Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: jakie cwiczenia przy zwyrodnieniu kregoslupa

Strona 25 z 5000

  • # Redukacja # ćwiczenia na brzuch ? jakie ?

    jakie cwiczenia w domu zeby zrzucic brzuch schudnac z 5 6 kg bieganie to wiem i odzywianie . co na brzuch

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 134 | Data: 2014-01-12 18:28:26 | Liczba SOGów: 0
  • jakie odzywki przy SW

    siema powiedzcie jakie odzywki/suplementy stosowac by dawac rade 5 razy w tygodniu chodzic na treningi sw

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1044 | Data: 2010-09-26 20:07:42 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie ćwiczenia przy Hashimoto?

    witam. mam zdiagnozowaną chorobę hashimoto. wiadomo, metabolizm bardzo sie przy tej chorobie obniża. jestem osobą młodą, dość sprawną fizycznie, bez nadwagi itp. nie chciałabym sie roztyć. co ćwiczyć

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 830 | Data: 2013-08-17 21:39:30 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie zapotrzebowanie przy metce ?

    jeżeli moje zapotrzebowanie dzienne na kalorie wynosi 3000 cal to ile ma wynosić przy stosowaniu metanabolu

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 808 | Data: 2005-07-15 11:01:37 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie FBW dla ekto ?

    jestem ekto. właśnie skończyłem fbw z planem a i b. teraz zamierzam przejść na redukcję chodzi o zgubienie opony . jakie fbw przy tym robić żeby nie stracić mięśni, a żeby siła wzrosła normalne na masę z planem a, z planem a i b, 15 10

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 849 | Data: 2008-04-12 10:07:41 | Liczba SOGów: 0
  • jakie suplementy przy kamicy nerkowej ?

    witam serdecznie! pytanie takie jak w temacie. jakie mogę brać suplementy, żeby zrobić sobie fajny cykl na mase niestety kreatyna odpada z powodu występującej u mnie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 448 | Data: 2010-02-06 17:42:05 | Liczba SOGów: 0
  • suplementacja przy rzezbie

    witam pytanie jak w temacie jakie suplementy przy treningu na rzezbe, chodzi mi dokladniej o to zeby nie stracic masy miesniowej która buduje teraz a spalic tkanke tłuszczowa i zbic jeszcze baradziej miesien...prosze o profesjonalne odpowiedzi

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 629 | Data: 2010-12-18 23:54:44 | Liczba SOGów: 0
  • JAKIE SAA PRZY GINEKOMASTII

    jak wyzej oczywiscie jakie nie powoduja ze sie powieksza mozecie jak wam sie chce podac przykladowy cykl z gory dzieki zmieniony przez hyntel w dniu 2008 01 14 00:38:56

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 633 | Data: 2008-01-14 00:38:20 | Liczba SOGów: 1
  • Jakie suple przy takim planie tyd?

    i systematycznie ćwiczyć nie jak do tej pory czasem tak czasem nie 3 i tu moje pytanie co najlepsze by było przy takim planie tygodnia: siłka: poniedziałek, środa, piątek aeroby: wtorek i czwartek troche czytałem ale nie wiem co bedzie

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 406 | Data: 2009-01-04 22:14:28 | Liczba SOGów: 0
  • jakie suple przy rzeżbie

    witam, skończyłem masówke i chcę teraz zacząć troszkę poprawić wygląd mięśnia i spalić trochę fatu z brzucha. jakie suple proponujecie dzięki

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 565 | Data: 2008-11-21 10:43:33 | Liczba SOGów: 0
  • Czy brać i ewentualnie jakie suplementy przy FBW i redukcji ?

    zgodnie z planem treningowym fbw w trybie poniedziałek plan a, środa plan b i na zmianę. chciałem zapytać czy jeżeli przy takim treningu stosuje dietę na redukcje tkanki to czy połaczyć to z przyswajaniem jakis szejków, suplementów czy czegos

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 251 | Data: 2013-05-06 23:45:57 | Liczba SOGów: 1
  • Pierwsza redukcja, jakie suple przy kiepskim żołądku

    l karnityna omega3 jako podstawa i http://www.sfd.pl/sklep/olimp_thermo_stim opis1209.html jako dobry środek do przyśpieszania spalania tkaniki tłuszczowej dla początkujących. proszę powiedzcie mi co warto zakupić a z czego warto

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 202 | Data: 2013-09-13 12:16:00 | Liczba SOGów: 0
  • jakie suple przy ckd?

    siemka! mam pytanie w marcu chcem wrzucić ckd i jakie suple do tego brać masuje teraz ale nic nie chciał iść aż nagle +3 kg wskoczyło.

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 343 | Data: 2010-09-23 09:51:49 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie suple przy redukcji ?

    ale zależy mi na czasie dlatego chcę sobie tym pomóc . może polecicie coś dobrego myślałem też nad aminokwasami , jakie polecacie może coś jeszcze dodam że jestem endomorfikiem , staż 1 rok . pozdrawiam : zmieniony przez michal213 w

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 136 | Data: 2014-11-05 15:45:44 | Liczba SOGów: 0
  • 5 metod "na sile" i kulturystyka w jednym cyklu.

    polsztanga zaloz paski, stan okrakiem nad sztanga, krotki ruch:az taleze dotkna klaty : 1seria *5powt na jakies 80%, dokladaj po 2.5kg na tydzien . jesli dojdziesz do limitu to zejdz znowu na 80% i od nowa.... martwy ciag:

    Odpowiedzi: 110 | Ilość wyświetleń: 23309 | Data: 2006-07-15 22:50:24 | Liczba SOGów: 22
  • Silownia i inne cwiczenia pod katem bjj.

    roya harrisa na temat silowni, jeżeli znacie inne cwiczenia wrzucajcie je tutaj. nie sa to na pewno wszystkie jakie istnieja. jeśli znacie jakies modyfokacje tych to także wrzucajcie. jak już wspomnialem nie jest to żaden almanach cwiczen do

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 21702 | Data: 2006-11-18 00:36:54 | Liczba SOGów: 18
  • WIELKA ŚCIEMA Z GLUKOZAMINA

    do tego utrata zdrowia.postanowiłem się wiec jak najwiecej dowiedziec o swoim urazie, sposobach leczenia i lekach które przyjmuje jednym z nich dodam że mam go brać juz stale jest preparat świetnie sie sprzedającej ostatnio u nas cudownej

    Odpowiedzi: 86 | Ilość wyświetleń: 275598 | Data: 2004-12-28 00:30:22 | Liczba SOGów: 43
  • Tricepsy przez duże T-by Czawaj

    bicepsem oczywiście, ale o tym już rzadziej zapominamy 3 . musimy więc poświęcić staranną uwagę każdej głowie. jakie cwiczenia angażują kolejne głowy tricepsa no już mówię. zazwyczaj stosujemy 3 ćwiczenia na trójgłowy. nieraz wystarczą

    Odpowiedzi: 94 | Ilość wyświetleń: 40647 | Data: 2006-06-25 08:20:27 | Liczba SOGów: 44
  • Mięśnie Karku

    witam wszystkich ostatnio w ktoryms z pierwszych flex ow znalazlem artykuł dotyczacy treningu miesni karku.jakie cwiczenia jeszcze stosujecie na miesnie karku potężny kark rozwój tych partii mięśni jest stale widoczny. w

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 31653 | Data: 2004-06-23 11:32:03 | Liczba SOGów: 10
  • Bol kregoslupa

    mi sie, ze przez zle robienie martwego ciagu na poczatku kariery. mial ktos podobny problem jest straszny bol przy schylaniu sie czy ktos sie na cos takiego leczyl ide do lekarza, ale chcialbym wiedziec czego sie spodziewac. jak nikt

    Odpowiedzi: 36 | Ilość wyświetleń: 34676 | Data: 2005-10-27 00:52:52 | Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}