Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jakie produkty jesc na mase

Strona 25 z 5000

  • Split, HST, FBW na mase czy coś innego?

    też zaglądałem, wiele postów przeczytałem [bez logowania, więc proszę nie sprawdzać : ]. ostatnio na siłowni byłem jakieś 4 latka temu, na początku był act, później split, masa ładnie szła do góry nawet bez jakiś specjalnych diet. jakiś czas

    Odpowiedzi: 235 | Ilość wyświetleń: 10582 | Data: 2008-11-19 13:17:38 | Liczba SOGów: 4
  • Nie moge jesc z rana!

    witam moj problem jest taki ze nie moge jesc rano, budze sie wstaje i normalnie przez 2h nie moge nic jesc nie mam apetytu, za to w nocy to moge jesc jak swinia.

    Odpowiedzi: 39 | Ilość wyświetleń: 5940 | Data: 2009-11-19 15:03:53 | Liczba SOGów: 0
  • ANEMIA i ANOREKSJA ??? jakie badania ????

    jakie badania krwi trzeba zrobić aby sprawdzic czy się nie ma anemi a jakie trzeba zrobic na sprawdzenie anoreksji. czy orientuje się ktoś moze

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 12159 | Data: 2006-05-11 22:43:53 | Liczba SOGów: 0
  • cel - przyrost suchej masy

    ...chce tez zakupic odpowiednie odzywki jak najbardziej efektywne ale nie wiem co z czym laczyc. moje pytania: jakie odzywki na przyrost miesni jakie na odzyskanie sily po redukcji jakie produkty pojawiaja sie w diecie na mase a nie ma

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 753 | Data: 2010-10-19 23:30:42 | Liczba SOGów: 0
  • ciezkostrawne produkty

    ciekawi mnie jedna rzecz, mianowicie: czemu mowi sie ze cos jest np ciezkostrawne tzn chodzi mi bardziej o to na jakiej podstawie mowi sie ze cos jest ciezko, a cos latwostrawne co takiego w sobie maja te produkty czy mzoe poprostu

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 9330 | Data: 2005-09-28 20:32:42 | Liczba SOGów: 0
  • Jest problem...nie chce mi sie jesc :(

    duzo zjadac.czesto jest tak ze na mysl o jedzeniu odczuwam rano wstret[ a jak na sile jem to jest mi nie dobrze znacie jakies tabletki lub cokolwiek na poprawienie apetytu

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 9508 | Data: 2005-01-07 08:03:50 | Liczba SOGów: 1
  • co najlepiej jesc przed treningiem i po treningu

    witam!! mam do was takie oto pytanie co najlepiej jesc przed treningiemi i ile przed .a drugie pytanie to dytyczy co jesc po treningu i ile po treningy

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 9503 | Data: 2008-05-22 16:00:36 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie partie mięsni łączyć na jednym treningu

    chce ułozyć nowy plan. teraz trenuje 5 razy w tygu a chce ułozyć plan na 4 dni. jakie partie mięśni trenować na jednym treningu chce ćwiczyć: klatka, plecy, nogi, barki, bicebs, tricebs, przedramie, kaptury,

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 12272 | Data: 2006-10-04 16:47:27 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie ćwiczenia na zrzucenie tkanki tłuszczowej?

    aby wspomóc spalanie tłuszczu. narazie jedyne co mi przychodzi do głowy to biegi i właśnie dlatego ten post bo może sa jakieś inne sposoby. z góry dzięki.

    Odpowiedzi: 102 | Ilość wyświetleń: 12279 | Data: 2005-05-02 16:03:52 | Liczba SOGów: 3
  • Ćwiczenia z hantlami...tylko jakie i ile serii??

    mięśnie mi urosły i się uwidoczniły! jestem początkujący, ale mam dużo zaparcia i motywacji, dlatego proszę o jakieś wytyczne. chciałbym poprawić sobie bicepsy, klatkę trochę plecy...o nogi i brzuch już się troszczę i coraz ładniej wyglądam.

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 12251 | Data: 2007-06-27 21:03:47 | Liczba SOGów: 1
  • Co jesc,o której,jak ćwiczyć itd...prosze o pomoc.

    np.5 kromek chleba.... ,jak ćwiczyć pełny całotygodniowy rozkład pasujący do diety o którą proszę powyzej. i o jakiej poże o której godzinie co jesc , o której ćwiczyć , czego nie jesc itd. proszę kogoś kto się na tym zna i stosuje to by

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 8460 | Data: 2005-05-01 10:23:18 | Liczba SOGów: 3
  • trening na mase do oceny jestem laska

    prosze was o to zebyscie moze korekte wprowadzili w moj trening bo nie wiem czy jest ulozony prawidlowo oraz czy moge jakies cwiczenia dodac i czy beda efekty tego treningu moja dietka 5 jajke/dzien 2 torebki ryzu/dzien 100 gram twarogu ser

    Odpowiedzi: 170 | Ilość wyświetleń: 11043 | Data: 2005-08-09 15:42:59 | Liczba SOGów: 6
  • jakie przerwy w treningu na mase?

    jakie robicie przerwy miedzy seriami a jakei miedzy poszczegolnymi cwiczeniami

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 9818 | Data: 2006-09-03 14:37:51 | Liczba SOGów: 0
  • Najlepsze odżywki na mase dla ektomorfika!!!

    jakie polecilibyście połączenie odżywek na mase mięśniową dla ektomorfika np. jakie powinny być proporcje w odżywce węglowodanów do białek itp. chodzi mi o konkretne nazwy.oczywiście dieta jest. dzięki z góry za odpowiedź. tylko proszę o konkretne

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 8800 | Data: 2008-05-10 18:25:13 | Liczba SOGów: 1
  • Jakie cwiczenia na przedramie ?

    witam, mam problem z przedramiem i ogólnie bicepsem, ale pytam tu głównie o przedramie jakie cwiczenia najlepiej wykonywać na tą partie ciała, bowiem mam bardzo cienką, jak dziecko, aż wstyd wyjsc na ulice latem

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 12190 | Data: 2008-11-08 23:15:27 | Liczba SOGów: 0
  • Cisnienie na cyklu ... jakie jest odpowiednie ?

    i 200mg testosteronu prolongatum co 3dni i cos mnie bania po bokach boli dokładnie w skroniach uczucie jak by cisło.jakie powinno byc odpowiednie cisnienie bo nawet jak sobie zmierze to nie będe wiedział czy jest ok. a tak pozatym jak będe miał

    Odpowiedzi: 43 | Ilość wyświetleń: 12201 | Data: 2007-03-29 19:19:47 | Liczba SOGów: 6
  • Białko - Co jeść ??

    jakie produkty powinno sie jesc ktore zawieraja najwiecej białka ktore jest najlepiej wchłaniane przez organizm . jak lepiej wyjde kupujac białko protein .... tec o czy jak przeznacze forse na jedzonko

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 5403 | Data: 2003-10-13 13:43:03 | Liczba SOGów: 0
  • Szpagat???- Jakie cwiczenia?

    witam. mam zamiar sie rozciagac ale nie wiem jakie cwiczenia sa dobre... rozciagalem sie juz 4 miesiace ale to bylo od marca do lipca 2005r. mam 16 lat. do szpagatu

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 12098 | Data: 2006-02-10 15:11:56 | Liczba SOGów: 1
  • Tania i łatwa dieta na mase do oceny !

    witam, prosze ocenić tą diete na mase .. wiem że ta dieta jest przeciętna ale lepsza taka niż jedżenie co popadnie w ręce... taką diete moge zrealizować

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 10880 | Data: 2007-01-17 19:45:32 | Liczba SOGów: 0
  • białko na mase

    witam mam takie pytanie, jakie jest najlepsze białko przy budowaniu masy, gdzies czytałem ze najlepsze na noc jest hitec90, a jakie polecilibyscie do

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 9684 | Data: 2005-07-03 00:28:41 | Liczba SOGów: 4

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}