SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jaka stosowac diete zeby schudnac

  • Jaka diete stosowac zeby schudnac?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    zilem ale bez żadnej diety i nie dawalo to duzych efektow, ale tym razem chce podejsc do tego bardzo solidnie, juz mam zrobiony plan treningowy lecz chcial bym sie dowiedziec jaka diete moge stosowac? Cos o mnie Wiek : 18 Waga : 95 Wzrost : 182cm Czy wczesniej cwiczylem? tak, tak jak wczesniej napisalem chodzilem na silownie przez jakies 3 miesiace

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 729 Data: 2013-05-22 18:08:51 Liczba szacunów: 0
  • PILNE PROSZE O POMOC CHCE SZYBKO SCHUDNAC

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    JAKA MAM STOSOWAC DIETE ZEBY JAK NAJSZYBCIEJ SCHUDNAC (OKOLO 20KG ) " Chcesz porad żeby się nie wysilać płać, wolisz sam się uczyć odżywiania (co jest lepszą opcją_ czytaj co kris podesłał. Przy takim poziomie tłuszczu i wadze pierwsze co bym się zapoznał z 10 wskazówkami żywieniowymi i z pierwszą redukcją.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1160 Data: 2012-11-09 23:28:04 Liczba szacunów: 0
  • Rola leptyny w regulacji metabolizmu lipidów i węglowodanów

    Post
    Odżywki i suplementy

    Odgrzebuje. W przemożnym ogniu krytyki jaka się na mnie polała w komentarzch http://potreningu.pl/artykuly/3082/mechanizm-dzialania-i-odchudzajace-wlasciwosci-leptyny muszę doprecyzować pewne kwestie. Jako że nie interesują mnie rozważania o moich problemach i domniemanym trolowaniu postaram się rzeczowo wypunktować to co przedstawiłem w komentarzu

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 13168 Data: 2014-07-17 11:48:12 Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    diecie cud. Moim zdaniem, to dlatego, ze ta dieta, to raczej przypomina przepisane menu z jakiejs restauracji z dorobiona filozofia. No dobra, moze jest jakas ogolna redukcja ilosci spozywanego pozywienia, ale co z tego ??? Jezeli komus sie wydaje, ze w trzynascie dni na trwale piec kilo, to, bardzo mi przykro, a

    Odpowiedzi: 4818 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-05-07 10:45:47 Liczba szacunów: 0
  • Dieta co z nia nie tak?prosze o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dla mnie bardzo duzo bo przez cale zyccie tyle dziennie nie jadlam a kiedys cwiczylam i jadlam tyle ile spalalam i bylo dobrzea tu jest az o 600 kalorii wiecej wiec nie wiem jaka diete musze stosowac zeby schudnac i zeby wszystkie parametry bialka tluszczu i weglow sie zgadzaly na diete do 1400kalorii...zamieszczam przykladowy jadlospis na jeden d

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2483 Data: 2011-03-25 13:56:43 Liczba szacunów: 0
  • siłownia i dieta...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Siema zaczynam ćwiczyc na silce ogolnie chcialbym sie skupic na sile i rzezbie masy nie chcem zabardzo :) i chce duzo schudnac. Mam 14 lat jaka dieta bedzie dla mnie stosowna przy cwiczeniach i takze zeby zrzucic pare kilosow? oczywiscie chce stosowac diete bez rzadnych tabletek pomagajacych itd takze odzywek :) // Siee! Spoko pomoge ci, to proste,

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-09-17 13:31:06 Liczba szacunów: 0
  • Pytania od zaczynającego ćwiczyć

    Post
    Trening dla początkujących

    ybyście mogli podesłać mi jakieś linki z dobrymi zestawami ćwiczeń które mógł bym wykonywać np. codziennie był bym wdzięczny 2. Słyszałem że osoby ćwiczące powinny stosować jakaś specjalną dietę, czy muszę ją stosować( jeśli tak to jaką), czy może na moim poziomie ( początkujący) wystarczy że poprostu będę mniej jeść ( bo tak jak pisałem mam nadw

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 466 Data: 2016-12-12 13:14:22 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowanie do brania T3 lub T4, badania, suplementy, środki ostrożności.

    Post
    Doping

    Witam.Proszę o pomoc.Jak brać t3 i jaka dietę stosować żeby schudnąć. Czy brać jeszcze coś dodatkowo oprócz t3?

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2900 Data: 2015-07-31 21:57:03 Liczba szacunów: 0
  • Jak schudnąć bez diety?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    schudnac bez diety to tak samo jak odlać sie bez oddawania moczu. Sam rozumiesz. Na moje oko nie masz az tak duzo dodatkowych kg, wiec nie musisz stosowac jakiiejs super specjalnej diety, nie musisz wydawac góry kasy zeby prowadzic diete, i to nie wazne jaką - na mase, na siile, na redukcje. Musisz poprostu zmienic swoje dotychczasowe przyzwyczajen

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 960 Data: 2014-08-19 08:02:23 Liczba szacunów: 0