Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jakie cwiczenia robic zeby miec plaski brzuch

Strona 17 z 3835

  • Grzywka w góre - chce miec !!

    miec ją w góre ! teraz mam specialni ekrotkie wlosy i zeby cos zmienic to najlepiej teraz : wiec pomozcie... co mam robic zeby grzywka mi stala ale bez urzywania zelu... jak sie obudze grzywka ma stac !!!!! pozozcie ! z gory dzieki

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 10100| Data: 2005-01-29 21:47:40| Liczba SOGów: 1
  • Plan na brzuch do oceny/poprawienia

    5kg ryb na obiad itp. jeżeli jesteście posiadaczami ładnie wyrzeźbionego kaloryfera/ 6 packa to ile wam to zajęło i jakie ćwiczenia stosowaliście pozdrawiam! płeć : mężczyzna wiek : 18 waga : 75 wzrost : 187

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1082| Data: 2009-09-08 16:55:17| Liczba SOGów: 1
  • Ćwiczenia na brzuch na drążku

    jakie ćwiczenia na spalenie troche tluszczyku i wyrobienie sobie miesni na drążku, ile serii, powtorzen i jakie cwiczenia

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 21976| Data: 2006-08-30 19:17:28| Liczba SOGów: 1
  • Jakie ćwiczenia dla bardzo otyłej osoby?

    na jedzenie na miesiąc. problemem jest też kiepski dostęp do kuchni, jak to w akademiku. pichcenie potraw odpada jakieś wielkie, proste rzeczy tylko wchodzą w grę. ś: zawsze będzie to owsianka płatki owsiane górskie lub owsiane błyskawiczne

    Odpowiedzi: 78| Ilość wyświetleń: 10358| Data: 2012-03-04 21:07:04| Liczba SOGów: 0
  • płaski brzuch czy masa?

    brzucha nie było a teraz mam takie wrażenie ze tylko potem brzuch mi rósł a reszta juz nie. teraz nie wiem co należy robic nadal mase a potem rzeżbę boje sie ze dalej tylko brzuch będzie rósł ,czy po prostu zgubic teraz brzuch i potem postarac

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1676| Data: 2014-03-27 12:01:57| Liczba SOGów: 0
  • Ćwiczenia, trening na Masę, Help

    z tej strony : http://aktywni.pl/aktualnosci/wyrzezbiony brzuch co byście zmienili w moim treningu jakie ćwiczenia byście dodali jakie popełniam błędy z góry dzięki za odpowiedz, pozdrawiam x0macieq0x to jest

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1550| Data: 2011-02-13 23:27:12| Liczba SOGów: 0
  • FBW do OCENY + Brzuch

    tygodni chodzić na siłownię. postanowiłem robić fbw + bieganie + basen. problem w tym że nie wiem jak robić brzuch jakie cwiczenia dodać do planu fbw. opisze poniżej mój plan pn/śr/pt 0.rozgrzeweczka 0.bieganie na bieżni +/i 15minut ~1,5km /

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1416| Data: 2012-11-07 23:30:21| Liczba SOGów: 0
  • Jak zrzucić brzuch?

    na masie. nie jestem mega gruby, ale przybyło mi trochę brzucha. chciałbyć, abyście jako specjaliści, poradzili mi jakie ćwiczenia muszę wykonywać, czego nie jeść i co ogólnie robić aby zrzucić brzuch rower basen ile razy w tygodniu

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 5220| Data: 2004-10-17 22:29:01| Liczba SOGów: 6
  • szybka utrata tkanki tłuszczowej

    chce miec płaski brzuch !! ale jak gram 2 razy w tygodniu w piłke ,biegam 30min codziennie, 6 weidera,pompki,przysiady czy to

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2918| Data: 2008-04-15 03:16:32| Liczba SOGów: 0
  • Co robic zeby przybyło cm w pasie??;)

    czesc wam mam dosc dziwne pytanie,zalezy mi na tym zeby przybylo mi z 4cm pasie czy powinienem robic cwiczenia na proste i skosne brzucha do tej pory robilem regularnie. teraz mam 78cm w pasie przy wzroscie 181cm a chce

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 1760| Data: 2005-04-11 14:06:18| Liczba SOGów: 1
  • Chcę miec kaloryferek na brzuchu pomocy

    i popracuje nad kaloryferkiem no ale najpierw trzeba zgubic oponke.niestety nie mam pojecia jaka stosowac diete i za jakie cwiczenia sie zabrac i ewentualnie jakie tabletki kupic jakies hmb czy nie wiem.bede wdzieczny za pomoc.pozdrawiam płeć :

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 6744| Data: 2008-07-14 11:53:33| Liczba SOGów: 3
  • Dieta i cwiczenia redukcyjne do spr.

    wyliczonej bardzo dokladnie diety, bo wiem ze to sienie sprawdzi w moim zyciu i sobie odpuszcze. podam odzywianie jakie stosuje juz od 1.5 tygodnia i prosze o ew. wskazowki co zmienic co dodac, czego za duzo itd. ćwiczę praktycznie codziennie,

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1514| Data: 2007-09-26 21:52:38| Liczba SOGów: 0
  • Rozstęp mięsni brzucha a ćwiczenia

    podczas ćwiczeń zauważyłam że szczelina się poszerza czy to normalne czy mogę ćwiczyć to co proponuje ewa mój brzuch często odstaje , pępek nie wrócił na swoje miejsce i nie wiem czy to wina tłuszczu, czy to może przez tę szczelinę. nawet po

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 1235| Data: 2014-03-29 09:37:09| Liczba SOGów: 0
  • Duze uda, male lydki, pomocy.

    chyba ze macie inne sugestie. napiszcie mi prosze jakby bylo najlepiej, zeby w koncu pokazaly sie te wielkie lydy. jakie cwiczenia robic ile serii, powtorzen itp. z gory dzieki. zmieniony przez kuba426 w dniu 2011 02 11 14:30:21

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1063| Data: 2011-02-11 14:29:24| Liczba SOGów: 0
  • Ćwiczenia na mięśnie brzucha + przykładowa dieta

    zasady 2570.html +http://www.menshealth.pl/fitness/trening abs szesciopak dla kazdego 3630.html tutaj również są jakieś ćwiczenia, ale jestem ciemny ;| proszę was o pomoc, bo już mnie trochę przytłacza to.. zmieniony przez adaas.xdd w dniu

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 2687| Data: 2012-10-07 18:18:12| Liczba SOGów: 0
  • dieta na mase, rośnie brzuch;/

    ze mi ostro brzuch przy tym rosnie chyba najbardziej;/ mam juz 95 w pasie i nie chce miec wiecej. moze ktos poradzic jakie tu zmiany wprowadzic w diecie zeby zmiejszyc ten brzuch ale przy okazji zeby przyrost miesni nadal byl na przyzwoitym

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2702| Data: 2010-01-16 13:56:59| Liczba SOGów: 0
  • Rozdety Brzuch;/

    witam mam takie pytanie, mam 18 lat i zaczynam przygode z silownia i dieta; interesuje mnie co nalezy robic jak jesc aby uniknac rozdecia brzucha. to jest dla mnie bardzo wazne bo uwazam ze plaski brzuch to podstawa i

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 2373| Data: 2008-06-08 02:36:35| Liczba SOGów: 2
  • Jakie ćwiczenia na mase i problem z kapturami

    2009/20090113182443 witam potrzebuje pomocy w dobraniu odpowiednich ćwiczeń na masę dietę mam tylko nie wiem jakie odpowiednie ćwiczenia na masę i dodatkowo coś na kaptury bo mam mały problem, nie wiem jak to powiedzieć bardzo mocno

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 4253| Data: 2009-01-13 18:24:43| Liczba SOGów: 0
  • Wąska talia-moja matka

    witam moja mama postanowila miec płaski brzuch , poprosiła mnie o rady wiec udzielam sie na forum i podaje dane i wymiary. nie chce schudnac ani nabrac

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2206| Data: 2007-01-22 00:41:21| Liczba SOGów: 0
  • Ćwiczenia na biceps i mięsnie piersiowe.

    witam. właśnie postanowiłem się wziąć za siebie :d i tu moje pytanie jakie ćwiczenia są dobre na mięśnie piersiowe i biceps. robie także ćwiczenie na brzuch a6w i biegam.ćwiczenia prosiłbym

    Odpowiedzi: 42| Ilość wyświetleń: 205041| Data: 2006-06-20 23:06:54| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}