SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kalafior przy redukcji

  • SKENI I podsumowanie str 40

    Post
    Trening dla początkujących

    dziś jeden posiłek wypadł, bo za póżno wstałam do wszystkiego dużo warzyw-fasolka, kalafior, kapusta, marchew, ogóras, pomidr-taki standardzik dziś trening nóg bolą!!! waga na chwilę obecną mimo sporadycznych czitów wakacyjnych trzyma sie 65kg dziś rozmawiałam z trenerką o moich celach na najbliższy czas-niestety muszę zrobić cykl masowy-jeśli czcę

    Odpowiedzi: 707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-27 01:02:40 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny - kobieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zowy ryż - 70g pierś z kurczaka / indyk /ryba 2 kapsułki Omega-3 Posiłek IV (b- 48/t-3,2/w-6) bez oliwy Pierś z kurczaka - 200g / indyk / ryba Brokuły / fasolka szparagowa/ kalafior - 200g Oliwa z oliwek - 2 łyżki Posiłek V (b-31,5/t-1,8/w-0) Tuńczyk w sosie własnym - 150g / biały twaróg / omlet z 1 jajka całego + jedno białko (może być?) Mam

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 4820 Data: 2006-07-07 11:36:00 Liczba szacunów: 0
  • Moje pytania dietetyczne - Dasaka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ml oliwy z oliwek 2. 160 g filetu z piersi kurczaka/indyka (w piątki filetu z mintaja/halibuta) 3. 100 g ryżu brązowego 4. Surówka (brokuły, pomidory, marchew, jabłko, seler, kalafior)- 200g IV posiłek (potreningowy) (18:00 - 18:30) 2. 125 g ryżu brązowego 4. 160 g filetu z piersi kurczaka/indyka (w piątki filetu z mintaja/halibuta) BEZPOŚREDNIO PO

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 917 Data: 2010-01-14 09:24:44 Liczba szacunów: 0
  • TEST RYWALIZACJA 4 osób - Hi TEC , MASA

    Post
    Odżywki i suplementy

        2013-10-19 sobota - DNT          Cykl - 9 / dzień - 41        wczoraj byłem średnio zadowolony z treningu nóg, ale dzisiejszy dzień mówi mi że myliłem się na maxa z oceną potreningową domsy w udach ogromne, barki też mocno sponiewierane PARAMETRY PODSTAWOWE    Waga             90,2            Waga tłuszczu             11,7            Sen      

    Odpowiedzi: 682 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-20 12:01:52 Liczba szacunów: 0
  • TEST RYWALIZACJA 4 osób - Hi TEC , MASA

    Post
    Odżywki i suplementy

    wieczorny (rybka grillowana + jajka +chleb żytni + warzywa + sos) http://imageshack.us/a/img407/1097/o67q.jpg fotki przygotowywania szamki na 2 dni filet + warzywa (brokuł, kalafior, szpinak) gotowane na parze na końcu fileta przez chwilkę poddusiłem w sosie (jakiś meksykański z promo z Lidla) /SFD/Images/2015/12/31/90675d6bc0114e97a94844806000db

    Odpowiedzi: 682 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-11 09:38:39 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    ----- 6.08.2011 Jadłospis: I - musli (90% płatki owsiane) z mlekiem (250 ml) - 9.00 II - garść migdałów, banan, brzoskwinia - 11.00 III - pierś z kurczaka, 50g ryżu białego, kalafior, kawałek czekolady - 13.30 (po treningu) IV - pierś z kurczaka, 50g ryżu białego, kalafior, jabłko - 16.00 V - 3 bułeczki ciemne, 3 jajka, pół papryki czerwonej - 18.

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-07 19:20:16 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 144 - 12.08.2010 - CZWARTEK 1. (07:40) (SZEJK: 10g WPC + 1 jajko) + 55g orzechów + kalafior 2. (10:40) (SZEJK: 15g WPC + 2 jajka) + 35-45g masła orzechowego BURPEES 3. (13:40) 3 jajka + 40g orzechów + 2 ogórki + 2 marchewki 4. (16:30) 150g kuraka + 60g ryżu brązowego + marchewka TRENING 5. (20:00) banan + 200g kuraka 6. (23:00) 150g twaro

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-12 21:08:31 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - proszę o porady

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ego posiłku, który mógłbym wziąć ze sobą (chodzi mi o coś lekkostrawnego ze względu na trochę zajechany żołądek). 3 posiłek: pierś z kurczaka bądź udko kurczaka + brokuły lub kalafior z kefirem lub zupa prezydencka (kostka rosołowa + kapusta biała, pomidor, seler, papryka, cebula, por). Kefiru nie dawaj jako stałe źródło węgli. W każdym posiłku pow

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 4074 Data: 2008-03-10 15:13:56 Liczba szacunów: 0
  • Kompendium witamin i minerałów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ko rosnących niż w dojrzałych. Biotyna znajduje się głównie w mleku, w warzywach, w mięsie, żółtkach jaj, mące sojowej, nie łuskanym ryżu. Źródłem biotyny są owoce, orzechy, kalafior. Dość dużo biotyny znajduje się w drożdżach, wątrobie, nerkach, trzustce i nadnerczach. W surowym jajku znajduje się awidyna, która wiąże trwale biotynę i uniemożliw

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-11-13 16:09:16 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

        2013-10-19 sobota - DNT          Cykl - 9 / dzień - 41        wczoraj byłem średnio zadowolony z treningu nóg, ale dzisiejszy dzień mówi mi że myliłem się na maxa z oceną potreningową domsy w udach ogromne, barki też mocno sponiewierane PARAMETRY PODSTAWOWE    Waga             90,2            Waga tłuszczu             11,7            Sen      

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-20 12:00:20 Liczba szacunów: 0
  • Wakacyjny konkurs od Fitmaxa - zgarnij zabójcę tłuszczu i wyrzeźb swoje ciało!!!

    Post
    FITMAX

    azie jadłem 2000kcal oraz mniej niż 1g ww (tylko do śniadania oraz po treningu). Jadłem również spore ilości warzyw nawet do 2kg dziennie (kapusta pekińska, pomidory, sałata, kalafior, brokuły) owoce sporadycznie. Z produktów białkowych skupiłem się głównie na mięsie miałem je w 3 posiłkach. Głównie wołowina, którą bardzo lubię na zmianę z kurczaki

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 8020 Data: 2010-07-21 00:41:05 Liczba szacunów: 0
  • BlueCrocus Po zdrowie i sprawność

    Post
    Ladies SFD

    h schorzeń o podłożu hormonalnym. Co powinniśmy jeść? Ananas, brokuły, brukselka, cebula różne rodzaje, czosnek, dzika róża owoce, gorczyca, gryka liście, herbata, jagody, kalafior, kalarepa, kapusta, kapusta włoska, koper włoski, lucerna, lukrecja, marchew, melon kantalupa, ogórki, owoce cytrusowe, papaja, papryka ostra, papryka zielona, pomid

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-01 21:38:07 Liczba szacunów: 0
  • Lasican1 - Dreams comes true - ROAD TO 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    dziś DNT to miska LC :-> Odpowiednio więc trzeba było się zabezpieczyć. TRENING DNT MISKA 1. Jajecznica z polędwicą i warzywami. http://i.imgur.com/FQWdfxC.jpg 2/3. Pieczony kalafior z pulpecikami wołowymi. http://i.imgur.com/JcYNz40.jpg 4. Serek wiejski z masłem orzechowym i garścią mrożonych owoców. http://i.imgur.com/63YnhfD.jpg 5. Miałem się w

    Odpowiedzi: 2226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-30 20:06:01 Liczba szacunów: 3
  • Substancje odżywcze mózgu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tylocholinę. Produkty roślinne bogate w cholinę: kiełki pszenicy, orzeszki ziemne, masło z orzeszków ziemnych, mąka pszenna pełnoziarnista, biały ryż, orzechy Pecan, kapusta, kalafior, cieciorka, soczewica, soja, groch. DMAE (dwumetyloaminoetanol) - składnik odżywczy dostarczający surowców do syntezy choliny oraz neuroprzekaźnika acetylocholiny. D

    Odpowiedzi: 127 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-11-08 23:34:57 Liczba szacunów: 0
  • Kriksos - krok po kroku. / REDUKCJA / foto s.8,12,19

    Post
    Trening dla początkujących

    Dieta na str. 1, post 8. ~7:50 - jajecznica + płatki owsiane + mleko 0.5% + szklana soku pomarańczowego ~10:50 - serek wiejski + orzechy włoskie + warzywa (brokuły, marchew, kalafior) ~13:40 - pierś z kuraka + ogóry ~15:35 - pierś z kuraka + ryż brązowy (70g) + warzywa (brokuły, marchew, kalafior) ~17:45 - banan ~18:20 - pierś z kuraka + ryż biały

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 18180 Data: 2010-05-13 22:56:24 Liczba szacunów: 0
  • Maya S/ Dziennik / Redukcja etap I str. 1-37

    Post
    Trening dla początkujących

    ------------------------------------------------------ DZIEŃ 56/56 Niedziela, 29.08 MICHA: 10:30 -> omlet (jajka, owsiane), omega 3, truskawki 14:00 -> pierś z grilla, kalafior, oliwa 16:30 -> pierś z grilla, makaron pełnoziarnisty TRENING 19:00 -> whey, brzoskwinia 20:00 -> pierś z grilla, kalafior, pomidory, cebula, oliwa 22:00 -&

    Odpowiedzi: 425 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-02 16:00:02 Liczba szacunów: 0
  • rr-28 Walka ze smalcem - podsumowanie str. 26

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    i z kolnierz niewylewalem napewno przekroczylem bilans za to w NIEDZIELE zjadlem ok 1400-1500kal 3 jajka cale +60g schab + 70g piers+ pomidor 200g piers 120g + schab 130g + kalafior 250g piers 125g +schab 125g + warzywa kalafior 250g tuna woda 120g + schab 120g + warzywa 230g PONIEDZIALEK02-08 RANO NACZCZO 55MIN AERO TRENINGI I W TYM TY NA MNIEJS

    Odpowiedzi: 554 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-02 22:05:46 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    znów długie spanie) II - 100 g serka wiejskiego, 2 mandarynki, jabłki - 11.00 (po bieganiu) III - 3 jajka gotowane na twardo, 100 g ryżu, warzywa z torebki (marchewka, seler, kalafior i coś tam jeszcze), pieprz cayenne - 13.30 - tak na szybko zrobione ale smaczne:) IV - 100 g serka wiejskiego, pomarańcza - 16.00 - po siłowni V - tuńczyk z puszki w

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-26 21:15:51 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc w ułożniu diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    łek (przed treningiem) 17.00 Mięso z piersi z kurczaka bez skory 150g Ryż brązowy 100g Kalafior 100g Oliwa z oliwek 20g B - 41g, T - 24g, W - 70g, 661kcal za dużo oliwy, kalafior możesz sobie tu darować V posiłek (po treningu) 20.00 Mięso z piersi z kurczaka bez skory 100g Kasza gryczana 100g Kalafior 100g Liwa z oliwek 25g B - 36g, T -

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1080 Data: 2008-07-22 17:55:43 Liczba szacunów: 0
  • Sevrond - OBLIgatoryjna forma na wakacje

    Post
    Trening dla początkujących

    : 7,00 I 2 jaja, ok. 30 g owsa z mlekiem, w kromki chleba wiejski 50 g 10,35 II 50g ryżu brązowego 250 g kurczaka pomidor 50g jabłko 15,00 III mintaj 150 g , ziemniaki 100g kalafior 100 g 18,00 IV banan od razu po tre. 30 min po kurak 150 g + ryż biały 50g 20,30 V jogurt naturalny 300 g twaróg chudy 150 g oliwa 5g Trening Nr. 1 15 A Metoda: http:

    Odpowiedzi: 1668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-28 18:57:11 Liczba szacunów: 0