SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jakie odzywki 16 lat

  • Wiek 16 lat 186cm i 59kg Jakie odżywki, jak ćwiczyć, i co jeść ?

    Temat
    Trening dla początkujących

    yspozycji mam 1 hantle, drążek do podciągania, 2 butelki wody i własną siłę. Moim celem jest nabranie masy mięśniowej, masy i założyć koszulkę na ramiączkach, a nie wyglądać jak piz*a. Jakie ćwiczenia wykonywać ? Czy w moim wieku i przy takiej masie warto brać jakieś odżywki, suplementy ? I ostatnie pytanie co najlepiej jeść, jak często ? :-? {:-(

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 371 Data: 2016-11-01 12:31:38 Liczba szacunów: 0
  • Mam 16 lat. jakie odżywki mam stosować ?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Serwus! mam 16 lat jestem bardzo chudy 182zm wzrostu i 65kg... Mam juz ustaloną dietę mozecie mi cos doradzic w kwestii suplementow. Mam do wydania 400 zł

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3701 Data: 2005-05-27 14:05:57 Liczba szacunów: 0
  • 16 lat jakie odżywki??

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam, mam 16 lat i nie wiem, jakie odżywki, kreatynę itp. mogę brać i czy nie jest to dla mnie szkodliwe w tym wieku? Prosze o pomoc.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2847 Data: 2006-07-06 23:37:43 Liczba szacunów: 0
  • 16 lat doradzcie jakie odżywki

    Temat
    Odżywki i suplementy

    elo mam 16 lat waga ok 80 kg wzrost ok 165 wyciskam ok 100kg dopiero co zaczynam i chciał bym sobie pomus jakimis odrzywkami albo czyms doradzcie czy jakies hnbalbo cos takiegonie znam sie moze cos na spalanie tłuszczu nie wiemjestem zielony doradzcie

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1073 Data: 2008-05-06 23:55:55 Liczba szacunów: 0
  • Omka, meta, jesteś nowy? początkujący? przeczytaj koniecznie! FAQ, koks, Słowniczek

    Post
    Doping

    Siema Cwicze niecaly rok i mam 16 lat oraz mysle czy by nie wziasc metki bo trudno mi przytyc a jestem szczupły (nie chudy)? tylko czy meta nie jest az tak bardzo szkodliwa bo mam lekka shizke zeby watroba mi niesiadła ? A moze poradzcie mi czy metke czy jakies odzywki dobre ale jakie ?

    Odpowiedzi: 369 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-12-23 22:33:39 Liczba szacunów: 0
  • CZARNE PORZECZKI, CZERWONE CZEREŚNIE I ZIELONY GROSZEK

    Post
    Po 35 roku życia

    stopniu od materiału budulcowego, którym są przede wszystkim białka. Gdy twój organizm jest ciągle mocno zakwaszony, nie może wchłaniać protein. To jedna z najgorszych rzeczy jakie mogą ci się przytrafić gdy uprawiasz sporty siłowe. Ale gdy wprowadzisz dietę wegańską i nie będziesz jadł protein od zwierząt, to będzie oznaczało olbrzymią zmianę w po

    Odpowiedzi: 172 Ilość wyświetleń: 16564 Data: 2017-06-07 08:22:04 Liczba szacunów: 0
  • Efekty brania kreatyny

    Post
    Odżywki i suplementy

    acja Suplement na poczatek 2003-08-05 21:06:08 Suplementacja susta, omka, oxy, meta. 2003-08-05 11:09:57 Doping Proszę o poradę...... 2003-08-05 11:07:34 Doping Kreatyna- jakie dawki? 2003-08-04 23:36:18 Suplementacja kreatyna+amino2700 2003-08-04 18:39:37 Suplementacja cykl co radzicie ?? :) 2003-08-04 17:37:28 Suplementacja kreatyna + amin

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 5099 Data: 2003-08-17 09:39:53 Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE/REDUKCJA: topik konsultacyjno-informacyjny

    Post
    Odżywki i suplementy

    ć, mam 19 lat, ważę 67 kg i mam 180 cm. Jestem na diecie i ćwiczeniach od 2 marca i mam zamiar zrobić kaloryfer do Lipca. Od 2 marca schudłem z 71kg do 67kg i planuje zakupić jakieś odżywki. Sporty które uprawiam to: -Pływanie 3 razy w tygodniu + sauna fińska 15min -Sztuki walki: Krav-maga 2x w tygodniu -1-2x w tygodniu piłka nożna 2h. +Program 100

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-01 15:44:04 Liczba szacunów: 0
  • Rekompozycja T3 + Clen + Prop + Winstrol

    Post
    Doping

    , która powiedzmy sobie szczerze nie jest zadowalająca jak na ten poziom który tutaj reprezentujemy: w stylu przeliczania kcal na spalony fat co się po prostu nie sprawdza, a jakiekolwiek argumenty i próby dyskusji na ten temat omija szerokim łukiem by dalej w kółko poważać swoje. Nie trenowałem kulturystyki jako takiej, nigdy od 15 roku życia nie

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 11841 Data: 2012-04-15 12:23:39 Liczba szacunów: 0
  • CO POWIEDZĄ RODZICE? NOWY KONKURS TREC'a ! ! !

    Post
    Trec

    ZAPRASZAM DO CZYTANIA. :) Pewnego miłego, słonecznego dnia w mej pięknej główce zrodził się pewien pomysł. Patrzyłem już na pewnego kolegę od jakiegoś czasu z podziwem. I to bynajmniej nie, dlatego, że mi się podobał xD. Nie! Otóż po prostu chłopaczyna rósł jak na drożdżach. Nie byłem zadowolony z jego wizyt, ponieważ zawsze wiązało się to z poszer

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 5892 Data: 2008-11-10 14:53:42 Liczba szacunów: 0
  • "Najlepsze" teksty na SFD ! Wpisujcie !

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    śniej napisać .) i powiedział żeby sobie ćwiczył kiedy chce . Chłopak nie wspomniał sąsiadowi o swojej obietnicy ,że nie będzie ćwiczył sam . No i się zaczęło . Jacek ćwiczył jakieś 5 razy w tygodniu . I jak to na początku często bywa , nieświadomym priorytetem była klatka i biceps . Z czasem jak pojawiły się efekty , chłopak pojął że proporcje mog

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-03 00:52:15 Liczba szacunów: 0
  • CYKLE KREATYNOWE - TUTAJ DOBIERAMY PRODUKTY I DAWKI PREPARATÓW KREATYNOWYCH

    Post
    Odżywki i suplementy

    1) cel- Rzeźba 2b) nazwa produktu/produktów, oczekiwania*: Jestem zielony, lecz myślałem nad kreatyną. Oczekuje rzeźby, nie znam się naprawdę myślę, że uzyskam pomoc :). 3) staż: 5 miesięcy domowa siłownia, aktualnie przeleciało pół miesiąca normalnej siłowni i leci dalej ;) 4) dokładny opis problemu/konkretne do nas pytanie: Jakie odżywki mógłby

    Odpowiedzi: 3062 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-31 19:29:15 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    g/kg - węglowodany 5,6 g/kg Do Czuba Witam mam 16 lat 176 wzrostu waże 60 kg, obliczyłem ze dziennie potrzebuje ok 3400 kcal .Zrobiłem sobie rozpiske na cały tydzien jakie produkty powinienem jesc caly tydzien. Prosze o jakies wskazowki lub proporcje w jakich ilosciach spozywac .I jeszcze jedno jakie odzywki do tego kupic i kiedy spozywac

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-30 11:28:17 Liczba szacunów: 0
  • Gruby Baha i rozmowy studenckie, czyli spampost w C/S

    Post
    Sztuki Walki

    dzial ze fajna ze mnie dziewczyna Bahu: wiesz co, w pewnych okolicznosiach ja bym z niego zrobil dziewczyne... miluchna16: jak to? niedalbys mu rady, on sie dobrze bije Bahu: jakie bicie...ja bym do niego podszedl czule, miluchna16: jestes gej? Bahu: nie, no co ty wole ciebie, ale jemu tez bym zafundowal tarcie miluchna16 co? Bahu: nic nic miluch

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-06 21:04:21 Liczba szacunów: 0
  • NAJWAŻNIEJSZE POSTY O TRENINGU - POLECA MICHAIL

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Siemanko Michail ja mam 16 lat waze 70 kg cwicze tak z 2 lata z przerwami jak zaczynalem wyciskalem 55 kg teraz narazie doszedlem do 70 kg wyciskam teraz 70 kg chcial bym nabrac trche masy miesniowej jakie odzywki mi proponujesz ????? Kreatyna czy cos ????

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-06 11:22:52 Liczba szacunów: 0
  • "TRAIN HARD OR GO HOME" -lecimy z masą!!

    Post
    Trec

    wac 3-4 miesiecy, potem miesiac robienia sily, i lekka redukcja jak bedzie z czego. i miedzy tymi "cyklami" okolo 10dni przerwy wczesniej poltora roku bez diety dzieki z gory ps. to kieruje do Ciebie Dawid bo widziałem jakie zmiany zaszły w diecie i w wygladzie, wiec licze ze sie wypowiesz czy 3g/kg to nie za duzo oraz jak sie ta diete urozmaicic

    Odpowiedzi: 397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-18 19:56:42 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    na wyciskaniu to 75 kg,na poręczach 17 ugięć, na drązku 9 podciągnieć nachwytem. Jak oceniacie mój plan, dorobek treningowy. Jakie radzicie mi odżywki? Chcem wystartować w zawodach w trójboju tlenowym za parę miesięcy, jakie rady macie dla mnie związane z treningiem i odżywkami,w tym celu. Radzicie mi schudnąć do zawodów, czy przytyć parę kilo ?

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-09 17:56:17 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    s okolo 36cm spad 2 cm po przerwie Klata cos kolo 100 teraz bedzie talia 85 lydka kolo 40 Starz na silowni okolo 1 rok wiek 16 lat rocznik 92 przebyte cykle sterydowe: nie byo zadnego odzywki jakie bralem : cm3 nitrobolonI monochydrant 200 mesch Zmieniony przez - Zen-40 w dniu 2009-04-30 11:08:03 Zmieniony przez - Zen-40 w dniu 2009-04-30 11:08:38

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-30 11:04:43 Liczba szacunów: 0
  • Jab-Ocena sylwetki aktualne str. 9,10

    Post
    Galeria Zdjęć

    bo bez tego nie szło Ci poważnie. Nie myl proszę odżywek ze sterydami -_-! jak to zrobiłeś w pierwszym swoim poście. (W jednym ze swoich postów na sfd chwaliłeś się sterydami jakie masz i to drogi kolego już się nie kwalifikuje pod "odżywki" jakbyś nie wiedział. Sylwetka ogólnie rzecz biorąc przyzwoita, z ta klatką to pewnie wiele osób nie pisało n

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-27 19:26:56 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam mam 16 lat 176 wzrostu waże 60 kg, obliczyłem ze dziennie potrzebuje ok 3400 kcal .Zrobiłem sobie rozpiske na cały tydzien jakie produkty powinienem jesc caly tydzien. Prosze o jakies wskazowki lub proporcje w jakich ilosciach spozywac .I jeszcze jedno jakie odzywki do tego kupic i kiedy spozywac (najlepiej zby nie bylo bardzo drogo:P)z góry

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-29 23:59:32 Liczba szacunów: 0