Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jak sie przyrządza kraba

Strona 7 z 65

  • może sie komuś przyda....

    przydadzą się komuś opisy niektórych trików w break dance e jak tak to zapraszam: uprock jest to element artystyczny wykonywany przed wejściem na jakiegoś power moves a. na

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 3979 | Data: 2003-05-12 14:17:55 | Liczba SOGów: 3
  • Pomoc w odchudzaniu.

    zwracam się do was z pewną pomocą, gdyż chce zrzucićkilka kg w domowych warunkach. pewnie sa juz posty na ten temat, ale jakos nie potrafie sie odnależć a chce zrzucic i poprawić swój wygląd. mam 14 lat, ok. 170cm wzrostu dawno sie nie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 373 | Data: 2011-01-31 20:29:50 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta-masa-redukcja/ Cwiczenia // czy jest sens?

    mój plan treningowy tu mam pytanie jak ewentualnei coś zmienić. mój cel to spalić tłuszcz i utwardzić mięśnie. nie zaszkodzi troszkę nabrać masy. mogę cwiczyć 7 dni w tygodniu. pon: klata biceps przedramienia wt aeroby

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 972 | Data: 2013-02-15 11:16:35 | Liczba SOGów: 1
  • dieta na przemianę materii Państwowego szpitala w Kopenhadze

    jak przyrządzać befsztyki, czy mogą być mielone, na jakim tłuszczu smażyć, z jakimi dodatkami.czy może być kawa naturalna parzona tradycyjnie czy do kawy konieczny jest cukier i czy może być brązowy jaka szynka i jak przyrządzony kurczak i ryba

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 543 | Data: 2011-01-18 10:10:59 | Liczba SOGów: 0
  • Wpływ białka na określone jedzenie

    witam ostatnio zastanawiam się jaki wpływ będzie miało jedzenie produktów białkowych w połączeniu z innym pożywieniem na organizm człowieka. szukałem już

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 474 | Data: 2012-11-18 13:26:11 | Liczba SOGów: 0
  • Redukcja... Jak to sie robi... Spójrzcie i pomóżcie

    necie o tym, ale to tylko po łebkach. gdybym miał kompa w domu to by było inaczej, a w tej sytuacji to zbytnio nie mam jak l poczytałem o dietach redukcyjnych, wysokobiałkowych itp. ale naprawdę to nie wymaga dokładniejszego zagłębienia się w

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 4230 | Data: 2007-06-15 11:22:25 | Liczba SOGów: 0
  • dieta redukcyjna - co jeszcze?

    i owoce, świeże lub gotowane, co do których zachować należy rozsądne umiarkowanie mogą stanowić podstawę nie więcej jak 1 posiłku w ciągu doby : marchew, buraki, brukiew, cebula, pory, pietruszka korzeniowa, nać pietruszki, arbuzy, melony,

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 2025 | Data: 2005-01-25 23:36:32 | Liczba SOGów: 0
  • pytanie o płatki

    no nie no i można je szybciej przyrządzać. ale czym tak naprawde sie róznią zwykłe od gótrskich to nie wiem wiec jakby ktoś był taki dobry i napisałby to byłbym mega wdzięczny ;]

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1596 | Data: 2009-08-19 15:19:49 | Liczba SOGów: 0
  • Parowar ? Mikrofala z opcją grill ? Jak przyrządzać zdrowe i dobre jedzienie?

    z ikea danie dziecięce filecik malutki, ziemniaczki i warzywa właśnie robione na parze, ale nie wiem dokładnie w jakim urządzeniu. to danie jest świetne, czasami jadłem je po 4 razy na dzień : pozdrawiam i dziękuję za odpis, na forum co

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 1989 | Data: 2012-06-21 10:19:37 | Liczba SOGów: 0
  • problem z carbo

    ;/ a do domq mam 40 min jazdy autobusem 3 i takie pytanie mógłbym przyrządzać carbo w domq/ / nic mu sie nie stanie jak bedzie leżało z 2 godziny.. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 385 | Data: 2009-10-26 20:17:15 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta dla babci ;)

    witam wszystkim! zwracam się do pani/pana w dość nietypowej sprawie, otóż jak większość z nas mam babcie, która jak większość z tych babci ma nadwagę, jest to ponad 80 kilogramów przy wzroście 160

    Odpowiedzi: 25 | Ilość wyświetleń: 1705 | Data: 2009-06-16 23:16:42 | Liczba SOGów: 0
  • Shakery - szybko, łatwo, odżywczo

    do pojemnika kiedy pić; rano, zaraz po wstaniu z łóżka, aby napędzić metabolizm. zalecamy wypicie tego shake a jako pierwszej potrawy dnia. smacznego 03. słodka energia zawartość; kalorie 530 węglowodany 51 g

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1494 | Data: 2004-05-28 14:08:55 | Liczba SOGów: 2
  • Co zjeść lepiej? I inne pytania...

    1.czy na śniadanie lepiej zjeść bułkę grahamkę czy płatki owsiane 2.jak przyrządzać rybę, skoro raczej należy unikać smażenia na oliwie 3. czy na kolację można zjeść bułkę grahamkę z

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1493 | Data: 2006-04-03 22:27:34 | Liczba SOGów: 0
  • pomóżcie z tłuszczami

    za waszymi sugestiami dołączę tłuszcze do dietki. a skąd wy je dostarczacie proszę o konkrety! co wy jecie i jak dużo przykładów, coś sobie z tego skleję. mam też kilka pytań: kupujecie orzechy włoskie ze skorupkami a potem je obieracie a

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 461 | Data: 2009-05-29 12:40:03 | Liczba SOGów: 0
  • PO CO?? posiłek po siłowni?

    lepiej zjeść coś małego, ale niezdrowego np batonik gdy nie ma nic innego , czy odpuścić posiłek i zjeść dopiero jak będzie możliwość np po 6 godzinach pozdrawiam

    Odpowiedzi: 25 | Ilość wyświetleń: 1855 | Data: 2011-11-19 05:16:32 | Liczba SOGów: 0
  • Pytanie dot. zdrowego odżywiania

    czy może ona zastąpić czasem posiłek po treningowy 3. słyszałem, że niektórych warzyw nie należy mieszać. to prawda jak tak to jakich 4. co z ziemniakami całkowicie usunąć z jadłospisu 5. mam zamiar ułożyć dietę na masę, czy musi się

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 447 | Data: 2011-08-28 10:39:34 | Liczba SOGów: 0
  • Szukam pomocy !!!

    i mam 16 lat. mam sporo zapytań na temat kulturystyki ponieważ interesuję się tym sportem i chcę dobrze wyglądać nie jak przeciętny kowalski w wystającym brzuchem. chodzę na siłownie od połtora roku z tym że bez żadnej diety przez cały rok nie

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 387 | Data: 2012-12-30 17:37:52 | Liczba SOGów: 3
  • ucieczka jak na filmie ...co zrobić

    że pojedziemy sobie jeszcze do platana zjeżdzam z autobany i mam znak ustąp pierszeństwa wiec patrze czy nic nie jedzie jakies auto z 100m ode mnie wiec spokojnie jade i ujechalem po skręcie jakies 20m a te auto za mnia hamuje i klaksonem mi daje

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 3186 | Data: 2006-02-01 00:49:20 | Liczba SOGów: 2
  • Proteinowy koktajl kawowy na bazie WHEY CREAMY COCTAIL

    w minutę. połączenie wanilii z kawą daje nam rewelacyjny smak a konsystencja koktajlu jest również bez zarzutów, brak jakiekolwiek piany lub grudek. gorąco polecam ten koktajl szczególnie w godzinach porannych, zamiast filiżanki kawy. smacznego!

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 2335 | Data: 2012-01-20 12:30:13 | Liczba SOGów: 2
  • Suplementy dla kolegi

    i ma całkiem dobre efekty. proszę w jego imieniu o udzielenie mi wskazówek odnośnie suplementacji dla niego 31 jaką kreatynę byście mu polecili i jaki mass gainer jest dla niego odpowiedni. zależy mi na jego dobrym zdrowiu. proszę o wskazówki,

    Odpowiedzi: 25 | Ilość wyświetleń: 1313 | Data: 2003-12-28 20:20:37 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}