Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jak trenowac na maraton

Strona 1 z 5000

  • SPAM ponownie otwieramy, gdyz szacunek do Dennisa Sivera epicki mamy

    ok moj pierwszy spam! tytul to suchar, ale przynajmniej oddaje w nim hold komu trzeba dupeczka w klimacie germanskim jawohl na czesc dennisa [img width=740 height=955]/sfd/images/2016/2/13/58b3a8fff8a447b3833e4af6f2f06fa9[/img]

    Odpowiedzi: 5002| Ilość wyświetleń: 124151| Data: 2016-02-13 19:46:55| Liczba SOGów: 43
  • Jak lepiej na mase: 3 czy 4 razy w tygodniu? Prosze o porownanie 2 planow.

    witam! prosze kogos o pomoc w rozwiazaniu dylematu zwiazanego z treningiem, jak to sie w zargonie mowi, na mase. znalaz mianowicie 2 fajne programy, jeden z pewnego postu a drugi z pewnego serwisu

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1451| Data: 2005-09-20 01:33:36| Liczba SOGów: 0
  • Jak trenowac i jakie brac odzywki by zyskac mase

    jak trenowac i jakie brac odzywki by zyskac mase witam! mam ogromna prośbe do tych ktorzy znaja sie na rzeczy. a wiec

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 4104| Data: 2005-05-06 17:15:30| Liczba SOGów: 1
  • jak trenowac zeby szybciej biegac??;]

    lubie biegac nie jestem najwolniejszy ale chcialbym bym byc jeszcze szybszy wie ktos jak to zrobic czy jak trenowac lub cos jesc ;]pomocy

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 19947| Data: 2005-03-20 11:48:50| Liczba SOGów: 0
  • Jak trenowac boks we 2 osboby ;)

    i 2 ochraniacze na szczenke i oczywiscie kumpla do sparow xd chce jeszcze dokupic worek trenigowy,tylko nie mam pojecia jak sie za to zabrac ile razy w tygodniu trenowac i jak trenowac prosze o jakis rady ; pozdrawiam

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 2851| Data: 2009-03-07 11:30:30| Liczba SOGów: 0
  • Co Wziasc na mase ? Jak Trenowac ? Jak Sie Odrzywiac ?>

    siema chcialem sie spytac was co brac najlepiej z odrzywek na mase..jaka diete przy tym sobie dac...i jak trenowac . jestem swierzy dopiero zaczynam cwiczyc i prosze was o pomoc

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1285| Data: 2006-09-02 10:35:27| Liczba SOGów: 0
  • Co teraz .. jak trenowac ?

    jak wiadomo wakacje goraco .. ciezko trenowac na maksa .... moim priorytetem jest masa .. zawsze trenowalem duzym jak dla mnie ciezarami i chcialem sie zapytac czy mniejszymi tez da rade jakos zrobic mase ...

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 1017| Data: 2004-07-07 23:52:26| Liczba SOGów: 0
  • Co i jak trenowac- zupełnie zielony

    witam jestem nowy na tym forum i nie wiem jak sie na nim dokładnie poruszac... wiec chce zaczac trenowac miesnie ramion i klatki piersiowej. mam hantle 7kg. moge

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1067| Data: 2007-09-08 19:09:12| Liczba SOGów: 0
  • Jak trenowac, aby tak wyglądac ??

    witam, jak trenowac aby tak wyglądac http://www.fotka.pl/osoba.php id=867748 budowa ] kozak !

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1657| Data: 2006-05-02 21:29:44| Liczba SOGów: 0
  • Jak trenowac gore klatki ?

    jak trenowac gore klatki w domowych warunkach, jezeli dostepne sa tylko sztangielki

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1223| Data: 2007-11-12 23:33:05| Liczba SOGów: 0
  • Jak trenowac klatke piersiową??

    witam!! chce dowiedzic się jakie cwiczenia wykonywac na środek klatki piersiowej można powiedziec ze dopiero zaczynam przygodę z siłownia, botrenuje

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 2920| Data: 2007-05-01 21:02:08| Liczba SOGów: 0
  • jak trenowac na mase

    cze jestem poczatkujacym siłaczem i nie mam pojecia jak plan se ułorzyc zeby cwiczyc na mase moja waga to 70 kg

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 6718| Data: 2004-10-17 12:17:29| Liczba SOGów: 0
  • Jak trenowac na rowerze żeby były efekty ?

    troche tkanki tłuszczowej niestety marnie mi to idzie. codziennie jeżdże na rowerze po około 40 50 km ze średnią 30km/h jak jest czas to więcej.po 2 msc nie widzę żadnego efektu. chciałbym się dowiedzieć co robię źle i ewentualnie co w tej jeździe

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1362| Data: 2012-06-24 21:54:08| Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia na przedramie - spis

    cwiczeń na łape aka papaje itp... zaczynając od ugniatania piasku do podnoszenia ciezarków na palcach. szukalem jakis treningów na przedramie zeby kazdy mięsień był wyrobiony ale nigdzie nie ma dokladnego opisu jak trenowac na dany odcinek np.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1626| Data: 2008-03-08 22:38:59| Liczba SOGów: 0
  • jak ćwiczyć na stepperze

    czy może ktoś odpowiedzieć na banalne pytanie jak ćwiczyć na stepperze obserwuję dziewczyny i każda ćwiczy inaczej. niektóre drepczą bardzo szybko, niektóre chodzą do

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 75903| Data: 2002-11-08 13:05:12| Liczba SOGów: 1
  • JAK można nauczyć się samemu pływać

    jak można nauczyć się samemu pływać

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 87670| Data: 2003-06-01 15:23:31| Liczba SOGów: 0
  • "Jak ćwiczyć na siłowni"

    jak ćiczyć na siłowni niedawno kupiłem tą książke i niejestem pewien co do zamieszczonych tam planów treningowych i tych seriprawie takih samych dla każdego ćwiczenia co sdzicie o tej książce

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 162042| Data: 2003-06-03 22:14:34| Liczba SOGów: 1
  • Jak skakać na skakance?

    witam. mam pytanie, jak można dojść do czegos takiego: http://www.youtube.com/watch v=u9jzy7y_tqw&mode=related&search= oczywiscie rozumiem

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 28901| Data: 2007-10-10 19:39:37| Liczba SOGów: 0
  • Trenuję karate jak trenować na siłce ??

    właśnie, trenuję już około 6 miesięcy karate shotokan i chciałbym pochodzić na siłke tylko nie wiem jak trenować na mase, siłe czy coś innego moje dane 180cm wzrostu 70 kg wagi, rzeźbe jako taką mam, bo mała kratka jest

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 3193| Data: 2005-05-14 12:42:56| Liczba SOGów: 2
  • Jak trenować na worku...

    siema, jak trenować na worku normalnie ćwicze boks tajski ale ostatnio mam problemy z kolanami, i chciałem coś boks poćwiczyć...

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2042| Data: 2008-12-24 21:54:02| Liczba SOGów: 4

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}