Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jak wyrobic sobie brzuch

Strona 1 z 5000

  • [ART] Uderz w Dukana - jak spieprzyć sobie zdrowie

    zaleca zwiększyć tą wartość znacznie, opierając dietę wyłącznie na białku, eliminując tłuszcze, węglowodany o wysokim jak i niskim ig. co najgorsze występują fazy diety, w którym zakazane jest spożywanie nawet zielonych warzyw! nie wiem, gdzie

    Odpowiedzi: 206| Ilość wyświetleń: 29226| Data: 2010-12-27 12:28:27| Liczba SOGów: 45
  • jak "wyrobic" plecy?

    witam cwicze juz jakis rok, z duzymi przerwami, jakies tam efekty sa ale mam male pytanko odnosnie plecow, albowiem chcialbym wyrobic sobie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1835| Data: 2010-10-11 20:47:16| Liczba SOGów: 0
  • brzuch w domu

    siema potrzebuje wyrobic sobie brzuch w domowych warnukach bo na silce i tak rozpiska napieta juz wystrczająco wiec chcialbym osignąc brzuch nie koniecnie wyrzezbiony ale wygladający na umiesniony i ,,zbity cos w tym stylu pomocy!!!

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1156| Data: 2008-06-05 15:24:49| Liczba SOGów: 1
  • Brzuch, jakie cwiczenia?

    witam. mam pytanie dotyczace meisni brzucha: jak moge wyrobic sobie brzuch inny sposobem niz a6w

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1374| Data: 2009-02-07 20:33:06| Liczba SOGów: 0
  • jak wyrobic sobie mase

    chce sobie wyrobic mase i sylwetke a nie wiem jak wmiare szybko moge to uczynić pomóżcie. p.s mam 16 lat i jak najbezpieczniej.

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 4643| Data: 2003-07-12 17:34:53| Liczba SOGów: 0
  • jak wyrobic twardy brzuch ale nie wyrzeźbiony?

    witam otóż chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość a jeżeli tak to jakie ćwiczenia robić aby brzuch był twardy ale nie wyrzeźbiony. trochę głupio to brzmi ale chciałbym aby brzuch był twardy umięśniony ale nie pocięty. z góry dzięki za odpowiedź

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1346| Data: 2012-08-30 11:13:13| Liczba SOGów: 0
  • Jak robić sobie samemu zastrzyki z oma albo teścia

    chciąłbym się zapytać jak robić sobie zastrzyki z oma w jakie miejce je sobie najlepiej wstzykiwać. ogólnie wszystko na ten temat

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 30414| Data: 2003-09-25 12:16:14| Liczba SOGów: 2
  • Jak zrobić dobry brzuch?

    witam serdecznie.... mam 15 lat i trenuje boks od 2 lat... nie wiem jak pozbyć się tkanki tłuszczowej w okolicach brzucha. dużo trenuje ok. 4 razy w tygodniu po 1.30 godz. chciałbym wyżeżbić

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2752| Data: 2008-06-10 16:10:47| Liczba SOGów: 0
  • jak spalic tylko brzuch

    chciałbym sie dowiedziec jak spalic tylko brzuch ..wiem ze jak sie spala tkanke tłuszczową z brzucha to i sie spala z reszty ciała tłuszcz ale u mnie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2746| Data: 2003-06-02 21:19:26| Liczba SOGów: 4
  • jak wyrzeźbić brzuch w domu??:(:(

    witam mam pytanie jak wyrzeźbić brzuch ćwiczeniami w domu,jestem początkujący w te klocki ale wiem że trzeba było nabrać trochę masy a wiec

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 10816| Data: 2008-01-08 13:03:43| Liczba SOGów: 0
  • Jak cwiczyc na cyklu

    + barki + kapyury czw: klata + triceps + przedramie pia: bicepsy + plecy sob: nogi cale barki + kaptory no i jak rozpisac sobie brzuch chcialem robic areobiszna szostka waidera lecz mi odradzono! co wy o tym sadzicie

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1258| Data: 2005-01-15 12:46:40| Liczba SOGów: 0
  • jak radzicie sobie na diecie redukcyjnej

    jak radzicie sobie na diecie redukcyjnej ja już robię 4 podejście do diety i po 4 5 dniach pękam i zaczynam jeść różne rzeczy, czyli normalny obiad, deser jakiś, itd : moja pasja to jedzenie ;d

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 1350| Data: 2015-01-25 14:18:01| Liczba SOGów: 1
  • HMB - jak i czy działa??

    jak to działa beta hydroksy metylomaślan hmb /fragmenty/ każdy, kto przez ostatnie kilka lat miał do czynienia z kulturystyką, słyszał o beta hydroksy beta metylomaślanie, popularnie zwanym hmb. ... sprzedawany w olbrzymich ilościach towar

    Odpowiedzi: 630| Ilość wyświetleń: 467093| Data: 2003-11-24 13:14:51| Liczba SOGów: 78
  • Jak co rozłożyć - prosze o pomoc

    nie. chcialbym zrzucic brzuch ale jednoczesnie wyrobic sobie reszte ciala. zatem krotka pilka z mojej strony: jaka taktyke zastosowac, najpierw sie jakos odchudzac,, czy odrazu zaczac cwiczyc i liczyc na to ze z brzucha samo zejdzie, czy

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1217| Data: 2008-06-01 11:24:57| Liczba SOGów: 0
  • Brzuch ... jak wyrobic jakies miesnie /spalic tluszcz

    stosunkowo chudy mam 65.5 66kg przy wzroście 177 178 cm w wakacje ważyłem i do listopada 62.5 63 kg mięśnie brzucha jakieś mam bo coś widać natomiast mam też na brzuchu tłuszcz odłożony , kiedy sobie siade no to wiadomo widac zwałki kiedyś

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 3897| Data: 2007-12-19 16:57:34| Liczba SOGów: 1
  • Grube uda i pośladki, ekstremalnie chude ręce - jak odpowiednio zrzucić tłuszcz?

    dostępnych tutaj wątków i podwieszone artykuły. niestety może jestem ćwiczeniowo intelektualnym niedorozwojem, albo jakimś innym kleką ale właściwie jedyne, co wynikło z owej lektury, to tylko metlik w głowie i parę teoretycznych informacji,

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 7313| Data: 2010-01-01 20:10:43| Liczba SOGów: 0
  • Brzuch

    stosuje diete na redukcje tluszczu 2500 kcal i chcialbym sobie wyrobic miesnie brzucha, pytalem trenera i mowil ze nawet jak bede codziennie brzuch trenowal to nie jest zle, jak moge zrobic taki dobry solidny trening na ten brzuch zaraz po treningu

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 1227| Data: 2012-10-30 22:35:32| Liczba SOGów: 0
  • Jesteś chudy a brzuch odstaje?? sprawdz

    genetycznie, ale na twoje zdrowie i wygląd silnie wpływają też czynniki środowiskowe, przede wszystkim liczba i jakość posiłków oraz aktywność fizyczna. jeżeli twój organizm ma genetyczne predyspozycje do odkładania zapasów energii w okolicy talii,

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 6745| Data: 2010-06-07 17:51:43| Liczba SOGów: 4
  • Jakieś ćwiczenia na klatke i brzuch

    witam mam 17lat 176wzrostu waga 80kg kupiłem niedawno atlas do cwiczeń i potrzebuje jakieś ćwiczenia zeby zbic brzuszek i wyrobic sobie fajna klatke i brzuch podajcie jakies dobre ćwiczenia jak na początek

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1785| Data: 2009-06-24 22:22:18| Liczba SOGów: 0
  • Dieta-prosze o pomoc.

    z nich ale mam problem nadal z ulozeniem wlasnej diety 2 jestem ektomorfikiem i mam bardzo malo tluszczyku. cwicze juz jakis czas i zalezy mi by wyrobic sobie brzuch zrobilem aerodynamiczna 6 weidera i robie teraz rozne cwiczenia na brzuch

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 1053| Data: 2008-07-12 21:18:05| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}