Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jak zrobić ładny brzuch

Strona 2 z 5000

  • Jak podczas zimy zrobic płaski brzuch???

    siemka mam pytanie jak podaczas zimy zrobic płaski brzuch chodzi mi o to zeby zrzucic troche tłuszczu z brzucha oraz postarac sie zrobic kaloryfer jakie cwiczenia robic aby ten cel osiagnąć dziki za odpowiedzi radek

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 3617| Data: 2006-09-01 11:59:26| Liczba SOGów: 2
  • Jak zrobić stojaki do ławki z drewna ?/

    siemka robie ławke prostą z drewna ale niemam pojęcia jak dorobic stojaki projekt ławki już mam i drewno też. tylko wogule niemam pomysłu jak zrobić sotjaki 2 doradzcie pozdro. 7 7

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 7639| Data: 2008-08-17 22:19:03| Liczba SOGów: 0
  • Jak zrobić z siebie bosa ?

    mam pytanie jak zrobić z siebie bosa chodzi mi o to że mam dużo siły sporo masy 15 lat i rok ćwiczę wytrwale na siłowni , tyle że np jak

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 6179| Data: 2008-07-20 17:59:39| Liczba SOGów: 3
  • Jak zrobić własną ławeczke

    witam mam pytanie jak zrobić własną ławeczke ale może z drewna : ponieważ mam bardzo dużo drewna a niechce go spalić także pomyslałem zeby

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 6736| Data: 2008-06-05 14:04:33| Liczba SOGów: 0
  • Jak zrobic własną siłkę?

    czy ktos moze mi podac link do postu w którym któryś z uczestników forum opisał jak zrobić samemu swoją domową siłownię tzn. wymiary ławki, stojaków itp.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 6815| Data: 2005-02-16 12:09:00| Liczba SOGów: 1
  • Jak zrobić rzeżbe klatki

    jak zrobić rzeżbe klatki piersiowej zeby była fajnie zarysowana jakie cwiczenia

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 6613| Data: 2007-11-23 17:25:45| Liczba SOGów: 0
  • jak zrobić skos?

    no i doszedłem wraz z moim starym, że przyda zrobić się skos, ale kompletnie nie mamy pojęcia jak się do tego zabrać, na czym ma polegać, etc. może ktoś napisze tu mniej więcej, jak zrobić ławkę regulowaną, jakieś zdjęcia, etc będę wdzięczny

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 5579| Data: 2008-07-14 16:08:13| Liczba SOGów: 1
  • jak zrobic diete 1600kcal

    panie i panowie male pytanko jak zrobic diete 1600 kcal jakie produkty dobrac jak to ulozyc z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 6077| Data: 2007-08-13 09:25:52| Liczba SOGów: 2
  • jak zrobić fikołka

    nie wiem jak zrobic fikołka w przód a tym bardziej w tył baradzo prosze o porade

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 6001| Data: 2010-07-30 12:47:39| Liczba SOGów: 0
  • Jak zrobić dobry brzuch?

    witam serdecznie.... mam 15 lat i trenuje boks od 2 lat... nie wiem jak pozbyć się tkanki tłuszczowej w okolicach brzucha. dużo trenuje ok. 4 razy w tygodniu po 1.30 godz. chciałbym wyżeżbić

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2726| Data: 2008-06-10 16:10:47| Liczba SOGów: 0
  • Jak zrobić kaloryfer w 3 miechy ?

    witam! mam 15 lat, 178 cm wzrostu, 62 kg, bf 15 %. jak zrobic kaloryfer w ciągu tych 3 miesięcy jakie ćwiczenia robic na brzuch

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2156| Data: 2013-10-26 10:46:51| Liczba SOGów: 0
  • jak zrobic gryf i ciezarki

    siema jestem poczatkujacy i chcialbym zrobic swoja silownie bo mi mama nie chce dac na zaden sprzet wiec postanowilem zrobc swoja:p chcialbym zrobic gryf i ciezarki napiszec jak zrobic

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 4042| Data: 2012-06-07 16:38:11| Liczba SOGów: 1
  • jak zrobić pożądną uchi matę??

    witam. pytanie do fachowców, w którym momencie i jak zrobić dobrą skuteczną uchi matę. problem w tym że jak już ustawię się bokiem do przeciwnika żeby było łatwiej się

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 4581| Data: 2003-10-20 09:10:49| Liczba SOGów: 2
  • JAK ZROBIC ŁAWKE DO BARKOW

    jak zrobic samemu laweczke do barkow pomozcie ; macie jakies propozycje albo projekty

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 4386| Data: 2009-03-12 12:38:23| Liczba SOGów: 1
  • Jak zrobić salto?

    hejka wszystkim.mam prosbe jesli ktos muglby przeslać mi e maila lub wiadomosc na gg 3094232 jak zrobic salto do przodu!!! pozdr

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 4356| Data: 2004-08-19 22:53:20| Liczba SOGów: 0
  • jak spalic tylko brzuch

    chciałbym sie dowiedziec jak spalic tylko brzuch ..wiem ze jak sie spala tkanke tłuszczową z brzucha to i sie spala z reszty ciała tłuszcz ale u mnie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2716| Data: 2003-06-02 21:19:26| Liczba SOGów: 4
  • jak zrobic sownice na nogi pomocy!

    ktoś wie jak zrobić suwnice na nogi macie może jakieś zdjęcia

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3299| Data: 2007-09-13 21:34:41| Liczba SOGów: 0
  • Jak zrobić Morote seoinage podczas walki???

    mam pytanko jak zrobić morote seoinage podczas walki tzn. jak z blokować dyszle przeciwnika do zrobienia tego rzutu. pytam się bo rzut

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2589| Data: 2003-10-23 21:52:13| Liczba SOGów: 0
  • jak zrobić taki bok klatki

    jak zrobić taki bok klatki: http://galeriekulturistiky.webz.cz/arnold/arnold%2011

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3072| Data: 2004-11-26 00:06:26| Liczba SOGów: 0
  • JAK ZROBIC ŁAWECZKE DO BARKOW?

    jak zrobic samemu laweczke do barkow pomozcie ; macie jakies propozycje albo projekty

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2964| Data: 2009-03-12 12:39:27| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}