SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kawa zielona

  • Karolina Noskovitz dziennik treningowy

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    TYDZIEN XXI DT-10.11.2015 MISKA: 1. Otreby, serek wiejski, kawa z mlekiem 2,3,4 Dorsz, bataty, fasola szparagowa zielona, maslo migdalowe 5. Chleb razowy, twarog, warzywa, maslo migdalowe SUPLE izolat bialka, CM3, BCAA TRENING: Nogi 1. Uginanie nog na maszynie 4*10 2. wyprosty nog na maszynie 4*10 3. wypychanie suwnicy 4*10 4. przysiad goblet

    Odpowiedzi: 299 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-11 13:19:32 Liczba szacunów: 0
  • bentomat do odchudzania/pods. str. 18

    Post
    Ladies SFD

    to przecież nic przetworzonego tylko po prostu bardzo kaloryczne i moze nie najzdrowsze bo smażone...? Podpowiecie jak to jest? Dzisiejsza miska (wzięłam omlet owsiany do pracy! yey!): napoje: woda, herbata owocowa, kawa z mlekiem x 1 warzywa: brokuły, sałata leki: ibuprofen 400 x 3 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3d4e702e4306429ea0e235b2f62466a5.png

    Odpowiedzi: 189 Ilość wyświetleń: 13583 Data: 2014-01-28 20:35:26 Liczba szacunów: 0
  • Trening w domu a dojo - innym slowem za duzo bym chcial ?

    Post
    Trening w domu

    Hej, dzieki za odpowiedzi. Co do trenowania rano i poswiecania sie, moge pocwiczyc kazdego ranka w tygodniu wykluczajac srode (ze wzgledu na 2 treningi). Sadze ze uklad nie-wt-pt bedzie tu najlepszy, zostane wiec przy tym. Pracuje pn-pt, co do posilkow to nie ma problemu bo pracuje w biurze gdzie mam ogolnie dostepna kuchnie. Latwo wiec mi cos odgr

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1527 Data: 2009-03-24 22:18:43 Liczba szacunów: 0
  • Meraviglia / Blog / Neverending story...

    Post
    Trening dla początkujących

    3 litry wody, a wypocilam drugie tyle II WHEY 30G III kurak 150g lniany 10g musztarda 15g brokuly (jakieś pól kg - bylam wyglodniala jak wilk i musialam się zapchać) Potem kawa z mlekiem 1,5% tl. (150g) IV kurak 150g lniany 10g musztarda 15g brokul, zielona papryka + 20g mojego chleba (musialam sprobować, pomimo że świeży i cieply jest niedobry,

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 11975 Data: 2010-01-31 20:10:58 Liczba szacunów: 0
  • Eiszeit/DT

    Post
    Ladies SFD

    15/15/15 Komentarz: Cóż mam powiedzieć....nareszcie ;-) 30 minut maru na największym skosie: Done. Trening codzienny. Zaliczony, przed nim rozciąganie. Miska: - Płyny - kawa czarna Suplementacja: - Castagnus, witamina D, Whey, wapń, tran. - HerbalEnergy Trec - Clenburexin - L-karnityna z zieloną herbatą - N.O-Xplode - ChelaMagB6 + Forsen -

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-12 13:55:15 Liczba szacunów: 0
  • Eiszeit/DT

    Post
    Ladies SFD

    godni :-D W międzyczasie oczekuję @, przynajmniej woda trochę zeszła. Miska: Nagimnastykowałam się z tym łososiem, żeby zmieścić tłuszcze w 50g. - Warzywa - cebula - Płyny - kawa czarna Suplementacja: - Castagnus, witamina D, Whey, wapń, tran. - HerbalEnergy Trec - Clenburexin - termogenik w taki upał to nic przyjemnego. - L-karnityna z zielon

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-13 13:49:49 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie, dieta do oceny i korekty.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    et te tłuste, bo nie są złe :P ale za to jadą mułem... :] Z Waszych rad i moich wypocin narazie mam coś takiego: 1. 6:00/7:00 - płatki owsiane 100g + mleko 100ml 0,5% + słaba kawa (półtorej łyżeczki na kubek) - czyli to jest w porządku? 2. 9:30 - 2 kanapki (każda składa się z 2 kromek chlebka żytniego z pastą twarogową z rzodkieweczką i szczypiorki

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1235 Data: 2009-03-22 23:32:07 Liczba szacunów: 0
  • neevsky DT - VLCD, Pain is only temporary.

    Post
    Doping

    Dieta: 6:00 mocna kawa + 250g chudego twarogu zmiksowanego z wodą + cynamon. 10:00 250g gotowanej piersi z kurczaka, płukanej po gotowaniu w wodzie, żeby się pozbyć całego fatu + pół łyżeczki soli. Zmiksowane z wodą. 13:00-14:00 jw. 17:00-18:00 250g gotowanej piersi z kurczaka, ale w postaci stałej + warzywka, pół sałaty lodowej + pomidorek :-). Dz

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-06 22:26:53 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lorane DT/podsumowanie str. 14,20

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 4/4 DNT#-P Miały być nogi, ale jestem zmęczona, przekładam na jutro@-) DIETA wg założeń 100B/30T/200W 1)owsiane, whey, banan, kakao, kawa 2)jaglana, jajo, morela 3)udziec wołowy, kasza gryczana, olej kokosowy, ogórki kiszone, zupa warzywna z botwinką 4)jajo, razowiec, zupa j.w +suplementacja: tran, o3, wiesiołek, zielona herbata, wit.c, kom

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-18 12:04:50 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lorane DT/podsumowanie str. 14,20

    Post
    Ladies SFD

    elona herbata, wit.c EDIT:Aaa...i kieliszek wina wytrawnego dziś wpadł;-) Tydzień 5/2 TRENING aero - fitness 1h stacyjnie joga DIETA wg założeń 100B/30T/200W 1)owsiane, whey, kawa, maliny, borówki 2)jaglana, 2 żółtka, maliny 3)grillowana pierś z indyka, ryż brązowy, zielone 4)pierś j.w, razowiec, oliwa, zielone +suplementacja j.w Zmieniony przez -

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-22 22:12:41 Liczba szacunów: 0
  • Pokorny trening.

    Post
    Ladies SFD

    jeszcze brzuch, ale odpuscilam bo jakos wykonczyl mnei ten trening dzisiaj. MISKA - warzywa: cukinia, rukola, rospzunka, papryka, marchew, kiełki,pomidory, ogórek - woda 2l, kawa 2x czarna, herbata zielona ze stevia - suplemetacja: ginkofar, omega 3, multivitamina, lecytyna, magnez wiem, przekroczylm bialko ale jakas glodna bylam po dzisiejszym je

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 12577 Data: 2014-10-20 21:22:13 Liczba szacunów: 0
  • TREC sponsoruje: yosis, podsumowanie str. 34

    Post
    Ladies SFD

    o MISKA 1240 BTW 130/80/0 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/6b1d30c89bbb41f1a3f14a0a311fe718.png (na oko) +papryka, pomidor, surówka z marchwi, kapusty (knajpiane), pieczarki +suple +1x kawa, herbaty: mniszek, czarna, pokrzywa, zielona, melisa, rumianek + piętka chleba (co z tego że własnego, orkiszowego, jak biały) i okruszki sernika przy krojeniu.. proszę

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-17 00:30:25 Liczba szacunów: 0
  • TEST 50/50 - Viki - robimy forme :)

    Post
    Iron Horse Series

    apach %-) Bieg całkiem przyjemny, znowu odkrywałam nowe ścieżki :-D Pod koniec zaczeło troszke sił brakować. W pracy dopadło mnie mega zmęczenie, zasypiałam na stojąco, nawet kawa nie pomogła. Nie miałam siły żeby ćwiczenia pokazywać, czułam sie jakbym była cała z waty }:-( Rozbudziłam sie dopiero na zajęciach wieczorem ;-) Poza tym jestem zayebiśc

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-29 23:44:35 Liczba szacunów: 0
  • POMOCY!nowicjuszka - nie chcę sobie zrobić krzywdy ćwiczeniami :(

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    POZIOM TŁUSZCZU : 35% POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: 5-10% ZARYS DIETY I TRENINGU( obowiązkowo!! ): ŚNIADANIE 8.30 porcja białego ryżu,2polędwiczki kury, żodkiewka,pomidor,kawa z mlekiem, tran II ŚNIADANIE 11.00 - PRZED TRENINGIEM kanapka z szynką wędzoną z kury, sałata pomidor, ser żółty,margaryna + l karnityna III POSIŁEK - 14.30 pierś grilowa

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 2989 Data: 2010-04-24 09:18:30 Liczba szacunów: 0
  • Shaggah/ redukcja/pierwsze podsumowanie str.33

    Post
    Ladies SFD

    kiSFD/zdjeciaSFD/8c6770a53b084f75b55affb70d7a0f55.png WARZYWA ogórki kiszone domowe, szpinak mrożony NAPOJE woda niegazowana 2 l, herbata pomarańczowa x1, herbata zielona x1, kawa x2 SPORT ABS II INNE 2 łyki whisky z colą (wstyd!) -na koncercie byłam i tak jakoś wyszło... WYMIARY coś tam spada!:) zauważam również pozytywne zmiany cielesne, aczkolw

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-27 12:33:59 Liczba szacunów: 0
  • Shaggah/ redukcja/pierwsze podsumowanie str.33

    Post
    Ladies SFD

    djeciaSFD/18d4bf5fd669407db372b303e8668966.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/3d253f5935674b2292e5b6d8fc620c6e.png WARZYWA marchew PIĆKO woda 2l, melisax1 herbata zielona x2, miętax1 kawa x2 SPORT 1.Beachbody insanity Cardio power& resistance Generalnie massakra, nie mam zupełnie kondycji:-( myślałam pod koniec że rzygnę...a w trakcie, że się popłaczę...:

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-11 22:17:29 Liczba szacunów: 0
  • DT Kajtek_84 -Podsum. str.24

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy dzień: TRENNING : Obwód : 3 x 25 pajacyk 20 przysiad 15 sit' up 10 wykroków do przodu/ na nogę 5 wypadów na nogę Orbitrek : 30 min Misa: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/6017999a4a124089952d81fb094d01a6.png Napoje: Herbata zielona,kawa rozpuszczalna Zmieniony przez - Kajtek_84 w dniu 2012-06-01 21:04:21

    Odpowiedzi: 531 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-01 21:03:08 Liczba szacunów: 0
  • DT Kajtek_84 -Podsum. str.24

    Post
    Ladies SFD

    Obli, :) A czy do tych ćwiczeń siłowych mogę dobrać ćwiczenia z piłką na brzuch ? Moje trunki : kawa x1, herbata zielona x 3, napar od Martucci na tarczycę x3 Moje jedzonko : /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/e772605ab9824789bd76ae57cc12b3ee.png

    Odpowiedzi: 531 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-03 20:55:45 Liczba szacunów: 0
  • DT Kajtek_84 -Podsum. str.24

    Post
    Ladies SFD

    Dzięki dziewczyny, zaraz mi lepiej :)};-) 26-06-2012 MISKA: Napoje: kawa,herbata zielona,zioła na tarczycę,woda,mięta Suplementy:O3,Tran Warzywa:Ogórki kiszone,brokuł /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/ab5e6e2f1a7f4aa39effc28e62482bd1.png Zmieniony przez - Kajtek_84 w dniu 2012-06-26 22:39:14 Zmieniony przez - Kajtek_84 w dniu 2012-06-26 22:39:47

    Odpowiedzi: 531 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-26 22:38:12 Liczba szacunów: 0
  • DT Kajtek_84 -Podsum. str.24

    Post
    Ladies SFD

    Agueda, dzięki cisnę ile mogę wytrzymać :-) i zastosuje się do zaleceń. Neysha,spoko jutro sprawdzę:-) Jeszcze doła załapałam,bo zrobiłam jakieś poglądowe zdjęcia i żadnych zmian nie widzę, a staram się jak mogę ćwiczę -pilnuje miski i nic :-( 25-07-2012 DNT MISKA: Napoje:Kawa,Herbata zielona,melia,woda Suplmenty:O3,Tran Warzywa:Fasolka,pomiory,ogó

    Odpowiedzi: 531 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-25 15:32:56 Liczba szacunów: 0