Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: jakie cwiczenia wykonywac w czasie ciazy

Strona 55 z 5000

  • skolioza a siłownia

    witam. jakie cwiczenia na siłowni powinna wykonywac osoba ktora ma wade postawy skolioze a jakich unikac dodam ze jest to kobieta i nie zalezy jej na budowaniu masy 1

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 3563 | Data: 2006-02-14 08:51:23 | Liczba SOGów: 0
  • Taaaaki brzuch?

    2006/20060511182123 jakie cwiczenia trzeba wykonywac na ta partie brzucha slyszalam ze to jest bardzo niski poziom tkanki tluszczowej ,jednak mam kolezanke ktora wcale nie jest zbyt szczupla a cos takiego posiada 3

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 3555 | Data: 2006-05-11 18:21:23 | Liczba SOGów: 1
  • Jakie aeroby zamiast biegania? - zima nadeszła :(

    ost. 2 tygodnie ze słuchawkami na uszach. i teraz co w domu skakanie ala skakanka, bieganie w miejscu, zwykłe jakieś ćwiczenai typu wymachy ramion, przysiady itp. czy co mam dietę redukcyjną zbilansowaną oraz 3 razy w tygodniu będę robił

    Odpowiedzi: 60 | Ilość wyświetleń: 9331 | Data: 2008-11-18 11:04:53 | Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia na wewnetrzne partie klatki piersiowej

    mam do was prosbe, czy mozecie mi powiedzieć jakie sa cwiczenia na wewnetrzne partie klatki piersiowej dodam ze mam do dyspozycji, hantelki i gryf,

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 6325 | Data: 2006-12-16 16:55:07 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie białko na redukcji?

    jestem na ckd w celu redukcji. nie zawsze mam możliwość zjeśc posiłek jak należy. chcę zakupić białko, poradżcie jakiej firmy jakie i czy w ciągu dnia takie samo jak wieczorem, czy powinny być dwa różne

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 9306 | Data: 2005-08-31 00:51:00 | Liczba SOGów: 3
  • Cwiczenie boksu w wieku 15 lat

    168 cm i chcialbym zaczac cwiczyc boks wiec mam takie pytania: 1. czy musze przytyc, a jak tak to ile i jak 2. jakie cwiczenia powinienem wykonywac 3. jezeli chce trenowac zawodowo to na jaki kierunek powinienem isc 4. jak moge

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 3490 | Data: 2008-03-15 19:25:35 | Liczba SOGów: 0
  • !!! DOMOWY TRENING PLECOW !!!

    jakie cwiczenia mozna wykonywac w domu na rozwiniecie miesni grzbietu najlepiej jakby byly mozliwe do wykonania bez partnera, bez laweczki, bez sztangi.. kurcze.. w spartanskich warunkach.. cos w stylu pompek, brzuszkow, albo cwiczenia z

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 2689 | Data: 2005-02-24 15:32:33 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie sa objawy przetrenowania???

    jak objawia sie przetrenowanie jakie macie objawy i czy sa widoczne

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 9258 | Data: 2006-05-08 22:24:38 | Liczba SOGów: 0
  • Ból przedramienia - cwiczenia na biceps

    najbardziej boli na modlitewniku i uginaniu sztnagi. natomiasy na chwycie mlotkowym juz nie boli. i mam takie pytanie: jakiego moge wykonywac cwiczenia na bica ktore nie obciązają az tak bardzo przedramienia dodam ze odpuscilem sobie cwiczenia

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 3457 | Data: 2009-08-24 17:34:07 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie ćwiczenia na rozrost mięśni brzucha ?

    mi na rozbudowaniu miesni brzucha, a nie na spalaniu fatu : co myslicie o tym treningu na brzuch: cwiczenia nalezy wykonywac powoli oraz zachowac dokladna technike. nalezy cwiczyc brzuch 3 razy w tygodni jesli nie musicie nadrobic

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1842 | Data: 2007-05-27 18:53:47 | Liczba SOGów: 0
  • Drastyczne odchudzanie !!!

    zalozylem ten temat zeby dowiedziec sie jakie cwiczenia sa najlepsze zeby schudnac.ma to byc trening dla dziewczyny,napisalem ze to drastyczne odchudzanie czyli w

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 5621 | Data: 2006-06-12 23:15:20 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia na brzuch + pozbycie się skóry

    jakaś wena...naszła ...konkrety jak udoskonalić trening nad tym bebechem... nie chodzi mi o kremy,prysznice itd. jakieś suplementy skuteczne ćwiczenia jeśli będe dalej ćwiczył chodzi o dolne partie brzucha podciąganie nóg w zwisie, na

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 7208 | Data: 2007-05-07 01:06:20 | Liczba SOGów: 0
  • powrót po czasie (pomocy :) )

    mówi sie trudno zyje sie dalej i odpuszcze . przez ten czas bywajac na silowni staralem sie rozeznac w cwiczeniach jakie bym mogl wykonywac wiec teraz bym je przedstawil wszelkie cwiczenia ze sztangielkami są ok cw. barków : podciaganie do

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 206 | Data: 2012-08-05 13:15:25 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie ćwiczenia na odstające łopatki i żebra

    jest to od mojej dawnej postawy chodziłem zgarbiony. teraz widzę sam że dzieki siłowni chodzę już prosto. proszę o jakieś ćwiczenia abym niemniał tej wady. dodam że mam 16 lat i bardzo dużo kiedyś siedziałem przed komputerem obecnie cwicze na

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 9201 | Data: 2007-07-22 16:26:39 | Liczba SOGów: 0
  • dla 50-cio latkow ????

    witam. na pewno jest to nietypowy temat i pytanie, ale.... jakie cwiczenia i plan treningu powinna wykonywac para 50 cio latkow, aby troszke schudnac i utrzymac kondycje fiz. w czasie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 987 | Data: 2005-11-14 20:49:22 | Liczba SOGów: 0
  • Biceps - wysokosc

    otoz tak, mozecie mi powiedziec jakie cwiczenia , ile seri i powtorzen wykonywac na wysokosc bicepsu poniewaz ogolna grubosc bicepsu mam w miare 43cm to

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 3377 | Data: 2001-05-03 14:21:18 | Liczba SOGów: 0
  • POMOCY, ZAPADNIĘTA KLATKA !!!!

    u pani doktor to powiedziała że to nic straszengo ponieważ jest tylko lekko zapadnięta. mam do was prośbę. znacie jakieś cwiczenia bym mógł naprawic to najlepiej ze zdjęciami jak robic . jak czytałem to cwiczyc hantelkami bym musiał i dużo wąskim

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 7157 | Data: 2008-08-27 13:56:46 | Liczba SOGów: 0
  • Co robic w tej sytuacji??

    witam...chcialbym sie dowiedziec jakie domowe cwiczenia moge wykonywac na koloniach 1 na poczatku lipca wyjezdzam na 2 tygodnie i dopiero co zaczalem nowy

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 552 | Data: 2007-05-31 15:30:15 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia na uda i posladki dla dziewczyny

    nog, tzn brzuszek elegancki wszystko git tylko ten dol jakis oporny. trzeba wiec wziac sie za cwiczenia co polecacie jakies wykroki, co jeszcze dziewczyna trenuje koszykowke rekreacyjnie. z gory dzieki!

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 7351 | Data: 2008-01-06 01:00:19 | Liczba SOGów: 0
  • Duzy problem

    2006/20060324025419 nie jestem genialnym malarzem ;d ale narysowalem tka jak narysowalem chodzi o to jakie cwiczenia trzeba wykonywac zeby pozbyc sie tluszczow: z boku i na dole brzucha bo na powyzej pempka mam mala kostke a

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 540 | Data: 2006-03-24 02:54:21 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}