SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jak wydluzyc rece

  • Zasięg rąk bokserów- bujda na resorach.

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    a baty... Foreman młody czy stary walczył z bokserami którzy wchodzili mu pod ciosy...Zdaję się,że Forte dał pełen dystans.A Everett Martin ze starym też...(obu szło) Tyle,że jaką oni mieli obronę...Po tych walkach można obalić teorię wyżej tyle,że nie są to rzęsisto ofensywni bokserzy... nie są aż tak ofensywni...Po prostu Frazier robił wszystko,b

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 16501 Data: 2011-08-11 00:28:24 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia przegoniła LISUUUU -- New SPAM!!!

    Post
    Ladies SFD

    ej niż barki, głowa do tylu, spokojny oddech. Rohan, wypowiedz na forum sportowym Górna granica czasu to ten moment kiedy potrafisz się rozluźnić w biodrach. Na początku boisz się tam puścić bo masz wrażenie że się nam nogi oderwą ale jak dojdziesz do tego stanu to znaczy ze ćwiczenie spełniło swoja role i teoretycznie nie ma sensu wisieć dłużej."

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-09 12:09:09 Liczba szacunów: 0
  • Jak poszerzyć biodra?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Siema, znacie może jakiś sposób żeby wydłużyć ręce? Bo mam dziurawe kieszenie w spodniach i wypada mi telefon a w****ia mnie schylanie się A na poważnie, to tyle osób się głowi jak tu zrobić żeby biodra nie były szerokie albo żeby chociaż nie wyglądały na szerokie a Ty chcesz poszerzać?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 8112 Data: 2009-06-12 02:03:31 Liczba szacunów: 0
  • TRENING NÓG

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    O tym, że sylwetka zarówno mężczyzny, jak i kobiety powinna być proporcjonalna i harmonijna nie trzeba chyba nikomu przypominać. Namiętne trenowanie tylko górnej części ciała - mięśni klatki piersiowej, pleców oraz ramion, przy jednoczesnym zaniedbywaniu mięśni kończyn dolnych doprowadzi do sytuacji, w której sylwetka będzie nieproporcjonalna, przy

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 10180 Data: 2016-12-30 22:04:03 Liczba szacunów: 0
  • Cwiczyć nogi, czy nie ćwiczyć nóg - oto jest pytanie ;P

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    O tym, że sylwetka zarówno mężczyzny, jak i kobiety powinna być proporcjonalna i harmonijna nie trzeba chyba nikomu przypominać. Namiętne trenowanie tylko górnej części ciała - mięśni klatki piersiowej, pleców oraz ramion, przy jednoczesnym zaniedbywaniu mięśni kończyn dolnych doprowadzi do sytuacji, w której sylwetka będzie nieproporcjonalna, przy

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 17621 Data: 2016-12-30 21:54:53 Liczba szacunów: 0
  • NOGI a TESTOSTERON

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    O tym, że sylwetka zarówno mężczyzny, jak i kobiety powinna być proporcjonalna i harmonijna nie trzeba chyba nikomu przypominać. Namiętne trenowanie tylko górnej części ciała - mięśni klatki piersiowej, pleców oraz ramion, przy jednoczesnym zaniedbywaniu mięśni kończyn dolnych doprowadzi do sytuacji, w której sylwetka będzie nieproporcjonalna, przy

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-30 22:01:08 Liczba szacunów: 0
  • Trening na nogi - Dla początkującego

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    O tym, że sylwetka zarówno mężczyzny, jak i kobiety powinna być proporcjonalna i harmonijna nie trzeba chyba nikomu przypominać. Namiętne trenowanie tylko górnej części ciała - mięśni klatki piersiowej, pleców oraz ramion, przy jednoczesnym zaniedbywaniu mięśni kończyn dolnych doprowadzi do sytuacji, w której sylwetka będzie nieproporcjonalna, przy

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 15714 Data: 2016-12-30 22:08:47 Liczba szacunów: 0
  • schudłem, (foty 4,8,12) reaktywacja strona 12.

    Post
    Galeria Zdjęć
    PRO

    im. Wojciecha Korfantego 19 kwietnia. Staram się trenować ok 3 lub 4 dni w tygodniu i jest to dystans ok 10/13 km. (oczywiście co trening) Chciałbym ten dystans wydłużyć, ale jak sami widzicie nie ma na to możliwośći. Ostatni mój trening był w śniegu przy -7 stopni C. ale można dać rade ;) Co do tych słodyczy i tych wszystkich pokus. Nie jem i już.

    Odpowiedzi: 186 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-22 20:56:06 Liczba szacunów: 0
  • Nogi a testosteron ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    O tym, że sylwetka zarówno mężczyzny, jak i kobiety powinna być proporcjonalna i harmonijna nie trzeba chyba nikomu przypominać. Namiętne trenowanie tylko górnej części ciała - mięśni klatki piersiowej, pleców oraz ramion, przy jednoczesnym zaniedbywaniu mięśni kończyn dolnych doprowadzi do sytuacji, w której sylwetka będzie nieproporcjonalna, przy

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 8317 Data: 2016-12-30 22:11:27 Liczba szacunów: 1
  • Trening Nóg--POMOCY!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    O tym, że sylwetka zarówno mężczyzny, jak i kobiety powinna być proporcjonalna i harmonijna nie trzeba chyba nikomu przypominać. Namiętne trenowanie tylko górnej części ciała - mięśni klatki piersiowej, pleców oraz ramion, przy jednoczesnym zaniedbywaniu mięśni kończyn dolnych doprowadzi do sytuacji, w której sylwetka będzie nieproporcjonalna, przy

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 5018 Data: 2016-12-30 22:07:17 Liczba szacunów: 0
  • Czy nogi az tak wazne?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    O tym, że sylwetka zarówno mężczyzny, jak i kobiety powinna być proporcjonalna i harmonijna nie trzeba chyba nikomu przypominać. Namiętne trenowanie tylko górnej części ciała - mięśni klatki piersiowej, pleców oraz ramion, przy jednoczesnym zaniedbywaniu mięśni kończyn dolnych doprowadzi do sytuacji, w której sylwetka będzie nieproporcjonalna, przy

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 5092 Data: 2016-12-30 22:08:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening nog a testosteron

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    O tym, że sylwetka zarówno mężczyzny, jak i kobiety powinna być proporcjonalna i harmonijna nie trzeba chyba nikomu przypominać. Namiętne trenowanie tylko górnej części ciała - mięśni klatki piersiowej, pleców oraz ramion, przy jednoczesnym zaniedbywaniu mięśni kończyn dolnych doprowadzi do sytuacji, w której sylwetka będzie nieproporcjonalna, przy

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 6976 Data: 2016-12-30 22:11:03 Liczba szacunów: 0
  • Odpowiedni trening nóg

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    O tym, że sylwetka zarówno mężczyzny, jak i kobiety powinna być proporcjonalna i harmonijna nie trzeba chyba nikomu przypominać. Namiętne trenowanie tylko górnej części ciała - mięśni klatki piersiowej, pleców oraz ramion, przy jednoczesnym zaniedbywaniu mięśni kończyn dolnych doprowadzi do sytuacji, w której sylwetka będzie nieproporcjonalna, przy

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 998 Data: 2016-12-30 22:08:30 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    seksualnych kompleksów. Sam jesteś w stanie wydłużyć swojego penisa, zwiększyć jego obwód, powiększyć wielkość główki i wzmocnić erekcję przy zachowaniu pełnej kontroli i bez jakichkolwiek skutków ubocznych. To nie bajka, powiększenie penisa jest możliwe. Nasze ćwiczenia które oferujemy nie są skomplikowane ani czasochłonne. Czy to w ogóle możliwe?

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-28 01:09:57 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    ięcić swój czas na obejrzenie filmików:) Rozumiem, że dzień I i II (filmy) są ok? Wczoraj nakręciłam filmik z hip thrust wersja amerykańska (ale powiem szczerze, iż nie wiem jaka jest różnica między zwykłym hip thrust, a amerykańskim) i czy taka pozycja może być (widziałam dziewczynę na jakimś filmie jak robiła w ten sposób), a wydaje mi się, że z

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-12 23:03:16 Liczba szacunów: 0
  • SpaceMM / redukcja

    Post
    Ladies SFD

    ka: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/7471a202b8c64b2eb14ba3ea230c9f64.jpg Uwagi: 1. Zaryzykuję stwierdzenie, że powoli zaczynam rozumieć o co chodzi. Napięłam mięśnie do granic, drżały jak osika, ale śmiało mogłam wydłużyć czas. Najbardziej czułam plecy, brzuch i nogi. 2. Nooo, poszalałam. 3. Tu też :) 4. I tu :) 5. Ćwiczę na piłce. W III serii nie dałam ra

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 7970 Data: 2012-10-09 08:29:16 Liczba szacunów: 0
  • Paatik – Bikini bez wstydu vs. Krata na lato

    Post
    Po 35 roku życia

    05.08.2017 DT Był znienawidzony DÓŁ:) Chociaż prawda jest taka, że jak przysiady ograniczyłam to mi się ten trening podoba. Zwiększenie powtórzeń przy Hip thrustach dało mi popalić. Za to dieta za węglowodanowa dzisiaj, ale smaczna i nie cukrowa. TRENING DÓŁ (A/B/C na zmianę na kolejnych treningach) aktualny trening ostatni na liście ROZGRZEWKA 1

    Odpowiedzi: 2063 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-05 17:23:40 Liczba szacunów: 0
  • Zaczać juz czas najwyższy i zmienić się na lepsze

    Post
    Trening dla początkujących

    ganie mięśni z boku tułowia i od wewnętrznej strony ud. • Stajesz w szerokim rozkroku, pochylasz tułów do przodu opierając dłonie na podłodze. Wyciągasz proste ręce jak najdalej do przodu i jednocześnie pchasz biodra do tyłu. Zadbaj, aby plecy były wyprostowane. • Siądz na ziemi, złącz stopy razem, kolana na zewnątrz, dociskaj k

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 9861 Data: 2009-03-18 14:21:54 Liczba szacunów: 0
  • jak urosnąć więcej

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a urosnąć (wydłużyć się) przez miesiąc o ok 2-3cm. To taka ciekawostka. Pozatym słyszałem, że pływacy robią sobie taką terapię wydłużającą - chodzą na specjalne przyżądy- tak jak w staerożytnych czasach przywiązują im ręce i nogi leżąc na stole i rozciągają wtedy ich, pozatym wiszą na drązku głową do dołu i na odwrót tzn. na rękach. -to także taka

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-07-14 23:00:11 Liczba szacunów: 0
  • (L)zouza // lifting steel with sex appeal//s.72,94,100//

    Post
    Trening dla początkujących

    + suplementacja jak zawsze, zioła TRENING Jako że siłowy w tym tyg 3 razy, liczba serii zmniejszona o 1 Przysiad 15x 25kg 15x 30kg 15x 35kg Łydki na maszynie 15x 45kg 15x 50kg 15x 60kg Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 15x25 15x30 12x35 Wznosy tułowia z opadu 15x10 15x10 15x10 Pomimo iż już miałam 15kg opanowane, zmieniłam trochę technik

    Odpowiedzi: 1282 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-06 20:38:02 Liczba szacunów: 0