Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jak zwiekszyc odpornosc

Strona 7 z 5000

  • SOLARIUM 1 raz co i jak ?

    witam, chce isc na solarium , lecz nigdy jeszcze nie bylem i nie wiem co i jak mama takie pytanie co mam zrobic jak wejde do tego pomieszczenia płace tam expedience na kilka minut, wchodze do

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 34393 | Data: 2005-11-19 14:32:40 | Liczba SOGów: 1
  • jak odchudzić twarz ??

    jak w temacie , jak to mam zrobić jakieś ćwiczenia czy jak

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 27692 | Data: 2005-11-29 13:17:22 | Liczba SOGów: 0
  • jak zrobic 40cm w przedramionach ?

    liczyły sie mocne przedramiona, ich siła w uchwycie portafiłem utrzymac przez kilka minut sztangę o wadze do 300kg jak po wykonaniu m. ciągu . zwrócicie uwagę jakie miesnie sa widoczne latem własnie przedramiona, chodzimy wszak w kodszulce z

    Odpowiedzi: 49 | Ilość wyświetleń: 24365 | Data: 2006-01-21 14:57:27 | Liczba SOGów: 9
  • jak szybko schudnąć????

    witam. mam 20 lat , wzros 176 cm i waga 84kg!!!!! chciałbym schudnąć conajmiej jakieś 10 kg tylko nie wiem jak to zrobić...uwielbiam dużo jeść nie potrafie sie opanować...kondycji mam 0 37 poprostu

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 209243 | Data: 2006-02-02 22:35:37 | Liczba SOGów: 2
  • Jak Spowolnić Przemiane Materii????

    hello!!! mam jedno barzo interesujace moim zdaniem 7 pytanko: jak spowolnic metabolizm przez ten je**ny metabolizm mam problem z rozbudowa masy miesniowej na ktorej jak by nie bylo

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 23411 | Data: 2006-02-18 18:06:13 | Liczba SOGów: 0
  • Jak się rozciągać żeby miało to sens?

    ten temat: http://www.sfd.pl/temat244750/ nie chcę powielać rzeczy już raz opisanych. rozciąganie dynamiczne nóg: jaka rozgrzewka niezbyt forsowny bieg, przeplatanka, krok dostawny bokiem itp., dokładna rotacja w stawach. jakie ćwiczenia

    Odpowiedzi: 159 | Ilość wyświetleń: 129872 | Data: 2006-04-05 18:07:23 | Liczba SOGów: 62
  • Plecy jak stodoła - czyli Godzilla kontratakuje %-)

    o rozmiar w klatce, rzucimy niedbale 150 7 1 budowa pleców zasadniczo w kulturystyce nie istnieje takowe coś jak plecy czy grzbiet . mówiąc plecy mamy na myśli tylną część tułowia, która składa się przecież z kilku mięśni. nikt z nas

    Odpowiedzi: 146 | Ilość wyświetleń: 43965 | Data: 2006-05-15 11:25:20 | Liczba SOGów: 58
  • Żel do włosów - jaki i jak stosować ?

    żel taft chaos super mocny, wycisnąłem na ręke i na włosy...niby wszystko ok. po kilku godzinach włosy są już suche i jak sie podrapie po głowie to taki biały proszek leci prawie jak łupież. brzydko to wygląda. na dodatek włosy już leżą. tak więc

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 62256 | Data: 2006-05-18 18:47:26 | Liczba SOGów: 1
  • klata jak u GORYLA %-)

    forum postanowilem cos o tym napisac. jest to takze obecnie moj priorytet jade 2 razy w tygodniu 1 po pierwsze jak cwiczyc i co zrobic jak nie idzie klatke cwiczy sie 1 w tygodniu typowo na mase planem kulturystycznym, ewentualnie dwa

    Odpowiedzi: 124 | Ilość wyświetleń: 44411 | Data: 2006-05-27 13:34:15 | Liczba SOGów: 60
  • Ból nóg - brak wapna czy jak?

    takie mrowienie, tak mnie rwie... kilka lat temu miałem coś podobnego tylko łagodniejsze to lekarz kazał kupić wapno jakieś dobre i że mi pomoże, że mam za mało wapna. ten obecny ból miałem tak silny, że prawie nie mogłem chodzić tak mnie rwało.

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 41870 | Data: 2006-06-08 19:26:17 | Liczba SOGów: 0
  • Jak biegać żeby nie tracić masy mięśniowej

    wcale nie jest tak proste i biegania nie należy się bać a według mnie każdy powinien biegać dla zdrowia. biegając mądrze jak biegać mądrze przczytasz niżej spalisz tłuszcz zalegający pod skórą, dzięki czemu podkreślą się twoje mięśnie, a w

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 23574 | Data: 2006-06-09 00:09:46 | Liczba SOGów: 1
  • JAK ZRZUCIĆ BOCZKI I JAK SPALIĆ TŁUSZCZ Z POŚLADKÓW I UD???

    witam!! mam problem wiem jak zgubić tłuszcz i z tym jest nie najgorzej ale zostały mi na boczkach wałki tłuszczu tak samo mam z pośladkami, które są grube i tak samo uda!!! proszę mi pomóc!!! jak to zwalczyć proszę pisać!!!

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 23803 | Data: 2006-07-10 17:14:06 | Liczba SOGów: 0
  • Przewlekłe zapalenie zatok przynosowych - jak leczyć?

    od ok. 15 lat moja mama cierpi z powodu chorych zatok. nachodziła się już po wielu laryngologach zarówno prywatnych jak i publicznych , z czego większość nie wiedziała o co chodzi, a jeden na tekst o tym, że mojej mamie spływa gardłem wydzielina,

    Odpowiedzi: 45 | Ilość wyświetleń: 189554 | Data: 2006-09-26 14:52:08 | Liczba SOGów: 0
  • Christian Bale - jak on to robi ?

    mną zgodzi ale wygląda nieźle. ale grał też w filmie the machinist i tam specjalnie do tego filmu schudł wyglądał jak anorektyk . w filmie władcy ognia reing of fire ważył 84kg. 3 miesiące później stracił na masie do filmu the

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 20523 | Data: 2006-11-12 03:15:26 | Liczba SOGów: 2
  • kreatyna monohydrat jak brac?

    przed treningiem 3 raz po treningu 4 raz wieczorem oczywiscie jest to rozpisane ogolnie na cale 5 tygodni, czyli np. jak bym bral juz 3 tydzien to bez brania wieczorem a sposob brania tej kreatyny przez firme dymatize jest taki: 1 faza

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 34266 | Data: 2006-11-18 14:57:49 | Liczba SOGów: 0
  • Jak szybko schudnąć po porodzie?!!!

    3mce znowu zaszłam w ciaże i już nie było tak wesoło. zero kondycji, opuchnięcia, brak ruchu, niepohamowany apetyt jakbym dziesięc lat jedzenia nie widziała, wprost rzucałam sie na wszystko. z powodu przedwczesnych skurczy niestety prawie cała

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 33593 | Data: 2007-05-20 21:12:16 | Liczba SOGów: 0
  • Jak rozpoznać ginomena?

    ja jednak chciałem się zająć inną zmorą forum, mianowicie ginomenem. ale od początku. wszystko zaczęło się jakieś 2 lata temu. pewien zakompleksiony koleś, z małą pytką, ginekomastią, problemami żołądkowymi, hormonalnymi, seksualnymi,

    Odpowiedzi: 3003 | Ilość wyświetleń: 63061 | Data: 2007-06-28 11:18:45 | Liczba SOGów: 26
  • TEST:Masz być jak Tommy Lee Jones w "Ściganym"-dsdamian

    http://img164.imageshack.us/img164/7687/wstepgm5 masz być jak bulterier! będę. jak wściekły byk! będę! jak tommy lee jones w ściganym! będę!! no, to spieprzaj.

    Odpowiedzi: 451 | Ilość wyświetleń: 34488 | Data: 2007-12-09 22:12:10 | Liczba SOGów: 26
  • Jak Powiększyć P....

    ze wielkosc nie ma znaczenia itp, bo ja wiem swoje i jestem bardzo uparty, poprostu ktos kto sie zna niech sie wypowie jak skutecznie powiekszyc penisa, ,tylko nie zadne pompki, rozciagacze,ciezarki, czy nawet jelg ktory wzmacnia ukrwienie tylko,

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 26123 | Data: 2008-01-01 21:39:27 | Liczba SOGów: 1
  • polaco_92 / Ty nigdy nie bedziesz taki jak Ja nigdy nie będę taki jak Ty!!!

    sila pudziana sylwetka colemana witam zakładam o to ten dziennik aby podzielić sie zwami moimi doświadczeniami i mieć jakąś motywacje do treningów chce tez mieć ten dziennik aby zapisywać swoje zmagania i obserwować czy rosnę ogólnie moim celem

    Odpowiedzi: 1835 | Ilość wyświetleń: 92972 | Data: 2008-02-10 20:12:35 | Liczba SOGów: 54

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}