Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: kaszel po katarze u dziecka

Strona 1 z 4045

  • Kaszel po underach ??

    bił propa firmy x celowo nie podaje nazwy, aby nie sugerować nikomu odpowiedzi w tym temacie i dopadł go kaszel czesto po iniekcji, utrzymywał się w trakcie całego dnia... zmienił propa x na farmaka, co się stało po ok. 6 dniach kaszel

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 3652| Data: 2009-05-10 23:37:39| Liczba SOGów: 2
  • Kaszel po trenie???

    zle zapamietalem, czy mam sie martwic, ze cos nie tak z tym sokiem to nie spam powaznie sie przejalem :d ma byc kaszel czy to nie regula

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 3282| Data: 2008-07-22 23:49:30| Liczba SOGów: 1
  • Męczący kaszel po iniekcji

    witam jestem w 4tygodniu cyklu prop i deczka i od tygodnia pojawił się zajebiście męczący kaszel pojawia się z jakąś minute po iniekcji.jest tak mocny że aż klata boli.czym to może być spowodowane

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 1191| Data: 2014-04-25 22:38:41| Liczba SOGów: 1
  • Kaszel po szocie/paw.

    witam.dzisiaj po szocie dd z mixem w dawce dd 200mg , mix 250mg , po skonczonym zastrzyku jak wyciagnalem igle to tak sie pokaszlalem , ze az sie pozygalem prawie. przez okolo 4 5 minut kaszlalem jakbym mial wode w plucach..:/ nie wiecie czym to

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 1293| Data: 2011-03-28 12:12:46| Liczba SOGów: 1
  • Książki o MMA

    witam udalo mi sie znaleźć kilka książek o mma w formie elektronicznej wszystkie w pdf . niestety po angielsku 2 , no ale jezeli kogos to nie zniecheca; moze znalezc tam cos dla siebie. mile widziane komentarze odnośnie tych pozycji 7

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 25722| Data: 2007-12-10 20:12:20| Liczba SOGów: 9
  • AllNutrition - Dymitr Zasada - DEBIUTY 2016

    siema, jestem dymek, a na forum cienkigosciu : w grudniu będę miał 24lata % a w przyszłym roku minie mi dziesięć lat treningowych więc fajnie było zweryfikować ilość zbudowanych mięśni na scenie % nie myślałem nigdy o startach w zawodach

    Odpowiedzi: 2143| Ilość wyświetleń: 281794| Data: 2015-07-31 21:40:50| Liczba SOGów: 92
  • UFC 194 - wyniki + dyskusja po gali

    [img]/sfd/images/2015/12/13/fe77bde09c74421382ab4301726e8c97[/img] 145 lbs: conor mcgregor pokonał jose aldo przez nokaut lewy sierpowy+ ciosy w parterze , runda 1 0:13 185 lbs: luke rockhold pokonał chrisa weidmana przez tko ciosy w

    Odpowiedzi: 479| Ilość wyświetleń: 18100| Data: 2015-12-13 10:32:24| Liczba SOGów: 22
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    nie ma tu zadnego tematu w ktorym mozna luzno o wszystkim porozmawiac, powklejac jakies ciekawe linki czy cos, po prostu posta po silowni. takeigo miejsca gdzie po powrocie z silki mozna sobie pogadac. tematu takiego tu nie bylo z tego co

    Odpowiedzi: 30004| Ilość wyświetleń: 499840| Data: 2005-01-13 16:00:30| Liczba SOGów: 141
  • przewlekły katar i kaszel

    się odkąd poszedł do przedszkola. od września do czerwca nie było miesiąca żeby nie siedział w domu. objawy to kaszel i katar głównie przed snem, w nocy i po przebudzeniu. potem jest ok. testy na alergię nic nie wykacały lecz p. alergolog zwróćiła

    Odpowiedzi: 42| Ilość wyświetleń: 30011| Data: 2007-10-15 11:49:20| Liczba SOGów: 3
  • Z Olimpem po zdrowie i nagrody-KODY I CENY str. 84, 128 i 263

    regulamin http://konkurs.olimp labs.com/index.php p=4 zasady http://konkurs.olimp labs.com/index.php p=1 nagrody http://konkurs.olimp labs.com/index.php p=3 kalkulator http://konkurs.olimp labs.com/index.php p=5

    Odpowiedzi: 3068| Ilość wyświetleń: 150344| Data: 2006-05-31 19:10:25| Liczba SOGów: 80
  • UFC 188: Velasquez vs Werdum - wyniki i dyskusja po gali

    [img]http://www.cdn.sherdog.com/_images/pictures/20150613102059_bbbb[/img] walka wieczoru: walka o pas mistrza ufc w wadze ciężkiej 120 kg: fabricio werdum pok. caina velasqueza prze poddanie gilotyna , 2:13, runda 3. karta główna: 70 kg:

    Odpowiedzi: 212| Ilość wyświetleń: 17740| Data: 2015-06-14 09:36:33| Liczba SOGów: 18
  • langrafio biegnij...

    witam, od kilku lat cwicze aktywnie wzielam sie po urodzeniu 2. dziecka ostatnio przez 2 lata regularnie 3 4 /tyg cross fit , czasem tabaty ale czuje ze potrzebuje wiecej. zwlaszcza

    Odpowiedzi: 809| Ilość wyświetleń: 23213| Data: 2015-03-12 17:04:39| Liczba SOGów: 13
  • Jacek Bąk o Katarze

    wierną tylko trochę mniejszą kopię słynnego old trafford w manchesterze. jak długo planuje pan zostać w katarze podpisałem kontrakt na rok. jeśli będę zadowolony, może zostanę dłużej. dużo zależeć będzie od tego, jak zaaklimatyzuje się w

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1655| Data: 2005-09-24 11:52:37| Liczba SOGów: 0
  • meczacy suchy kaszel

    od oklo 5 dni biore antybiotyk ;/ temperaruta mi pszeszla i katar w miare tez ale kaszel ani troche caly czas mnie meczy suchy kaszel od oklo 7 dni. antybiotyk jaki biore to novamox 500 3 razy dziennie

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 7630| Data: 2007-08-12 10:53:07| Liczba SOGów: 0
  • uciążliwy kaszel odruchy wymiotnę

    witam od pewnego czasu mam problem z bardzo uciążliwym kaszel przy którym mam duże odruchy wymiotne. problem jest już od kilku tygodni, syrop na kaszel nic nie pomaga, na pewno

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 7950| Data: 2012-01-13 15:15:32| Liczba SOGów: 2
  • [ART]Bezpieczeństwo -przed, -w trakcie, - po treningu

    natknąłem się na ciekawą sugestie, mianowicie jeśli boli cię coś od gardła w górę możesz iść na siłownie mowa o katarze bólu gardła , jednak jeśli boli cię coś poniżej gardła np. bóle mięśniowe towarzyszące grypie to stanowczo odpuść siłownię.

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 3671| Data: 2013-05-07 23:17:01| Liczba SOGów: 15
  • kaszel z flegma po bieganiu

    zawsze gdy pobiegam mam po tym kaszel z odksztuszaniem flegmy, o co chodzi nigdy nie palilem

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 15821| Data: 2006-04-17 17:16:05| Liczba SOGów: 0
  • Zdjecia dziewczyny przed i po - pamieta ktos?

    witam! pamietam, ze kiedys ktos zamiescil zdjecia swojej dziewczyny przed i po ulozyl jej trening, diete i suplementacje efedryne i chyba cos jeszcze . bylo widac olbrzymia roznice. pamieta ktos moze te zdjecia i wie jak je tu odnalezc = byl

    Odpowiedzi: 169| Ilość wyświetleń: 92084| Data: 2007-01-04 22:59:46| Liczba SOGów: 89
  • Kaszel

    od około miesiące mam kaszel z katarem byłem u lekarza dwa razy, zażywałem antybiotyk, wypiłem pełno syropów i nic mi nie pomogło ratujcie!! może macie jakieś domowe sposoby albo sprawdzone lekarstwa

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 41875| Data: 2004-11-19 22:39:18| Liczba SOGów: 7
  • Suchy Nocny Kaszel

    od jakiegoś czasu towarzyszy mi w nocy uporczywy kaszel jak po trenbolonie : % budzę się w nocy i nie mogę spać kilka godzin, kaszel jest taki że muszę zakasznąć, bo bym

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 5709| Data: 2009-05-10 11:14:21| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}