w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "jogurt naturalny a zdrowie"

Strona 10 spośród 695  stron dla zapytania: jogurt naturalny a zdrowie

Dieta bez żadnych skutków ubocznych

moja dotychczasowa dieta to: 7:00 1 bułka zwykła 4 plasterki polędwicy jogurt naturalny 400g 10:25 1 bułka zwykła 4 plasterki polędwicy 14:00 2 bułki zwykłe po 4 plasterków polędwicy w jednej jogurt

Data: 2010-05-14 14:54:19 | Dział: Odżywianie | Autor: Sprite1993 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2593 |

oceńcie diete

łowicki chudy 25g ogórek 5plastrów 25g 168kcal, 10g białka, 29g węglowodanów, 1g tłuszczu 13:05 jogurt naturalny bez dodatku cukrów danone 180g musli chrupkie fitella 20g 2łyżki 177kcal, 9g białka, 26g węglowodanów, 4g

Data: 2013-02-08 06:16:52 | Dział: Odżywianie | Autor: ciemnyp | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2593 |

Trening i dieta do oceny ewentualnej poprawki

mięso z piersi kurczaka bez skóry 100 5 ryż biały 80 ogórek 100 30 60 pomidor 100 min jogurt naturalny 2% tłuszczu 50 po . treningu . ok. 20:30 . łącznie: 430 ser twarogowy chudy 150 6 mleko spożywcze

Data: 2010-10-24 14:41:10 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: olej_123 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2592 |

Beksakus/Dziennik/Recomp+Basen i Aeroby/str.8,nowy trening str.16

mieszanka warzyw. po treningu: mięso z piersi kurczaka 150g ryż biały 100g kolacja: twaróg półtłusty 200g jogurt naturalny mały kubek. warzywa do smaku. trening na basen chodzę w sobotę 1h aeroby 30min zawsze po treningu a

Data: 2011-05-07 22:40:19 | Dział: Dzienniki treningowe dla początkujących | Autor: Beksakus | Liczba SOGów: 4 | Trafność: 2592 |

Dieta South Beach

, owoce, buraki, kukurydza, marchew, ziemniaki, można zjeść jednego pomidora na dzień, nabiał i przetwory mleczne jogurty, lody, mleko , ryż, pieczywo, płatki śniadaniowe, słodycze, napoje z kofeiną i napoje dosładzane, woda gazowana. 2.

Data: 2010-10-06 12:21:01 | Dział: Diety SFD | Autor: Banan | Liczba SOGów: 5 | Trafność: 2592 |

Dieta reduklcyjna do oceny :)

numery są przypadkowe i nie wiążą się ze sobą i śniadania: 1. 100g płatków owsianych 170g jogurt naturalny 180g banan 2. 180g jajka 3szt 66g pieczywo razowe 160g

Data: 2012-06-21 11:36:55 | Dział: Odchudzanie | Autor: devillon | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2592 |

Prosze o ocene

siłowni. od piatku zaczynam chodzic na siłke i dojdzie 6 posiłek ok godziny 6 rano przed siłownia w formie ryżu z jogurtem naturalnym. o to moj plan: dzień pierwszy: 1 posiłek godzina 14 płatki kukurydziane 1 mała miseczka mleko 200

Data: 2008-12-02 18:43:46 | Dział: Odchudzanie | Autor: demol21 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2592 |

OD ZERA DO BOHATERA.

14. do 16stej sie obijam coś przy domu porobie albo na miasto pojade, ewentualnie zwykły spacerek z psem.15:30 jogurt naturalny jakiś serek. o 16 ide na basen godzina, na 18 godzina lodowiska. po lodowisku odrazu szamiem banana albo dwa, banan

Data: 2010-11-18 19:47:58 | Dział: Odchudzanie | Autor: Wodny | Liczba SOGów: 5 | Trafność: 2592 |

Dieta do oceny - piłkarz

tłuszcze 12g, 100kcal białko 30g, ww 51,2g, tłuszcze 16,5g, 466kcal iii posiłek 12:00 13:00 1. jogurt naturalny 2% 100g białko 4,5g, ww 6g, tłuszcze 2g, 60kcal chleb razowy 80g białko 4,5g, ww 36,5g, tłuszcze, 1,3g,

Data: 2010-11-19 14:02:35 | Dział: Odżywianie | Autor: Lukersxx | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2591 |

Dzień dobry. Chciałem zrobić masę, jaki wybrać gainer?

składniki odżywcze na diecie dla sportowca[/size] [/color] [color=green]białka:[/color] mięso drobiowe bez skóry, jogurt naturalny mleko, twaróg chudy lub półtłusty, wołowina, schab, jajka, ryby morskie [color=purple]węglowodany:[/color]

Data: 2013-02-11 11:26:15 | Dział: Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie | Autor: DreamEvil | Liczba SOGów: 7 | Trafność: 2591 |

Dieta Zone

, wieprzowina 30 g , wołowina 30 g , cielęcina 30 g , parówki cielęce 2 sztuki, kiełbasa 30 g inne 1b +1w : jogurt naturalny 0 % 150 g , kefir 0% 150 g mleko 2% 3/4 szklanki, tłuszcze 1t najbardziej zalecane: awokado

Data: 2010-10-06 13:04:12 | Dział: Diety SFD | Autor: Banan | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2591 |

Pyszne ciastka !!!

ja miele w młynku 1,5 łyżeczki tabletek słodzika 5. 2 łyżki skrobi kukurydzianej 6. 2 łyżki kakao 7. 1 mały jogurt naturalny 8. 3 całe jaja 9. 1 łyżka rodzynek i 1 łyżka żurawiny suszonej wszystkie składniki mieszamy. ja zmieliłem połowe

Data: 2012-02-20 22:08:25 | Dział: Kuchnia SFD | Autor: peres_gda | Liczba SOGów: 5 | Trafność: 2591 |

Redukcja Wagi/takanki tłuszczowej/wzmocnienie obręczy barkowej

trening piłka nożna 16.30 18.00 posiłek 4 19.30 orzechy laskowe 100g orzechy włoskie 100g otręby 100g jogurt 0% 150g dzień 3 posiłek 1 7.30 2 jajka na miękko chleb pełnoziarnisty 2x100g chuda szynka z kurczaka 3 plastry kawa

Data: 2011-03-17 12:45:33 | Dział: Odchudzanie | Autor: jamesRR | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2591 |

INDEKS GLIKEMICZNY- IG

22 groszek zielony 45 groszek zielony z puszki 61 gruszki 42 herbatniki 57 jabłka 38 jabłka suszone 29 jogurt owocowy 36 jogurt 0% tłuszczu 27 jogurt czysty bez cukru 15 jogurt naturalny 36 kasza gryczana ugotowana 54 kasza jaglana,

Data: 2007-10-31 13:44:18 | Dział: Odżywianie | Autor: diakonos_0 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2591 |

Rola nabiału w redukcji

sportowych oraz w rozmowach z guru z siłowni pojawiają się sugestie, że w diecie na masę bądź redukcję lepiej jogurt naturalny zastąpić białym serem lub całkowicie wyeliminować produkty mleczne, by nie przybyło nam trochę tłuszczu, lub nie

Data: 2006-11-24 22:10:30 | Dział: Odżywianie | Autor: qazar | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2591 |

[lc]Roladki wołowe w sosie z czerwonej cebuli.

całość: czerwona cebula 2 sztuki przecier z papryczek chilli 2 łyżki lub wedle upodobań kostka bulionowa 1/2 jogurt naturalny duży kubek przyprawy przygotowanie: 1.mięso rozbijamy tłuczkiem jak na schabowe. na rozbity plaster

Data: 2010-11-25 00:23:33 | Dział: Kuchnia SFD | Autor: Koniu151 | Liczba SOGów: 4 | Trafność: 2591 |

Dieta do oceny

we wtorek wieczorem gram w hokeja. dzień treningowy: posiłek 1. 7:30 chleb 20g masło 5g ser gouda 10g jogurt bananowy 1,5% 200ml miód 15g musli z owocami 50g mleko 0,5% 200ml tran jedna kapsułka ______________________ posiłek 2.

Data: 2006-08-14 17:05:48 | Dział: Odżywianie | Autor: chudy_86 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2591 |

dieta redukcyjna dla mojej dziewczyny do oceny i korekty.

jajecznica kcal: jajka 250 białko: jajka 20 węglowodany: jajka 1 tłuszcze: jajka 17,4 2 śniadanie 11:00 jogurt naturalny 180g + słonecznik 20g + płatki musli czekoladowe 50g kcal: jogurt 108 słonecznik 112,2 płatki 242 białko: jogurt

Data: 2010-01-25 21:39:32 | Dział: Odchudzanie | Autor: pbrowar | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2591 |

dieta na masę

jaja sadzone 9.9 0.6 14.2 168 6.9 5.7 jajecznica 9.8 0.5 8.7 119 2.7 4.6 jarzyny mrożone 2.8 3.9 0.3 30 0.1 0.1 jogurt bananowy 1.5 % 3.7 10.2 1.5 70 0.9 0.5 jogurt jagodowy 1.5 % 3.7 8.4 1.5 62 0.9 0.6 jogurt morelowy 1.5 % 3.7 8.6 1.5

Data: 2007-06-16 15:27:28 | Dział: Odżywianie | Autor: nastasian | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2591 |

Dieta do oceny i poprawki na 3 dni...

2. posilek 30 60 minut po treningu okolo 13:30 piers z kurczaka 120g ryz bialy 120g pomidor 150g jogurt naturalny 2% 100g oliwa z oliwek 5 g razem: bialko:39g, tłuszcze:10g, ww:101g, kcal:658 3. posilek ok 17:00

Data: 2010-01-11 22:34:10 | Dział: Odżywianie | Autor: sarus167 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2590 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Ostatnio wyszukiwane: jak za ywa mono kreatyne | warto bcaa | poczatek cwi | dieta do parkour | dieta mont | kierunek weterynaria jakie przedmioty potrzebne | simlock na nokie e71 kod | dietetyk w przedszkolu | jogurt naturalny a zdrowie | na mase dobre | podanie o prace | tygyrs poznan | dieta ocena | omka prop npp | dieta grupa krwi | rze ba rze be spalanie redukcja | bieganie bia3ko | olimp creatyne | przepuklina do jakiego lekarza | turnus rehabilitacyjny po atroskopi kolana