w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "jak zrobić sobie gips na reke"

Strona spośród 5000  stron dla zapytania: jak zrobić sobie gips na reke

Jak zrobić żyłę na wierzchu???

mam pytanie. ćwicze już ze 2 lata i nie mogę zrobić żeby mi na bicepsie ładnie żyła się pokazała. może jakieś są specjalne ćwiczenia pomóżcie!

Data: 2005-04-14 15:49:36 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: Zzdzisiu | Liczba SOGów: 11 | Trafność: 3581 |

Jak zrobić tarcze krok po kroku.

z góry przepraszam,że nie wkładam topicu do jak zrobic sprzęt ale chciałem pokazać tu jak robiłem tarcze krok po kroku jeżeli uznacie że temat zaśmieca forum prosze o

Data: 2006-10-08 18:53:10 | Dział: Uderzane | Autor: losek2 | Liczba SOGów: 11 | Trafność: 3580 |

Jak zrobić kosz [Koszykówka]?

z bratem. tzn. miałem kiedyś kosz, jednak nie wymiarowy, no i trochę sie popsuł :] ma ktoś może plan, lub pomysł jak można zrobić w miarę solidny kosz, aby wytrzymywał 110 kg nacisku z mojej strony ;p z góry dziękuję

Data: 2009-03-19 20:51:16 | Dział: Sporty Zespołowe | Autor: Zotters | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3578 |

ciężka praca, jak zrobić masę?

ćwiczenia na siłowni to relaks w porównaniu z robotą, a właśnie zaczyna sie sezon prac, moze ktos by zaproponowal jakis plan treningowy, wiadomo ze nie moze byc rozbudowany bo i tak zaiwaniam przez 10 godzin, jak to zrobic proszę o porady rozpiskę

Data: 2005-03-31 17:37:07 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: Seba81 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 3574 |

Jak szybko zrobić sobie płaski brzuch????

mam 62 kg wagi mam 168 cm wzrostu i 17 lat cwicze 3 miesiace ale nie cwiczyłem brzucha i teraz on troche mi odstaje jak szybko zrobić zeby brzuch był płaki chodzi mi o to jakie cwiczenia robić aby on ładnie wygladał prosze pomózcie lato zbliza

Data: 2006-04-28 13:50:04 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: rambo100 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3573 |

Jak zrobić rzeźbę brzucha ?

jak wydobyć mięśnie brzucha spod warstwy tłuszczu ćwiczę ze 2 lata na siłowni. obecnie mam ułożoną dietę i treningi, więc nie moge zmienić odrzywiania, ale chciałbym mieć fajny brzuch. czy ktoś wie jak to zrobić

Data: 2004-07-19 00:50:06 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: lichu10 | Liczba SOGów: 3 | Trafność: 3571 |

Jak zrobić wyciąg?

witam. szukałem lecz nie znalazłem nic konkretnego. prosiłbym najlepiej o zdjęcia oraz z czego zrobić co wziąć itp 3

Data: 2008-08-31 21:14:39 | Dział: Po siłowni, o siłowni | Autor: Patrykus69 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3563 |

Apteczne ZMA - jak to przyjmować?

b compositum pliva zincas forte farmapol asmag forte farmapol do tego dokupiłem jeszcze aspargin w jakich proporcjach brać to na noc i w ciągu dnia ile i czego dzięki pozdrawiam rado

Data: 2005-04-28 16:56:54 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: ..Rado.. | Liczba SOGów: 5 | Trafność: 3561 |

Ma ktoś może plan jak zrobić modlitewnik???

tego posta umieścić więc postanowiłem że zrobie to tu.chciałbym sobie sprawić modlitewnik ale nie amm za bardzo kncepcji jak go zrobic.czy mógłby mi ktoś jakiś plan żucić,albo ew. zdjęcie jak wygląda modlitewnik żebym miał przygląd jak to zrobić

Data: 2004-01-21 18:00:42 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: SFD | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 3561 |

Zapotrzebowanie kaloryczne - jak w prosty sposób policzyć ile i czego jeść

witam, jestem nowy na forum ale dużo czytam o dietach i treningach i wpadłem na taki pomysł jak obliczyć sobie w prosty sposób ile i czego mamy jeść żeby rosnąć :d chcę go wam przedstawić; a więc najpierw

Data: 2010-02-17 09:34:48 | Dział: Odżywianie | Autor: Bobsoon | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 3560 |

poranny jogging na czczo-jak długo ?

jak długo powinien trwać poranny jogging na czczo o co mi chodzi, po przeszukaniu googli znalazłem dwie sprzeczne informację apropo długości biegania. 1.powinno się biegać tyle ile damy radę 7 2.góra 60 minut, ponieważ po tym czasie

Data: 2009-07-24 01:49:11 | Dział: Indywidualne Sporty Ogólnorozwojowe | Autor: waania | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 3559 |

Ludzka flaga(human flag)-jak zrobić?

flag/bar hold .jestem swiadomy ze przygotowanie moze zajac mi troche czasu.czy ktos kto sie z tym zetknal moze mi podac jakis zestaw cwiczen, ew miesnie ktore trzeba cwiczyc.na yt jest tylko podana technika i wpomniane cos o ramionach.jezeli ktos

Data: 2009-05-11 16:07:27 | Dział: Fitness | Autor: mpudlo92 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3558 |

Jak zrobić wsad do kosza?

witam mam 16 lat wysokość 194cm i mam taki problem, iż nie mogę zrobić wsadu 2 staram się jak najbardziej rozciągać nogi i ręce ale to nic nie pomaga piszę do was gdyż chciałbym się dowiedzieć co mam robić i czy

Data: 2010-02-04 15:58:23 | Dział: Indywidualne Sporty Ogólnorozwojowe | Autor: lukasz94 | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 3558 |

jak zrobić 200 pompek???

witam panowie. prosze was o pomoc bo nie za bardzo wiem jak tego dokonać ,aby zrobić 200 pompek. zastanawiałem się czy lepiej robić jedną seria na maxa czy lepiej kilka serii w

Data: 2003-12-13 19:58:06 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: Kileer007 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 3557 |

Hantle, jak zrobić tanio.

2010/20100122184940 2010/20100122184929 2010/20100122184920 2010/20100122184908 witam! chciałbym wam przedstawić jak tanim kosztam zrobiłem dziś dwie hantle. potrzebny nam bedzie pręt gwintowany 1 m. w moim przypadku fi24 , kontówka z

Data: 2010-01-22 18:49:08 | Dział: Po siłowni, o siłowni | Autor: tomaszS | Liczba SOGów: 3 | Trafność: 3557 |

Jak zrobić hantle?

chciałbym zrobić hantle 2x 5kg, tylko nie wiem jak pomoże ktoś z góry wielkie dzięki!!!

Data: 2009-07-03 18:22:14 | Dział: Trening w domowych warunkach | Autor: Bartez13 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3557 |

Niecodziennik pajarito - podsumowanie str. 12

to mój pierwszy post na forum sfd, które śledzę już od jakiegoś czasu, ale dopiero teraz zdecydowałem się coś napisać. korzystając z okazji witam wszystkich. mam za sobą rok

Data: 2008-06-22 00:04:31 | Dział: Trening w domowych warunkach | Autor: pajarito | Liczba SOGów: 7 | Trafność: 3555 |

Jak dobrze silowac sie na reke?

przeciw, rece u gory splecione 1 to klade duza wiekszosc, a silowanie to stoje... poprostu nie umiem.. jest na to jakas rada 1 3 jeżeli moja wypowiedż ci pomogła, to daj mi soga i wejdż na http://www.pajacyk.pl , a następnie kliknij

Data: 2003-11-15 21:22:48 | Dział: Strongman | Autor: Xpufcio | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 3555 |

Jak zrobic sobie kratke na brzuchu?

czesc. mam pytanie jakie cwiczenia byscie polecali na miesnie brzucha , aby wyrobic sobie tzw kratke na brzuchu w warunkach domowych. chodziloby mi o gotowy juz zestaw na miesnie brzucha. pozdro

Data: 2002-02-17 10:16:59 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: SFD | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 3555 |

Jak wykonywac powtorzenia w aw6 [ 6 waidera]

4 ćwiczenie 5 ćwiczenie 5 15 zmian 6 ćwiczenie i tak 6 razy, dzięki czemu uzyskujemy serie po serii możemy zrobić sobie przerwę. naszym zdaniem dają one o wiele lepsze efekty kiedy robimy je według naszej ideologii. nie obciążamy wtedy

Data: 2008-10-01 21:39:39 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: xlineage | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3553 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Ostatnio wyszukiwane: fibroma na piersi | VW ALPHA kody do radia | siłownia w piotrkowie | ile to jest 5 gram kreatyny | xxl gainer | juice and gym | FABRYKA FORMY poznan | pierwsze doznania THC | ręczny impulsownik kinetyczny z naprowadzaniem trzonkowym | praca silnika kawasaki zx9r | origami moje prace | klub a siłka | bieganie na redukcje | co to sa koszulki | jak zrobić sobie gips na reke | witaminy na uodpornienie | shimoda karate na pomorzu | shuttle run test | bolą mnie piszczele podczas biegania | co zrobić żeby mieć szczupłe uda