Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: karnet na silownie radom

Strona 18 z 575

  • "KULISTE BICEPSY" WG. ROBBY ROBINSONA

    to art.z pisma rekreacja fizyczna stare dobre czasy... z lat 80 tych. poświęcony jest robbie robinsonowi i jego radom dotyczącym uzyskania tzw. kulistych bicepsów . kuliste bicepsy robby robinson zyskał sobie przydomek czarnego księcia

    Odpowiedzi: 66 | Ilość wyświetleń: 51793 | Data: 2002-06-21 13:23:18 | Liczba SOGów: 28
  • "PIERWSZY KROK" 2004 - WYNIKI I FOTOSTORY

    warszawa 2. 3 górski marcin olimpia warszawa 3. 11 szlas rafał tarzan rumia 4. 7 wojewoda rafał olimp radom 5. 1 maszota marcin activ gdynia 6. 6 wawrzyńczak zbigniew strzelec piotrków trybunalski 7. 10 ligus piotr niezrz. pyskowice

    Odpowiedzi: 52 | Ilość wyświetleń: 22112 | Data: 2004-03-29 12:53:07 | Liczba SOGów: 1
  • PlusLiga 2009/2010

    węgiel zaksa kędzierzyn koźle azs częstochowa azs olsztyn delecta bydgoszcz azs politechnika warszawa jadar radom siatkarz pamapol wieluń co do faworytów to jak co roku głównym z nich jest skra bełchatów, która będzie bronić tytułu.

    Odpowiedzi: 757 | Ilość wyświetleń: 21558 | Data: 2009-06-16 18:43:26 | Liczba SOGów: 3
  • Testy do policji część 3

    przeprowadzenia testu sprawności fizycznej tsf strona 4 przeliczenie uzyskanego czasu w teście na punkty. www.kwp.radom.pl/upload/file/nabór/tsf.pdf link do pliku wstawiony przez użytkownika masakera z informacjami,które przydadzą się

    Odpowiedzi: 1593 | Ilość wyświetleń: 227194 | Data: 2011-06-04 12:21:52 | Liczba SOGów: 22
  • prz1993 / droga do wyjścia na scene / podsumowanie redukcji s. 190

    witam. postanowiłem założyć dziennik, aby mieć jakąś motywacje, powiększać swoją wiedzę dzięki waszym wskazówkom, radom no i opisać drogę do swojego debiutu w kulturystyce jeśli do niego dojdzie 12 wstęp niedawno skończyłem 18

    Odpowiedzi: 3000 | Ilość wyświetleń: 132396 | Data: 2011-10-12 23:16:06 | Liczba SOGów: 34
  • NN feat. IHS czyli jak ze świniaka zrobić kociaka DT

    łapa: 41 pas:[color=red]116[/color] udo: 71 łydka: 45 [size=big][color=green] dieta [/size][/color] dzięki radom wojtka, wchodzę na coś zupełnie nieznanego dla mnie, powiedzmy ze to będzie taki radykalny eksperyment. jak to będzie

    Odpowiedzi: 725 | Ilość wyświetleń: 24046 | Data: 2013-01-13 10:57:15 | Liczba SOGów: 5
  • Siłownia Gymnasion (przy Manufakturze) - Opinie

    czesc. mam zamiar kupic miesieczny karnet w gymnasion. dzisiaj bylem zobaczyc jak wyglada ich silownia i musze przyznac ze jest na czym cwiczyc. obsluga

    Odpowiedzi: 33 | Ilość wyświetleń: 14167 | Data: 2008-11-07 19:20:26 | Liczba SOGów: 1
  • METODA 15 10 5 : ALTERNATYWNE ZESTAWY FBW

    ************************************************************************ zestaw 1 na w pelni wyposarzona silownie a: wyciskanie na lawce skosnej przysiady unoszenie sztangielek bokiem laczone z wyciskaniem sztangielek

    Odpowiedzi: 590 | Ilość wyświetleń: 194539 | Data: 2006-12-30 01:17:05 | Liczba SOGów: 101
  • ARYTMIA SERCA prosze o porade

    mam problem i prosze o pomoc! mam 19 lat i waze 85 kg przy wzroscie 188 cm od dwoch miesiecy zaczelem chodzic na silownie i zaczely sie pojawiac dziwne bole serca nie w jednym punkcie tylko ogolnie chwilami bolalo mnie serducho i mimo brania

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 29342 | Data: 2003-12-04 18:39:07 | Liczba SOGów: 2
  • Obliques/Blog/ ksztaltowanie sylwetki - pierwsze podsumowanie strona 34

    cwiczylam powazniej i mniej powaznie, zaczelam od lekkoatletyki, poprzez jazde konna, taewondo, przemknelam przez silownie by wyladowac na aerobiku i znow wrocic na silownie z mniejszymi i wiekszymi przerwami. od dwoch miesiecy po dlugasnej

    Odpowiedzi: 1029 | Ilość wyświetleń: 56151 | Data: 2007-08-31 13:50:12 | Liczba SOGów: 26
  • MIMO RUCHU I DIETY NIE CHUDNE ! CO ROBIE NIE TAK ?!

    oscyluje na granicy 66 kg,no szlag moze czlowieka trafic. tak wiec,co robie zeby schudnac zapisalam sie na silownie niedlugo minie miesiac od kiedy tam chodze..czy widze efekty...hmmm szczeze mowiac to zadnych 33 chodze min. 5x w tygodniu

    Odpowiedzi: 51 | Ilość wyświetleń: 25195 | Data: 2009-11-15 13:06:20 | Liczba SOGów: 1
  • Viki/DT/ foto str. 18, 49, 81

    niz wczesniej. wrzuce zaraz rozpiske z wczoraj. jesli chodzi o cwiczenia, to dwa lata temu zapisalam sie na silownie przez kilka miesiecy cwiczylam na maszynach tylko nogi, bo nie chcialam umiesnionych rak. pozniej tylko aeroby, doszly tez

    Odpowiedzi: 838 | Ilość wyświetleń: 45664 | Data: 2011-11-30 20:34:08 | Liczba SOGów: 5
  • Redukcja Bunii77, podsumowanie str. 33

    chcialabym wrzucic tluszcz i troche podbudowac miesni które sa w stanie szczatkowym za wyjątkiem lydek . lubie silownie jazde na rowerze i cardio combat. nie lubie biegac, a interwaly wspominam jak zly sen z czasow uniwersytetu ; ale

    Odpowiedzi: 534 | Ilość wyświetleń: 24880 | Data: 2012-05-08 11:24:43 | Liczba SOGów: 2
  • Silownia,dla kobiet?

    witam,co o tym myslicie czy dziewczyny powinny chodzic na silownie a jesli tak to jakie cwiczenia powinny wykonywac,bo przeciez na klate raczej nie bedzie wyciskac 7 pytam,bo

    Odpowiedzi: 39 | Ilość wyświetleń: 25937 | Data: 2004-02-10 22:44:42 | Liczba SOGów: 1
  • Jak samemu zrobić ławeczke?

    pomóźcie kończy mi się karnet na siłowni i nie ma kasy więc musze zrobic sobie w domu jakąś małą siłownie. na początek byłaby to ławeczka. może macie jakiś schemat albo wymiary jak zrobić taką ławeczke.

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 20799 | Data: 2005-07-15 09:23:12 | Liczba SOGów: 0
  • Siłownia OLIMP w Chełmie

    odpowie na każde pytanie i zawsze będzie starała sie pomóc i uczynić czas spędzony na siłowni przyjemniejszym: karnet miesięczny kosztuje 50zl trening jednorazowy 8zl. zdjęcia podzuce w piątek jak pójde na trening.. pozdro

    Odpowiedzi: 113 | Ilość wyświetleń: 20520 | Data: 2006-04-05 17:39:06 | Liczba SOGów: 5
  • Jakie siłownie w Bydgoszczy

    witam! będę studiował od października w tym mieście, ale nie mam zielonego pojęcia gdzie mógłbym znaleźć w bydgoszczy siłownie. prosiłbym o napisanie ulicy na jakiej są te siłownie i ewentualnie ceny karnetów. za pomoc sogi

    Odpowiedzi: 291 | Ilość wyświetleń: 42979 | Data: 2006-07-25 20:13:46 | Liczba SOGów: 16
  • siłownia "Pyton" Warszawa

    2/4. mam teraz promocje 150zł za kwartał i 70zł za mąc. dla członków sfd odpowiednio 120zł i 50zł. jest to karnet open bez ograniczen ilości treningów. oczywiście służę poradami treningowymi a co najważniejsze i plany treningu i odżywiania za

    Odpowiedzi: 250 | Ilość wyświetleń: 45238 | Data: 2007-12-09 23:20:47 | Liczba SOGów: 3
  • [art] Dlaczego należy ćwiczyć plecy.

    o plecach jak pałac kultury widuje go z okna potrzebujemy dokładnego planu. czyli musimy teraz wchodzac na silownie rozgladac sie nie za tym czy ktos na nas patrzy ale za tym gdzie sa ciezary ktore beda nam potrzebne niektorzy maja wlasne extra

    Odpowiedzi: 84 | Ilość wyświetleń: 33764 | Data: 2007-12-16 15:42:58 | Liczba SOGów: 96
  • DEE-JAY / Blog / PODSUMOWANIE + ZDJECIA str. 34

    niz one. wtedy cos sie we mnie ruszylo i powiedzilem ze jeszcze kiedys zobacza.. zaczlem zdrowiej jesc, chodzic na silownie 5 razy dziennie, nie majac bladego pojecia o odzywianiu, treningu, regeneracji itd. wydajac mase kasy na odzywki efekty byly

    Odpowiedzi: 396 | Ilość wyświetleń: 48028 | Data: 2008-09-24 01:21:25 | Liczba SOGów: 31

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}