Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jak prowadzic trening dla dzieci

Strona 2 z 5000

  • KASZKI NESTLE DLA DZIECI!

    co sądzicie o kaszkach dla dzieci nestle ogladałem ostatnio ich skład i maja wszystko to co gainery czyli witaminy białko weglowodany i kwasy

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 5583| Data: 2003-07-20 13:41:43| Liczba SOGów: 0
  • Trening dla początkujących/dziennik xKuba92x

    do ćwiczeń, ale teraz wracam i myśle, że już nie zabraknie mi chęci do treningu. zaczynam więc od nowa. cele tak jak w poprzednim dzienniku czyli nabranie siły i troszke masy. chciałbym też żeby ten dziennik pokazał niektórym, że w domowych

    Odpowiedzi: 35| Ilość wyświetleń: 3512| Data: 2008-11-15 12:59:55| Liczba SOGów: 0
  • kaszka dla dzieci

    , ale cush muszę je zadać. co sądzicie o kaszkach dla dzieci czy jedzenie ich w wieku poniemowlęcym : ma jakies skutki zdrowotne nabyłem dzisiaj kaszkę bananową bobo vita tak, do spróbowania. tak, tak, zaraz powiecie, że niezły ze mnie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1234| Data: 2004-05-08 19:49:20| Liczba SOGów: 0
  • wafle ryzowe i kaszka mleczno-ryzowa dla dzieci

    witam! czy powiedzmy okolo 70g kaszki dla dzieci mleczno ryzowej ~~300kcal plus 3 wafle ryzowe 75kcal moze byc jako posilek przed treningiem... wogle czy same produkty polecacie jako male urozmaicenie diety

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 2576| Data: 2009-08-17 18:05:17| Liczba SOGów: 1
  • Kaszki dla dzieci-odswiezcie post

    nie moge znalezc posta o kaszkach dla dzieci a wiem ze byl kilka dni temu. moze go ktos odswiezyc lub dac to link. .:żryj i daj żryć! :.

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 3162| Data: 2003-02-03 22:51:33| Liczba SOGów: 1
  • Kaszka dla dzieci a gainer

    mam znajomego ktory byl strasznie chudy i poszedl siedziec na rok do wiezienia i przez ten rok jadl kaszki dla dzieci te bebiko i cwiczyl po roku wyszedl czy tam nawet mnie i wyglada niedopoznania czy to prawda ze taka kaszka jest

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1737| Data: 2011-12-11 11:22:58| Liczba SOGów: 0
  • Kaszki dla dzieci

    siema slyszalem ze kaszki dla dzieci byly by dobre w uzupelnieniu diety co o tym sadzicie mozna by je tek kupywac moze ktos zna ich sklad to niech poda dam soga :

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1566| Data: 2004-02-21 12:52:15| Liczba SOGów: 1
  • Kaszka dla dzieci

    cześć! mam takie pytanie ,a mianowicie widzialem w sklepie kaszke ryżową dla dzieci i zawiera ona aż 89g węglowodanów w 100g.czy jedliście ją i czy moge jej używać jako posilek potreningowy w celu uzupelnienia weglowodanow

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1298| Data: 2007-01-29 21:24:45| Liczba SOGów: 0
  • Trening dla fightera

    zastanawiam się nad ułożeniem długofalowego planu treningowego którego celem będzie poprawa kondycji, mobilności, siły i jakości umięśnienia krótko mówiąc chce sobie ułożyć trening który pomoże mi lepiej walczyć, jednocześnie chcąc pracować na

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3628| Data: 2009-10-14 12:50:43| Liczba SOGów: 1
  • Trening dla ładnej, zdrowej sylwetki - 15 latek

    bdb. skacze w dal i biegam na krótkie dystanse 60 300m. no i teraz przechodzę do sedna sprawy. chciałbym zacząć jakiś trening dla zdrowej ładnej sylwetki. nie koniecznie chodzi mi tu o kaloryfer i świnie 2x2 . chciałbym po prostu mieć trochę

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 3264| Data: 2008-01-21 14:22:54| Liczba SOGów: 1
  • Trening dla kolezanki...

    zadnych kapturow itp. hmmmmm... kolezanka trenuje 4 5 razy w tygodniu i traktuje to powaznie 31 jezeli potrzeba jakiegos dodatkowego infa to nie ma problemu... 31 pozdrawiam 32 [ = 31 = 13 = 31 = ] ... 14 .cichy figa. 14 ...

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2757| Data: 2002-08-09 16:55:30| Liczba SOGów: 3
  • Trening dla jedenastolatka

    proszę o trening dla mojego brata napisałem juz jakis trening moglibyście skorygowac trening 3 razy w tygodniu: 1 rozgrzewka 2 2 minuty rowerek 3 4 serie 20

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1237| Data: 2009-07-16 08:53:36| Liczba SOGów: 1
  • Poczotkujący trening dla pietnastolatka.

    3. teren nadaje się do ćwiczeń biegu itp. moje dane wiek 15 i pół wzrost ok. 1,90m waga 71 kg proszę o jakiś zestaw ćwiczeń jakąś diete, w ogóle jakieś porady. chciał bym się ogarnąć w 2 miesiące czyli w wakacje. dodam, że nie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1018| Data: 2010-06-29 15:31:36| Liczba SOGów: 0
  • trening dla dziewczyny

    witam potrzebuje jakis sensowy trening dla dziewczyny 165 cm, 54 kg, nigdy nie cwiczyla na silowni, ma staz treningowy w krav madze ,

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1349| Data: 2010-11-16 22:27:18| Liczba SOGów: 1
  • Trening dla kobiety w domowych warunkach

    witam 3 chcialbym otrzymac informacje jak powinien wyglądac trening dla kobiety 20 lat w domowych warunkach cel lekkie rozbudowanie/wzmocnienie miesni ramion

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1904| Data: 2008-08-15 20:15:25| Liczba SOGów: 1
  • Trening dla mojego brata 11 lat

    proszę o trening dla mojego brata napisałem juz jakis trening moglibyście skorygowac trening 3 razy w tygodniu: 1 rozgrzewka 2 2 minuty rowerek 3 4 serie 20

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1421| Data: 2009-07-16 09:01:23| Liczba SOGów: 0
  • Trening dla dziewczyny

    masy i lekka rzeźba kobiece kształty staż: 0 aktywność fizyczna: średnia myślałem nad lekkim act+ basen +jakaś dieta na + bilansie kalorycznym. co wy na to pozdrawiam!! płeć : kobieta wiek : 19 waga : 47

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 1673| Data: 2008-07-11 20:21:20| Liczba SOGów: 0
  • Trening dla 13-latka.

    tematow ale nie mam czsu wszystkich czytac, ale przeczytalem bardzo duzo. prosze was o opinie czy: 1. lepszy jest trening dla poczatkujacych: http://www.sfd.pl/plan_treningowy_dla_os%c3%b3b_pocz%c4%85tkuj%c4%85cych t359947.html czy trening

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1198| Data: 2009-01-18 20:03:38| Liczba SOGów: 0
  • Jak wyglada trening Bjj u Nastuli?

    i siatkowke, wiec raczej mam wiecej pary w nogach i o walce w parterze nie mam pojecia. poza tym mam 18 lat, nie wiem jak to wyglada wiekowo w grupie. czy moglby ktos opisac dokladnie jak wyglada trening bo 21. to dla mnie troche za pozno zeby

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2322| Data: 2002-12-08 20:12:09| Liczba SOGów: 1
  • trening dla 13latka

    witam. chcialbym sie dowiedziec jaki moze byc trening dla 13 latka. nie jestem zbyt silny i chcialbym przypakowac :p. mam dwa ciezarki po 4 kg jak

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1200| Data: 2008-11-25 16:41:37| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}