Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jaka stosowac diete zeby schudnac

Strona 1 z 1

  • JAKA DIETA ZEBY SZYBKO SCHUDNAC - POMOCY

    diete ... mam 180 cm wzrostu i waze 100 kilo od prawei dwoch tygodni co 2 dzien biegam no i malo jem zaczolem stosowac takie suplementy jak fat attack pro ii , hca , hihg energy no ale mysle ze do tego potrzeba rozwnierz dobrej diety .. strasznie

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 6913| Data: 2004-03-25 20:12:19| Liczba SOGów: 0
  • PILNE PROSZE O POMOC CHCE SZYBKO SCHUDNAC

    mam 21 lat waze 110kg wzrost 180cm prosze o pomoc jaka mam stosowac diete zeby jak najszybciej schudnac okolo 20kg zmieniony przez xxninoxx w dniu 2012 11 09 23:18:37

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 998| Data: 2012-11-09 23:17:35| Liczba SOGów: 0
  • Jaka diete stosowac zeby schudnac?

    ale tym razem chce podejsc do tego bardzo solidnie, juz mam zrobiony plan treningowy lecz chcial bym sie dowiedziec jaka diete moge stosowac cos o mnie wiek : 18 waga : 95 wzrost : 182cm czy wczesniej cwiczylem tak, tak jak wczesniej

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 598| Data: 2013-05-22 18:08:51| Liczba SOGów: 0
  • chce schudnac 20kg

    nie daly,teraz chce zmienic swoj wyglad,od dziecka bylam grauba mam tenencje do nadwagi,od 4 lat mam zwolnienie z wfu jaka diete z stosowac jak cwiczyc zeby osiagniac moj cel prosze was pomozcie mi bardzo mi na tym zalezy

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 18671| Data: 2007-02-18 09:32:59| Liczba SOGów: 0
  • Jak schudnac, jakie cwiczenia, jaka dieta

    witam, informacje nizej. jaka diete stosowac jakie cwiczenia robic w domu zeby zgubic mase przez 4 dni robie 5 serii brzuszkow i pompek po 30. z

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 540| Data: 2014-02-24 16:52:22| Liczba SOGów: 0
  • co robic zeby schudnac

    jaka diete mam stosowac aby schudnac waze 110 kg mam wzrostu 1,80 i mam duzy brzuch jadam posilki trzy razy dziennie chce wiedziec jakie posilki mam jesc i co robic aby tluszcz sie spalal ile mam kalorii jesc pracuje na budowie ale nic nie

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 583| Data: 2010-11-23 08:57:41| Liczba SOGów: 0
  • I stopień otyłosci

    jak schudnać... podjadam słodycze i fast foody.. przed kłopotami wazyłam56 kilo... a tearz nie moge na siebie patrzec, jaka diete stosowac jakie cwiczenia , ale zeby mnie nie bardzo obciazaly i jakie suplementy diety zeby szybciej

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 368| Data: 2011-07-14 15:54:57| Liczba SOGów: 0
  • chce w koncu schudnac!

    czesto i jesli jest to mozliwe prosze o napisanie w jaikm czasie moge oczekiwac jakis wynikow pracy nad soba. poza tym jaka diete powinnam stosowac zastanawiam sie nad dieta haya o niełączeniu białek z węglowodanami.

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2000| Data: 2003-11-28 18:48:49| Liczba SOGów: 0
  • Dieta... PROSZE O POMOC :)

    siema : mam pytanko : jaka diete sobie zrobic jak chce schudnac parenascie albo pare kilo ale za pomoca silowni chce zamienic ten tluszcz na

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 532| Data: 2008-01-06 22:22:58| Liczba SOGów: 0
  • siłownia i dieta...

    na silce ogolnie chcialbym sie skupic na sile i rzezbie masy nie chcem zabardzo : i chce duzo schudnac mam 14 lat jaka dieta bedzie dla mnie stosowna przy cwiczeniach i takze zeby zrzucic pare kilosow oczywiscie chce stosowac diete bez rzadnych

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 37674| Data: 2006-09-16 19:46:27| Liczba SOGów: 2
  • Dieta-pomoc

    waże 115kg , wzrost 180cm . jaka polecacie diete mimo, ze te dane wygladaja okropnie, to daje rade pograc 2 h w pilke nozna itp. od dwoch tygodni nie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 507| Data: 2010-07-15 02:45:10| Liczba SOGów: 0
  • zaczynamy!!!

    ostatnio odzywialam sie strasznie i jestem tego swiadoma. wstawalam pilam kawe z mlekiem, jakas godzine potem zjadalam np marchewke albo jakas surowke, potem ok 16 zupe tzw prezydencka ok 18.30 jakas surowka i

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 2110| Data: 2004-01-31 22:58:52| Liczba SOGów: 0
  • Dieta dla pływaczki

    mam pytanie jaka diete powinnam stosowac bedac plywaczka zeby schudnac w udach moje uda sa dosyc grube i nie wiem co zrobic zeby na

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 560| Data: 2011-09-01 12:14:20| Liczba SOGów: 0
  • ustawienie biezni na tetno 130

    jak ustawic bieznie by tetno bylo 130, na ktory program i jaki czas tponiwaz biegam 3 miesiace trzeba biegac czy nalezy zmieniac ustawienia programow zeby schudnac i nie mam zadnego efektu, czy trzeba stosowac diete jak tak to jaka prosze o wskazowki

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 797| Data: 2011-01-02 22:51:30| Liczba SOGów: 0
  • odchudzanie

    w domu i praktycznie nie mam zadnego wysilku nie mam jak chodzic na silownie jakie cwiczenia stosowac w domu i jaka diete

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 344| Data: 2010-10-13 10:40:26| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}