Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jakie produkty zatrzymują wodę w organizmie

Strona 12 z 1617

  • Co jemy?-najważniejsze produkty spożywcze.

    cześć. proponuje żeby w tym artykule każdy z was wypisał 5 najważniejszych produktów spożywczych jakie spożywa dla uzyskania masy jak najlepszej jakości. prosze o konkretne produkty a nie ogólniki.. dzieki temu

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 3007| Data: 2002-03-24 13:59:13| Liczba SOGów: 0
  • Zastój wagi, jakie zmiany w diecie i treningach. Co dalej?

    ****pytania dodatkowe********************************** czy stosujesz suplementy: bcaa czy stosowałaś do tej pory jakieś diety jakie kiedy/jak długo dwa lata temu 1200 kcal# p ****dieta*************************************************

    Odpowiedzi: 67| Ilość wyświetleń: 4320| Data: 2015-09-27 16:50:58| Liczba SOGów: 6
  • Procent tłuszczu w organizmie (5%bf), wiek metaboliczny

    fat mass; 4,1kg ffm; 78,7 kg free fat mass muscle mass; 74,8 kg tbw; 55,9 kg tbw%; 67,5% ilość wody w organizmie bone mass; 3,9kg bmr; 2315 kcal metabolic age; 12 visceral fat rating; 1 czy poziom tłuszczu jest ok i czy jak zejdę

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 9822| Data: 2012-07-30 10:06:00| Liczba SOGów: 0
  • Kreatyna a sauna

    mam pytanie.... czy jak biorę kreatyne a wiem że zatrzymuje wodę w organizmie to czy można chodzić do sauny bo w saunie się traci dużo wady z organizmu

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1286| Data: 2008-11-19 18:34:51| Liczba SOGów: 1
  • CKD

    ochote a wraz z uplywem dnia bed ejadl wegle zlozone no i na noc bialko oczywiscie. 1 czy dobrze rozumuje 2 jakie produkty beda najlepsze na ladowanie, niby takie proste ze poprostu wegle ale pdoobno malo owocow ,bo mozna tlyko 50 g

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1092| Data: 2008-11-19 17:17:41| Liczba SOGów: 1
  • Tkanka tłuszczowa na brzuchu...

    od czego lepiej zaczac najpierw masa czy najpierw pozbycie sie tkanki tluszczowej jednakze mozecie mi powiedziec jakie produkty spożywać jezeli chcialbym spalic ten tluszcz nie jest go w sumie zbyt duzo ale przykrywa tarke :p nie proszę

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 14505| Data: 2006-06-29 23:32:48| Liczba SOGów: 0
  • kilka pytań na temam zakwaszenia organizmu

    witam przejdę od razu do rzeczy: 1. jakie są najczęstsze objawy zakwaszenia tylko chodzi mi, o te konkretne kilka objawów, a nie całą listę rzadkich symptomów

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 9957| Data: 2010-11-21 13:55:46| Liczba SOGów: 0
  • Sól z woda zeby przytyc?

    slyszalem dzisiaj od kumpla ze jego znajomy na mase pil codziennie szklanke wody z lyzeczka soli, bo ponoc zatrzymuje wode w organizmie nie wiem czy to prawda czy nie, ale jesli dziala to bede pil. co sadzicie

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1323| Data: 2009-11-24 21:34:21| Liczba SOGów: 0
  • dieta grupa krwi a rh+

    jakie produkty można jeść przy tej grupie krwi a jakich nie, mam na wiele produktów uczulenie między innymi na przenicę mam nadwagę i chciałaby m schudnąć, a podobno to jest najleprzy sposób jeść zgodnie z grupą krwi

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 23987| Data: 2010-12-07 11:10:15| Liczba SOGów: 1
  • Powitanie od 7Nutrition

    udziału w naszym rozwoju więc już teraz pytam was na co zwrócić uwagę komponując zestawy do testów i konkursów. na jakie produkty macie największe zapotrzebowanie i które najchętniej widzielibyście w konkursach w dziale przygotowanie do zawodów

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 5573| Data: 2014-05-09 21:11:50| Liczba SOGów: 7
  • pasożyty i grzyby w organizmie- szybka pomoc

    witam jakie badanie wykonac w celu wykrycia pasożytów i grzybów w organizmie jakiej specializacji lekarz bedzie najlepszy w tropieniu i leczeniu tego gowna w organizmie

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1453| Data: 2015-12-28 16:23:21| Liczba SOGów: 0
  • winstrol (jakie mieliscie efekty) ???

    tak jak w temacie chodzi o zastrzyki jakie mieliscie po nich efekty na pewno sa osoby na ty forum ktore braly winstrol w zastrzykach prosze o pomoc podajcie jakim jak braliscie , ile i oczywiscie efekty

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 52128| Data: 2003-08-23 21:31:23| Liczba SOGów: 1
  • Rzeźba bez masy ? Jakie efekty ? Trening ?

    się jeść regularnie, uzupełniać swoje zapotrzebowania na poszczególne składaniki, posiadam odżywkę białkową, pije tylko wodę kocham kure, 90% przypadkó jest w obiedzie : . ale masa mnie po prostu nie interesuję. nie jestem chudy, nie jestem gruby,

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1059| Data: 2016-02-01 13:57:38| Liczba SOGów: 0
  • NOWE PRODUKTY OLIMP & BX WYMIANA ZDAŃ

    oferty bx ma dolaczyc nowy produkt, co to bedzie niestety nie wiem i poki co jest to owiane tajemnica, moze ma ktos jakies przemyslenia jeszcze jest nowy zestaw noworoczny bx: prolongatum 3,5 kg + m3 creatine + glutagenix + shaker cena

    Odpowiedzi: 139| Ilość wyświetleń: 9532| Data: 2004-12-31 00:55:54| Liczba SOGów: 9
  • Napoje - jakie ?

    mamy lato to pijemy więcej, nie mam tu na myśli alkoholu 7 .wszyscy pytają się co jesć, a co pic bardzo rzadko, wiec jakie soki,wody, napoje whatever beda najlepszym wyborem takie do kupienia w sklepie, robione raczej odpadają , jakiej firmy, z

    Odpowiedzi: 42| Ilość wyświetleń: 3913| Data: 2008-07-11 22:54:32| Liczba SOGów: 2
  • SPECJALISCI, POMOZCIE

    sie ze mna jestem pewien, ze jezeli bym nie podal swoich parametrow, to zaraz by mnie o nie spytano jak by to mialo jakies znaczenie 3 , wiec prosze bardzo: 183 cm, 66 kg. nastepne pytanie. co jesli niecwiczacy zazylby kreatyne i ile czasu

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1025| Data: 2003-10-04 16:15:35| Liczba SOGów: 0
  • Jakie imiona sie wam najbardziej podobają????

    chłopaki jakie imiona dziewczyn wam sie podobaja i z czym kojaza dziewczyny jakie imiona chlopakow wam sie podobaja i z czym kojaza

    Odpowiedzi: 207| Ilość wyświetleń: 23291| Data: 2006-02-16 16:20:07| Liczba SOGów: 26
  • podciąganie -jakie mięśnie pracują ?

    mam takie pytanie widziałem ten filmik http://www.youtube.com/watch v=kdcxh88 9x8 i pytam się o to jakie mięśnie pracują podczas podciągania się bo na tym filmiku widze że mają klatkę dobrze rozwiniętą a gdzie klatka przy podciąganiu

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 19354| Data: 2009-05-09 23:41:20| Liczba SOGów: 0
  • JAKIE WITAMINY I MINERAŁY NAJLEPSZE??

    jakie witaminy i minerały sa waszym zdaniem najlepszenajlepsze

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 41111| Data: 2004-03-31 23:34:26| Liczba SOGów: 0
  • pocenie sie przez wode?

    mialem od zawsze problem z poceniem sie ale kiedys to tylko jak gralem w pilke czy w jakas tam gre to wszyscy byli ok a ja juz spocony, nie zmeczony tylko spocony. teraz gdy cwicze na silce to pije duzo wody i poce sie jeszcze bardziej. np przejde

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 6489| Data: 2005-07-24 20:57:15| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}