Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: kara grzywny za niewyrejestrowanie z urzędu pracy

Strona 6 z 3360

  • optymalne PROPORCJE BTW na diecie keto - dla kobiety

    bez kontroli kcal, czyli tak jak twierdził dr ellis przybiera sie na wadze, zbyt malo kcal =za malo energii do pracy sportu,za dużo też źle= wzrasta bf..chociaz poprawia sie wygklad przy duzym wysilku np 2 h dziennie rozłozone na 3 czesci w danym

    Odpowiedzi: 47| Ilość wyświetleń: 7181| Data: 2008-08-16 12:18:00| Liczba SOGów: 4
  • Fajna kieta za tanie pieniądze...

    2006/20061211165309 witam tak jak jest w temacie mam do sprzedania fajną kiete,którą nosiłem pare mieszków,zapłaciłem za nią 150złotych,więcej info pod gg niewidoczny czekam na wasze. propozycje.waga:35,95 długość:23cm.

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 9967| Data: 2006-12-11 16:53:09| Liczba SOGów: 0
  • otwarcie sklepu z odżywkami

    doborze. ciekawi mnie jaka jest sytuacja z towarem. skad to w ogole brac poza tym licze na dofinansowanie z urzedu pracy z tego co mi wiadomo do 20 tys zl. ma ktos moze jakies doswiadczenie w ten dziedzinie jakies sugestie porady

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2649| Data: 2010-05-10 12:34:07| Liczba SOGów: 0
  • szczeka bokserska za duza...

    no wlasnie, kupilem szczeke tlyko na gore i walek bo okazala sie za duza. nie nzam sie na tym specjalnie i nie iwem co mam teraz zrobic jak ja skurczyc jak otwieram buzie to ona spada...

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 9806| Data: 2007-05-10 12:54:40| Liczba SOGów: 0
  • KONKURS W ALTERNATYWNEJ DRODZE- SUPLE ZA 300ZL

    plusy i minusy kazdej z metod prosze nie kopiować z internetu, przeczytajcie literature prosze zamiescic na koncu pracy , pomyslcie, wyciagnijcie wnioski. mile widziane opisanie własnych doświadczeń. fundatorem nagród jest właściciel sklepu

    Odpowiedzi: 51| Ilość wyświetleń: 6398| Data: 2011-02-03 16:32:18| Liczba SOGów: 3
  • [ART] Tabata – co to jest i za co ją lubię?

    różna. ogólna zasada jest taka, że czynność trwa dłużej niż przerwa. tabata to trening metaboliczny o stosunku pracy do odpoczynku 20/10 . przez 20 sekund wykonujemy pracę, po czym odpoczywamy 10 sekund. pod wyglądem stosunku praca/odpoczynek

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 5747| Data: 2013-08-06 20:23:22| Liczba SOGów: 0
  • Co zamiast kanapek do pracy?

    no właśnie. siedzę w pracy 8 9 godzin, jem kanapki z serem i wędliną, ale mam wrażenie, że to nie najlepsza dieta na masę... macie jakieś

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 6153| Data: 2004-04-20 14:00:52| Liczba SOGów: 0
  • 90kg na klate-czy nie za mało??

    wyciskam na klate 90 kg.mi sie wydaje ze to bardzo mizerny wynik.waze 67 kg.mozecie mi powiedziec czy sie myle czy mam racje za odpowiedź z góry dziękuje

    Odpowiedzi: 72| Ilość wyświetleń: 9530| Data: 2006-01-21 16:32:06| Liczba SOGów: 3
  • Suplementy i SAA w Polsce za dawnych lat

    gdzieś obiło mi się o uszy ,że metka była przez jakiś czas dostepna w aptekach bez recepty. niech wypowiedzą się ci, którzy wiedzą coś na temat starych odzywek i sterydów,w jakich były cenach, czy były łatwo dostępne. daje sog a za informacje.

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 9477| Data: 2006-10-14 20:41:29| Liczba SOGów: 45
  • DEPILACJA I OPALANIE<----- Za i przeciw!

    zamieszczam kolejną porcję informacji tym razem na nurtujące nas pytanie czy depilacja wyklucza opalanie czy można opalać się po depilacji i jakie konsekwencje nosi za sobą takie działanie pozdrawiam i zapraszam do lektury raymond ]

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 9061| Data: 2004-12-11 18:11:54| Liczba SOGów: 3
  • Pośrednik pracy -Holandia i inne

    witam, mam pytanie jako, że za ok 2 tyg mam zamiar wyjechać za granice szukam jakiegoś dobrego pośrednika pracy wiadomo na dzień dobry wszystkie biura są fajne i w ogóle, ale po wyjeździe już tak nie jest. byłem rok temu z z

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 5561| Data: 2008-01-18 21:41:45| Liczba SOGów: 1
  • Błyskawiczny posiłek do pracy/szkoły 01

    wykonanie razem z myciem zajmuje nie więcej niż 10 minut. w zasadzie posiłek należy w pracy odgrzać ok. 2 min. mikrofala 650 w ale na zimni od biedy ujdzie składniki: paluszki krabowe surimi pół

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 7123| Data: 2008-10-27 14:50:52| Liczba SOGów: 2
  • co to za firma....oxygen??

    na sklepie internetowym, zobaczylem taka firme oxygen ktora ma bardzo taniego gainera. i bialko , o wiele tansze od konkurencji...ale co to za firma po raz 1szy widze, czy jakas nowa i takie tanie czy marna jakość moze mi ktos cos

    Odpowiedzi: 50| Ilość wyświetleń: 9252| Data: 2005-10-06 20:47:51| Liczba SOGów: 1
  • DO SPRZEDANIA 2 LAPTOPY ASUS ZA PÓŁ DARMO

    oraz maszyny do grania. każdy znajdzie w nim coś dla siebie, czy jesteś sztywnym biznesmenem szukającym maszyny do pracy w podróży czy graczem pragnącym zniszczyć wszyskie potwory i wygrać kolejne mistrzostwo jazdy samochodem czy też kinomaniakiem

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 4844| Data: 2009-06-28 11:31:42| Liczba SOGów: 0
  • Technologia informacyjna w pracy trenera piłki nożnej - Zapraszam do dyskusji!!!

    chciałbym poruszyc na forum kwestie technologii informacyjnej w pracy trenera piłki nożnej czyli jakie metody,narzędzia mogą być przydatne dla coacha który chce wspomóc swoich zawodników

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 6983| Data: 2008-05-22 18:36:55| Liczba SOGów: 1
  • 12-latek zabił niemowlę, bo za głośno płakało

    za popełnione dwa lata wcześniej zabójstwo sześciolatki , stając się tym samym najmłodszą w historii usa osobą ukaraną tak wysokim wyrokiem. kara ta wydała się jednak nazbyt surowa nawet oskarżycielom i ostatecznie sąd apelacyjny zmienił ją na rok

    Odpowiedzi: 61| Ilość wyświetleń: 4102| Data: 2008-01-07 09:26:52| Liczba SOGów: 2
  • W pogoni za masą...

    2009/20090318005858 witam, mam na imię michał i jakieś dwa lata temu polubiłem dźwiganie żelastwa. zawsze byłem fizycznie aktywny, ale mało miało to wspólnego z rozbudowywaniem swojego ciała. na początku roku 2007, jako jedno z postanowień

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 8996| Data: 2009-03-18 00:58:58| Liczba SOGów: 10
  • Posiadanie tatuażu w Pracy. Opinie .

    posiadają tatuaze w widocznych miejscach np. dlonie przedramie kark szyja . czy mieliscie problemy ze znalezieniem pracy , oraz czy bylby dlawas problem jelsi jestescie pracodawcami gdyby kandyat na pracownika w waszej firmie mial tatuaz nie

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 6780| Data: 2007-08-14 17:54:06| Liczba SOGów: 0
  • jaki trening po pracy na nocnej zmianie?, pilne!

    nową pracę i od kilku dni pracuje w nocy. co drugi dzień mam 12 godzinne nocki od 19 do 7 rano. gdy wracam z pracy odsypiam zawaloną noc i wieczorem kładę się normalnie na noc spać. czego dotyczy mój problem otóż ciężko jest po pracy i nawet

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 4778| Data: 2006-11-12 11:10:18| Liczba SOGów: 0
  • Zestawy testowe Animal za 50%

    osoby zainteresowane ułozeniem wlasnych cyklonów z oferty f.a!!! macie teraz mozliwosc samodzielnego ulozenia cykli, zakupu wybranych produktow za 50% ceny i przeprowadzenia topikow zgodnie z ustalonymi zasadami dla topikow testowych. wiec

    Odpowiedzi: 195| Ilość wyświetleń: 8640| Data: 2006-02-16 10:49:26| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}