Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jakie najlepsze cisnienie

Strona 6 z 2270

  • Metanabol a cisnienie

    2 lat przymierzam sie do metki dodam ze to bedzie moj pierwszy cykl sterydowy mam dosc spore pojecie na temat saa. jakiesz 2 tyg temu bylem u lekarza pracy i zmierzyl mi cisnienie 160/90 kazal mi sie leczyc wiec tak zrobilem poszedlem do lekarza

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2338| Data: 2009-05-30 19:43:02| Liczba SOGów: 0
  • Zabawa z woda a cisnienie i serce

    ok 7% i chciałbym zrobić formę pod zdjecia, na pamiątkę po prostu i pytanie 1.czy zabawa z woda wpływa zle na cisnienie serce 2.czy gilcerol wpływa zle na cisnienie serce nie zależy mi na mega formię, jednak widzę że siedzi trochę tej wody

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 1232| Data: 2015-07-24 18:17:42| Liczba SOGów: 0
  • Cisnienie 120/40-50 wtf?

    biore propa obecnie i moje cisnienie rozkurczowe waha sie w granicach 40 55. teraz mierzylem i mam 120/41. puls zawsze mialem i mam wysoki, okolo 90

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 9517| Data: 2011-03-19 12:28:17| Liczba SOGów: 2
  • JAKIE WITAMINY I MINERAŁY NAJLEPSZE??

    jakie witaminy i minerały sa waszym zdaniem najlepsz najlepsze

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 42550| Data: 2004-03-31 23:34:26| Liczba SOGów: 0
  • Jakie sterydy najlepsze ??

    witam chciałbym się dowiedzieć jakie sterydy są najlepsze na zrzucenie wagi, a właściwie na pozbycie się tkanki tłuszczowej dużoooo tkanki tłuszczowej bez przyrostu masy mięśniowej. słyszałem że dobry jest winstrol czy może coś jeszcze

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 9681| Data: 2008-01-29 19:12:30| Liczba SOGów: 3
  • samopoczucie i cisnienie na: enan, prop, cypio

    witam, krotka pilka jakie mieliscie samopoczucie i cisnienie na ww srodkach, branych solo bo z tego co czytam to sa rozne opinie, jedni sa na

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1742| Data: 2010-08-06 09:32:16| Liczba SOGów: 1
  • Cisnienie krwi>>prosze o odpowiedz na moje pytranie:)

    mam takie pytanie. jaki wplyw na cisnienie maja cwiczenia slilowe mam 16lat nigdy nie mialem klopotów z cisnieniem. cwicze ok 7 miesiecy. moje cisnienie

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 10244| Data: 2006-09-21 15:19:46| Liczba SOGów: 1
  • wysokie cisnienie, tetno! HELP!

    jakis miesiac temu mierzylem cisnienie 160/100 tetna nie pamietam , po miesiacy znow zmierzylem cisnienie przez ten okres zaczelem stosowac, czosnek

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 4998| Data: 2005-03-18 18:39:37| Liczba SOGów: 1
  • Najlepsze firmy (TYLKO najlepsze)!

    ciekawy jestem jakie firmy produkujace suplementy sa wg. was najlepsze ! chodzi mi o ranking typu: cena nie gra roli ! moze ktos napisze

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 13781| Data: 2001-04-26 16:50:33| Liczba SOGów: 0
  • Cisnienie

    witam czym naturalnym najlepiej zbic cisnienie i jakie dawki brac nigdy nie mialem problemow z cisnieniem,ale ostatnio cos rozsadza mi baniak i nie jest to zbyt prztjemne. pozdro.

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 1111| Data: 2012-05-27 09:56:59| Liczba SOGów: 1
  • cisnienie

    witam. jestem wlasnie na 1 cyklu skladajacym sie z testosteronu propionate 5% i metanabolu. mam podwyrzszone cisnienie leb mi peka, duszno mi czy jest jakis srodek ktory mozna nabyc bez recepty ktory obnizy mi cisnienie unormuje

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 2110| Data: 2005-05-12 12:36:13| Liczba SOGów: 8
  • Cisnienie

    potzrebuje pilnie cos co podnosi cisnienie i to najlepiej duzy skok kofeina odpada!! dziala tak ze podnosi na chwile cisnienie potem cisnienie spada!! bardzo prosze o rady pilne

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1788| Data: 2006-11-04 09:17:22| Liczba SOGów: 0
  • 15 lat - Jakie suplementy najlepsze?

    images/98/zdjcie1008o/ http://imageshack.us/photo/my images/838/zdjcie1022w/ a więc.. mam 15 lat, ćwiczę już jakieś 8 miesięcy w domu. bez żadnych suplementów. efekty oczywiście są, ale chciałbym troszkę je podwyższyć. wiek 15 lat wzrost

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 3002| Data: 2011-09-26 20:42:30| Liczba SOGów: 0
  • Cisnienie na cyklu.

    siema. jestem na 750 enana, cisnienie krwi 160/90 jakie kroki podjac

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1204| Data: 2009-04-29 14:34:26| Liczba SOGów: 1
  • Kondycja a cisnienie

    witam, mam pytanie do znawcow, jaki wplyw ma kondycja a dokladniej jej kompletny brak na podwyzszone cisnienie zawsze w domu, bo u lekarza sie denerwuje i mam strasznie wysokie gorne, dolne w normie mialem niskie, a

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 4678| Data: 2007-02-05 19:32:45| Liczba SOGów: 0
  • CISNIENIE W OKU A WYSILEK I CIEZARY

    wypadku przeszlem operacje, na zacme wszczepienie sztucznej soczewki po operacji mialem koplikacje tzn mam cisnienie w oku ala jaskra po roku od operacji nie odczuwam zadnych wad troszke gorszy wzrok + raz dziennie krople na cisnienie

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 4247| Data: 2007-01-18 20:38:19| Liczba SOGów: 1
  • Jakie białko najlepsze?

    mam pytanie jakie jest najlepsze białko cena około 150zł. myslałem, że może coś z treca http://www.trec.com.pl/shop/ d=katalog&k_id=6 zobaczcie i podpowiedzcie, może 3d protein doradźcie mi..

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 34868| Data: 2005-10-14 15:36:05| Liczba SOGów: 0
  • najlepsze zrodla potasu?

    jakie sa najlepsze zrodla potasu oprocz pomidorow, bo te sprzedawane w sklepach zdaja sie nieco pozbawione tego mineralu.. jakies wyjałowione ;] sadze po smaku nie wiem jakie to ma przelozenie na zawartosc mineralow ale jak smakuje jak woda... to

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 30688| Data: 2006-06-18 21:45:36| Liczba SOGów: 1
  • Czy mam zle cisnienie?

    cisnienia ale niedawno moja matulka sprawila sobie cisnieniomierz i skusilo mnie i sobie zmierzylem przed chwila cisnienie wyszlo: 147, 81 ,85. nie jestem pewien ale to jest nie za dobre cisnienie czy sie myle nawet najsilniejsi miewaja

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 6754| Data: 2003-11-13 23:38:53| Liczba SOGów: 0
  • Co najlepsze na stawy ?

    jak w temacie. ojciec chce wzmocnić kolano poniewaz czesto go boli, pojawia sie stan zapalny... łyka jakieś duperele z aptek typu artresan cos takiego np. ale napewno przeplaca a mysle ze cos dobrego i w miare skutecznego

    Odpowiedzi: 40| Ilość wyświetleń: 31143| Data: 2005-11-08 13:09:47| Liczba SOGów: 3

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}