Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jogurt naturalny a zdrowie

Strona 10 z 256

  • [ART] Uderz w Dukana - jak spieprzyć sobie zdrowie

    go całkowicie wyeliminować, tylko po to, aby nie przekroczyć danej granicy kalorycznej. po raz kolejny ponad zdrowie dukan postawił utratę wagi. dieta ta opiera się na dużej ilości chudego mięsa, głównie mięsa drobiowego, które notabene jest

    Odpowiedzi: 206| Ilość wyświetleń: 29048| Data: 2010-12-27 12:28:27| Liczba SOGów: 45
  • Potwór wychodzi z szafy

    mojej aktywności fizycznej. co lubisz jeść na śniadanie: kasza jaglana, mleko migdałowe, jajka na twardo, amarantus, jogurt naturalny owoce  co lubisz jeść na obiad: sałatki, kurczak, łosoś  co jako przekąskę: migdały, owoce suszone, owoce co

    Odpowiedzi: 97| Ilość wyświetleń: 5796| Data: 2015-02-19 21:17:33| Liczba SOGów: 0
  • dieta odchudzająca

    najwięcej białka.o to dieta.. sobota śń 1 : jajko gotowane same białko , kromka chleba razowego, warzywa śń 2: jogurt naturalny 200g, owoc 180g obiad: papryka nadziewana filet 100g, włoszczyzna , sałata z jogurtem łyżka stołowa + cukier do

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1469| Data: 2012-03-30 21:22:50| Liczba SOGów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA MASA - Spełniaj się w pasji zamiast igrać z losem..

    spirulina 2. 150g dorsz/schab/wątróbka/kura, 15g olej lniany , 15g orzechy, warzywa 3. 200g twaróg półtłusty, 150ml jogurt naturalny 50g platki zytnie, 150g banan, kakao lub 150g dorsz/schab/wątróbka/kura, 50g ryż brązowy 4. pre workout:

    Odpowiedzi: 272| Ilość wyświetleń: 14246| Data: 2014-10-07 22:14:00| Liczba SOGów: 6
  • napoje 0 kcal a węglowodany + ocena planu redukcyjnego

    oliwy 50 kcal warzywa różne: pomidor, papryka, sałata etc. 50 kcal 270kcal, 20 b 2. drugie śniadanie 9.30 jogurt naturalny 0%fat 2xprotein 120 kcal, warzywa 30 kcal 150kcal, 17 b 3. obiad 12.30 sałatka z kurczakiem/rybą/szynką i łyżka

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1514| Data: 2011-08-14 22:11:28| Liczba SOGów: 0
  • Xspeed08 / DZIENNIK - Kravka + Siłka

    kolacja i po treningowy 20:00 makaron bezjajeczny 100g ser twarogowy chudy 50g rodzynki suszone 30g jogurt naturalny 1,5% 200g orzechy 30g warzywo kolacja ii 22:00 oliwa z oliwek 10g tuńczyk w wodzie 2xtydzień

    Odpowiedzi: 297| Ilość wyświetleń: 12354| Data: 2007-12-25 20:18:17| Liczba SOGów: 5
  • Dieta, poprawa motoryki i sprawności

    śniadanie: chleb żytni razowy 2 kromeczki 200ml mleka 1,5% jedno jajo kurze pomidor ii śniadanie: jogurt naturalny 1,5% tłuszczu 150 ml grejfrut 2 kromki chleba razowego z twarogiem i makrelą + ciut oliwy z oliwek iii

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1204| Data: 2010-04-01 13:32:10| Liczba SOGów: 1
  • Dziennik makakao

    jeść na obiad: ryż/kasze/ziemniaki/makaron + mięso/ryby w różnych postaciach + warzywa co jako przekąskę: kanapki, jogurt naturalny twaróg zły, zły nabiał , owoce, orzechy co jako deser: staram się nie jadać, jeśli już, to owoce, czekolada i

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 2931| Data: 2014-08-13 21:55:54| Liczba SOGów: 1
  • czester/ciągle walcze :)/

    owsiane/otręby/ kupilem teraz zarodki pszenne :d ciekawe jak smakują do tego mleko orzechy, rodzynki 2 3 jajka lub jogurt naturalny przed śniadaniem spalacz. skończyłem opakowanie tse ale stwierdzilem ze sprobuje czegoś nowego i zakupiłem

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 1262| Data: 2010-08-08 17:56:28| Liczba SOGów: 1
  • DIETA CKD -proszę Was o opinię

    z oliwek 30g 2.łosoś wędzony 100g,ser gouda 50g 3.kurczak 200g,ogórek,oliwa z oliwek 30g 4.twaróg tłusty 250g.jogurt naturalny 150g,orzechy włoskie 50 g 5.ser pleśniowy b.18,w.2,t.24 dzień 2 3 7 1.twaróg tłusty250 jogurt

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 3480| Data: 2008-02-23 20:44:35| Liczba SOGów: 5
  • CzerwonaLatarnia - Redukcja/ Droga do Poznań Triathlon 1/2 IM

    jako posiłek przedtreningowy : 100 g płatków owsianych, po 20 g rodzynek i orzechów włoskich, banan i jabłko + jogurt naturalny do tego jajecznica z 3 jaj na łyżce oleju kokosowego. posiłek potreningowy: 100 g brązowego ryżu, 200 g pieczonej

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 1634| Data: 2014-04-22 05:13:20| Liczba SOGów: 0
  • Dieta Redukcyjna (OCENA + POMOC)

    potreningowy 17:00 18:00 białka z jajek 4 pumpernikiel szynka ogórek pomidor 5. kolacja 20:00 21:30 jogurt naturalny dlaczego założyłem topic 1. chciałbym prosić o ocene diety napisałem ją wg. zasad jednak może coś

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 2222| Data: 2006-05-16 14:43:00| Liczba SOGów: 2
  • Odchudzenie -> dieta oraz trening do oceny

    godz 7.15 + 100 g płatków owsianych + 30 g odzywki białkowej lub 200 g pieczywa razowego, 4 jaja oraz jogurt naturalny + 20g oliwy z oliwek 1.białko 30 g 2.węglowodany 70 g 3.tłuszcze 20 g 4.580 kcal ii posiłek godz

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 1901| Data: 2010-08-26 01:18:56| Liczba SOGów: 2
  • Dieta na MASĘ

    banan nie znam wartości : / obiad pierś z kurczaka kasza gryczana sałatka „kolesław kefir jogurt naturalny [b: 39 / t: 7 / w: 43 / kcal: 370] nie liczyłem kolesława nie znam wartości zaraz po treningu tutaj

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1316| Data: 2005-02-25 02:04:33| Liczba SOGów: 0
  • (L)Moni88/zapyrdol na treningach = piękna sylwetka

    hiit, ćwiczenia z bodyrock.tv na razie co dziennie co lubisz jeść na śniadanie: jedno jabłko gotowane na parze z jogurtem naturalnym 150 g czasami dodaję do tego cykorię , a jeżeli jestem po ćwiczeniach porannych, to lubię jeść płatki owsiane

    Odpowiedzi: 458| Ilość wyświetleń: 17330| Data: 2011-02-06 16:54:55| Liczba SOGów: 5
  • Czy dobra dieta ?

    10g kalorie ok. 571 kcal posiłek nr 4 obiad 15.30 kotlet sojowy 80g kasza gryczana 100g jogurt naturalny 2% tłuszczu 100g ogórek maślanka 0,5 % tłuszczu 250ml wartość odżywcza posiłku: białko ok. 66g

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1631| Data: 2006-08-26 17:49:14| Liczba SOGów: 1
  • Test niesponsorowany:"Hardcorowa masa by Lord Kox ZineK" - pods.str. 21!

    v posilek 3 jajka 2 kromki chleba razowego warzywa vi posilek 200g twarog poltlusty 130ml jogurt naturalny 2 kromki chleb razowy pelnoziarnisty warzywa lyzka oliwa z oliwek *************trening*************

    Odpowiedzi: 223| Ilość wyświetleń: 29386| Data: 2011-06-11 14:12:25| Liczba SOGów: 23
  • Dieta 3000 kcal

    kaszy gryczanej, 10g oliwy, 50g mizerii/surówki/sałaty, 250g soku iv= 70g bułek maślanych/rogali, 200g mleka, 100g jogurtu + owoce= koktajl v= twaróg półtłusty 60g, chleb żytni 150g, szynka z kurczaka 100g, oliwa 5g, sok pomarańczowy 300 jogurt

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2152| Data: 2015-07-06 15:18:37| Liczba SOGów: 0
  • dieta do oceny po przeczytaniu tematów podwieszonych

    się na 6 posiłkach cel: redukcja tłuszczu i poprawa sylwetki dzienne posiłki: i posiłek: owsiane 50 g jogurt naturalny 2% 100 g białko jaja kurzego 100 g kiwi 100 g ii posiłek jogurt naturalny 100 g jajko kurze całe 60g

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 1122| Data: 2009-10-31 16:45:11| Liczba SOGów: 0
  • Dieta do oceny i poprawy - sugestie mile widziane

    19.00 2 całe jajka 120g pestki dyni 20g świeża marchew 100g gotowany morszczuk 100g herbata bez cukru 250g jogurt naturalny 2% 100g razem b/t/w 34g/17g/12g wart. energ. 339kcal v posiłek 22.00 ser twarogowy chudy 200g

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1221| Data: 2008-11-14 23:10:14| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}