Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: kamienie na nerce pozbycie domowe sposoby

Strona 1 z 5000

  • Przeziębienie - domowe sposoby

    witam zaczyna sie okres zimowy, łatwo sie przeziębić i zachorować co może spowodować jakieś spadki 7 oto domowe sposoby jak oszczędnie i skutecznie sie leczyć . przez cały czas trwania infekcji wzmacniaj organizm tradycyjnymi

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 93383| Data: 2004-11-15 19:41:45| Liczba SOGów: 4
  • Kamianie nerkowe- domowe sposoby na ich usunięcie

    jest to jakiś niebezpieczny poziom, no ale są. nie mam żadnych objawów typu krwiomocz czy bóle brzucha. znacie jakieś domowe sposoby aby w jakiś stopniu pozbyć się tych kamieni jest to w ogóle możliwe

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 109580| Data: 2008-03-01 10:50:48| Liczba SOGów: 0
  • Domowe sposoby na bol kolan i stawow ?

    3 hej istnieja moze jakies domowe sposoby na chociaz zmiejszenie bolu kolan po np meczu/silowni koszykowka,siatkowka itp oczywiscie poza

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 12132| Data: 2011-01-05 01:02:48| Liczba SOGów: 1
  • Zapalenie oskrzeli? Jakie domowe sposoby

    lekarka która czy to złamanie nogi czy to rozwolnienie czy to angina przepisuje antybiotyk. prosiłbym o sprawdzone domowe sposoby na moją dolegliwość.

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 7724| Data: 2010-04-03 12:44:19| Liczba SOGów: 0
  • Domowe sposoby pakowania

    witam, chcialbym sie dowiedziec czy istenieja jakiekolwiek domowe sposoby pakowania i przybrania masy [ w moim przypadku jest z tym ciezko waga 64 wzrost 180cm] wiec jesli ktos zna

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 4686| Data: 2005-03-28 13:04:18| Liczba SOGów: 0
  • Odzywki i kamien na nerce

    ostatnio wykryto u mnie kamien na nerce wielkosci 4mm. przyczyna sa prawdopodobnie odzywki. regularnie teraz jem aminokwasy bcaa glutamine i hmb oraz

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 5973| Data: 2006-02-02 11:43:26| Liczba SOGów: 0
  • KORTYZOL - i domowe sposoby na obniżenie jego poziomu

    jego zbijania, dlatego nabazgrałem trochę o tym poniżej: http://slawomirambroziak.pl/legalne anaboliki/kortyzol domowe sposoby na obnizenie jego poziomu/#more 185

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 4582| Data: 2009-11-26 17:05:44| Liczba SOGów: 12
  • domowe sposoby na pompe

    witam. szukałem i nie znalazłem więc zaczynam nowy temat. czy znacie jakieś domowe sposoby na pompe podczas treningu słyszałem że dobre jest kakao i coś tam jeszcze, a hardkorowy mówił coś o miodzie. a wy co o tym myślicie

    Odpowiedzi: 40| Ilość wyświetleń: 2783| Data: 2012-09-06 17:15:07| Liczba SOGów: 3
  • Torbiel na nerce, a kreatyna

    witam chcialbym zakupić kreatyne waszej firmy ale niestety podczas rutynowej kontroli wykryto u mnie torbiela na nerce ok 4 cm. powiedziei mi ze nie jest to nic groznego, jest wypełniony wodą,nie przeszkadza w pracy nerek wiec nie

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 3859| Data: 2007-09-30 13:04:06| Liczba SOGów: 0
  • Domowe sposoby kto chce na co pisać !

    jesli chcecie jakieś domowe sposoby na zmarszczki, wypadające włosy , na cere,piegi to pisać !! zmieniony przez timidoange w dniu 2009 07 27 14:29:34

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 2364| Data: 2009-07-27 14:29:04| Liczba SOGów: 1
  • Domowe sposoby na powiększenie pleców

    zna ktoś jakieś domowe sposoby na powiększenie pleców mam je drobne i wkurza mnie to.

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2167| Data: 2010-08-20 21:44:41| Liczba SOGów: 0
  • DOMOWE SPOSOBY REGENERACJI

    witam, od początku wakacji mam już porządną redukcję. biegam codziennie 2x. troche zaczęły mnie nogi boleć=lekkie zakwasy. znacie może jakieś domowe sposoby na regenerację mięśni nie chcę kupować żadnych suplementów.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1823| Data: 2011-07-06 21:27:17| Liczba SOGów: 0
  • Naturalne sposoby oczyszczenia organizmu.

    się nie udało. po prostu wątroba jest silnie zanieczyszczona i podczas kolejnych oczyszczeń pojawiają się kamienie drugi oczyszczanie jest już łatwiej przeprowadzić. powinno się ono odbyć po 3 4 tygodniach, następne oczyszczania proszę

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 95385| Data: 2009-02-09 22:31:10| Liczba SOGów: 1
  • Jakie sposoby na ZGAGE!

    witam, moze ma ktos z was jakies swoje sposoby na zgage,bo mnie czesto meczy a czasami to tak piecze,ze nie idzie wytrzymac.odrazu mowie,ze manti i rennie odpadaja,wogole niedzia,moze jakies domowe sposoby

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 55618| Data: 2005-02-03 20:41:23| Liczba SOGów: 1
  • DOMOWE SPOSOBY NA ŁADNY WYGLĄD :]

    napisze tu kilka rzeczy 14 jakieś maseczki etc., które można zrobić z rzeczy,które przeważnie zawsze są w domu 40 ładny wygląd szybko i tanio 31 ] rozszerzone naczynka jeśli masz skłonności do rozszerzania sie naczynek krwionośnych

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 117840| Data: 2004-03-31 22:41:47| Liczba SOGów: 4
  • Przypadki biegacza.Ból śródstopia i inne dolegliwości.

    trzymać. moje pytanie brzmi: czy nic mi nie grozi nie dojdzie do żadnego zwyrodnienia macie na to jakieś domowe sposoby druga sprawa to jakby złe obciążanie nóg podczas biegu. mam wrażenie, ze biegam bardziej na lewej nodze niż na

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 19624| Data: 2008-04-21 17:42:15| Liczba SOGów: 2
  • Trening na pozbycie się lipomastii - metoda zwalczania.

    więc warto zamienić ilość na jakość. 3 * dobry trening jak powienien wyglądać trening mający na celu pozbycie się lipomastii przede wszystkim należy zdac sobie sprawę że redukcja tluszczu z klatki piersiowej musi być dla nas

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 38082| Data: 2008-09-04 14:21:23| Liczba SOGów: 2
  • wysypka na pachwinie:/

    tylko, ze ostatni raz bylem w srode a wysypka wyszla w sobote rano... jak to leczyc, sa jakies skuteczne domowe sposoby prosze o pomoc zmieniony przez frogger89 w dniu 2008 11 24 23:22:40

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 18451| Data: 2008-11-24 23:21:54| Liczba SOGów: 1
  • Domowe sposoby przybrania na wadze

    ostatnio na kilku zagranicznych stronach internetowych znalazłem informacje o nietypowych, domowych sposobach na przybranie wagi. zastanowiły mnie one, więc postanowiłem je przetłumaczyć i zamieścić tutaj, abyście mogli ocenić ich przydatność:

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 14316| Data: 2007-05-04 14:00:06| Liczba SOGów: 1
  • Ból szyjnego odcinka kręgosłupa...co na to??

    chodzi o mojego kolegę. był z tym u rehabilitanta, on mu te kręgi rozciągał i ból zmniejszał się. sa jakieś domowe sposoby na tego typu bóle jakieś rozciąganie z góry dzieki. za cenne wskazówki sogi będą 3

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 12442| Data: 2005-09-24 11:57:15| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}