biustem: 77,5/ 76/ 75,5 -0,5 talia: 67/ 67/ 65 -2 na wys. pępka: 76/ 78/ 76

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-03 21:18:20 Liczba szacunów: 0
  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    4/ 53/ 54 +1 j.w. najszer. pośladki: 92/ 92/ 93/ 92 -1 j.w. łydka: 35,5/ 33,5P 34L / 34,5 PiL +1 +0,5 przedramie: 25/ 24 LiP/ 24,5 PiL +0,5 j.w. płyny: woda, zielona herbata, kawa warzywa: pomidor, papryka, seler, marchew(liczona) suple: tran, omega3 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/8eee5ea28b3d4a9caa52e176ac2198c6.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/f6bf80ed73ff4a

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-08 09:48:59 Liczba szacunów: 0
  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    uginanie przedramion 15x5kg/15x5kg/15x5kg/15x5kg 8) wyciskanie francuskie 14x5kg/10x5kg/10x5kg Miski warzywa: pomidor, ogórek, kapusta, grzyby napoje: woda, zielona herbata, kawa suple: tran, omega3 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/af333ab29ff54779b4613fc2af8e7df6.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b2c3c79d79f442ec8d8144fe66de697a.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/219

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-23 11:24:30 Liczba szacunów: 0
  • Karolina Noskovitz dziennik treningowy

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    TYDZIEN X 84-DNT- 30.07.2015 MISKA: 1. Otreby, odzywka, rodzynki, borowki, kawa z mlekiem 2 Kurczak, ryz, mix warzyw 3,4 Kurczak, ryz, mix warzyw, maslo orzechowe 5. Kurczak, fasola szparagowa zielona, maslo orzechowe SUPLE CM3, witamina c, BCAA, mleczan magnezu, complex witaminy B, collaflex Zmieniony przez - CruellaDeMon w dniu 2015-08-31 21:41:1

    Odpowiedzi: 299 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-30 22:34:51 Liczba szacunów: 0
  • Karolina Noskovitz dziennik treningowy

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    TYDZIEN XXI DT-10.11.2015 MISKA: 1. Otreby, serek wiejski, kawa z mlekiem 2,3,4 Dorsz, bataty, fasola szparagowa zielona, maslo migdalowe 5. Chleb razowy, twarog, warzywa, maslo migdalowe SUPLE izolat bialka, CM3, BCAA TRENING: Nogi 1. Uginanie nog na maszynie 4*10 2. wyprosty nog na maszynie 4*10 3. wypychanie suwnicy 4*10 4. przysiad goblet

    Odpowiedzi: 299 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-11 13:19:32 Liczba szacunów: 0
  • Trening w domu a dojo - innym slowem za duzo bym chcial ?

    Post
    Trening w domu

    Hej, dzieki za odpowiedzi. Co do trenowania rano i poswiecania sie, moge pocwiczyc kazdego ranka w tygodniu wykluczajac srode (ze wzgledu na 2 treningi). Sadze ze uklad nie-wt-pt bedzie tu najlepszy, zostane wiec przy tym. Pracuje pn-pt, co do posilkow to nie ma problemu bo pracuje w biurze gdzie mam ogolnie dostepna kuchnie. Latwo wiec mi cos odgr

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1550 Data: 2009-03-24 22:18:43 Liczba szacunów: 0
  • Eiszeit/DT

    Post
    Ladies SFD

    15/15/15 Komentarz: Cóż mam powiedzieć....nareszcie ;-) 30 minut maru na największym skosie: Done. Trening codzienny. Zaliczony, przed nim rozciąganie. Miska: - Płyny - kawa czarna Suplementacja: - Castagnus, witamina D, Whey, wapń, tran. - HerbalEnergy Trec - Clenburexin - L-karnityna z zieloną herbatą - N.O-Xplode - ChelaMagB6 + Forsen -

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-12 13:55:15 Liczba szacunów: 0
  • Eiszeit/DT

    Post
    Ladies SFD

    godni :-D W międzyczasie oczekuję @, przynajmniej woda trochę zeszła. Miska: Nagimnastykowałam się z tym łososiem, żeby zmieścić tłuszcze w 50g. - Warzywa - cebula - Płyny - kawa czarna Suplementacja: - Castagnus, witamina D, Whey, wapń, tran. - HerbalEnergy Trec - Clenburexin - termogenik w taki upał to nic przyjemnego. - L-karnityna z zielon

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-13 13:49:49 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie, dieta do oceny i korekty.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    et te tłuste, bo nie są złe :P ale za to jadą mułem... :] Z Waszych rad i moich wypocin narazie mam coś takiego: 1. 6:00/7:00 - płatki owsiane 100g + mleko 100ml 0,5% + słaba kawa (półtorej łyżeczki na kubek) - czyli to jest w porządku? 2. 9:30 - 2 kanapki (każda składa się z 2 kromek chlebka żytniego z pastą twarogową z rzodkieweczką i szczypiorki

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1244 Data: 2009-03-22 23:32:07 Liczba szacunów: 0
  • neevsky DT - VLCD, Pain is only temporary.

    Post
    Doping

    Dieta: 6:00 mocna kawa + 250g chudego twarogu zmiksowanego z wodą + cynamon. 10:00 250g gotowanej piersi z kurczaka, płukanej po gotowaniu w wodzie, żeby się pozbyć całego fatu + pół łyżeczki soli. Zmiksowane z wodą. 13:00-14:00 jw. 17:00-18:00 250g gotowanej piersi z kurczaka, ale w postaci stałej + warzywka, pół sałaty lodowej + pomidorek :-). Dz

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-06 22:26:53 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lorane DT/podsumowanie str. 14,20

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 4/4 DNT#-P Miały być nogi, ale jestem zmęczona, przekładam na jutro@-) DIETA wg założeń 100B/30T/200W 1)owsiane, whey, banan, kakao, kawa 2)jaglana, jajo, morela 3)udziec wołowy, kasza gryczana, olej kokosowy, ogórki kiszone, zupa warzywna z botwinką 4)jajo, razowiec, zupa j.w +suplementacja: tran, o3, wiesiołek, zielona herbata, wit.c, kom

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-18 12:04:50 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lorane DT/podsumowanie str. 14,20

    Post
    Ladies SFD

    elona herbata, wit.c EDIT:Aaa...i kieliszek wina wytrawnego dziś wpadł;-) Tydzień 5/2 TRENING aero - fitness 1h stacyjnie joga DIETA wg założeń 100B/30T/200W 1)owsiane, whey, kawa, maliny, borówki 2)jaglana, 2 żółtka, maliny 3)grillowana pierś z indyka, ryż brązowy, zielone 4)pierś j.w, razowiec, oliwa, zielone +suplementacja j.w Zmieniony przez -

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-22 22:12:41 Liczba szacunów: 0
  • Pokorny trening.

    Post
    Ladies SFD

    jeszcze brzuch, ale odpuscilam bo jakos wykonczyl mnei ten trening dzisiaj. MISKA - warzywa: cukinia, rukola, rospzunka, papryka, marchew, kiełki,pomidory, ogórek - woda 2l, kawa 2x czarna, herbata zielona ze stevia - suplemetacja: ginkofar, omega 3, multivitamina, lecytyna, magnez wiem, przekroczylm bialko ale jakas glodna bylam po dzisiejszym je

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 12678 Data: 2014-10-20 21:22:13 Liczba szacunów: 0
  • POMOCY!nowicjuszka - nie chcę sobie zrobić krzywdy ćwiczeniami :(

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    POZIOM TŁUSZCZU : 35% POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: 5-10% ZARYS DIETY I TRENINGU( obowiązkowo!! ): ŚNIADANIE 8.30 porcja białego ryżu,2polędwiczki kury, żodkiewka,pomidor,kawa z mlekiem, tran II ŚNIADANIE 11.00 - PRZED TRENINGIEM kanapka z szynką wędzoną z kury, sałata pomidor, ser żółty,margaryna + l karnityna III POSIŁEK - 14.30 pierś grilowa

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 3020 Data: 2010-04-24 09:18:30 Liczba szacunów: 0
  • TREC sponsoruje: yosis, podsumowanie str. 34

    Post
    Ladies SFD

    o MISKA 1240 BTW 130/80/0 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/6b1d30c89bbb41f1a3f14a0a311fe718.png (na oko) +papryka, pomidor, surówka z marchwi, kapusty (knajpiane), pieczarki +suple +1x kawa, herbaty: mniszek, czarna, pokrzywa, zielona, melisa, rumianek + piętka chleba (co z tego że własnego, orkiszowego, jak biały) i okruszki sernika przy krojeniu.. proszę

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-17 00:30:25 Liczba szacunów: 0
  • TEST 50/50 - Viki - robimy forme :)

    Post
    Iron Horse Series

    apach %-) Bieg całkiem przyjemny, znowu odkrywałam nowe ścieżki :-D Pod koniec zaczeło troszke sił brakować. W pracy dopadło mnie mega zmęczenie, zasypiałam na stojąco, nawet kawa nie pomogła. Nie miałam siły żeby ćwiczenia pokazywać, czułam sie jakbym była cała z waty }:-( Rozbudziłam sie dopiero na zajęciach wieczorem ;-) Poza tym jestem zayebiśc

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-29 23:44:35 Liczba szacunów: 0
  • Shaggah/ redukcja/pierwsze podsumowanie str.33

    Post
    Ladies SFD

    kiSFD/zdjeciaSFD/8c6770a53b084f75b55affb70d7a0f55.png WARZYWA ogórki kiszone domowe, szpinak mrożony NAPOJE woda niegazowana 2 l, herbata pomarańczowa x1, herbata zielona x1, kawa x2 SPORT ABS II INNE 2 łyki whisky z colą (wstyd!) -na koncercie byłam i tak jakoś wyszło... WYMIARY coś tam spada!:) zauważam również pozytywne zmiany cielesne, aczkolw

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-27 12:33:59 Liczba szacunów: 0
  • Shaggah/ redukcja/pierwsze podsumowanie str.33

    Post
    Ladies SFD

    djeciaSFD/18d4bf5fd669407db372b303e8668966.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/3d253f5935674b2292e5b6d8fc620c6e.png WARZYWA marchew PIĆKO woda 2l, melisax1 herbata zielona x2, miętax1 kawa x2 SPORT 1.Beachbody insanity Cardio power& resistance Generalnie massakra, nie mam zupełnie kondycji:-( myślałam pod koniec że rzygnę...a w trakcie, że się popłaczę...:

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-11 22:17:29 Liczba szacunów: 0