Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jak zmierzyc cisnienie

Strona 9 z 5000

  • jak brac winstrol ???

    mam pytanie jak brac winstrol chodzi mi o tabletki tak jak mietka po posilkach czy inaczej

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 21306| Data: 2003-10-02 22:47:41| Liczba SOGów: 0
  • Jak bardzo szybko schudnąć?

    już prawie 20.12 czyli ok. 10 dni do nowego roku. jak schudnąć ok 7kg, a minimalnie 5kg do sylwestra i nie stracić przy tym ,,dobrego wyglądu jak znacie

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 45199| Data: 2003-12-17 21:38:06| Liczba SOGów: 2
  • JAK CWICZYC NA KAPTURY??

    mam takie pytanko jak cwiczyc najlepij na kaptury zeby zrobic sobie dobrze na nich mase jakie cwiczenia sa na ta partie miesni najlepsze i jak ej wykonywac ile powtorzen itd

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 37944| Data: 2004-02-01 20:13:50| Liczba SOGów: 6
  • Jak zrobić duże mięśnie klatki pierśiowej ???

    witam. moze temat juz dosyć częśto poruszany na forum, ale interesuje mnie coś więcej. zasadniczo to kazdy wie w jaki sposób rozbudować swoje mięśnie klatki piersiowej, natomiast ja chciałbym powiększyć je po wewnętrznych stonach. mam

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 22831| Data: 2004-02-08 13:33:21| Liczba SOGów: 0
  • Jak sie dostac do ABW

    mam pytanie jak się dostać do abw szukałem na forum ale nie znalazłem :/ wiec pytam. jakie maja warunki fizyczne jakie testy i czy trzeba mięć plecak wielki jak cala polska pozdrawiam

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 48041| Data: 2004-03-19 07:12:12| Liczba SOGów: 1
  • Inormacje o tym jak sie mierzyć.

    części ciała w odniesieniu do obwodu bioder obwód klatki piersiowej w stosunku do obwodu bioder powinien się mieć jak 10:9 czyli przy obwodzie 100 cm w klatce piersiowej, obwód bioder 90 cm średnia obwodów obu przedramion powinna

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 38145| Data: 2004-05-18 15:11:58| Liczba SOGów: 9
  • efedryna .jak ją zdobyć.

    siemka mam takie pytanie czy efedryne,tussipect albo tauryne można dostać bez recepty a jak tak to w jakiej cenie. i jak działa może ma działanie podobne do amfetaminy pozdr...

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 25628| Data: 2004-06-19 21:25:25| Liczba SOGów: 10
  • Biceps, Triceps - Jak trenować by mieć dużą łapę? :-)

    witam! chciał bym się do was skierować z pytaniem drodzy czytelnicy, jaki trening należy stosować na biceps, triceps, ewentualnie coś innego, aby obwód ręki stawał się jak największy jeżeli

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 59957| Data: 2004-09-13 19:37:28| Liczba SOGów: 3
  • Kaloryfer na brzuchu? Co i jak ...

    witam! mam do was kilka pytań a w szczególnosci do tych co wiedzą jak ćwiczyć by mieć fajnie umięśniony brzuch tzw kaloryfer . jak czesto trenować i jakie ćwiczenia polecacie jestem otwarty na propozycje z gory dzieki:]

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 26111| Data: 2004-11-21 14:25:41| Liczba SOGów: 1
  • Szerokie biodra - jak z tym walczyć ?

    biodra chyba tak to się nazywa i odkłada mi się tłuszcz na bokach i to w taki sposób, że wygląda całkowicie... jak z nim walczyć aktualnie robię redukcję, chudnę z całego ciała, ale chciałbym się i tego pozbyć. osoba o mojej budowie nie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 22055| Data: 2005-02-02 09:55:07| Liczba SOGów: 0
  • Ketoza - co to i jak powstaje

    tłuszczowych w mitochondriach komórek wątroby i przyłączenia dwóch cząsteczek acetylokoenzymu a. owe ciała ketonowe, jak się o nich czasem mówi, są wraz z krwią transportowane do różnych tkanek i tam ulegaj ą ponownemu przekształceniu do

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 44909| Data: 2005-02-05 14:15:54| Liczba SOGów: 9
  • Jak urosnąć kilka cm?

    czy jest to jeszcze w tym wieku możliwe dodam, że kasa nie gra tu żadnej roli może to być zarówno coś bardzo drogiego, jak i bardzo taniego byle działało i było dość bezpieczne zarówno jakieś treningi/urządzenia, jak i chemia . pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 23050| Data: 2005-02-22 19:37:20| Liczba SOGów: 1
  • bieżnia mechaniczna jak ćwiczyć?

    poziomie chodze po niej 25 min. tj. mniej wiecej 1,500 km po czym wysiadam!!!nie wspomne ze zaczynałam od 5 min. jak na niej ćwiczyć zeby były efekty dodam że chce schudnąć wszedzie.ćwicze 5x w tygodniu ale chciałabym zwiekszyć czas ale nie

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 26399| Data: 2005-02-24 09:45:40| Liczba SOGów: 0
  • mięśnie brzucha-jak często ćwiczyć???

    witam, niech mi ktoś powie jak często powinno się ćwiczyć mięśnie brzucha żeby były jak najlepsze efekty czy ćwiczenie ich tylko 3x w tygodniu daje oczekiwany efektt czy trzeba to robić częściej może nawet codziennie

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 36041| Data: 2005-05-20 14:25:20| Liczba SOGów: 0
  • 20 zasad jak ćwiczyć

    ci zrobić w prawidłowy sposób określoną sobie za cel liczbę ruchów. 3 unikaj niebezpiecznych ćwiczeń takich jak wyciskanie zza karku, podciąganie sztangi wzdłuż tułowia, rozpiętki, podciąganie sztangi w opadzie, przysiady na suwnicy smitha,

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 33018| Data: 2005-06-10 21:41:58| Liczba SOGów: 3
  • Jak oddychac przy pompkach i wyciskaniu?

    wdech robimy przy opuszczaniu a wydech w czasie wyciskania.jednak na niektorych stronkach jest napisane odwrotnie.jak sie ma oddychac prawidlowo bo wiadomo, ze w tym cwiczeniu jest to bardzo wazne.i jeszcze jedno, jak oddychac robiac pompki z gory

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 23581| Data: 2005-09-03 11:45:28| Liczba SOGów: 2
  • Jak pozbyć się zakwasów???

    witam.tak jak w temacie jak pozbyć się zakwasów oczywiście w krótkim czasie.dzia i pozdrawiam:

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 27065| Data: 2005-09-04 21:37:36| Liczba SOGów: 0
  • JAK ZRZUCIĆ BRZUCH I BOKI??? POMOCY

    mam problem z brzuchem... i bokami trochę mam narośli na brzuchu i po bokach.. kiedyś miałem kratkę jak w kaloryferze ale miałem operacje które uniemożliwiły mi przez ponad rok jakichkolwiek ćwiczeń związanych z napinaniem

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 42560| Data: 2005-11-05 18:42:02| Liczba SOGów: 1
  • ekto endo mezo jak to jest?

    jak dowiedziec sie jaki typ budowy mam , czy jestem ektomorfikiem , endomorfikiem czy mezomorfikiem ogolnie niewiem co znacza te wyrazy zadajcie jakies pyt. to odpisze jaka mam budowe , jak lapie tluszcz etc bo chyba o to chodzi 14

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 23024| Data: 2005-11-13 21:32:11| Liczba SOGów: 0
  • jak szybko schudnąć????

    witam. mam 20 lat , wzros 176 cm i waga 84kg!!!!! chciałbym schudnąć conajmiej jakieś 10 kg tylko nie wiem jak to zrobić...uwielbiam dużo jeść nie potrafie sie opanować...kondycji mam 0 37 poprostu

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 210384| Data: 2006-02-02 22:35:37| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}