Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: jak smazyc kurczaka

Strona 1 z 5000

  • jak przygotowac kurczaka??

    jak przygotowujecie kurczaka do konsumpcji bo ja zawsze rzucam na patelnie z olejem i czekam az sie zrobi bialy i miekki. i czym przepijacie go bo ja przewaznie sokiem jablkowym.

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 3896 | Data: 2007-01-17 13:12:58 | Liczba SOGów: 1
  • Jak zdrowo smazyc kurczaka?

    z kurczaka smazone na patelni. zastanawiam sie na czym to smazyc zeby bylo w miare zdrowo. no i jeszcze moze jakies opinie, czy takie kotlety to pomysl zupelnie chybiony mam zamiar przygotowywac je bez panierki

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 11657 | Data: 2005-06-19 13:36:54 | Liczba SOGów: 1
  • Co robic by nie smazyc?

    jak przyzadzac kurczaka czy rybe aby nie smazyc ich na patelni,nie robic panierek,ktorze przeciez ciagna tluszcz jak gabka nie wyobrazam sobie jesc piersi z kurczaka z wody: blee moze podzielicie sie przepisami

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 998 | Data: 2005-03-10 21:02:39 | Liczba SOGów: 0
  • Smażenie kurczaka

    na czym smazyc kurczaka i dlaczego nie na oleju btw nie cierpie oliwy z oliwek. dzieki za odp :

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 5374 | Data: 2008-05-16 08:26:33 | Liczba SOGów: 0
  • Pierś z kurczaka

    witam .. jak smazyc piers z kurczaka zeby nie podskoczylo btw

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 403 | Data: 2012-01-21 17:04:45 | Liczba SOGów: 0
  • Jak jesc kurczaczka?

    pytanie: jak najlepiej przygotowac piers kurczaczka do szamy gotowac czy przypadkiem nie traci wtedy swoich wlasciwosci 2 moze smazyc slyszalem,ze to niezdrowe a jak smazyc to na oliwie z oliwek czy na teflonie a moze na surowo ! 7

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 790 | Data: 2005-09-04 21:44:04 | Liczba SOGów: 1
  • JAK PRZYRAZĄDZAĆ POSIŁKI?ART.

    sie ostatnio na bardzo ciekawy art. jesli juz wczesniej byl napisany to zwracam honor ja sie nie natknalem jak przyrządzać potrawy owoce i warzywa sa doskonalym zrodlem witamin i mineralow pod warunkiem ze spozywamy je w naturalnej

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 745 | Data: 2011-02-23 18:42:44 | Liczba SOGów: 2
  • Jak przygotować gotowanego kurczaka?

    witam wszystkich : mam problem jak ugotować kurczaka by był smaczny i miał jakiś smak bo powiem szczerze na wiele sposobów go przyrządzałem i tak samo

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1446 | Data: 2013-02-24 19:45:28 | Liczba SOGów: 0
  • Jak przygotowac kurczaka do szkoly

    witam ma problem a raczej pytanie jak przygotowujecie kuraka do szkoly/pracy zawsze smazylem go z przyprawami do gyrosa ale juz nie bardzo moge sie na

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 1050 | Data: 2011-09-28 20:42:09 | Liczba SOGów: 0
  • co na sniadanie/kolacje + jak przyrzadzac kurczaka?

    wtedy czuje glod po 2h a dopiero po 3 jem nastepny jajecznica z 2 jaj + cebula ta z kolei z rana mi nie wchodzi, moze jakbym cos innego do niej dodawal czy sniadanie typu baton a la platki z mlekiem + jogurcik z ryzem mullermilka nie wiem

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 219 | Data: 2013-10-02 21:12:25 | Liczba SOGów: 0
  • Jak ukłądać dietę masa/redukcja

    byc szewcem zeby nosic fajne buty: do rzeczy. rozwiązanie problemu ukłądania diety nie jest w cale takie trudne jak sie wydaje. aby odzywiać się zdrowo, i osiągnąc wymażobny cel, należy spełnic kilka warunków zarówno przy diecie redukcyjnej

    Odpowiedzi: 36 | Ilość wyświetleń: 20206 | Data: 2008-01-09 11:35:03 | Liczba SOGów: 28
  • Jak schudnąć w 30 dni - skuteczność gwarantowana ! ;-)

    jeśli jesteś nowy/a zarówno na tym forum jak i w sporcie, ten artykuł jest dla ciebie. jeśli zależy ci na schudnięciu, to jest artykuł dla ciebie. jeśli

    Odpowiedzi: 221 | Ilość wyświetleń: 252964 | Data: 2004-11-04 13:50:47 | Liczba SOGów: 32
  • Filet z kurczaka - fotoprzepis :-]

    3 czego będziemy potrzebować... filet z kurczaka ja przyrządzam ok 500g bo tylko taką patelnią dysponuję, jak masz większą możesz więcej zrobić i później odgrzewać cebula wg uznania ja biorę pół średniej cebuli na 500g kurczaka

    Odpowiedzi: 31 | Ilość wyświetleń: 41326 | Data: 2008-01-19 17:24:53 | Liczba SOGów: 6
  • Placki z piersi kurczaka

    z serem żółtym. http://img228.imageshack.us/img228/6917/p1290846tp5 kłaść na patelnię i piec dokładnie tak jak placki ziemniaczane. http://img160.imageshack.us/img160/5666/p1290848vz8 efekt końcowy wartości odżywcze w moim

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 25591 | Data: 2009-01-30 14:04:34 | Liczba SOGów: 7
  • Jak powinien odżywiać się piłkarz (SO)

    a więc jedziemy z tym koksem 3 . jak powszechnie już wiadomo, odżywianie w sporcie jest równie ważne co sam trening.... brzmi to nieco kontrowersyjnie ale

    Odpowiedzi: 155 | Ilość wyświetleń: 58952 | Data: 2005-09-08 13:43:32 | Liczba SOGów: 34
  • TEST: Jestem steve bociek po cyklu będę miał głowe jak pociąg - pods.str.24!

    witam wszystkich, jak mówiłem tak właśnie zrobiłem oto mój drugi test. mój cel: ciągle masa, oby czysta spis treści: 1. opis

    Odpowiedzi: 247 | Ilość wyświetleń: 23087 | Data: 2011-02-07 00:36:14 | Liczba SOGów: 21
  • Pierś z kurczaka w musztardzie

    kroimy piers z kurczaka w kostke, wrzucamy w miseczke, zalewamy musztarda 300g , dodajemy ziółek i przypraw takich jak sobie zyczymy. najlepiej wsadzic to do lodowki na kilka godzin, zeby miesko podeszlo aromatem, albo robimy od razu.

    Odpowiedzi: 53 | Ilość wyświetleń: 19060 | Data: 2013-02-09 15:27:21 | Liczba SOGów: 20
  • Codzienna pierś z kurczaka by grrubas

    witam, przepis ten ameryki nie odkrywa, rewolucją kulinarną żadną nie jest. chciałem tylko przedstawić jak robię cyca na co dzień. gotowany już mi się dawno znudził a smażenie praktycznie wyeliminowałem. robimy z żyrafką tą

    Odpowiedzi: 54 | Ilość wyświetleń: 37412 | Data: 2011-01-26 21:09:19 | Liczba SOGów: 32
  • TEST/mnkk-jak najwięcej masy :-)/SC+AW+MONO

    wszystkich, w tym temacie będziecie mogli śledzić moje poczynania treningowe, oraz zobaczyć działanie takich suplementów jak super charge, anabolic window, no i mono ale to już w mniejszym stopniu 1 . 2.dane wiek: 17 lat staż treningowy:

    Odpowiedzi: 153 | Ilość wyświetleń: 18543 | Data: 2008-03-23 11:38:50 | Liczba SOGów: 10
  • Sałatka hawajska z kurczaka

    torebka ryżu 100g brazowy jest ok puszka ananasa w zalewie pół puszki kukurydzy jogurt naturalny 100ml rodzynki jakies 20g do smaku sól,pieprz, przygotowanie: kuraka pokroić w kostke i wrzucić na rozgrzaną patelnie, pozniej wlać

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 20268 | Data: 2008-10-08 00:05:26 | Liczba SOGów: 8

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}