Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jak stosowac magnez

Strona 1 z 2

  • Duzy cykl jak stosowac wszystkie odzywki !!

    oraz pre workout przedtreningowy no expode no i oczywiscie podstawowe witaminy, cynk, magnez itp. moglibyscie napisac jak to stosowac nie bralem zadnych odzywek od roku i pozapominalo sie :

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 783| Data: 2012-10-05 14:56:02| Liczba SOGów: 1
  • Pytanie do Binia Magnez Wit. b6

    tak jak w temacie panowie mam magnez w prawdzie innej firmy niz olimp ale mysle to niewazne zwykly apteczny maglek b6. mam natomiast pytanie jak najlepiej stosowac ten suplement moze biniu bedzie potrafil doradzic pozdrawiam

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 930| Data: 2012-11-03 14:13:35| Liczba SOGów: 0
  • MEGA cykl jak to stosowac????

    no booster 750g hmb 200g glutamina 200g insulin gain 90 tab. i 4 kilo gainera. do tego witaminy,cynk plus magnez ale to caly czas bedzie. nie chce brac tego wszystkiego na raz. diete bede mial taka sobie z oczywiscie dodatnim bilansem na

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 716| Data: 2009-07-13 17:09:15| Liczba SOGów: 0
  • magnez na noc

    magnez +b6 w celu byc moze lepszej regeneracji. dawka nieduza 60mg 1 tab trening mam wieczorem, dosc poznym. jakis czas po posilku potreningowym lykam ten magnez i popijam woda od jakiegos czasu zmienilem wode zrodlana na mineralna.

    Odpowiedzi: 53| Ilość wyświetleń: 7508| Data: 2009-05-10 17:50:32| Liczba SOGów: 2
  • GABA, Magnez, Cynk, DAA

    cześc : mam pytanie co do dawek. mam gaba 750, daa, cynk i magnez stosowac to tak jak pisze na opakowaniu, czy może większe dawki daa będę jadł 3g rano, przed tren i na noc . tylko taka sprawa. budzę

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1113| Data: 2013-11-18 19:41:34| Liczba SOGów: 0
  • magnez w plynie

    jak stosowac jak stosowac jak stosowac

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 291| Data: 2014-11-10 18:16:05| Liczba SOGów: 0
  • jak stosowac magnez i witaminy.

    witam zazywam magnez firmy magnezin,oraz witaminy multitabs,mam pytanie w jakim odniesieniu do posilkow nalezy zazywac w\w wymienione.pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 4581| Data: 2007-10-14 21:12:29| Liczba SOGów: 0
  • pomocy tribulus

    rodzaju preparaty :biosterol ,testosetrol ,tribulusy ,boostery i bylo super po nich przed stosowaniem preparatow jakichkolwiek mialem wysokie libido i duzo naprawde duzo spermy jak zaczolem stosowac libido podwoilo sie sperma tez a po ostatnim

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1563| Data: 2009-03-19 14:34:25| Liczba SOGów: 0
  • HMBolon + gainer pomocy

    mam takie pytanie, czy taki zestaw : olimp hmbolon mega caps 30 kaps. hi tec whey mass gain folia 1500g jakis kompleks witamin i minerałów + magnez da mi jakieś efekty od razu powiem, że z dietą jest problem i nie mam możliwości jej

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 685| Data: 2008-09-28 18:38:10| Liczba SOGów: 0
  • magnez i potas w czasie brania clenu

    pany jak w temacie kiedy najlepiej stosowac w jakich porach i porcjach dzieki

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 453| Data: 2012-02-03 20:20:16| Liczba SOGów: 0
  • TRENING PIŁKARSKI - wszystko co Ci potrzebne by się rozwijać

    z pewnością kazdy z was chciał kiedys poprawić ,jakis element rzemiosła piłkarskiego,lecz nie wiedział jak się za to zabrać pisząc tą prace mam zamiar wam w tym pomóc

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 238772| Data: 2007-01-07 18:44:37| Liczba SOGów: 63
  • ZMA -"Brać czy nie brać?"

    witam 1 jak ostatnio zauwazylem,wiekszosc sportowców zaczyna rezygnowac z tego suplementu badz nie wiedzą,po co on jest...w

    Odpowiedzi: 564| Ilość wyświetleń: 312990| Data: 2006-05-10 23:25:42| Liczba SOGów: 137
  • Regeneracja stawów '' Sławomir Ambroziak''

    cissus przeprowadzone na szczurach pokazały, że nie występuje żadne działanie toksyczne nawet przy dawce tak wysokiej jak 2000 mg/kg wagi ciała. więc cissus jest nie tylko skuteczny, ale również w miarę bezpieczny, bez znaczenia czy w formie

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 3151| Data: 2014-09-27 22:52:28| Liczba SOGów: 0
  • WITAMINKI na cyklu.

    5 ampułek testosteronu prolangatum do cyklu, niż zaopatrzenia się w zaplecze suplów, witamin, składników do diety. jak wiadomo na opakowaniu czy ulotkach podana jest dawka dla przeciętnego szaraka , który nie zażywa sterydów, zatem jak zabierać

    Odpowiedzi: 73| Ilość wyświetleń: 8246| Data: 2006-04-24 12:42:57| Liczba SOGów: 17
  • Porozmawiajmy o dlugich cyklach

    witam jak w temacie chcialbym podyskutowac troche na temat dlugich cykli trwajacych po kilkanascie tygodni , chcialbym aby w

    Odpowiedzi: 74| Ilość wyświetleń: 5669| Data: 2007-04-12 00:31:56| Liczba SOGów: 12
  • Pierwszy cykl prop. Ważne pytania i sugestie!

    witam bardzo serdecznie wszystkich forumowiczów! jako, że postanowiłem przejść na ciemna stronę czyli pot. wejść w koks czy na bombe}: . mam do was szereg pytań, ale nie

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 683| Data: 2014-02-26 03:52:19| Liczba SOGów: 0
  • MOJE BOJE Z ECA!!!!!!xD

    niektore mijaja po 10dniu mniej wiecej trzesa sie rece, wysokie cisnienie, podwyzszona temperatura ciala, pocisz sie jak swinia, bezsennosc, brak apetytu, suche wargi.. masz klopoty z sercem nie wolno tego stosowac !!!!! wszystko ma trwac

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1450| Data: 2008-01-23 11:27:09| Liczba SOGów: 0
  • Kreatyna i kofeina - wlasny test

    i pozbyc sie maxymalnie szybko wody ktora zostaje zatrzymana w organizmie od zwiekszonego spozycia weglowodanow, oraz jak najbardziej uszczuplic zapasy glikogenu trening silowy, bez ww w diecie w miesniach. od poczatku ok 1 1,2g kofeiny

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 15478| Data: 2006-01-06 23:47:28| Liczba SOGów: 9
  • Ola81 - Dziennik - redukcja, poprawa wygladu

    witam serdecznie wszystkich!!! od jakiegos czasu zwiedzam forum sfd.pl, czytam i ucze sie 3 mysle ze dojrzalam w koncu do zmiany, tzn zmiany mojego

    Odpowiedzi: 97| Ilość wyświetleń: 4074| Data: 2010-02-26 17:06:18| Liczba SOGów: 2
  • zma apteczne

    zma apteczne: kupilem w aptece magnez + b6 i to juz wiem jak stosowac ale nie bylo czystego cynku wiec kupilem vita miner. skład: składnik zawartość % zalecanego dziennego

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 417| Data: 2011-02-08 14:03:52| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}