Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jak zlikwidowac boczki

Strona 1 z 5000

  • Jak zlikwidowac tluszcz z brzucha??

    witam mam takie pytanie jak zlikwidowac tluszcz z brzucha nie tracac przy tym nic z biecepsow i klaty i barow gdyz te dwie czesci na maxa robie przy

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 7419| Data: 2006-03-14 17:20:43| Liczba SOGów: 0
  • jak zlikwidować znużenie potreningowe

    jak zlikwidować znużenie potreningowe kiedy wracam z siłki czeka mnie nauka :/ klasa maturalna no a nie bardzo mi wchodzi bo ciągle ziewam i chce mi się spać, jestem zmęczony :/ stosuję mzb 1kaps na wieczór i nic więcej, macie jakieś sposoby sogi

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 2392| Data: 2008-01-07 19:22:32| Liczba SOGów: 2
  • oczy jak u ćpuna

    pojde spac, wyspie sie odpowiednio nie za długo i nie za mało i jest git. ale ten kolor do okoła oczu mhm ktos wie jak to zlikwidowac w sumie nie przeszkadza mi to ale jak mozna to chciałbym jakos przeciwdziałac temu. wiec jeszcze raz... oczy

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 7882| Data: 2005-11-24 22:16:58| Liczba SOGów: 2
  • Jak zgubić boczki (facet)

    dietą, to co jem, na pewno nie ułatwia powrotu do normalności. czy możecie poradzić co i kiedy jeść oraz jakie ćwiczenia stosować z góry dzięki i pozdrawiam wszystkich. płeć : mężczyzna wiek : 23 waga : 81 wzrost :

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 23866| Data: 2010-09-01 10:58:23| Liczba SOGów: 2
  • otyłosc typy gruszka jak zlikwidowac?

    otyłosc typu gruszka jak to zlikwidowac duzo tłuszczu w okolicach posladkow i ud. czy ktos moze doradzic jak otyłosc tego typu zredukowac jakimi

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 6742| Data: 2009-11-13 17:30:52| Liczba SOGów: 0
  • jak zlikwidowac odstajacy kuper?

    wlasnie.. mam za***iscie odstajaca dupe.. jako facet!! ja rozumiem kobitki ze musza miec.. ale moj jest taki odstajacy.. i teraz pytanie.. czy sa jakies cwiczenia

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 4430| Data: 2004-03-11 19:46:19| Liczba SOGów: 0
  • jak zlikwidowac ten bol?

    czesc!!! powiedzcie mi czy mozna jakos zlikwidowac albo zmniejszyc bol miesnia po zastrzyku bo juz mnie on denerwuje cwiczyc normalnie nie mozna.

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1142| Data: 2005-12-20 14:10:35| Liczba SOGów: 1
  • Jak zgubic ?

    pytanie moje ; jak zgubic boczki tzn ten nadmiar masy powyzej pasa, po obu stronach brzucha. bo wsumie brzuszek mam plaski wyrzezbiony i wogole lajt, ale wlasnie te boczki mnie wkur.... : jakie cwiczenia wykonywac zeby sie ich pozbyc

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 3758| Data: 2005-11-15 19:37:24| Liczba SOGów: 0
  • Jak zwalczyć boczki

    witam! chciałem się dowiedzieć jak skutecznie zwalczyć boczki chodzi mi dokładnie o brzuch jakimi ćwiczeniami

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1642| Data: 2011-02-15 21:13:22| Liczba SOGów: 1
  • 'boczki'

    witam, ja z takim zapytaniem może już był topic jak zgubić boczki są jakieś konkretne ćwiczenia na to ;

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1858| Data: 2008-12-19 18:34:08| Liczba SOGów: 0
  • Jak spalić "boczki" nad podśladkami?

    brzuch mam płaski a to co boków wystaje to udreka.jak sie tego pozbyc jakie cwiczenia stosowac zeby jak najszybciej sie tego pozbyc

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 16269| Data: 2005-06-01 16:21:28| Liczba SOGów: 0
  • Jak zlikwidować ŁUPIEŻ ???????????????

    mam łupież od pewnego czasu nie wiem od jakiego ale bardzo długo co mnie nie cieszy wcale ; prubowałem go usunąć 3 różnymi szamponami head & schoulders , nizoral

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 9090| Data: 2004-12-29 01:26:29| Liczba SOGów: 0
  • POMOCY jak zlikwidowac obwisle czescie ciala pozostale po szybkim schudnieciu?!

    witam! nie wiem, do kogo sie zwrocic, wiec pisze tutaj! problem mam nastepujacy: jakis czas temu zgubilam sporo kilogramow przez diety, bez zadnych cwiczen. zostal brzuch i co najgorsze okropnie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3394| Data: 2007-09-28 20:50:47| Liczba SOGów: 0
  • jak zlikwidować ból w stawach ?

    /20031206010543 trenuję 5 razy w tygodniu.biorę kreatynę i podnoszę coraz większe ciężary. pojawiły się bóle w stawach łokciowych.co może być tego przyczyną i jak temu można zapobiec

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2039| Data: 2003-12-06 01:05:43| Liczba SOGów: 0
  • Brzuch - Efekt Wydetego brzucha Jak Zlikwidowac ??

    od roku regularnie trenuje i wszystko bylo by ok.. gdyby nie to ze dieta podczas mego rozpustnego zycia byla jak gowno .. piwo + fastfood i dochodzimy tutaj do sedna spawy :/ moj brzuch ma nadale podczas nawet diety redukcyjnej wydete

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1271| Data: 2009-11-19 11:36:41| Liczba SOGów: 0
  • JAK ZRUCIC BOCZKI HELP !!!!!

    witam jak w temacie chodzi mi o zrucenie boczków i brzuszka tez zaczolem w tym tygodniu 6 weidera i robię ćwiczenia np brzuszki

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 3171| Data: 2011-12-17 23:14:37| Liczba SOGów: 0
  • Jak stracić boczki?

    chce sie zapytac jak mozna pozbyc sie boczków jestem na diecie i trace wszedzie tylko nie na bokach! znacie moze jakieś sposoby żeby się ich

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1188| Data: 2012-05-01 21:01:04| Liczba SOGów: 0
  • jak zmienila mnie silownia

    mi glównie o takich co przychodza na silke pocwicza miecha idaja se spokój i chcialbym abyscie wzucali swoje fotki jak zaczynaliscie i obecna forme

    Odpowiedzi: 1802| Ilość wyświetleń: 1009452| Data: 2008-12-28 12:45:01| Liczba SOGów: 410
  • " Jak Bruce Lee nauczył nas, zmieniać ciało w broń." Black Belt Magazine

    3 tygodnie pojawił się świetny, świeży artykuł pt. how bruce lee taught us to transform the human body into a weapon jak w temacie napisany przez doktora chirurga ortopedę, roberta wanga is a board certified orthopedic surgeon and a diplomat of

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 4728| Data: 2015-09-26 22:56:18| Liczba SOGów: 8
  • Jak poszerzyć barki - czyli zrób z siebie godzillę

    początkowo była to moja odpowiedź na jeden z postów ale, że temat jest dość popularny, bo co jakiś czas ktoś o to samo pyta postanowiłem wydzielić temat i zrobić z tego osobne opracowanie. a więc dla wszystkich

    Odpowiedzi: 920| Ilość wyświetleń: 296392| Data: 2006-04-27 13:35:17| Liczba SOGów: 314

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}