SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kawa zielona

  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    atę. Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: brokuł, pomidor, bazylia, ogórek zielony, oliwki zielone nadziewane papryką, kapusta pekińska. Picie: woda mineralna 1,5l, 1 x kawa parzona z ekspresu, 1 x herbata zielona, 1 x herbata rumiankowa, 1 x melisa Dodatkowo: łyżeczka mielonego lnu zalanego wodą (przed snem); przyprawy: majeranek, papryka cz

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-04 17:17:35 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    eciaSFD/a13c7624d8e743ed9a605c44f5c9d285.png Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: fasolka szparagowa, pomidor, ogórek zielony, brukselka. Picie: woda mineralna 1l, 1 x kawa parzona z ekspresu, 2 x herbata zielona, 1 x herbata rumiankowa, 1 x melisa. Dodatkowo: przyprawy: cynamon, imbir. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/d9fd8726a0624167a1f9899e9b04a4af

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-08 15:04:55 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    zne ciasto z soczewicy i guacamole do kanapek ;-) jakbym nie miała innych zajęć, to mogłabym w kuchni spędzać cały dzień }:-) Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: burak, mieszanka sałat, brokuł, brukselka, sok pomidorowy. Picie: woda mineralna 1l, 1 x kawa parzona z ekspresu, 1 x herbata zielona, 1 x melisa, 1 x herbata z suszu dzika róża.

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-09 20:33:27 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    rędkość: 9 km/h Marsz – czas: 5 min, prędkość: 6,5 km/h, wznios: 8 Marsz – czas: 5 min, prędkość: 6,5 km/h, wznios: 0 Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: ogórki kiszone, brokuł. Picie: woda mineralna 1l, 1 x kawa czekoladowa parzona z ekspresu, 2 x herbata zielona z opuncją. Dodatkowo: cynamon, imbir, len mielony. Suplementy: żeń-szeń, ZMA

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-12 23:33:42 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    jednak mi nie podpasował w żaden sposób. Smak paskudny! Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: pomidor, kapusta pekińska, czerwona papryka. Picie: woda mineralna 1l, 1 x kawa parzona czekoladowa z ekspresu, 2 x herbata zielona liściasta, 1 x melisa. Dodatkowo: cynamon, imbir, świeża bazylia, suszone płatki pomidorów i papryki, przyprawy suszon

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-16 21:17:41 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    ozycja może nie być właściwa. Trening: wolne + zestaw ćwiczeń na kręgosłup Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: pomidor, brokuł, cebula. Picie: woda mineralna 0,5l, 1 x kawa parzona czekoladowa z ekspresu, 2 x herbata zielona liściasta, 2 x herbata czarna + cytryna, 2 x herbata malinowo-czekoladowa liściasta, 1 x melisa. Dodatkowo: bazylia, p

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-17 22:09:02 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    tygodniu) + zestaw ćwiczeń na kręgosłup Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: brokuł, brukselka, cebula, pomidor, sałata, kapusta pekińska. Picie: woda mineralna 1l, 1 x kawa parzona czekoladowa z ekspresu, 2 x herbata zielona. Dodatkowo: len mielony, sok z cytryny. Suplementy: żeń-szeń, ZMA. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/7a46cbae2ae54eecbb3f6464f7ab

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-19 20:18:29 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    aleźć... :-? 20 styczeń 2012 Trening: brak zestaw ćwiczeń na kręgosłup brak Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: pomidor, sałata, brokuł. Picie: woda mineralna 1l, 1 x kawa parzona czekoladowa z ekspresu, 1 x herbata zielona z owocem pigwy, 1 x herbata z suszu owocowego. Dodatkowo: len mielony, sok z cytryny. Suplementy: żeń-szeń, ZMA, Ulgix

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-20 18:25:16 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    rening: brak Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: pomidor, sałata, ogórek kiszony, kapusta kiszona, marchew (małe ilości), cebula, brokuł. Picie: woda mineralna 1l, 1 x kawa parzona czekoladowa z ekspresu, 1 x herbata zielona, 1 x herbata miętowa z jabłkiem. Dodatkowo: len mielony, sok z cytryny, świeża mięta. Suplementy: żeń-szeń, ZMA, Ulgix

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-21 22:24:20 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: sok pomidorowy (domowy) 360 ml, brokuł 200 g, kiszona kapusta 80 g, ogórek zielony marynowany 30 g, cebula 30 g Picie: woda mineralna 1,5l, 1 x kawa parzona czekoladowa z ekspresu, 1 x herbata zielona liściasta, 1 x herbata z suszu owocowego, 2 x mięta z jabłkiem. Dodatkowo: sok z cytryny, świeża mięta, 2 x woda ze śl

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-23 23:31:10 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    rawie technicznie. Oczywiście będę starała się zwiększać dalej ;-) Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: brokuł 180 g, sok pomidorowy 370 g. Picie: woda mineralna 2, 1 x kawa parzona czekoladowa z ekspresu, 1 x herbata zielona liściasta, 1 x herbata miętowa z jabłkiem. Dodatkowo: sok z cytryny, świeża mięta, 2 x woda ze śliwkami i miodem, cyna

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-25 09:55:49 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    ąc nie ładna ta dzisiejsza miska {{:-( 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: buraki gotowane 160 g, ogórek marynowany z cebulą 100 g, brokuł 250 g. Picie: woda mineralna 2l, 1 x kawa parzona czekoladowa z ekspresu, 1 x herbata zielona liściasta, 2 x herbata czarna z miodem i cytryną. Dodatkowo: sok z cytryny, świeża mięta, 1 x woda ze śliwkami i miode

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-25 21:24:01 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    ie, na następnym koniecznie w górę! /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/5bd508b3482947e99333223c4631900e.png Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: brokuł 450g. Picie: woda mineralna, kawa z ekspresu zabielona mlekiem, herbata zielona Przyprawy: sok z cytryny, świeża mięta, cynamon, imbir, len mielony, papryka czerwona. Suplementy: żeń-szeń, ZMA. /ObrazkiS

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-07 13:58:25 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    B, 85T,130W Pomimo bardzo późnego śniadania (wstałam przed 13) udało mi się zaplanować posiłki tak, aby wszystko się zgadzało ;-) Warzywa: brokuł 300g. Picie: woda mineralna, kawa z ekspresu zabielona mlekiem, herbata zielona, herbata malinowa. Przyprawy: świeża mięta, cynamon, imbir. Suplementy: żeń-szeń, ZMA. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/5a459aed4ee24

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-08 21:21:36 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    ing: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/0adb8a2a994b4b3da9f5555db7cb5229.png Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: brokuł, papryka żółta, kukurydza, kalarepa. Picie: woda mineralna, kawa z ekspresu, herbata zielona, herbata owocowa. Przyprawy: cynamon, imbir, siemię lniane. Suplementy: żeń-szeń, ZMA, Ulgix max. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/ad77e4279f274d92970dc

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-18 13:10:33 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    jakieś aeroby, wszystko zależy od czasu. Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: brokuł, kapusta pekińska, papryka żółta i czerwona, ogórek zielony. Picie: woda mineralna, kawa z ekspresu, herbata malinowa, herbata zielona z owocem pigwy. Przyprawy: imbir, papryka ostra, curry, oregano, tymianek. Suplementy: żeń-szeń, ZMA, Ulgix max. /ObrazkiSF

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-23 14:17:38 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    bo już się z koleżanką umówiłam. Trening: DNT Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: papryka żółta i czerwona, kapusta pekińska, ogórek zielony. Picie: woda mineralna, kawa z ekspresu, herbata malinowa, herbata zielona z owocem pigwy. Przyprawy: imbir, papryka ostra, curry, oregano, tymianek, sok z cytryny. Suplementy: żeń-szeń. + 350 ml cz

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-24 19:22:30 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    eż 88-O%-) Trening: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/d7a6281a35ae426eb47d11386b8e5334.png Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: brokuł, papryka czerwona Picie: woda mineralna, kawa z ekspresu, herbata zielona z owocem pigwy. Przyprawy: imbir, cynamon, papryka czerwona ostra, curry, oregano. Trochę przegięłam z nabiałem #-P + 250 ml czerwonego wina

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-01 17:48:12 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    )8-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/61cef451492540a1bbe6f3dbf432a8cc.png Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: kapusta pekińska, czerwona i żółta papryka. Picie: woda mineralna, kawa z ekspresu, herbata zielona z owocem pigwy, herbata malinowa. Przyprawy: imbir, cynamon, papryka czerwona ostra, curry, oregano. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/0591eefd60ef4e59b9

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-05 18:36:12 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    6 marzec 2012 Trening: DNT Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: kapusta pekińska, czerwona i żółta papryka. Picie: woda mineralna, kawa z ekspresu, herbata zielona z owocem pigwy, herbata malinowa. Przyprawy: imbir, cynamon. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/bf55b7488af24d3ba33e4c53a08198f9.png

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-07 18:21:32 Liczba szacunów: 0