Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jak zrobic pajacyka na sznurku

Strona 3 z 5000

  • Jak zrobic własną siłkę?

    czy ktos moze mi podac link do postu w którym któryś z uczestników forum opisał jak zrobić samemu swoją domową siłownię tzn. wymiary ławki, stojaków itp.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 6844| Data: 2005-02-16 12:09:00| Liczba SOGów: 1
  • Z czego i jak zrobić domowo siłownie !!!???

    witam chciał bym zaczońć ćwiczyć ale nie posiadam sprzętu 2 i chciał się dowiedzieć jak można jo zrobić domowym sposobem czyli jak najtaniej mogę na to poświecić około 400zł . z góry dzięki za pomoc 3

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 3044| Data: 2010-01-31 16:14:27| Liczba SOGów: 2
  • jak zrobić atlas?

    nie wiem moze pytanie głupie, albo no nie wiem ;d jak zrobić samemu atlas ;d bo taki sprzęt troche kosztuje a mnie nie stać :d

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 8326| Data: 2006-10-24 22:31:38| Liczba SOGów: 0
  • jak zrobic łatwo energy drinka ??

    jak zrobic własny namój energetyczny bez wymyslonych składnikó które ciezka zdobyc preosze mi pomóc nalepiej jak by składniki były takie które zazwyczaj są w domu ! :

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2921| Data: 2011-07-20 11:27:09| Liczba SOGów: 0
  • Zrobić brzuch na lato :)

    solidnie trenować i moje pytanie dotyczy treningu . brzuch mam dość zalany ale nie jest duży porostu pokryty tłuszczem jak u każdego na masie. fakt że mięśnie też nie są za bardzo wyrobione i dlatego pytam czy ten trening będzie dobry .

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1246| Data: 2011-01-30 21:49:41| Liczba SOGów: 1
  • Siłowania na strychu? Jak zrobić żeby nie chałasować sąsiadom?

    więc myślę nad zrobieniem siłowni. strych jest nad mieszkaniem sąsiada. blok jest stary stropy drewniane raczej. wiec jak zrobić żeby im nie przeszkadzać może odizolować w jakis sposób podłogę myślałem żeby położyć parę palet na to jakieś dechy

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1871| Data: 2008-01-21 22:16:54| Liczba SOGów: 0
  • Jak zrobić rzeżbe klatki

    jak zrobić rzeżbe klatki piersiowej zeby była fajnie zarysowana jakie cwiczenia

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 6648| Data: 2007-11-23 17:25:45| Liczba SOGów: 0
  • JAK WYGLĄDAJA BADANIA NA PRACOWNIKA OCHRONY?

    witam! chciałbym się dowiedzieć jak wyglądają badania na pracownika ochrony. nie chodzi mi o to jakie badanie bo to akurat wiem . chodzi mi np o badania

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 8936| Data: 2009-09-11 13:34:21| Liczba SOGów: 0
  • jak zrobić fikołka

    nie wiem jak zrobic fikołka w przód a tym bardziej w tył baradzo prosze o porade

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 6026| Data: 2010-07-30 12:47:39| Liczba SOGów: 0
  • Jak zrobic gruba krate?

    2005/20050512112359 witam jak zrobic taki solidny brzuch

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 6369| Data: 2005-05-12 11:23:59| Liczba SOGów: 0
  • plan na masę DO OCENY

    1ćw wyciskanie wąsko na ławce płaskiej 12 10 8 8 2ćw wyciskanie francuskie leżąc 12 10 8 8 proszę o korekty i może jakieś sugestie jak zrobić wyskok na siłowni;] z góry dziękuję , sogami będę nagradzać: płeć : mężczyzna wiek : 17

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 1186| Data: 2011-04-11 17:49:47| Liczba SOGów: 1
  • Susta + Bold - jak zrobić front load?

    posiadam induject 250 i boldebolin 250 firmy alpha pharma, oba o stężeniu 250mg/ml. jak zrobić z obu środków front load aby jak najszybciej zaczęły działać po froncie mam zamiar ciągnąć susta i bold 250mg

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1166| Data: 2011-06-16 19:19:58| Liczba SOGów: 0
  • JAK ZROBIC ŁAWKE DO BARKOW

    jak zrobic samemu laweczke do barkow pomozcie ; macie jakies propozycje albo projekty

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 4415| Data: 2009-03-12 12:38:23| Liczba SOGów: 1
  • Jak zrobic rowki na klacie???????

    witam. wie moze ktosmoze w jaki sposob mozna zrobic tzw rowki na klacie chyba wiadomo o co chodzi.mam z tym problem.a i jeszcze jedno:jakkie

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 2378| Data: 2004-12-14 18:03:45| Liczba SOGów: 2
  • jak zrobic taką fryzurę?

    chciałbym sobie zrobić taki fryz jak pan grający na basie w tym teledysku http://www.youtube.com/watch v=rs_ux2h473i pojawia sie on mniej więcej w 0:40, 0:51, 1:27 tylko pytanie jak własnie osiągnąc taki efekt jak on prosze o pomoc...

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1219| Data: 2012-10-15 20:20:32| Liczba SOGów: 0
  • Jak zrobić salto?

    hejka wszystkim.mam prosbe jesli ktos muglby przeslać mi e maila lub wiadomosc na gg 3094232 jak zrobic salto do przodu!!! pozdr

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 4359| Data: 2004-08-19 22:53:20| Liczba SOGów: 0
  • jak zrobic jeża

    ja zrobic jeza na chłopaka ktury ma 9 lat jak by mógł by ktoś na szubkiego pszysłac zdjęcia z fryzurom jeża.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2470| Data: 2010-06-25 09:44:02| Liczba SOGów: 2
  • Jak zrobić regulacje

    jak zrobic siedzisko aby była możliwość regulowania ławka skośna i prosta wymiary takie jak na zdjeciu. projekt wykonał playand1 [img]/obrazkisfd/zdjeciasfd/e9fda3a66534498189c2d37cc45aeaf1[/img]

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1362| Data: 2011-12-04 14:19:35| Liczba SOGów: 0
  • jak zrobić masówke

    siema mam do was pytanie jak zrobic masówke jakie odżywki mam kupić itp. z góry dzięki

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 2123| Data: 2012-12-27 12:28:44| Liczba SOGów: 2
  • jak zrobic drazek na ogrod?

    z czego mozna zrobic taki drazek prosze o podpowiedzi a mzoe ktos ma

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 4389| Data: 2009-04-16 21:28:54| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}