Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jak zmierzyć

Strona 1 z 5000

  • Jak zmierzyć siłę ciosu ?

    no więc : mam pytanko jak zmierzyć siłę ciosu czy wogule się da , czy jest jakaś określona jednostka np. newtony , dźule itp. ... z góry dzięki

    Odpowiedzi: 40 | Ilość wyświetleń: 17694 | Data: 2005-10-30 22:03:16 | Liczba SOGów: 2
  • Jak zmierzyć bf%?

    jak zmierzyć procentową zawartość tkanki tłuszczowej podobno są do tego jakieś analizatory, ale gdzie można je dostać i ile mniej więcej kosztują najtańsze ale takie, które podają prawidłowy wynik i przy jakiej zawartości procentowej tkanki

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 11512 | Data: 2005-12-13 12:52:24 | Liczba SOGów: 0
  • jak zmierzyć talie

    jak zmierzyć talie i biodra

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 3070 | Data: 2010-08-23 14:53:15 | Liczba SOGów: 0
  • Jak zmierzyć biceps??

    mam pytanie jak sie mierzy biceps napiety czy nie napiety hyh odp...

    Odpowiedzi: 56 | Ilość wyświetleń: 31741 | Data: 2004-08-15 19:44:33 | Liczba SOGów: 2
  • Jak zmierzyć poziom tkanki tłuszczowej?

    witam! w jaki sposób mogę zmierzyć poziom tkanki tłuszczowej domowym sposobem mam do dyspozycji tylko centymetr krawiecki i wagę. macie na to jakąś receptę jak to zrobić pozdrawiam: mariusz

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 9836 | Data: 2006-08-09 13:26:27 | Liczba SOGów: 1
  • Poziom tłuszczu ? Jak mierzyć ?

    witam, mam pytanie jak zmierzyć poziom tkanki tłuszczowej w organiźmie mam boczki i brzuch chciałbym to zrzucić ale mam grubą skóre bo wcześniej za szybko schudłem w 2 miesiace 20kg!! trudno mi zrzcucić nie jest. proszę o odpowiedź. pozdro

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 9666 | Data: 2008-01-19 19:51:51 | Liczba SOGów: 0
  • Jak zmierzyć sobie wyskok

    witam mam pytanko jak można zmierzyć sobie wsykok

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 4963 | Data: 2004-10-06 19:28:48 | Liczba SOGów: 0
  • Jak zmierzyć grubość gryfu?

    wybrać z taką samą grubością chodzi mi o to żeby pasowały ciężarki bo troszkę kosztują . czy macie sprawdzoną metodę jakzmierzyć bo różnica między 2.6cm a 2.8cm jest mała.

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 2495 | Data: 2007-06-17 19:46:11 | Liczba SOGów: 0
  • Jak zmierzyć bf%

    teraz masować czy redukować. w sumie zbliża się lato, więc większość z was pewnie jedzie redukcję/rzeźbę. chciałbym zmierzyć sobie bf i wiedzieć ile mięśnia zostanie po redukcji. nie mam jednak pomysłu gdzie ten bf mogę zmierzyć zależy mi na tym,

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 524 | Data: 2013-05-07 16:02:27 | Liczba SOGów: 1
  • jak zmierzyć % tłuszczu

    witam niewiem czy to dobry dział ale coz . zastanawiam sie ile mam % tłuszczu konkretnie jak to zmierzyć nieczaje tego jedno jest pewne mam bardzo niski pozom tłuszczu tylko obchodzi mnie dokładnie ile % ok pozdro narazie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1736 | Data: 2006-03-01 19:57:05 | Liczba SOGów: 0
  • Jak sie mierzy poziom bf?

    witam chciałbym sie dowiedzieć jak zmierzyć poziom bf i czy to wogóle sie jakoś mierzy, bo jetsem ciekawy. pozdrawiam:

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 4480 | Data: 2007-10-09 22:59:28 | Liczba SOGów: 0
  • Jak zmierzyć dłoń

    mam takie pyt jak zmierzyc obwod dloni bo chce kupic sobie rekawiczki w sklepie sfd a nie chce zeby byly nie dobre czytalem posty o tym

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 3802 | Data: 2005-04-02 20:01:10 | Liczba SOGów: 1
  • Zwolniony metabolizm? Jak naprawić?

    ankieta: wiek :25 waga :55,7kg wzrost : 155cm obwód w biuście 1 : 91 obwód pod biustem : niestety obecnie nie mam jak zmierzyć obwód talii w najwęższym miejscu 2 : 71 obwód na wysokości pępka : 82 obwód bioder 3 : 91 obwód uda w

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 1154 | Data: 2013-03-05 11:49:42 | Liczba SOGów: 0
  • Jak zmierzyć dawkę XP ??

    chciał, że w śodu nie było miarki :/ : przesypywałem kopałem i szukałem no i nie ma. więc chciałbym się dowiedzieć jak odmierzyć porcję 18,5g. zaznaczam że nie mam do dyspozycji żadnej wagi. może jakieś porónanie np. 1 miarka = kieliszek

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 1267 | Data: 2007-10-05 09:28:58 | Liczba SOGów: 0
  • Jak zmierzyć poziom glikogenu w organizmie?

    tak jak w temacie, istnieje na to jakiś sposób są dni kiedy muszę utrzymać poziom glikogenu na poziomie 70mmol/kg a są dni kiedy 40mmol/kg.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1148 | Data: 2012-08-06 21:12:50 | Liczba SOGów: 0
  • jak zmierzy % obtluszczenie ?

    zastanawia mnie jak mozna to obliczyc . ktos pisze np. waze 80 kg i mam 10% obtluszczenia .jak to zrobic adik

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 745 | Data: 2004-01-11 01:20:28 | Liczba SOGów: 0
  • Jak zmierzyć swoją aktualną siłę na początku planu treningowego?

    witam was! mam lamuserskie pytanie jak wykonać pomiar siły poszczególnych partii mięsni przymierzam się do notowania swoich postępów siłowych i nie wiem jak

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 551 | Data: 2012-10-20 16:08:34 | Liczba SOGów: 0
  • Jak walczyć z otłuszczeniem na brzuchu

    oponka na brzuchu pozbądź się jej. z czym to się je i jak skutecznie walczyć z tłuszczem. autor charles poliquin chcesz się pozbyć zbędnej tkanki tłuszczowej istnieje

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 19931 | Data: 2011-10-13 18:31:44 | Liczba SOGów: 2
  • Facet w liczbach - idealne proporcje

    rozmiarach, przyciąga uwagę kobiet. atrakcyjność to przede wszystkim prawidłowe proporcje. od nas dowiesz się, jakie powinno być doskonałe ciało mężczyzny. wysocy górą nie ma zgodności, co do idealnego wzrostu mężczyzny. jedno jest jednak

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 49269 | Data: 2009-06-25 10:52:27 | Liczba SOGów: 5
  • WACH ZMIERZY SIĘ Z WŁADIMIREM KLICZKĄ!

    jak dowiedziała się redakcja bokser.org, mariusz wach 27 0, 15 ko podpisał kontrakt na walkę z władimirem kliczką 58 3,

    Odpowiedzi: 448 | Ilość wyświetleń: 16452 | Data: 2012-08-02 21:15:50 | Liczba SOGów: 10

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}