Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jakie powinny być wyniki krwi

Strona 1 z 2891

  • Jakie powinny byc wymiary jak an pozcatek

    witam : chiałem zapytac o to jakie powinny byc optymalne wymiary cwiczac jedynie na kreatynie dobrej diecie gainerach ja mam 16 lat dieta dopiero od 2

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1089| Data: 2005-08-08 11:21:08| Liczba SOGów: 0
  • nitro bolon II+BCAA,czy powinny byc odstepy miedzy nimi??

    witam!mam pytanko w sprawie spozywania a wlasciwie odstepow jakie powinny byc miedzy tymi dwiema odzywkami nitro bolon ii i bcaa jesli w ogole powinny byc !!dokladniej to chodzi o to

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2333| Data: 2007-11-16 16:06:18| Liczba SOGów: 0
  • pytanie o wyniki krwi

    powyzej normy. p lcr 46.6% n: 13.0 43.0 i rozmaz: wart.b % mono 9.9% n 2,5 8,0 interesuje mnie jakie moga byc przyczyny wysokiego poziomu trombocytow i skutki.szukalem w archiwum ale nie dalem rady znalezc. pozdro i dzieki z

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 6350| Data: 2003-11-13 17:28:53| Liczba SOGów: 1
  • Cisnienie krwi

    witam jakie powinno byc cisnienie krwi u 22latka i co oznacza pierwsza liczba,a co druga o ile wogole cos oznacza . bo puls to wiem co to jest 7

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 7557| Data: 2004-02-23 19:06:20| Liczba SOGów: 2
  • JAKIE PROPORCJE MIEDZY SODEM I POTASEM I WODĄ I ZEBY MIESNIE BYŁY WYPUKLE ,TWARDE

    jakie powinny byc proporcjemiedzy sodem i potasem aby pozbyc sie wody spod skóry zachowujac jednoczesnie pełnosc miesni /

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 4335| Data: 2003-12-19 21:36:23| Liczba SOGów: 0
  • Jakie powinny być minimalne przerwy od treningu ?

    jakie powinny być minimalne przerwy od treningu mam tu na myśli ogólnie trening fizyczny , żeby nie mieć tzw. zakwasów, spadku formy, nadrabiania jakiegoś wyniku osiągniętego w danym treningu itp. 19

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1695| Data: 2009-05-23 10:12:45| Liczba SOGów: 0
  • 15 letni zapaleńcy, jakie moga byc tego konsekwencje?

    j/w jakie mogą byc tego konsekwencje ja mam 15 lat a ostatnio siłowni i w ogóle kulturystyka stała sie moją pasja , nie ma dnia

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 3742| Data: 2006-11-21 18:22:39| Liczba SOGów: 2
  • jakie moga byc przyczyny puchniecia i zatrzymywania wody?

    paradkos niby zatrzymuje wode a skore mam sucha luszczaca. czemu zrobilem badania na nerki i serce i wszystko ok, jakie moga byc inne przyczyny zatrzymywania wody dodam ze ostatnio wzialem diurektyk tertensif sr i bardzo mi pomogl cala woda

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3379| Data: 2005-06-27 14:03:36| Liczba SOGów: 0
  • ilosc koksu we krwi- fakty

    nie bylo tu tego tematu a to nie jest zadna nowosc kazdy nieraz zastanawia sie jakie powinno byc stezenie np testosteronu po wbiciu pewnej ilosci koksu daje ulotke z testosteronu ehtante niemieckiego bo

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1577| Data: 2010-11-27 21:06:03| Liczba SOGów: 1
  • Wszystko o przysiadach(czytajcie)

    bez obciazenia w pełnym zakresie ruchów. tyle rozwazan na temat rozgrzewki.pora przejsc do omówienia warunków jakie powinny byc spełnione aby przysiady byly wykonywane w sposób prawidłowy z zarazem bezpieczny. 1 utrzymanie równowagi

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 9616| Data: 2002-11-02 22:34:21| Liczba SOGów: 8
  • Plan Treningowy

    izolacji przedramie uginanie nadgarstkow nachwytem i podchwytem 3 s max do tej pory robilem ss bez przerwy.. jakie powinny byc optylamne przerwy miedzy seriami 30s brzuch : uginanie nog w zwisie 15 8 3s allahy 15 10 sklony

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 2357| Data: 2010-06-13 20:01:14| Liczba SOGów: 0
  • morfologia krwi u kolarza i niski hematokryt

    10 15h tygodniowo , odżywanie się bardzo zdrowe, waga w porządku, zrobiłem morfologię 2 miesiące temu i wyszły słabe wyniki krwi hematokryt 39, hemoglobina 13 , przez ten czas pilem sok z buraka, jadlem czerwone mieso. niestety po dwoch

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1723| Data: 2013-05-13 12:25:26| Liczba SOGów: 1
  • 6 weidera POMOZCIE PROSZE !!

    nie , i nie wiem czy jestem przewrazliwiona ale wydaje sie mi sie ze zebra mi stercza od cwiczen... niech ktos powie jakie powinny byc poczatkowe efekty,prosze nawet najmniejsze, zebym mogla porownac czy u mnie zachodza jakies zmiany.brzuszek mam,

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1102| Data: 2008-05-10 18:40:17| Liczba SOGów: 0
  • niepokojace badania krwi

    drodzy forumowicze, wczoraj odebralem wyniki krwi i pomimo, ze wszystkie wartosci sa w normie zaniepokoily mnie nastepujace wartosci erytrocyty rgb 5,74

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 5135| Data: 2007-07-06 13:18:12| Liczba SOGów: 0
  • Niskie ciśnienei krwi pilne !!!

    witam mam maly problem od jakiegos dłuzszego czasu mam caly czas cisnienie 106/60 czy moze takie byc miałem juz nawet 85/45 czułem sie strasznie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1270| Data: 2009-07-11 13:35:02| Liczba SOGów: 0
  • BMI-> water, body fat, muscle - Redukcja.

    diete, ale waga wciaz ta sama 89kg, mam 31 lat i wzrost 178cm. cwiczenia ulozone z mysla o redukcji tluszczu. jakie powinny byc wartosci bmi oczywiscie mniejsze to wiem, ale nie mam pojecia co z woda, miesnie, tluszcz wiadomo jak najmniej.

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 7194| Data: 2010-03-25 21:07:14| Liczba SOGów: 0
  • Po redukcji - jaka dieta i jak z cyklem kreatynowym ? Help bardzo prosze.

    ulozyc diete odrazu wskoczyc o tyle kcal czy stopniowo zwiekszac no i jeszczy czy moglibyscie mi powiedziec jakie powinny byc proporcje b,w,t bo nieche juz obrosnac w tluszcz, a musze wspomniec iż mam tendencje do tycia. a teraz 2

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1323| Data: 2005-10-09 21:05:02| Liczba SOGów: 1
  • Dieta tluszczowa do znawcow w temacie

    waznych dla mnie informacji: 1. czy dieta tluszcowa moze byc stosowana ciagle czy raczej przez jakis okres czasu i jakie sa skutki ewentualne stosowania jej bez przerwy 2. czy przy diecie tluszcowej jest mozliwosc lapania masy miesniowej

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 1295| Data: 2003-11-21 22:26:20| Liczba SOGów: 0
  • trening + dieta do oceny na odchudzanie

    zalewm wrzątkiem na 5 min.potem dodaję łyzkę otrębów pszennych błonnik,pomaga chudnąć ,zarodki pszenne,łyżkę musli i jakieś owoce,np.maliny. 10:00 10:30 10km rowerem po ulicy ok 25 minut mi to zajmuje bo jade na basen, tutaj troche odpoczywam

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1796| Data: 2004-08-28 12:09:58| Liczba SOGów: 1
  • Na jakie badania krwi powinien zwrocic uwage Kulturysta ?

    uwazam ze pytanie bardzo wazne dla osob ktore prowadza aktywny tryb zycia m.in. cwiczac regularnie na silowni. chcialbym sie dowiedziec na jakie dokladnie wyniki krwi powinienem zwrocic uwage gdy pojde je wykonac. z gory dziekuje za pomoc !!

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2610| Data: 2008-12-19 14:59:20| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}