Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jak zlikwidować rumieńce na twarzy

Strona 1 z 5000

  • Jak spalić tłuszcz na twarzy ?

    witam od jakiegoś czasu wyglądam jak jakiś bałwanek buli na twarzy : a nie chce być taki bułkowaty , da sie coś z tym zrobić

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 8797| Data: 2005-10-15 00:10:41| Liczba SOGów: 1
  • Tlusz na twarzy

    witam, mam takie dziwne pytanie jak spalic tlusz na twarzy dokladnie to chodzi mi o policzki od czasu kiedy bylem na diecie na mase troche mi sie powiekszyly... nie jestem gruby. jak ktos wie to prosze o pomoc... moze sauna

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1493| Data: 2004-08-16 04:33:32| Liczba SOGów: 0
  • popekane naczynka/rumien na twarzy , jakies rady co robic???

    pytanko do osob ktore wiedza o co chodzi ,lub slyszlay cos o tym ja kto ustrojstwo mozna wyleczyc laser czy moze jakies inne metody, bylbym wdzieeczny za wszystkie odowiedzi pozdrawiam a co ja jestem woltomierz zebyscie mnie do pradu

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 20810| Data: 2003-02-01 18:45:35| Liczba SOGów: 0
  • Plamy na twarzy...%-)

    siema! otóz jest taka sprawa 3 mój dobry kolega po wypiciu jakiejś ilości alkoholu wyglada jak potwór 7 tak poważanie to na twarzy wyskakuja mu jakieś czerwone plamy.nie sa to tylko

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 24792| Data: 2003-03-22 20:39:17| Liczba SOGów: 1
  • Co zrobic by schudnac na twarzy?

    co jesc i jak cwiczyc by schudnac na twarzy bo jestem ogolnie chudy, mam nienajgorsza rzezbe, a na twarzy wygladam jakbym warzyl zanacznie wiecej. pomozcie! bylbym niezmiernie wdzieczny za wszystkie wskazowki. pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 24419| Data: 2004-01-18 20:56:15| Liczba SOGów: 0
  • czy da się schudnac na twarzy ?

    witam mam pewien problem. jestem okragły na twarzy mam spore policzki. ogolnie mam okrągłą twarz. wiem dla kogoś moze to byc smieszny problem, ale chodzi o to że

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 36891| Data: 2006-12-01 19:41:23| Liczba SOGów: 3
  • Testosteron - czy faktycznie pomaga komuś kto nie ma zarostu na twarzy??

    słyszałem, że gdy ktoś ma za mały poziom testosteronu to może nie mieć zarostu na twarzy ewentualnie może i ma ale niewiele mu rosnie np broda i wąsy ja tak wlasnie mam . mi chodzi o to czy komuś z was

    Odpowiedzi: 65| Ilość wyświetleń: 32367| Data: 2011-05-09 23:35:36| Liczba SOGów: 5
  • jak przytyc na twarzy???

    witam. mam pytanie czy mozna w jakis sposob przytyc na twarzy odpowiednia dieta czy cos prosze was pomozcie!!! pzdr.

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 33220| Data: 2005-07-30 22:49:22| Liczba SOGów: 1
  • uczulenie na alkohol? stres? czerwone plamy na twarzy

    podczas stresu lub w cieplejszych pomieszczeniach zaczerwienienie również się pojawia natomiast już nie tak wyraźne jak w przypadku alkoholu no i raczej znacznie rzadziej. równie dziwne jest to, że czasem wypije i zaczerwienienia w ogóle nie ma.

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 21479| Data: 2011-12-13 21:22:57| Liczba SOGów: 0
  • Plamki na twarzy...po tradziku

    dlatego ze wyciskalem pryszcze..teraz sie ograniczam prawie nie wyciskam ale plamy strasznie wolno schdoza czy zna ktos jakis dobry preparat na to kupwoalem juz normaderm vichy 3x60zl pomaga ale chce cos lepszego, mam zamiar w lutym przejsc sie do

    Odpowiedzi: 48| Ilość wyświetleń: 32044| Data: 2005-01-17 11:41:50| Liczba SOGów: 0
  • Mam czerwona skóre na twarzy pomocy

    witam mam czerwona twarz i szyje naj bardziej powieksza mi sie to zaczerwienienie jak np jeste na zajeciach w szkole, twarz i szyje mam wtedy bardzo ciepła. wczesniej miałem tradzik. stosowałem kremy

    Odpowiedzi: 90| Ilość wyświetleń: 73895| Data: 2004-11-29 20:55:16| Liczba SOGów: 8
  • RUMIEŃCE!!!! POMOCY

    chciałem wam opisac swój problem. otóż od jakichś kilku lat mam rumieńce na twarzy sa to takie zwykłe rumieńce jakie maja niektórzy, nie byłby to dla mnie problem

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 8004| Data: 2003-08-26 14:09:24| Liczba SOGów: 0
  • Białe plamy na twarzy po solarium

    takie okrągłe które nie potafie opalic pierw miałem z jednej strony potem zrobiły mi sie z drugiej śmiesznie to wyglada jak ktos cos podobnego dostał niech odpowie narqa

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 16898| Data: 2004-08-10 22:34:10| Liczba SOGów: 1
  • bardzo mocny zarost na twarzy

    815 http://allegro.pl/item412132469_braun_815_hit_salon_czestochowa.html o ile z jedno dniowym zarostem radzi sobie jako tako czesto na szyi zostawia pojedyncze wloski ktore scinam pozniej zwykla golarka to jak juz mam zarost dwu dniowy to

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 15793| Data: 2008-08-04 11:04:01| Liczba SOGów: 0
  • 12 najlepszych rad jak poprawić podciągnie na drążku

    12 najlepszych rad jak poprawić podciągnie na drążku szybki sposób na rozwój siły ruchów z grupy pull przyciągających by charles

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 24386| Data: 2011-11-14 21:12:15| Liczba SOGów: 5
  • Jak najszybciej przybrać na masie?

    tak jak w temacie, zależy mi na jak najszybszym przybraniu na masie. mam 17lat, waże około 60kg, 180cm i ogulnie jestem szczupły

    Odpowiedzi: 55| Ilość wyświetleń: 21042| Data: 2008-05-14 17:42:48| Liczba SOGów: 1
  • czerwone plamki na twarzy....

    witam mam 28 lat i jako tako pryszczy juz nie mam ale walcze z takimi małymi plamkami na twarzy czerwone czy to są zaskorniki mam tłusta cere

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 8209| Data: 2007-08-26 20:07:50| Liczba SOGów: 0
  • [ART]Jak uformować ochraniacz na zęby

    witam. w tym temacie chciałbym wyjaśnić wam jak uformować ochraniacz na zęby, popularnie zwany szczęką. na wstępie powiem, że najlepiej kupić szczękę pojedynczą,

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 33035| Data: 2010-02-17 19:47:33| Liczba SOGów: 1
  • Jak zwiększyć odporność na ból

    jak zwiększyć odporność na ból bez środków farmakologicznych czy są na to jakieś specjalne treningi

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 19720| Data: 2004-05-11 18:22:25| Liczba SOGów: 3
  • Zarost na twarzy, a właściwie jego brak

    mam tylko lekki zarost pod nosem i na brodzie. gole go raz na 4 5 dni, bo wygląda nie zaciekawie. reszta twarzy gładka jak u 10 glatka. nie wiem czym jest to spowodowane, wszyscy moi koledzy mieli zarost już w gimnazjum, najpozniej w liceum.. a ja

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 13393| Data: 2012-07-28 22:15:47| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}