Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jod czy tran

Strona 13 z 5000

  • Zespół Guillain-Barre <-- Czy ktoś z was na to chorował ?? Wpiszcie sie.

    witam !! 17 września tego roku chcąc po otworzeniu powiek i zaloadowaniu systemu czyli kim jestem, gdzie jestem i co siędzieje zrozumiałem, że od dłuższego czasu dzwoni telefon . zerwałem się z łóżka i

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 16892| Data: 2004-12-11 00:21:17| Liczba SOGów: 4
  • Tran

    jestem posiadaczem tranu w kapsułkach i teraz mam 3 pytania. 1. czy nie lepszy jest tran w płynie 2. kiedy go łykać, może po treningu 3. co mi da tran w stosunku co do masy mięśniej

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 6058| Data: 2005-09-22 19:07:33| Liczba SOGów: 0
  • czy nie za stary na boks? (białystok)

    nasunalelo sie wiele niby malych ale znaczacych pytan, na które musialby mi odpowiedziec trener i mam takie pytanie, czy jednak sa jakies szanse na to zeby czegos sie nauczyc samemu, podejrzewam ze odpowiedz bedzie przeczaca wiec jakie czy wie

    Odpowiedzi: 43| Ilość wyświetleń: 16355| Data: 2006-02-26 17:48:13| Liczba SOGów: 2
  • Tran gdzie kupić tanio?

    od razu mówię że szukałem już na forum informacji na ten temat i nic konkretnie nie znalazłem. interesuje mnie jaki tran i gdzie kupujecie żeby był niedrogo, osobiście kupuje teraz norweski cytrynowy 250ml za 14 zł, są może jakieś tańsze w

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 5916| Data: 2009-09-27 11:28:17| Liczba SOGów: 1
  • JAJKA czy mogą szkodzić na męskość?

    doprowadzić do tego że w puźniejszym wieku mogę mieć problemy zdrowotne o których już wspomniałem. prosze o wypowiedzi. czy ktoś może zetknął się z taką opinią. albo może wie ktoś co mówią o tym lekarze

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 16646| Data: 2006-03-27 19:53:59| Liczba SOGów: 1
  • ile powtorzen na masę 5 czy 8-12 ??

    witam czytałem w gazetach kulturystycznych ze ilosć powtorzen na masę powinna kształtować sie w granicach 8 12 powt sam tak cały

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 16423| Data: 2007-12-31 14:15:45| Liczba SOGów: 0
  • Gulka zaraz pod uchem, Czy to wezeł chłonny?

    witam wyczuwam tylko z lewej strony małą gulke pod uchem , a dokładniej pod tym miękkim gdzie zazwyczaj nosi się kolczyki ;d . mam juz ją około miesiąca i nadal jest taka sama. jest troche twarda gdy dotknę. czy to węzeł chłonny oprócz

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 16621| Data: 2010-05-03 08:43:47| Liczba SOGów: 1
  • Co jest zdrowsze -Maślanka czy Jogurt

    cześć po raz pierwszy na forum. chciałbym poruszyć temat co lepiej jeść : maślankę czy jogurt maślanka z punktu widzenia kulturysty ma lepszy skład: białko ok.3,5%, tłuszcz 1,5%, węgle 12%, natomiast

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 16280| Data: 2006-08-08 14:50:57| Liczba SOGów: 2
  • DIACOM- czy to przyszlosc nowoczesnej medycyny ? czy wielka sciema.

    diacom skaner diagnostyczny. urządzenie ł czy się z falami elektromagnetycznymi mózgu. następnie poprzez ekran komputera komunikuje nam stan całego organizmu, w tym

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 16246| Data: 2011-11-12 20:03:10| Liczba SOGów: 0
  • Nowy 70kg staż prawie 2 lata. Czy już redukcja ?

    mam tylko problem z napojami gazowanymi, ale od początku następnego tygodnia to zmieniam. no i pytania jak w temacie czy już czas na redukcję sam myślę że jeszcze trochę za wcześnie, chciałbym jeszcze te 2 3 kilo przed końcem czerwca złapać. i

    Odpowiedzi: 66| Ilość wyświetleń: 16412| Data: 2013-05-11 20:35:32| Liczba SOGów: 4
  • Tabex - skuteczny czy nie?

    zabieram sie do rzucania palenia i chciałby wspomagac sie przy tym preparatem o nazwie tabex. intereuja mnie opinie ludzi którzy mieli z nim do czynienia , czy jest to lek skuteczny i przede wszystkim bezpieczny

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 16361| Data: 2008-11-29 14:38:59| Liczba SOGów: 0
  • Jogurt czy kefir?

    co jest lepsze do diety i ogolnie do sporzywania kefir czy jogurt chodzi mi o dzialanie na organizm i lepsze wyniki.

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 16318| Data: 2003-08-28 22:30:57| Liczba SOGów: 0
  • Czy to możliwe żebym zrobił szpagat albo sznurek?

    czy to możliwe żebym w wieku 18 lat zrobił szpagat juz wczesniej troche ćwiczyłem.. teraz nogi rozciągam na ponad ok 95 . jeżeli to możliwe to średno po jakim czasie zdołam to zrobic i jakie ćwiczenia polecacie superpower

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 16262| Data: 2003-10-20 19:57:10| Liczba SOGów: 0
  • Sauna po treningu czy odwrotnie??

    mam pytanie, pare dni już cwicze a6w a teraz wykupuje karnet na saune. mam w związku z tym pytanie, czy najpierw cwiczyc potem na saune czy odwrotnie czy sauna moze miec jakis negatywny efekt na cwiczenia, a moze pozytywny prosze o odp.

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 16057| Data: 2005-01-12 21:43:40| Liczba SOGów: 0
  • Czy można sie opalać w solarium z soczewkami kontaktowymi?

    j.w. czy sa jakieś zastrzeżenia do opalaniu sie w solarium z soczewkami kontaktowymi korekcyjne pozdrawiam 1 nie płacz, że cos sie skończyło, tylko uśmiechaj się, że ci się to przytrafiło :

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 16236| Data: 2004-01-29 22:18:55| Liczba SOGów: 1
  • Tran a trądzik??????????POMOCY

    ok zaczynam:d mam pytanko jak wielu odnosnie tradziku ale jest to konkretny przypadek mialem jakis juz zanikajacy nieznacznie

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 6821| Data: 2006-03-23 22:54:23| Liczba SOGów: 0
  • GHB - CZY KTOŚ WIDZIAŁ , CZY KTOŚ SŁYSZAŁ, CZY KTOŚ WIE...

    właśnie wyczytałem że ghb gamma hydroksymaślan pobudza syntezę hormonu wzrostu. ponoć na zachodzie jest to popularna używka

    Odpowiedzi: 65| Ilość wyświetleń: 16020| Data: 2003-03-25 21:26:10| Liczba SOGów: 2
  • Dziwna sylwetka.. czy to zespół Klinefeltera?

    to albo ginekomastia albo lipomastia. problem polega na tym, że jestem paranoikiem i hipohondrykiem. strasznie dużo naczytałem się o takiej chorobie jak zespół klinefeltera. objawy niektóre pasują co do mojej postury, dlatego się boję. jedyne co

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 16017| Data: 2012-05-17 19:49:08| Liczba SOGów: 0
  • Bake Rolls czy mozna jesc na diecie ?? ;P

    siemano jestem na diecie biore krete nie bede sie rozpisywal poprostu czy jak sobie zjem to co w temacie to chyba nic sie nie stanie nie ma tluszczu duzo kofy tez nie tylko wegle tyle ze robione

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 16201| Data: 2006-06-01 21:54:42| Liczba SOGów: 0
  • brzuch - 6W da rade czy nie

    2006/20060706174307 zakładam tutaj, zeby nie dostac miliarda bluzgow :p ... kiedys ostro cwiczylem ... ale jakies 2 lata temu przestalem, zmienila sie sytuacja zyciowa, zaczalem pic, palic etc... no i tyc, nie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 16196| Data: 2006-07-06 17:43:11| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}