Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jaki kalkulator na maturę

Strona 5 z 3874

  • KalkulatoR

    siema ! chciałbym się dowiedzieć czy może zna ktoś z was jakiś kalkulator żeby obliczyć ile potrzebuje tłuszczu, białka, węglowodanów,kalorii aby przytyć. z góry dzięki.

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1738 | Data: 2007-02-11 02:03:15 | Liczba SOGów: 0
  • Jaki magazyn kulturystyczny?

    jaki magazyn kulturystyczny jest waszym zdaniem najlepszy

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 10756 | Data: 2007-05-29 07:27:00 | Liczba SOGów: 1
  • Kalkulator Stref Wysiłku w Excelu

    kalkulator stref wysiłku tym programem obliczysz puls z jakim powinnes biegac, by najszybciej osiagnac zamierzony cel. http://www.dompolpw.pl/ksw.xls napisalem go na

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 4542 | Data: 2005-09-16 14:57:16 | Liczba SOGów: 0
  • jaki steryd najmniej szkodliwy?

    siemanko tak z czystej ciekawosci chcialbym sie dowiedziec jaki steryd jest najmniej szkodliwy za odp z gory thx

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 10640 | Data: 2007-07-19 17:48:43 | Liczba SOGów: 1
  • JAKI GAINER NA SAM POCZĄTEK ? MOGE ?

    witam ! mam 19 lat waze 75 kg przy wzroscie 185 cm ... mam za soba 2 miesiące stazu treningowego .. czy moge wziąść gainera jak tak to jaki najlepszy jak nie dlaczego z góry dzieki za odp ! pozdrawiam !

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 10627 | Data: 2006-07-04 19:27:03 | Liczba SOGów: 2
  • Kalkulator spalania tłuszczu?

    mam pytanie... natknął się z was ktoś może na pewien kalkulator liczący ilość czasu potrzebnego do spalenia danej ilości tł. kiedyś natrafiłem na narzędzie w którym wpisywało

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 4414 | Data: 2008-03-19 16:17:20 | Liczba SOGów: 0
  • kalkulator?

    jak niektórzy obliczają ile przyjdzie po konkretnym cyklu jakis kalkulator czy tabele soga dam nie kasujcie proszę.

    Odpowiedzi: 76 | Ilość wyświetleń: 4353 | Data: 2006-06-26 21:43:55 | Liczba SOGów: 7
  • Jaki orbitrek?

    dziewczyny, czy mozecie mi podpowiedziec jaki orbitrek najlepeij wybrac mam do dyspozycji 1000zl, 168cm i 95kg. planuje redukcje. chcialabym cos solidnego, co mi

    Odpowiedzi: 39 | Ilość wyświetleń: 10554 | Data: 2011-10-16 23:30:56 | Liczba SOGów: 0
  • Kalkulator żywieniowy

    siemanko, co sie dzieje z tym kalkulatorem http://www.zdrowezycie.pl/interaktywne kalkulator asp/wszystkieprodukty.asp działa to jeszcze czy nie pilne !!! a jak nie działa to może znacie jakiś podobny

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1296 | Data: 2006-11-24 14:19:48 | Liczba SOGów: 0
  • Kalkulator kalorii

    3 gramy nie różnicowałem na dni treningu i restowe t= 1612 !!!! chyba dużo za dużo czy coś robię źle czy ten kalkulator liczy jak mu sie podoba. proszę o pomoc! dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 4174 | Data: 2003-06-16 08:56:10 | Liczba SOGów: 0
  • Jaki termogenik bedzie najlepszy?

    siemka! mam pytanko odnosnie termogenikow. potrzebuje jakiegos zaj... skutecznego srodka cena nie gra roli do spalenia fatu z brzucha. na czysto nie ma prawie zadnych efektow

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 10348 | Data: 2005-04-10 20:42:49 | Liczba SOGów: 1
  • kalkulator BMR

    witam. gdzie na stronie http://potreningu.pl/kalkulatory/bmr mozna mienic zeby pokazywało mi zamiast danych do utrzymania wagi dane do redukcji bądz jakiś inny kalkulator

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1113 | Data: 2013-05-10 19:19:00 | Liczba SOGów: 0
  • Jaki spalacz tłuszczu?

    składa się rowerek stacjonarny około 50 60minut .niedługo tzn od 1 lutego planuje redukcje masy do 92kg.potrzebuje rady jaki spalacz wybrać dobry,wiem że odstawie kreatynowy stack od lutego.zostawie bcaa żeby nie popalić wszystkich mieśni.dodam

    Odpowiedzi: 108 | Ilość wyświetleń: 9694 | Data: 2011-01-14 11:14:01 | Liczba SOGów: 3
  • Kalkulator ??

    czy ktoś zna jakiś link do jakiegoś kalkulatora który oblicza co i jak jezeli chodzi o ciezary do treningu hst itp oczywiscie bym prosił o linki ale najlepiej jak by kalkulator był w języku polskim żebym niemusiał sie głowić

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1080 | Data: 2006-08-17 01:11:56 | Liczba SOGów: 0
  • Jaki powinen być przlicznik BTW na kg masy??

    znalazłem na necie kalkulator w którym trzeba wspisać ilość białka, tłuszczu i węglowodanów na kg masy. ile to tak na prawde ma być, jeżeli chce przytyć

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 3823 | Data: 2005-03-17 21:32:19 | Liczba SOGów: 0
  • Kalkulator >>zobacz<<

    cos takiego sie przyda tym ktorzy nie moga sie zdecydowac na konkretną odzywke bialkowo weglowdanową jest to kalkulator znaznie ulatwiajacy obliczenie aspektow ekonomiczych naszego zakupu wiec polecam wszystkim z niezbyt zasobnym portwelem

    Odpowiedzi: 38 | Ilość wyświetleń: 4005 | Data: 2004-08-03 14:08:54 | Liczba SOGów: 5
  • KALKULATOR KCAL (PROGRAM)

    w związku z problemem jakim jest obliczenie dziennego zapotrzebowania na kcal postanowiłem poświęcić chwilkę czasu i napisać prosty programik,

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 3735 | Data: 2008-08-30 14:54:19 | Liczba SOGów: 2
  • BARDZO Kalkulator Żywieniowy!!!

    witam!!! http://optymal btw.webpark.pl kalkulator html

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 3922 | Data: 2004-12-03 13:02:21 | Liczba SOGów: 7
  • Jaki izolat białka polecacie?

    witam. jak w temacie jaki izolat wszym zdaniem jest najlepszy zarówno pod względem cenowym jak i jakościowym

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 10097 | Data: 2009-10-04 14:45:58 | Liczba SOGów: 0
  • gdzie ten kalkulator...

    ktoś kiedyś podał fajny kalkulator żywieniowy gdzie produkty nie były tylko podane w gramach ale też np. w plasterkach, szklankach, sztukach...wie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2282 | Data: 2004-09-20 12:42:01 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}