SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kawa zielona

  • Viki 2013 (DT vol.3)

    Post
    Ladies SFD

    dyni - jw - sledz 168/80/181 Warzywa: salata, ogorek zielony i kiszony, marchewka, pomidor, fasolka zolta, cukinia, pieczarki, kapusta biala i kiszona Napoje: woda, kombucha, kawa, herbata (zielona, czerwona, czarna, owocowa), pokrzywa, melisa, kakao \-) Suple: omega3, magnez Jedzonko: http://img849.imageshack.us/img849/7083/papu3.jpg -------------

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 16802 Data: 2013-05-07 15:30:47 Liczba szacunów: 0
  • Viki 2013 (DT vol.3)

    Post
    Ladies SFD

    banan, whey, zelatyna, bialka jaj - maka gryczana, bialko jaj, ziemniaki, indyk - indyk, schab, ser zolty, orzechy, pestki dyni, oliwa, maslo - jw - sledz, indyk 168/80/81 + kawalek kaszanki z grilla \-) Warzywa: salata, ogorek zielony i kiszony, pomidor, fasolka zolta, kapusta biala i kiszona, rzodkiewka, papryka Napoje: woda, kombucha, kawa, her

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 16802 Data: 2013-05-08 18:14:29 Liczba szacunów: 0
  • Viki 2013 (DT vol.3)

    Post
    Ladies SFD

    jajko, indyk, oliwa 171/79/180 Warzywa: salata, ogorek zielony i kiszony, pomidor, kapusta biala, mloda z koperkiem :-D i kiszona, rzodkiewka, papryka Napoje: woda, kombucha, kawa, herbata (zielona, czerwona, czarna, owocowa), pokrzywa, melisa, kakao Suple: omega3, magnez, witaminy+mineraly Jutro bedzie DNT, mam sporo spraw do zalatwienia rano, a

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 16802 Data: 2013-05-09 11:36:37 Liczba szacunów: 0
  • Viki 2013 (DT vol.3)

    Post
    Ladies SFD

    slo - jw - tunczyk, oliwa, indyk, jajo 167/81/82 Warzywa: salata, ogorek zielony, pomidor, fasolka zolta i zielona, kapusta biala, rzodkiewka, papryka Napoje: woda, kombucha, kawa, herbata, pokrzywa, kakao Suple: omega3, magnez, witaminy+mineraly Moje zapasy jedzenia na dzisiejsza podroz + najblizsze dwa dni... :))/-)_ http://img593.imageshack.us/i

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 16802 Data: 2013-05-10 12:13:29 Liczba szacunów: 0
  • Viki 2013 (DT vol.3)

    Post
    Ladies SFD

    j kokosowy, ser gruyere - jw - ziemniaki slodkie, indyk 169/81/180 Warzywa: salata, ogorek zielony, pomidor, kapusta kiszona i biala, papryka, pieczarki, cebula Napoje: woda, kawa, herbata (zielona, czerwona, czarna, owocowa), pokrzywa, melisa, kakao Suple: omega3, magnez, witaminy+mineraly Zapomnialam zdjecie wrzucic :-) http://img208.imageshack.

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 16802 Data: 2013-05-15 14:57:51 Liczba szacunów: 0
  • Viki 2013 (DT vol.3)

    Post
    Ladies SFD

    maslo, mąka gryczana - orzechy, wiórki, oliwa, masło, wątróbka - indyk, ziemniaki słodkie 171/81/184 Warzywa: salata, ogorek zielony, pomidor, kapusta kiszona Napoje: woda, kawa, herbata (zielona, czerwona, czarna, owocowa), pokrzywa, melisa, kakao Suple: omega3, magnez, witaminy+mineraly, rutinoscorbin Znalazłam mój obecny trening w jednej z ksi

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 16802 Data: 2013-05-20 17:06:17 Liczba szacunów: 0
  • Viki 2013 (DT vol.3)

    Post
    Ladies SFD

    kurczaka, oliwa, masło, orzechy - indyk, ziemniaki słodkie 169/78/261 Warzywa: salata, ogorek zielony, pomidor, kapusta kiszona, marchewka, cukinia Napoje: woda, kombucha, kawa, herbata (zielona, czerwona, czarna, owocowa), pokrzywa, melisa, kakao Suple: omega3, magnez, witaminy+mineraly, rutinoscorbin Zmieniony przez - Viki w dniu 2013-05-21

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 16802 Data: 2013-05-21 11:04:18 Liczba szacunów: 0
  • Viki 2013 (DT vol.3)

    Post
    Ladies SFD

    serca - kurczak, jajo, owies, oliwa, masło - schab, ser gruyere, masło, oliwa, wiórki - ziemniaki slodkie, indyk 170/80/179 Warzywa: salata, ogorek zielony, pomidor, kapusta kiszona, pieczarki Napoje: woda, kawa, kombucha, herbata (zielona, czerwona, czarna, owocowa), pokrzywa, melisa, kakao Suple: omega3, magnez, witaminy+mineraly, rutinoscorbin

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 16802 Data: 2013-05-22 13:12:28 Liczba szacunów: 0
  • Viki 2013 (DT vol.3)

    Post
    Ladies SFD

    kasza jaglana TRENING - ryz basmati, whey, banan, grapefruit - watrobka, kasza jaglana - wątróbka, ziemniaki słodkie, masło, oliwa 171/81/180 Warzywa: salata, ogorek zielony, pomidor, kapusta kiszona Napoje: woda, kawa, herbata (zielona, czerwona, czarna, owocowa), pokrzywa, melisa, kakao Suple: omega3, magnez, witaminy+mineraly, rutinoscorbin

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 16802 Data: 2013-05-27 18:45:57 Liczba szacunów: 0
  • Viki 2013 (DT vol.3)

    Post
    Ladies SFD

    ca kurze, ziemniaki, ryż brązowy - makrela, twaróg, orzechy - chleb, masło, indyk, sledz, ser zółty 172/79/261 Warzywa: salata, ogorek zielony i kiszony, pomidor, kapusta kiszona, marchewka Napoje: woda, kombucha, kawa, herbata (zielona, czerwona, czarna, owocowa), pokrzywa, melisa, kakao Suple: omega3, magnez, witaminy+mineraly, rutinoscorbin

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 16802 Data: 2013-05-28 21:05:42 Liczba szacunów: 0
  • Viki 2013 (DT vol.3)

    Post
    Ladies SFD

    a, ziemniaki słodkie, serca - indyk, makrela, masło - indyk, śledź, oliwa, wiórki 169/80/180 Warzywa: salata, ogorek zielony i kiszony, pomidor, kapusta kiszona Napoje: woda, kawa, kombucha, herbata (zielona, owocowa), pokrzywa, melisa, kakao Suple: omega3, magnez, witaminy+mineraly, rutinoscorbin Zmieniony przez - Viki w dniu 2013-05-29 19:17:02

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 16802 Data: 2013-05-29 18:59:56 Liczba szacunów: 0
  • Viki 2013 (DT vol.3)

    Post
    Ladies SFD

    yk, ryż - indyk, jajka, masło, chleb - indyk, śledź, ser gruyere, pestki dyni, wiórki - losoś wędzony, oliwa, twaróg, jajka 170/79/81 Warzywa: salata, ogorek zielony i kiszony, pomidor, kapusta kiszona, cukinia Napoje: woda, kawa, kombucha, herbata (zielona, owocowa), pokrzywa, melisa, kakao Suple: omega3, magnez, witaminy+mineraly, rutinoscorbin

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 16802 Data: 2013-05-30 15:01:59 Liczba szacunów: 0
  • Viki 2013 (DT vol.3)

    Post
    Ladies SFD

    wki - indyk, jako, ryż, kefir+truskawki - owies, mąka gryczana, jajko, indyk - makrela, jajka, oliwa, pestki dyni, bataty - j.w. Warzywa: salata, ogorek zielony i małosolny, pomidor, marchewka Napoje: woda, kombucha, kawa, herbata (zielona, czerwona, czarna, owocowa), pokrzywa, melisa, kakao Suple: omega3, magnez, witaminy+mineraly, rutinoscorbin

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 16802 Data: 2013-06-04 15:23:06 Liczba szacunów: 0
  • Detoxik / Dziennik / Zrzucanie brzucha + ogólna sylwetka

    Post
    Trening dla początkujących

    Podsumowanie Białko 199,5 gram (2,6 gram na 1kg masy ciała) Tłuszcz 89,0 gram (1,16 gram na 1kg masy ciała) Węgle 123 gram (1,6 gram na 1kg masy ciała) Kcal = 2090 Do tego kawa oraz spalacze 2 x dziennie (przed treningami). W niedzielę spalacz 1 x jakies 2 godzinki po saunie. Trening: PON - rano siłownia, wieczorem bieg 60 min WT - trening brzuc

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2403 Data: 2010-08-03 20:25:29 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik pokonać własne słabości.....

    Post
    Iron Horse Series

    ędę się starał po każdym posiłku pić mięte,koper włoski i pokrzywę. Na noc pijam melisę, cynamon i imbir. Po pierwszym posiłku zielona herbata z imbirem lub świeżo zmielona kawa. Z przypraw do dań zakupiłem Czubryce , mieszankę przeciw kolkom jelitowym. Także od jutra zacznę "cykl" na owocach jałowca zaczynamy od 4 ziarenek co dzień dokładamy j

    Odpowiedzi: 339 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-08 22:24:28 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do poprawy-proszę o ocenę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    7.55 Śniadanie; Kawa + Płatki/Musli z jogurtem naturalnym 0% Szklanka świeżego soku z pomarańczy Płatki Musli zastąp płatkami owsianymi górskimi z mlekiem 0,5% dodaj do smaku rodzynków tak 30g 2 jajka gotowane a nawet 3 i orzechy włoskie 10.15 II Śniadanie: Zielona herbata + Sałatka z świeżych warzyw z tuńczykiem Sałatka hmmm ok niech będzie ale

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 969 Data: 2008-07-14 09:34:02 Liczba szacunów: 0
  • Gdzie kupic dobra zielona / czerwona herbate?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    0g.html http://www.szlachetnysmak.pl/p,pl,173,herbata+biala+pai+mu+tan+100g.html http://www.szlachetnysmak.pl/p,pl,186,herbata+zielona+ceylon+opa+100g.html http://www.herbata-kawa.pl/herbata_czerwona_pu_erh/Pomaranczowa_Pu-erh,643,item.html http://www.herbata-kawa.pl/herbata_zielona_czysta/Assam_green,410,item.html http://www.herbata-kawa.pl/herbat

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3314 Data: 2011-08-03 23:30:58 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Porandojin/podsumowanie str20

    Post
    Ladies SFD

    ardzo ciężkie dla mnie, ale coraz bardziej je lubię, bo ten rodzaj treningu, gdzie nie ma czasu na myślenie. Suple - Omega3, Mg, Cynk. Ciecze - woda 1,5l, herbata owocowa x5, kawa x2. Micha: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/886c6a84b6f8478a81452a52d5cb760e.PNG I moje placuszki owsiane. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/43d3d0cbc4f9450c9b314e64dcd4aaa4.PNG Od ok. godz

    Odpowiedzi: 234 Ilość wyświetleń: 17087 Data: 2014-04-06 13:15:15 Liczba szacunów: 0
  • Lepiej późno niż później - liść_laurowy redukuje się

    Post
    Ladies SFD

    Środa, DT Miska: Płyny: woda, herbata zielona i czarna, kawa w kawiarni (w rozpisce) Jarzyny: Pomidor, rzodkiewka, cukinia Trening: Rozgrzewka: 5 min bieganie, po: 10 min bieg (interwal) i rozciaganie Uwagi: ad 6.: Wiem, że nie progresuję tam od jakiegoś czasu, ale ledwo jestem w stanie zrobić 3x10 z takim obciążeniem, ostatnie 2-3 powtórzenie to j

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 9242 Data: 2013-09-12 18:50:17 Liczba szacunów: 0
  • AZreel - zamienie kluseczki na figure laseczki

    Post
    Ladies SFD

    urpie-15 przysiadów ........ 15 burpies-1 przysiad) Zapomniałam o rozciąganiu. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b68ddf63913444c382753cffe192d235.png Miska Suple: wapń, magnez, omega3, cynamon Picie:1,5x kawa,2x zielona herbata, woda (ok.2,5l) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b524f95e0d5d40d9849f72815bcc7e7b.png Zmieniony przez - AZreel w dniu 2013-01-23 19:36:21

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 7948 Data: 2013-01-23 19:34:05 Liczba szacunów: 0