SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kawa zielona

  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    innego i niegroźnego. Trening: DNT ZUMBA Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: cukinia, sałata, rzodkiewka, papryka czerwona, pomidory, cebula. Picie: woda mineralna, kawa z ekspresu, herbata zielona z pigwą. Przyprawy: imbir. Suplementy: - /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/5efabf7ec50b4bbba8f29af2878c95fd.png Zmieniony przez - kama_88 w dniu 2012-04-

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-10 14:31:36 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    30W Wiem, że przeginam z nabiałem. Proszę nie krzyczeć. Jestem świadoma, że to robię ;-) Kurczak wiejski. Warzywa: mieszanka warzyw mrożonych, szpinak Picie: woda mineralna, kawa parzona, herbata zielona Przyprawy: sól, pieprz, cynamon, imbir, curry, oregano /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/aad6170382c74f0381905f0937db5983.png Zmieniony przez - kama_88 w d

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-10 14:23:14 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    przygotowanym! %-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/75c5310a3c6048cb960d2bc37cc6ea73.png Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: mieszanka warzyw mrożonych Picie: woda mineralna, kawa parzona, herbata zielona Przyprawy: sól, pieprz, cynamon, imbir, curry, oregano /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/9e2533c2aa0a4170b9b3f7d9b2c328ef.png Zmieniony przez - kama_88 w d

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-14 19:05:46 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    kaszą gryczaną w sosie curry 4. jak wyżej + dodatkowo 100g pieczonego schabu z 2 pomidorami (głód straszny) Warzywa: mieszanka warzyw mrożonych, sałatka z pomidorów, rzodkiewki i sałaty Picie: woda mineralna, kawa parzona, herbata zielona Przyprawy: sól, pieprz, cynamon, imbir, curry, oregano Zmieniony przez - kama_88 w dniu 2012-05-26 22:05:27

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-26 15:27:23 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    sokiem z cytryny 2. placki owsiane 3. białko 4. indyk z warzywami i kaszą gryczaną 5. schab pieczony + chleb razowy Warzywa: mieszanka warzyw mrożonych, rzodkiewka, kapusta pekińska Picie: woda mineralna, kawa parzona, herbata zielona Przyprawy: sól, pieprz, cynamon, imbir, curry, oregano Zmieniony przez - kama_88 w dniu 2012-05-27 12:44:11

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-27 12:40:38 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    , ale też przez moją głupotę, bo jak przyjechałam do siebie do domu, to byłam tak przerażająco głodna, że rzuciłam się na moją ulubioną drożdżówkę z wiśniami… i zjadłam, aż 3 kawałki. Czemu ja nie pomyślałam, żeby sobie do pojemnika zabrać coś na drogę, to nie doszłoby do takiej sytuacji… W każdym razie miska na dzisiaj już zaplanowana i nagotuje j

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-24 09:59:44 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: pomidor, ogórek gruntowy, leczo warzywne (cukinia, papryka czerwona, cebula, przecier pomidorowy), fasolka szparagowa Picie: woda mineralna, kawa parzona, herbata zielona Przyprawy: cynamon, kucharek /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/961cb86ed093436388559403f52f6c35.png Zmieniony przez - kama_88 w dniu 2012-07-24 23:13:46

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-24 22:52:47 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    2c.png Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: pomidor, ogórek, kalafior, oliwki czarne, leczo warzywne (cukinia, papryka czerwona, cebula, przecier pomidorowy) Picie: woda mineralna, kawa parzona, herbata zielona Przyprawy: cynamon /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/984f292e716540e698f96097bb68c014.png Zmieniony przez - kama_88 w dniu 2012-07-26 08:00:14

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-26 01:04:39 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    na moje obolałe łydy 20 min Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa:pomidor, ogórek, zielone oliwki Picie: woda mineralna z cytryną i miętą, herbata zielona z maliną, rumianek, kawa parzona z mlekiem, filiżanka kakao prawdziwe Przyprawy: imbir Suplementy: żeń-szeń, ZMA, ulgix, wapno /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/935066cc392f4603bd1c156d7d01fe34.png

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-17 00:30:16 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    dynamiczny %-) Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa:pomidor, ogórek, zielone oliwki, cebula Picie: woda mineralna z cytryną i miętą, herbata zielona z maliną, rumianek, kawa parzona z mlekiem, filiżanka kakao prawdziwe Przyprawy: imbir Suplementy: żeń-szeń, ZMA /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/81b5d4e474f040fcb2a399bdff0b7b41.png Zmieniony przez - kam

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-17 00:32:37 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    ) 1800 kcal, 130B, 85T,130W + nieszczęsne wino i orzeszki ziemne Warzywa:pomidor, leczo warzywne Picie: woda mineralna z cytryną i miętą, herbata zielona z maliną, rumianek, kawa parzona z mlekiem, filiżanka kakao prawdziwe Przyprawy: imbir Suplementy: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/0a5f067570404d8983e8a93f2576c789.png Trening: DNT (19.08.2012) z wiadom

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-20 12:49:23 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    iska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: leczo warzywne, ogórek gruntowy, oliwki zielone, cebula Picie: woda mineralna z cytryną i miętą, herbata zielona z maliną, rumianek, kawa parzona, filiżanka kakao prawdziwe Przyprawy: Suplementy: ZMA /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/bf01987219a8443b98d6b3157eec9a88.png Zmieniony przez - kama_88 w dniu 2012-08-21 0

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-21 08:55:52 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    ie wypić wieczorem, to tak jak poranek bez parzonej kawki %-) Warzywa: ogórek gruntowy, pomidor, fasolka szparagowa Picie: woda mineralna, herbata zielona z maliną, rumianek, kawa parzona Przyprawy: sól, pieprz, kmin, rozmaryn Suplementy: ZMA, żeńszeń /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/94041f2a327c43f4a1ed003bca81a5e2.png Zmieniony przez - kama_88 w dniu 201

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-22 00:59:06 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    bez odrywania pięt od podłogi. Miska: 1800 kcal, 130B, 85T,130W Warzywa: pomidor, oliwki zielone, leczo warzywne Picie: woda mineralna, herbata zielona z maliną, rumianek, kawa parzona Przyprawy: sól, pieprz, kmin, rozmaryn, pietruszka Suplementy: ZMA, żeńszeń /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/be8699f5be9243369a91fd3d55df4b09.png Zmieniony przez - kama_8

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-23 11:20:37 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    8. Sałatka z tuńczykiem i warzywami + awokado Warzywa: zupa warzywna (kalafior, brokuł, marchew, seler, pietruszka), sałata, pomidor Picie: woda mineralna, herbata zielona, kawa parzona Przyprawy: cynamon, imbir, sól, pieprz, kmin, liść laurowy, ziele angielskie, kurkuma, przyprawa do ryb. Suplementy: Zmieniony przez - kama_88 w dniu 2012-09-08

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-08 19:42:35 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    z dynią posypaną cynamonem i polaną sosem paprykowym z chili 6. 3 jajka na miękko + serek wiejski Warzywa: kalafior Picie: woda mineralna, herbata zielona, herbata czerwona kawa parzona Przyprawy: cynamon, sól, pieprz, kmin, pietruszka, przyprawa do ryb. Suplementy: Zmieniony przez - kama_88 w dniu 2012-09-09 11:32:32 Zmieniony przez - kama_88

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-09 10:44:28 Liczba szacunów: 0
  • NN feat. IHS czyli jak ze świniaka zrobić kociaka DT

    Post
    Iron Horse Series

    ://images49.fotosik.pl/1646/b41ca2f3a85a6948gen.jpg I 200g mixu kurczaka, 30g orzechow II 400g serduszek kurzych TRENING III 250g zapiekanki wieprzowej, 25g masła NAPARY Rano kawa z kakaem W trakcie dnia mięta/ zielona herbata Przed tren. kawa, 1/4 łyżeczki imbiru i pieprzu Po tren. melisa,cynamon Na sen melisa Testuje właśnie przepis z Kuchni SFD,

    Odpowiedzi: 725 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-15 20:25:29 Liczba szacunów: 0
  • NN feat. IHS czyli jak ze świniaka zrobić kociaka DT

    Post
    Iron Horse Series

    http://storage.sfd.pl/ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/f3c7e3b3885845529ea89fd74d01744e.png Dzień 41 Cały dzień zamulony chodze, nawet kawa nie pomogła, co zjem to brzuch boli. Zero inwencji twórczej ale trzeba sie przełamać i cos pogotować :-)) Robie wypiske i zasiadam do mięśni na anatomie, cele spisane wiec co najmniej połowe trzeba osiągnąć %-) http://ima

    Odpowiedzi: 725 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-24 17:56:29 Liczba szacunów: 0
  • NN feat. IHS czyli jak ze świniaka zrobić kociaka DT

    Post
    Iron Horse Series

    też, kawa z kakaem na pobudzenie rano, kawa z imbirem i pieprzem na pobudzenie i zwiększenie potliwośći. Napary z melisą na wyciszenie organizmu, zaś zielona herbatka, napary trawienne czy mieta bardziej na poprawe trawienia, oczyszczenie organizmu ;-)

    Odpowiedzi: 725 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-06 06:01:20 Liczba szacunów: 0
  • NN feat. IHS czyli jak ze świniaka zrobić kociaka DT

    Post
    Iron Horse Series

    it. C http://images49.fotosik.pl/1646/b41ca2f3a85a6948gen.jpg I 200g wieprza, 5 jaj II 200g wieprza III 200g wieprza TRENING IV pewnie raz jeszcze jaja z wieprzem NAPARY Rano kawa z kakaem W trakcie dnia zielona herbata, napar trawienny Przed tren. kawa, 1/4 łyżeczki imbiru i pieprzu Po tren. melisa,cynamon Na sen melisa Jutro teoretycznie lajt, zo

    Odpowiedzi: 725 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-13 20:07:10 Liczba szacunów: 0