Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: katar z krwią przyczyny

Strona 3 z 426

  • TRENING PIŁKARSKI - wszystko co Ci potrzebne by się rozwijać

    z pewnością kazdy z was chciał kiedys poprawić ,jakis element rzemiosła piłkarskiego,lecz nie wiedział jak się za to zabrać pisząc tą prace mam zamiar wam w tym pomóc ,w osiągnięciu wyznaczonych celi,rozwoju piłkarskim.stworze fikcyjną

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-01-07 18:44:37| Liczba SOGów: 63
  • [ART] BEZSENNOŚĆ- przyczyny, skutki, zapobieganie. 5 pytań i odpowiedzi.

    odpowiedzi na zamieszczone niżej 5 prostych pytań, które pozwolą lepiej zrozumieć tą uciążliwą chorobę, poznać jej przyczyny i sposoby zapobiegania. 1. kiedy możesz zdiagnozować bezsenność jeśli trudności w zasypianiu trwają dłużej niż

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2009-08-13 13:40:42| Liczba SOGów: 3
  • Oddawanie moczu z krwią!

    witam. moja młodsza siostra ma 6 lat, dziś rano zaczęła sikać krwią co robić!! proszę o szybką pomoc.

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2008-06-01 17:23:10| Liczba SOGów: 0
  • Co zmniejsza krzepliwość krwi?

    czy to prawda ze alkaloidy zawarte w kofeinie zmniejszaja krzepliwosc krwi pilem przez ostatnie 2 tygodnie psoro kawy 2 dziennie mocne poszedlem na badania krwi mam miec operacje i mam zla krzepliwosc krwi norma jest do 1.2 a ja mialem 1.57

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-04-12 11:52:22| Liczba SOGów: 0
  • Wysoka kreatynina we krwi, ponad 1,50 mg

    czy to powód do niepokoju czy normalne przy treningu na wynikach mam napisane, że max powinno być 1,30 mg. pierwsze badanie robiłem 2 dni po skończeniu cyklu mono kreatyny i wtedy miałem wskaźnik 1,57, potem badanie powtórzyłem 2 tyg później i

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2009-03-30 23:56:42| Liczba SOGów: 2
  • Węzły chłonne

    mam 2 guzki pod pacha, bylem u 2 lekarzy i powiedzieli mi ze sa to powiekszone wezly chlonne, zrobilem badania krwi i wyszlo ze mam podwyzszona ilosc limfocytow. ale to juz bylo jakies pare tygodni temu a te guzki sa dalej i w dodatku jak przyciskam

    Odpowiedzi: 158| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-07-01 21:07:43| Liczba SOGów: 8
  • Ciągły katar...

    właśnie guru mam do ciebie pytanie co to może być bo mam już od ponad pół roku katar i nie przechodzi.byłem już kilka razy u lekarza i nic.ciągle jakieś krople do nosa i leki przeciwalergiczne które nic

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2002-08-19 19:43:49| Liczba SOGów: 5
  • Wieczny katar

    problem w tym ze mam katar ..tzn wiecznie zatkany nos suchy i zatkany , bywaja dni ze zatyka sie tylko wieczorem jak sie klade spac a czasami

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-09-28 09:18:15| Liczba SOGów: 1
  • Prostujemy swoje plecy

    nazywamy skrzywieniem pierwotnym. w świecie medycyny, ortopedów i rehabilitantów krąży wiele teorii opisujących przyczyny ich powstawania, a według mnie najtrafniejszą jest zaburzenie w postawie miednicy, która tworzy podporę dla kręgosłupa.

    Odpowiedzi: 593| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-06-21 15:47:44| Liczba SOGów: 134
  • co zjesc przed oddaniem krwi?

    nie wiem czy to tutaj, ale tu najwiecej osob znajacych sie na jedzonku 3 a wiec moje pytanko dotyczy co moge zjesc energetrycznego przed oddaniem krwi dla pck oczywiscie !

    Odpowiedzi: 55| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-12-01 23:11:15| Liczba SOGów: 1
  • dieta grupa krwi a rh+

    jakie produkty można jeść przy tej grupie krwi a jakich nie, mam na wiele produktów uczulenie między innymi na przenicę mam nadwagę i chciałaby m schudnąć, a podobno to jest najleprzy sposób jeść zgodnie z grupą krwi

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2010-12-07 11:10:15| Liczba SOGów: 1
  • Poziom glukozy we krwi

    witaj guru moja mama ostatnio robiła badania krwi na poziom glukozy na czczo miała 123 mg/dl a po wypiciu 50g glukozy po 2 godzinach spadlo do 103. czy to dobrze czy źle, że po dostarczeniu glukozy do organizmu poziom stężenia we krwi jest

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 19777| Data: 2002-08-24 10:45:43| Liczba SOGów: 0
  • badanie krwi

    czy przy standardowym badaniu krwi!!tam morfologia , czas krzepniecia , ob itd. moze wykazec tez zakazenie wirusem hiv zawsze warto sie przebadac :

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-05-18 10:57:12| Liczba SOGów: 0
  • Odżywianie a grupa krwi

    odżywianie a grupa krwi witam nie wiem czy ten temat był kiedyś poruszany 3 słyszałem ze odżywianie zgodnie ze swoją grupą krwi poprawia diete dlatego zamieściłem ten temat dla niektórych może być przydatny 41 dieta dla grupy krwi 0

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 15720| Data: 2006-04-29 19:14:42| Liczba SOGów: 1
  • jakie badania przy oddawaniu krwi???

    moze mi ktos powiedziec jakie badania sa robione podczas oddawania krwi tzn co badaja jak biora probke przed pobraniem i jak je sprawdzic gdybym chcial

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 19635| Data: 2005-12-10 14:23:34| Liczba SOGów: 1
  • Jaki powinien być prawidłowy poziom cukru we krwi??

    witam: jaki powinien być prawidłowy poziom cukru we krwi rano na czczo mam przeważnie od 90 100, natomiast jakieś 2 3godź po posiłku poziom wynosi przeważnie 120 125. czy te wyniki są dobre, czy jednak za duże z góry dziękuję za odpowiedź i

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 18308| Data: 2010-09-25 22:19:12| Liczba SOGów: 0
  • Tabletki na alergie (katar sienny)

    witam ma ktos moze jakies sparwdozne tabletki na objawy alergi katar sienny . obecnie mam cet alergin ale nie bardzo działa.

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 13766| Data: 2007-06-18 14:33:05| Liczba SOGów: 1
  • grupa krwi w diecie

    /20020616153414 witam! slyszalem od pewnego dietetyka, ze grupa krwi ma kolosalne znaczenie dla diety. mowil iz sa rozne diety do poszczegolnych grop krwi by skutecznie nabierac na wadze . przygladam sie forum od dluzszego czasu i nie zauwazylem

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 16348| Data: 2002-06-16 15:34:15| Liczba SOGów: 4
  • Hormon wzrostu a stężenie cukru we krwi

    na paru stronach dot. żywienia i zdrowia znalazłem pewne informacje dotyczące wpływu cukru i insuliny we krwi na aktywność wytwarzania somatotropiny hormonu wzrostu . jedne artykuły mówią o tym, że niska zawartość cukru we krwi analogicznie niskie

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 13161| Data: 2008-02-02 15:09:24| Liczba SOGów: 0
  • przeziebienie krwi

    witam, pytanie z czystej ciekawosci, czasami spotykam sie z takim okresleniem jak przeziębienie krwi, odnosi się ono czesto do zmian skornych w postaci duzych bolacych ropnych krost, ktore pojawiaja sie po przebytym wczesniej przeziebieniu, czy

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 16100| Data: 2009-02-01 14:33:19| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}